Ehdotin naiselle romanttista illallista mutta naista ei oikein kiinnostanut.
Naiset ei tykkää romantiikasta
44
241
Vastaukset
- valitettavatosiasia
Naisista 1% on romantiikkaan kykeneviä. Miehet on moninkertaisesti romanttisempia kuin naiset. Naiset tykkää lutkailusta ja hypergamiasta. Naiset ovat enimmäkseen persoonallisuudeltaan häiriintyneitä. Tykkäävät kehuista ja liehittelystä. Naiset ovat jopa niin häiriintyneitä, että sitä pidetään normaalina. Tästä johtuen jopa sanotaan ettei naisilla juurikaan esiinny psykopatiaa ja muita persoonallisuuden häiriintymisiä.
- aisuri-einari
Samankaltaista oli meillä. Tuohon samaiseen ehdotukseen oli vaimollani vastuksena, että ei jaksa ja alkoi siltä istumalta seuraamaan frii-kanavalta Upea lihava elämäni- tv-sarjaa ja totesi sitä katsoessa, että jokainen nainen on kaunis ja arvokas omana itsenään sekä että jokainen nainen ansaitsee menestyneen, komean ja lihaksikkaan miehen.
- mainosjatkoilaa
Miehet ja naiset ymmärtävät eri tavoin toistensa romanttisia suunnitelmia, tekoja ja päämääriä. On varmasti totta, että nainen voi tuottaa miehelle pettymyksen aivan samoin kuin mies naiselle. Silti ei voi yleistää miesten olevan romanttisempia tai naisten epäromanttisia (kuten lutkat ovat).
- vihatipunen
Mitä tämä romanttinen illallinen olisi tarkoittanut?
- kyseleväkysyjä
Onko vihatipunen ollut koskaan romantttisella illallisella?
- Reenipupu
Minä kyllä toivoisin romantiikkaa. Olisi ihanaa jos saisin kukkia ja mies muistaisi silloin tällöin sanoa että näytän hyvältä... Kynttilät ja kaunis yksinkertainen ruoka valmiina kun menen käymään.. Silitys ja silmiinkatsominen. Ahhh. Kumpa saisin vielä rakkauden kohdalleni.
Nykyajan naiselle romantiikka tarkoittaa sitä kun herrasmies maksaa naisen elämisen ja nainen saa laiskotella.
- 1212
Naisten romanttisuus on nuorille pojille syötetty tarina.
Mitä naiset oikeasti haluavat, pitää lukea rivien välistä.
Oikeasti nainen haluaa että vahva mies ottaa naisen, kantaa puoliväkisin sänkyyn, tarjoten rajua ja likaista seksiä jossa naista myös alistetaan läiskimällä pyllylle jne. Jos näin tapahtuu sen jälkeen kun on tanssittu, bailattu ja kitattu siideriä...entistä parempi.
Sen JÄLKEEN tulee se romantiikka, kun mies tuo halpisviiniä sänkyyn ja mölisee matalalla äänellä tyhmiä juttuja korvaan.- totuudenkertojaxxx
Nuoret naiset haluavat tuota. Kolmekymppiset haluavat resursseja, romantiikka = rahan käyttämistä. Ainoastaan vanhat naiset haluavat aitoa romantiikkaa.
- greatestromance
Monet suomalaisista naisista ovat niin tylsämielisiä, että romantiikka käsitteenäkin on heille vieras. Pystyn nykyään parin minuutin keskustelun perusteella sanomaan naisesta, onko hän tunteisiin kykenevä vai ei.
Tuhlasin kerran ruutia varikseen, siitä oppini on peräisin. Naiset haluaa vain tunteetonta seksiä. :-/
- elluhallo
ÄTMEL
VOI PIENTÄ SUA! - hop_hop
elluhallo kirjoitti:
ÄTMEL
VOI PIENTÄ SUA!No menehän nyt sitten antamaan sille tunteellista seksiä, hop hop! >:(
- romanttinen-atm
Kukkia ostin, viiniä ja hyvää ruokaa. Ei kelvannut joten sidoin kukat jonkun fillarin takaritilälle.
- fillariMaiju
Et jättänyt sitten sitä viiniä! Kukat oli ihan kivat.
- Naishenkilö
Romanttista on käsi kädessä kävely ja hempeily vaikka puiston penkillä vierekkäin. Hellä kädelle kosketus ihmisvilinässä. Katsoa toista silmiin, ottaa kasvoista kevyesti kiinni ja antaa hellä suudelma. Nämä vain alkua. Keinoja romantiikkaan on rajattomasti. Niitä voi joka päivä käyttää.
Mihinkään näistä ei tarvita kukkapuskia, rahaa, pöytävarauksia eikä kynttilöitä plus paljon mainostettua karhuntaljaa.
Mielelläni romantiikkaa jakaisin ja osaisin kyllä tehdä miehelle rentouttavan ja romanttisen hetken.
Oikea kohde vain puuttuu.- Nice.henkilö
Hahaha. Jos minä tarjoaisin jollekin naiselle tuollaista ilmaista romantiikkaa, saisin vain happaman katseen. Toisin olisi, jos joku ytmi tai jännämies niin tekisi.
- fgdfsgsdf
Tuollaista naista minä olen etsimässä.
Harmi vaan kun naiset alkavat haluta tuollaisia asioita vasta keski-iässä, ja minä olen 31v.
- Kilttiatm
Onko naiset jännämiehet romanttisia?
- Nnnnaaiinenn
Nehän näyttelee just sitä roolia mitä kukin nainen kaipaa. Eli jos on tarpeen niin osaavat kyllä olla hyvinhyvin romanttisia.
- miesvm_1967x_out
Nnnnaaiinenn kirjoitti:
Nehän näyttelee just sitä roolia mitä kukin nainen kaipaa. Eli jos on tarpeen niin osaavat kyllä olla hyvinhyvin romanttisia.
Niin, sen tarvittavan hetken :P
- oihvoih
voi juuri tuollaista miestä etsin, ei ole kohdalle sattunut, kaikki jopa ruokakuititkin on puolitettu :) toivois joskus saavan edes yhden ilmaisen aterian koska itse on joutunut maksunaiseksi...
- 1212
"voi juuri tuollaista miestä etsin, ei ole kohdalle sattunut, kaikki jopa ruokakuititkin on puolitettu :) toivois joskus saavan edes yhden ilmaisen aterian koska itse on joutunut maksunaiseksi..."
Tarkoitatko että sinä olet joutunut maksamaan miehenkin ostokset, vai sitä ettei mies ole maksanut sinunkin ostoksiasi?
Eiköhän tulla avausviestillä tarkoitettu _romanttista miestä_ eikä _maksumiestä_.
Jos ne ovat sinusta sama asia, suosittelen seuraavaa ammattia:
https://fi.wiktionary.org/wiki/prostituoitu - palstantrolli
Eikö jännämiehesi tee sulle illallista.
- Kilttiatm
1212 kirjoitti:
"voi juuri tuollaista miestä etsin, ei ole kohdalle sattunut, kaikki jopa ruokakuititkin on puolitettu :) toivois joskus saavan edes yhden ilmaisen aterian koska itse on joutunut maksunaiseksi..."
Tarkoitatko että sinä olet joutunut maksamaan miehenkin ostokset, vai sitä ettei mies ole maksanut sinunkin ostoksiasi?
Eiköhän tulla avausviestillä tarkoitettu _romanttista miestä_ eikä _maksumiestä_.
Jos ne ovat sinusta sama asia, suosittelen seuraavaa ammattia:
https://fi.wiktionary.org/wiki/prostituoituKyllä minä mielelläni ostaisin ruuat ja tekisin romanttisen illallisen naiselle mutta eip naisia kiinnosta kun jännämiehet.
- rehellistä
mä olin kerran sellaisella, oli kynttilä, kunnon pihvit ja viinit ja suklaakakkua jälkkäriksi
seksiä ennen ja jälkeen, maisemabonus
jonkun mielestä romanttista, vaikka huoraamiseltahan se jälkeenpäin tuntui- Ciärcäiciä
Sehän on romanttista vain silloin, kun nainen rakastaa miestä, ei muuten. Siksi ap:llekin joku on kieltäytynyt, koska miehen yrittäminen ja vonkaaminen ei ole itsessään "romanttista".
Ciärcäiciä kirjoitti:
Sehän on romanttista vain silloin, kun nainen rakastaa miestä, ei muuten. Siksi ap:llekin joku on kieltäytynyt, koska miehen yrittäminen ja vonkaaminen ei ole itsessään "romanttista".
Hyvin sanottu.....juuri näin.
- zzzaszzz
pizza illallinen kynttilän valossa ja pizzan pohjaan tehty yllätys reikä naisen iloksi. ei kelvannut naiselle.missä meni vikaan?
- sausage
Mä luulen että se ei tykännyt makkarasta. Vege varmaan.
sausage kirjoitti:
Mä luulen että se ei tykännyt makkarasta. Vege varmaan.
Hemmetin vegetaristit!
http://gooby.naurunappula.com/org/cb/4a/cb4a08e80d84befe/0/1277311.mp4
- EiKiinnostaEnääEi_
Tuo on nähty ja koettu monta kertaa nuorempana. Naiset ovat kylmiä, kovia, itsekkäitä, pihejä jne.
- NotSoGood_
Itse olisin ottanut mielelläni tuollaisia neuvoja nuorena. Kaikki piti oppia kantapään kautta kukaan ei opettanut mitään asiasta.
- Leikkiluola
Mä pihistin Martinasta pöytäliinan ja duunasin himassa mahdollisimman kevyttä italialaista, eli jotain pastaa, ja mirri oli ihan aldente.
Tosin mä palautin sen pöytäliinan aitoon raflaavia ja kerroin tarjoilijalle, että se prkl oli tarttunut kaikessa hötäkässä vyönsolkeen.
(Naurua) - romanttistarandominkaa
Siis naisellehan ROMANTIIKKA on kivoja juttuja vain yhden mahdollisen, sydämen valitun kanssa. Ei niin, että kuka tahansa ätmi tarjoaa kliseitään.
Jos sinulle "romanttinen" tarkoittaa kenen tahansa nuoren naisen kanssa tapahtuvaa kynttiläillallista, sinulle on merkitystä vain ulkokuorella ja oikeanmerkkisillä sukuelimillä. Ei sillä, että tässä olisi mitään uutta.- ATM-automaatti
"Siis naisellehan ROMANTIIKKA on kivoja juttuja vain yhden mahdollisen, sydämen valitun kanssa."
Samaa mieltä.
ATM tarjoaa illallisen ja kävelyn rannalla auringonlaskuun = ei romanttista
YTM pokaa baarista, panee, käy suihkussa ja lähtee seuraavan naisen luokse = romanttista - romanttistarandominkaa
ATM-automaatti kirjoitti:
"Siis naisellehan ROMANTIIKKA on kivoja juttuja vain yhden mahdollisen, sydämen valitun kanssa."
Samaa mieltä.
ATM tarjoaa illallisen ja kävelyn rannalla auringonlaskuun = ei romanttista
YTM pokaa baarista, panee, käy suihkussa ja lähtee seuraavan naisen luokse = romanttistaKumpikaan ei ole romanttista.
- OheistoiminnanArviointia
Romantiikka edellyttäisi naiselta kykenevyyttä syvätason kohtaamiseen. Jos nainen juttelee naiskaverilleen tosissaan siitä, että häntä ärsyttää koiransa löysä paska, vaikka perästä pitäisi tulla ruokinnan seurauksena kovaa kamaa, niin mies voi olla varma siitä, ettei romantiikka kuulu lähivuosien tai -vuosikymmenten repertuaariin.
Ei romanttista illallista (yleensä kyllä päivällistä) ehdoteta, se järjestetään. Kun tyttöystävä tulee kotiin/vierailulle, häntä on odottamassa kauniisti katettu pöytä kynttilöineen ja/tai leikkokukkineen ja hyvää ruokaa. Tai hänelle kerrotaan, minne ja moneltako illalla ollaan menossa (jos on paikka, johon on "pukukoodi", niin on erityisen tärkeää kertoa minne mennään).
Hankalammaksi tilanne tietysti muuttuu, jos ei edes ole tyttöystävää vaan joutuu ehdottelemaan romanttisia illallisia random-naisille kadulla :DDD- sarkasmusmaksimus
Ätmi näkee naisen kaupassa: "Hei, olen Mikko ja vaikutat mukavalta. Lähtisitkö kanssani romanttiselle illalliselle luokseni?"
Kyllä, lähes kuka tahansa tuollaisesta repliikistä miehen mukaan... - kokenut-tämän
"Hei, olen Mikko ja vaikutat mukavalta. Lähtisitkö kanssani romanttiselle illalliselle luokseni?"
Naisen vastaus - "Kuka saatana sie luulet olevas"? "Painu siitä vittuun ennen kuin suutun todella, ja sitä sinä luupää et todellakaan halua."
- Kilttiatm
Järkkääköhän jännämiehet naislle romanttisia illallisia. Tuossa yksi jännämies joka varmaan vapauduttuaan löytää heti tyttöystävän ja naiset odottaa siltä kynttilä illallisia.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015100120447648_uu.shtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun234127- 613094
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813071Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3012477- 412202
- 542151
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211351Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo71270- 431229
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui241141