Oma tarinani:
Otatin rakennekynnet 2013 lopulla. 2014 puolivälissä huomasin jotain outoa kynsissäni-lääkärin tutkimuksessa selvisi KYNSISIENI.
Kynsisienen hoitoa kesti noin vuoden (aamuin/ illoin, vetyperoksidipesu yöksi Betadine-voide laastari).
Nyt minulla on taas terveet kynnet.
Oma opetukseni muille: Et voi koskaan tietää, kun rakennekynsiä laitatat, onko samoilla välineillä juuri edellisellä asiakkaalla ollut kynsisieni, joka leviää sinun kynsiisi.
Sanoisin,että on niin pir...linen vaiva,ettei sitä enää koskaan halua.
ONHAN NE RAKENNEKYNNET KAUNIIT---mutta.
Rakennekynnet (oma pettymykseni)
Stiina-liisa
3
79
Vastaukset
- fingerless
Mulla kävi kans noin ja kaikki sormet piti amputoida. Pianonpimputtajanurani päättyi kuin seinään.
- asdasdasdf
Kyllä välineet pitää aina desinfioida asiakkaiden välissä. Kannattaa käydä laadukkaassa paikassa, joka on siisti ja tekijä ammattilainen.
- Digi5895
Ei voi tässä tapauksessa tietää,missä se sieni sitten tuli. Jos asiakas on itse kynnet repinyt pois, niin seki voi olla syy...
Kynsisieni on sellainen tauti,joka tartuu jos elimistössä on heikko vastustuskyky...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346