niin ätmeillä on yhteinen nimittäjä eli varmaan lähes kaikilla rumuus :( Silti täällä haukutaan rumia naisia eli yli 25 vuotiaita. Miksi vaaditte toiselta sellaista jota itsellännekään ei ole? ja pyydätte hyväksyntää rumuudellenne pystymättä itsekkään hyväksymään rumuutta?
Tätä palstaa kun lukee..
8
<50
Vastaukset
- TosiRumaMiessssss
Lue myös niitä kommentteja joita et halua lukea. Minä olen rumaätmi ja hyväksyisin myös ruman naisen mutta rumat naiset ei huoli rumia miehiä.
- Miten.on.asiat
No oletko yrittänyt? (Palstalla hokeminen ei ole yrittämistä).
- Naisasialooseri1
Itsehän olen kaukana rumasta, mutta vaikka olisinkin ruma niin en silti ottaisi rumaa naista vaan yrittäisin nostaa tasoani muilla keinoin, jotta saisin kauniin naisen. Nimittäin niin julmalta kun se kuullostaakin niin rumalla naisella ei todellakaan tee mitään. No muutaman kerran olen saanut sellaiselta ilmaisia drinkkejä ja autokyytejä.
- taijat.huijata.nyt
aijaa mäkun luulin että se olet sinä joka kuskaat sitä kurpahtanutta kamunaistasi yksipuolisesti!
- Ujoatm26v
En minä olen ruma, olen ihan tavis.
En ole haukkunut rumia naisia, paitsi helkaa. Ja häntä enimmäkseen sen takia, koska hän on vajaaälyinen feministi.
Rumakin nuori nainen on nuorena markkina-arvoltaan korkealla ihan vaan ikänsä takia. Rumalle nuorelle naiselle ei kelpaa ruma mies. Keskitason miehille usein kuitenkin kelpaa rumatkin naiset välillä seksiin, joten ruma nainen saa seksiä niin paljon kuin itse tahtoo samalla kun ruma mies jää ilman. Sitten kun rumalla naisella alkaa biologiset kellot soimaan ja on vauvakuumetta, niin ne nuoruudessa hyljeksityt rumat miehet alkaa kelvata aisureiksi jos ovat tarpeeksi rikkaita.
Tästä syystä en yhtään ihmettele jos joku mies vähän rumaa ja vanhaa naista arvostelee.Mielestäni suuri osa ikäluokkani naisista on hyvän näköisiä. Ja uskon ulkonäköni riittävän itseäni miellyttävän ulkonäön omaavaan naiseen.
- Kilttiatm
Rumat naiset ei hyväksy meitä rumia miehiä edes kaveriksi. Ne haluaa jonkun jännämiehen päällensä ähkimään mielummin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583713Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j723085Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin562290Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141510Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651299- 861156
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä261004Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1981Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55955- 47942