Haluaisin kokemuksia PR-Nailsista. Ihmettelen kyseisen paikan facebook-sivustoa. Tänään oli päivitettynä, että uudet asiakkaat klo 8.30-14 ja vanhoille asiakkaille tehdään joustavasti. Miksi uudet asiakkaat joutuvat menemään sellaisiin aikoihin, jotka eivät normaalille työssäkäyvälle ihmiselle sovi. Emmekö me uudet asiakkaat ole arvokkaita?
Kannattaako kyseiseen firmaan varata aikaa ( joutuisin ottamaan vapaapäivän työstä) vai tehdäänkö muualla samanlaisia/ parempia? Pidetään keskustelu asiallisena kiitos
Kokemuksia PR-Nails Oulu
3
1751
Vastaukset
- Pohjoisentyty
Itse olen uutena asiakkaana saanut ajan joustavasti. Pyysin ilta-aikaa ja se kyllä onnistui. :) Varasin myös huollon heti ja huomasin että ilta-ajat ovat todella kysyttyjä joten olisiko siksi että vakkari huollot tehdään vielä joustavemmin kun satuinnaiset yksittäiset kävijät. Soita Piialle ja kysy. :)
- Kazguu
Minä voin kyllä koko sydämestäni suositella Piiaa! Reipas, rempseä tekijä, joka kyllä liiankin tehokkaasti päiviään jatkaa! Piia on aivan tuhottoman taitava tekijä! <3
Tuohon aikojen antoon vaikuttaa varmasti paljon se, että kynsiteknikolle on aina tärkein se vanha asiakas eli huolto. Se tietää taloudellista turvaa ja huollot on hyvä pitää tyytyväisinä siksi että tämä pysyy jatkuvana. Ei sillä että uudet asiakkaat ois mitenkää huonompia mutta yrittäjän täytyy miettiä omaa vapaa-aikaa ja tuloja. Esim kyllähän moni kampaajakin tekee niin ettei ota uusia asikkaita kun vanhoja on jo niin paljon ettei aika riitä. Piia halusi vaan antaa myös uusille asiakkaille mahdollisuuden! :) - tyttöneeen
Ei kannata mennä. Mulle teki ihan kamalat lapiot joita sitten korjattiin toisessa liikkeessä. Mielestäni on asiakaspalvelijana mukava mutta kynsien tekijänä huono. Oulussa on paljon parempiakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup436871Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1065475Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233632- 513333
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1173197Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252935Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.412525Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla322371- 452058
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?291902