Minulla tyttö 16v . Ei asu kotona. Sitten kotona asuu 1v8kk vanha pikku tyttö . Heillä eri isät. Pienimmän isä ilmoitti että hänestä ei ole isäksi kun olin 7:llä kuulla raskaana ja lähti. nyt 4kk:tta tapaillut aivan ihanaa miestä. Kerroin vanhemmalle tytölleni niin heti tuli ettei isäpuolta tarvitse eikä halua että kukaan sitä leikkii. Sanoin et ei ole tulossakaan isäksi /isäpuoleksi hänellä hyvä isä. Mutta vanhemman tytön mielestä ei saisi olla isähahmo pienemmällekkään . Ihmettelen että miksi ei ? Pienellä ei ole isää elämässään mukana mikä oli ihan isän oma valinta. Miten se on isosiskolta pois jos pikkusisko saa "isin"itselleen kun oikeasta isästä ei siihen ole ?
pikkusiskolla isäpuoli
6
<50
Vastaukset
- emetem
Tyttäresi voi kokea sen niin että hän ei ole tärkein jos sinulla miesystävä,keskustelua ja malttia.
- MeitäOnMoneks
Moneskohan ´iski´ tuo vanhemmalle oli? Kerran seurustelin naisen kanssa jolla iskit vaihtuivat koko ajan. Ehdin jo kiintyä lapsiin, kunnes tajusin muitakin iskejä olevan samaan aikaan. Itse tahdon olla todella tosissani ennenkuin tuon uuden ihmisen lasteni elämään. Tuon virheen jälkeen olen todella varovainen.
- Olettyhmempikuinse16v
Alussa ne kaikki miehet ovat aivan ihania!
Tyttäresi on liikaa nähnyt eikä luota mies valintoihisi. Näkee että turha alkaa miesystäviesi mitään isäpuolta leikkimään sillä lyhyeen ne leikit loppuvat kuitenkin. Montaakohan miestä olet jo isäksi ja isäpuoleksi yrittänyt? - Oppeliini1
Mistä maailmassa sinä keksit aika laukata miesten perässä?! Sinulla on pinen pieni ihmisalku huollettavana joka vaatii kaiken aikasi ja energiasi 27/7.
Sinä olet huolellisesti ja harkiten lisäntynyt 2 eri miehen kanssa. Mahtuisiko herneen kokoiseen aivoosi ajatusta että lapsesi on/ovat ne joille sinun huolenpitosi kuuluu. EI vieraille miehille. Vaikka se joka puolesvuosi ilmaantuva uusi hurmuri olisikin maailman ihanin.
Ole hyvä; vain jätä miehet jo rauhaan! JA keskittäydy harkiten hankkimiisi lapsiisi! - niuskis
Niin. Hänellä on omat syynsä reagoida kuten reagoi. Hän on jo niin vanha eikä edes kotona asuva, että hän voi pitää ja ilmaista mielipiteensä ihan vapaasti, mutta sinun ei tarvitse sitä ottaa huomioon omassa päätöksenteossasi. Missä vanhempi tyttö asuu, isällään vai opiskelija-asunnossa? Jos isällään, onko siellä hänelle äitipuoli? Ja jos on, miksi isällä saa olla uusi kaveri mutta sinulla ei?
Käytä omaa harkintaasi, ja nauti ihanasta miehestäsi. Kyllä kaksivuotiaan yksinhuoltajuus niin rankkaa on, että normaali tai peräti ihana mies helpottaa taakkaasi huomattavasti. Jos mies vielä sattuu olemaan pysyvää lajiketta, niin todella hänestä voi muodostua isähahmo tai peräti adoptioisä tälle pienelle.
Sen verran yhdyn edellisiin, että riittäisiköhän sinulle kaksi lasta. Jos ikä riittää sterilointileikkaukseen, hanki se heti kun mahdollista. Vai aiotteko yhteisen lapsen pyöräyttää piakkoin?
Ei minusta saa kolmikymppistä naista tuomita vuosikausien selibaattiin sen takia että edellinen sulhanen raukkamaisesti livisti lapsiuutisen jälkeen. Kyllä niitä yksinäisiä öitä mahtuu naisen elonkaareen ihan tarpeeksi sitten vanhempanakin. - ammeeba
Nuorempi on vasta tuon ikäinen, niin eiköhän teillä ole aikaa katsoa mihin tuo johtaa ja lutviutuu, että kestääkö suhde pidemmän päälle? Onko pakko tyrkyttää kaikille että tässä on nyt isipuoli, kun pieni kasvaa niin katsoo miten käy.
Vaikuttaa olevan aika tuulinen paikka tuo isän pesti teillä, niin sinänsä teinityttäresi kuulostaa ihmeen järkevältä ja terveen suojelevalta siskoaan kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818