Häiritsevä vävy.

12456

Olen kiusaantunut vävy käytöksestä,tyttäreni miehensä kanssa on ok talossamme usein yötä ja viettävät myös lomiaan. Vävyni on ruvennut viihtymään seurassani mielestäni liiankin hyvin,kertoilee pikkutuhmia juttuja,kehuu vartaloani,tuppautuu hieromaan hartioita tuli "vahingossa"kylpyhuoneeseen alushoususillaan ollessani suihkussa ja kommentoi näkyä jumalaisen eroottiseksi. Kuljeskelee iltaisin boxsereissa ja olen useammankerran saanut nähdä kun kulli vilahtelee "vahingossa" sepaluksesta, muutaman kerran hän on vahingossa painautunut ohittaessaan takamustani vasten niin että tunnen jäykistyneen elimen pyllyäni vasten. MITÄ MINUN PITÄISI TEHDÄ ETTÄ SOPU SÄILYY. Jos ei olis kysymys vävypojasta niin ......

22

5957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panomummo

      Annat kerran ja kommentoit että sinunkin kannattais opetella kunnolla panemaan ja runkkaat vävyn nähden itsellesi muka orgasmin.......loppuu vonkaaminen.

    • mekkk

      SANoppa kerran ihan oikeest ityttären kuullen että eikö teillä ole seksiä riittävästi kun vävypoika rupeaa tyttären äitiä lähentelemään tai sitten sanot että haluat omaa rauhaa ja sanot vaikka että olet matkoilla niin helpottaa. Seuraavan kerran kun vävy lähentelee niin kunnon potku munille ja sanot että näpit irti niin loppuu jutut lyhyeen tai jos ei lopu niin teet rikosilmoituksen häirinnästä.

    • 0819

      Aloittaja opettelee ihan ensimmäisenä suomenkielen kirjotuksen. Sen jälkeen häntä voisi kuvitella hieman vanhemmaksikin.

    • piparminttuli

      Asia on hyvin yksinkertainen. Ilmoita tyttäresi kuullen että et ole kiinnostunu hänestä ja että pukee päälleen, kun ei ole mitään näytettävääkään. Ja kun seuraavan kerran haluaa lääppiä niin ilmota selvästi ja kuuluvalla äänellä että et ole kiinnostunu hänen lääppimisestään. Tee loppu asiasta topakasti ja varmasti vai nautitko salaisesti tuosta huomiosta.

    • kassuliini

      Älä vaan missään tapauksessa puhu mitään tyttären kuullen. Silloin syntyy pahaa jälkeä, tytär saattaa hyvinkin mennä miehensä puolelle ja syyttää sinua valehtelijaksi ja katkaisee ehkä välit sinuun. Toinen vaihtoehto olisi se, että hän uskoo sinua, ja panee eron vireille. Silloin sinä olisit tavallaan laittanut tyttäresi eron alulle.
      Mitä tarkoitat tuolla että jos ei olisi kyse vävystä niin.... Niin mitä? Niin silloin suostuisit ilman muuta, niinkö? Hän on nuori, komea, sinusta kiinnostunut, miksi ei, mutta kun sattuu olemaan oman tyttären mies, voi harmi! Hyvää seksiä olisi tarjolla mutta kun ei voi!
      Sinun on lopetettava tuo jos haluat säilyttää perheesi. Kun mies on kehunut ja imarrellut ja lähennellyt sinua, miten olet reagoinut? Olet pysynyt tietysti hiljaa jos tytär on ollut paikalla. Mutta kun ei ole ollut, oletko vain hymyillyt jms? Silloin olet antanut miehelle vääriä viestejä. Ja hän on jatkanut lähentelyä.
      Kun kahden ollessanne mies lähentelee, ota tiukka asenne. Toru häntä tiukasti, ja käske lopettamaan tuollainen pelleily. Jos aina vaan jatkaa, koppaa vaikka tiskiharjalla erääseen arkaan paikkaan. Jos hän hämmästyy ja sanoo että luulin että tykkäät siitä kun et ole aiemmin mitään sanonut, niin siitä saat syyttää itseäsi. Olet antanut hänelle vääriä viestejä.
      Toisaalta on sanottava, että suurimman virheen on tehnyt mies. Miten hän kehtaa kohdella vaimoaan noin! Hänhän on sika! Ei pidä koskaan luulla, että mies on halujensa vietävissä ja siksi heitä pitää ymmärtää. Onhan miehilläkin aivot, eivät he täällä kulje pelkkien viettiensä varassa. Kyllä heidänkin täytyy ymmärtää oikean ja väärän teon ero.
      Aina on oletettu, että naisten täytyy pitää ohjat käsissä, hallita ja hillitä itsensä ja miehetkin siinä sivussa. Pitää huolta omasta moraalista ja myös torjua ja ojentaa miehiä toimimaan oikein, koska ''pojat ovat poikia''. Väärin. Miesten tulee myös käyttää aivojaan ja huolehtia itse moraalistaan ja pitää viettinsä kurissa silloin kun se on tarpeen.
      Mies on siis toiminut täysin väärin, älä suhtaudu siihen ''huumorilla'' vaan pidä hänet kaukana itsestäsi.

    • Järke

      Ehdotan että kokeilet miltä se tuntuu olla villi ja vapaa ja sillä sipuli. ehkä kuitekin jokun ihan toisen miehen kanssa onhan noit netis vaik kuin paljon ja ota jannu kotiis kun tiedät tyttäres ja vaävys tulevan niin ymmärtävät jättää teidät rauhaan.

    • 8945512

      Anna äijän kuulla kunniansa. Käske pukea päälleen ja käyttäytyä sivistyneesti. Ja kerro tyttärelle miehen käytöksestä. Tyttären on hyvä tietää millasen sian kanssa elää.

    • Ajatteleppa

      Yleensä laitan oven lukkoon jos vieraiden aikana menen suihkuun :O

    • Nainen26w

      Seuraavan kerran ku tulee boxereissa nii polvi kulkusille. Siinäpä on tyttärelle selvittämistä miks on munat arat ja turvonneet äitillä käynin jälkeen.. Voi olla hyvällä tuurilla että tytär kuulessaan syyn antaa kans polvea ;) oikein ois tommoselle lääppijälle

      • Sanonpavaan

        Kannatetaan! Vois olla vävy ihmeissään ku anoppi opettaa vähän käytöstapoja ;)


    • Satutätejä

      Sen pituinen se satu.

    • Enolepitänyt

      Ihan rauhassa kokeilet "miltä tuntuu", jos hyvältä tuntuu, niin lisää vaan. Sehän on ihanaa odottaa, että saa jotain ihanaa.

    • Anonyymi

      Ota vaan rohkeasti härkää sarvesta, itse olen 60 rehevä nainen ja kun vävy esitteli miehuuttaan (ja on sillä kyllä esiteltävääkin) menin käymään kylässä kun tiesin vävyn olevan yksin kokopäivän kotona. Hämmentyi kun tulin ja riisuin päällysvaatteet ja alla minulla oli vain tiukka mekko, sivelin niskaani ja pyysin vähän hieromaan ja kun vävy siveli hartioita aloin huohottamaan ja voihkimaan ja sanoin että ihan tässä kiihoittuu kun ei ole saanut vuosiin miestä eikä koskaan isoa kunnon mulkkua. Vävyllä alkoi seisomaan kuin hevosella ja muutaman kerran kun kädellä runkkasin alkoi voihkimaan ja arvasin kohta tulevan joten otin satsin suuhun ja ohjasin hänet makuu huoneeseen ja imin uudelleen isoimman koskaan näkemäni kalun taas pystyyn ja ratsastin itselleni valtavan orgasmin useita kertoja peräjälkeen, lopuksi halusin antaa jotain uutta vävylle ja ohjasin sykkivän kalun pyllynreikään ja sinne se heti purkautuikin onnesta huutaen, tämä on vieläkin meidän yhteinen salainen harrastuksemme muutaman kerran viikossa

    • Anonyymi

      Jos kirjoitus ei ole soukki. Niin
      Tee asiasta loppu tekemällä säännöt ja kerro ne kaikkien kuullen hälle. Sinä olet herra kotonasi ja sinä päätät kuinka siellä käyttäydytään.

    • Anonyymi

      Trolli vaan täällä kirjoittelee mielikuvitus satujaan. Provo mikä provo. Uskomattoman lapsellista.

      • Anonyymi

        Päiväunensa kullakin!


    • Anonyymi

      Poliisi ei kestä moitetta en heti itsari sivut auki Kohdistus asikas

    • Anonyymi

      Potkaise munille oikein kunnolla.

    • Anonyymi

      appiukko

    • Anonyymi

      Minun vävyni on esitellyt aisaansa minulle jo vuosia, isona alushousuissaan, verkkareissa jne. Riisunut usein alastomaksi niin, että olen ollut näköyhteydessä.
      Katselee minua häpeilemättömästi rintoihini ja pakaroihini.
      Ja tiedättekö mitä, se tuntuu ihanalta! Ei tulisi mieleenikään pyytää tuota lopettamaan tai kertoa kenellekkään.
      En näe tuossa mitään pahaa, jos molemmat sitä haluavat, miksi pitäisi lopettaa.
      Minä odotan ainakin aina innolla, kun vävy tulee kylään.

      70+ anoppi/nainen

      • Anonyymi

        Täällä viiskymppinen vävysi, ehkä. Miten olisi hyvä mielestäsi edetå? Olen himoinnut sinua pitkään...


      • Anonyymi

        Juuri näin. Ihana kuulla, että nautit vävystäsi.
        Hienoa kuulla rehellinen kommentti myös siitä, että anoppi voi ja saa nauttia vävyn huomiosta.
        Ainakin salaisesti. ;)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6462
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4183
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2577
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2010
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1528
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1387
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1036
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1021
    Aihe