Olen lukenut eestiläisiltä kotisivuilta (http://akgrupp.ee/fi/) bib-pallo"leikkauksista", joissa nukutuksen aikana asennetaan mahalaukkuun vedellä täytetty pallo jopa vuodeksi. Onko kenelläkään kokemuksia tästä laihdutusmenetelmästä? Pallo toiminee samalla tavoin kuin radikaalimmat leikkausmenetelmät, pienentämällä kykyä syödä suuria määriä. Ainoa ero on se, että tämän operaation voi perua, jos tulos ei miellytä. Suomalainen koululääketiede suhtautuu hoitoon tietenkin kielteisesti, koska tulokset eivät välttämättä ole pysyviä. Toisaalta vanhana jojolaihduttajana voin kertoa että eivät nämä minun nykyisetkään laihdutusponnisteluni ole olleet pysyviä. En ole koskaan myöskään kyennyt noudattamaan terveellistä ruokavaliota tuota puolta vuotta. Eli jos tiedät asiasta jotain niin kerro, please
BIB-pallo, kokemuksia
8
3823
Vastaukset
- Roshaa
Hei
Olen menossa perjantaina leikkauksiin- Ro2shaa
Leikkauksessa käyty pari kuukautta sitten. Alussa ruoka ei maistunut oksensin ihan kaikki jopa vettä myös, viikon päästä oli parempi olo. Ensimmäisen kuukauden ajan -6kg toisen kuukauden ajan -2kg
En suosittele leikkausta kun palasin mun normaaliin ruokavalioon ja kaikki ruoka maistuu. Ruoka määrä on hiukan vähempi, mutta ei ole leikkaus arvoinen :(
- Mooba764
Menossa leikkaukseen tiistaina voiko joku kertoo sattuuko pallo mahassa ja oliko hyvä tasonen lääkäri tekikö pahaa
- pallo_vatsaan
Kävitkö laittamassa pallon mahaan ja miten on sujunut ?
- eisatu
Älytön kysymys "sattuuko pallo mahassa". Eihän mahalaukussa ole sellaista "tuntoa", että sen pallon tuntisi. Ethän sä tunne syömääsi ruokaakaan, vai sattuuko se?
- Sunduga
Minun täytyy menettää 10-15 kg, joten tarvitsen palvelua.
Onko Suomessa tällaista (Mahalaukkuun viety pallo (BIB)) palvelua? - veijo73098372
Kun hoito jakaa täysin mielettömiä ohjeita potilaille niin sitten on matka edessä silpomaan terveitä sisuskaluja. Idioottimaista.
- BIBBALLoon
veijo73098372 ilmeisesti sinulla on kokemusta asiasta? Millä tavalla terveet sisuskalut "silvotaan"? Kyseessähän ei ole missäänmuotoa leikkaus. Onko mielestäsi terveempää, että sisuskalut killuu ympäröivän läskin keskellä kuin, että ihminen hakisi apua tilanteeseensa NIMENOMAAN ilman leikkausta?
Ehkä kannattaa perhetyä asioihin ennenkuin viisauttaan jakelee. Hyvää uutta vuotta 2019, toivottavasti paremmalla asenteella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991598Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481119Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441010Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s46838Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760