Viimeksi kirjoittelin tänne pettyneenä siitä että toisten kerran peräkkäin sattui samanlainen feidaus treffeiltä naisen johdosta. Noo... tuosta hieman harmistuneena deittiprofiilini teksti muokkauttui aika lyhyeksi lauseen kahden pituiseksi. Ei ehken kaikkein paras profiili teksti täytyy myöntää.
Kaksi viikkoa sitten, selaillessani naisten profiileita lähialueelta, törmäsin kuvattomaan jokusen vuoden vajaa 30v profiiliin jonka teksti pisti silmään. Kyseinen nainen oli tekstin mukaan saman oloinen, nörtähtävä ja hiukan introvertti, luonteeltaan kuin miekin. Yksi harmittava klikki kuitenkin oli se että hän etsi tupakoimatonta miestä. Tähän en tosin kiinnittänyt niin paljoa huomiota ensinalkuun, kun muuten vaikutti mielenkiintoiselta naiselta.
Jokatapauksessa viesti tuli lähetettyä hänelle kysyen minkälaisia animesarjoja hän suosittelisi katsottavaksi ja kertoen muutaman mistä itse olen tykännyt. Näin jälkeenpäin luettuna oli aika lyhyt viesti ja näppäilyvirheitä turhan paljon. Vastaus kuitenkin tuli puolentunnin sisään. Samanmoisella lyhyehköllä viestillä vastaili ja sieltä se tupakointi asiakin tuli esille. Hänelle tupakointi on "major turn-off". Mikäs tässä, mie totuudenmukaisesti kerroin että olen ajatellut että pitäisi lopettaa ja viime talvena sainkin miltein lopetettua tupakoinnin.
Tästä keskustelu siirtyi asioihin joita tykkäämme tehdä vapaa-aikana ja aika pitkälti näytti olevan samanmoisia kiinnostuksen aiheita/kohteita musiikin, elokuvien, kirjojen suhteen. Jälkeenpäin verratessa muihin keskusteluihin huomaan että kirjoitin tälläkertaa 'vapaammin' eli esimerkiksi aiemmin kirjoitin vain "Tietty sarjoja ja leffoja tulee kanssa kateltua netistä ja kuunneltua musiikkia.", niin tälläkertaa tähän perään jatkoin lauseella ":) Naapurit ei ainakaan valita ko kuuntelen langattomilla kuulokkeilla musaa ja itttekseni jammailen ympäri kämppää. Kissat kyllä kattoo välillä ihmeissään, että mitähän toikin nyt koikkelehtii tuossa."
Anyways... Parin päivän viestittelyn jälkeen hän kysyy haluaisinko antaa s-postini johon hän voisi lähettää kuvansa, mikäli haluan nähdä. Vastaukseni tähän on tyyliin "Kuten aika yleinen sanonta kuuluu, "kuva olis kyllä kiva", eli mielelläni." ja samassa viestissä sekä annan s-postini että kysyn mikäli hän haluaisi tavata tässä lähiaikoina ko olen tulossa vapaille.
Kyllä, kysyin treffeille näkemättä naisen kuvaa. Tässä vaiheessa olin saanut jo sellaisen mielikuvan keskusteluistamme, että jokatapauksessa kysessä on henkilö jonka seurassa tulisin viihtymään. Kun avasin kuvan, niin... wau!
Ekat treffit sovittiin sunnuntaille parin päivän päähän. Se odottaminen ja kämppää ympäri pyöriskely oli tuskasaa. :) Mutta treffipäivä tuli ja tapaaminen toteutui. Yllätyksekseni en kasvotusten ollut niin hermostunut kuin luulin ja juttua tuntui tulevan molemmilta suht luonnollisesti, miltein kolmen tunnin ajan.
Se mikä jäi mieleen ja viehätti erityisesti oli hänen ihmettelevä ja pohtiva katse, jonka näin sivusilmällä, kun kerroin hänelle että minua kiinnostaisi joskus opetella kunnolla ihan perinteisiä paritansseja ja että olin juhannuksena ollut lavatansseissa.
Treffien lopulla molemmat kerroimme kiinnostuksen uuteen tapaamiseen ja hän ehdotti elokuvan taikka animesarjan jakson katsomista taikka jotain lautapeilä. Tässä sitä nyt on keskusteltu joka päivä molempien aloittamana ja pirulainen tuppaa miun ajatuksiin kokoajan. :) Toiset treffit on sovittu nyt viikonlopulle.
Ensimmäistä kertaa treffejä odottaessa mie tunnen itteni rauhalliseksi ja rennoksi mäni tapaaminen kuinka tai mihin suuntaan tahansa ja kuitenkin saaden häntä ajatuksista poies.
Eiipä tällä kirjoituksella varsinaista päätä/häntää ollut, mutta ajattelin kertoilla mitä miulle kuuluu.
Mielenkiintoisesti sitä lutviutuu tilanteet.
8
<50
Vastaukset
Toiseksi viimeisen kappaleen viimeinen lause pitäisi kuulua;
"[...]ja kuitenkin saamatta häntä ajatuksista poies."
Myöskin pitännee mainita että tässä toista päivää olen ollut tupakoimatta. :) Eiköhän tämä tästä, kun pientä motivaattoria on takana.- söldkfaök
Kiva kuulla kivojakin kokemuksia tältä palstalata :) onnea ja ota vaan rennosti!
Kiitos tarinasta!
- palstailija
Onnea! Ihmettelisin jos ei teikäläinen löytäisi seuraa :). Nähtävästi oot saanut kirjoituksissasi näkyvän rentouden siirrettyä myös niille treffeille. Jännittäminen on normaalia, mutta pirulainen, jos liikaa jännittää antaa itsestään väärän kuvan. Eikä sellasesta ihmisestä saa paljon irti. Rennosti vaan eteenpäin :)
Kiitos kun toit edes hieman positiivisuutta tälle palstalle. Lycka till jatkossakin ;)
- Tulevaisuus.odottaa
Tällä menolla pääset kohta tapaamaan hänen kakanväriset lapsensa. :)
- Ex-----PUA
Hyvä homma. Olen kanssa kuullut, että kuvattomat voivat olla varsin kivoja yllätyksiä.
Toivotaan parasta, ja että kolmas kerta toden sanoo. - hyväätorstaitaaa
Onneksi olkoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563111Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242689Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521782- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810- 44809