Moi
Onko se mitenkään mikään todiste tai näyttö kiusaamisesta, että jostakin tietystä henkilöstö ei saa puhua yhtään mitään eikä hänen toimiaan arvostella? Minulle kävi niin, että tapauskohtaisesti en pysty mitään todistamaan, mutta kiusaajani sai vapaat kädet tehdä minulle mitä huvitti ja en saanut ikinä hänestä mainita mitään koska työpaikalla oli sellainen sääntö, että hänestä ei saa mitään sanoa koska on pomon kaveri. Hän teki minulle mitä ikinä päähän juolahti.
Psykoottiseksi asti kiusattu
3
159
Vastaukset
- Olettasokkaampi
Kyllä se on mulle todiste, mutta etsi sitten tästä nysveröiden valtakunnasta se toinen järki-ihminen, jolta löytyy housuista muutakin kuin ruskea läntti.
- voimiatoivotan
Kyse taitaa olla tyypillisestä asetelmasta, jossa joukon henkinen johtaja on pääkiusaaja ja hänellä on ympärillä kannustava/hymistelevä hovi. Yleensä tällainen kiusaaja on tyyppi, joka sanoo ja tekee, kuten tahtoo, mutta vastaavasti ei kestä arvostelua lainkaan. Uhriksi valikoituneen asillinenkin puolustautuminen, johtaa kiusaamisen pahentumiseen. Tyypillistä on, että ympärillä olevat työkaverit ja esimiehet viimekädessä taipuvat pääkiusaajan puolelle.
Ellet ole vielä tutustunut käsitteeseen narsismi ja narsistin toimintaan työpaikalla, googleta tietoa aiheesta. Luultavasti törmäät tutulta tuntuviin kuvioihin.
Ja vielä. Jos suinkin mahdollista, vaihda työpaikkaa. Jos esimies on sekoilijan kaveri, ei työyhteisöllä juuri ole toivoa. Sairaaseen työpaikkaan jääminen tulee olemaan p**kassa rämpimistä. Tämän voin sanoa kokemukseni pohjalta. - kamos
huh, sehän on kamalaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä21112000- 298238
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.606398Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1785319- 585020
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai514543Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1214472- 1233998
- 833472
- 582059