Volyymiripsistä

Ripsitynkäset

Minulla on ollut volyymit puolisen vuotta ja aion jatkaa, on ne sen verran ihanat. Kesällä kuitenkin mun vakituinen laittaja jäi äippälomalle ja jouduin kattomaan uuden. Mikähän on kun tämä uuden homma on alkanut tuntuu rahastukselta? Pari ekaa kertaa oli okei, mutta nyt on alkanut suosittaa huoltoväliä kolmeksi viikoksi vaikka itse haluan käydä ihan kustannussyistä neljän viikon välein. Aiemmin pysyi suht hyvänä tuon neljä viikkoa. Sitten noiden ekojen kertojen jälkeen musta tuntuu että hän laittaa toisen silmän jotenkin "huonommin" kuin toisen. Tuntuu että ripsiä laitetaan vähemmän ja ne lähtevätkin pois äkkiämpää. Kun kerran siitä mainitsin, ts ihmettelin että mikä tuossa toisessa silmässä on, niin hän sanoi, että ihmisillä on yleensä toisessa silmässä vähemmän ripsiä kuin toisessa vähän kuin toinen jalka on yleensä isompi. Onko näin? Yritti myös kaupata syyksi että nukun sillä kyljellä mistä ripsiä lähtee. Väärin meni, sillä nukun täysin toisella kyljellä.

Vastatkaa jos joku asiasta tietää! Muuten tämä uusi on vähän halvempi, huolto maksaa 40 kun toisessa maksoin 49. Asun paikkakunnalla missä ei nyt muita laittajia ole enkä viitsisi ajaa kymmeniä kilometrejä laittoon.

3

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NIMIN

Mun sisko on kosmetologi ja sanoi että jotkut kalastaa asiakkaita just tuolla että laittavat toiseen silmään vähemmän kuituja kuin toiseen. Toinen silmä on nätti monta viikkoa mutta toisen takia joutuu huoltoon aiemmin. Tyypillistä pienillä paikkakunnilla missä ei niin paljon asiakkaita.

Ja kyllä ripsien määrä on vakio kummassakin silmässä

• eiolevakio

Älä puhu pas-kaa....

• TekiJJä

Mitä helv...?? Kalstella asiakkaita huonolla työllä.. Ei näin tytöt! Toisaalta itsellä kävi mielessä että jos kerran joskus pysyneet hyvin mutta nyt ei enää niin kuulostaa siltä että ripsissä on liian painavaa viuhkaa. Silloin oma alkaa ohentua eikä enää kanna edes sitä mitä joskus. Äkkiä ripsiserumi käyttöön ja keventämään taakkaa luonnonripsiltä se ei tarkoita totaalitaukoa mutta ohuempaa kuitua tai kevyempi viuhka.
      Joskus tulee niitä asiakkaita että 13mm kiitos.. Juu ei, asiakas on asiakas ja ammattilainen on tekijä. Kuituvalinnan tulee olla ammattilaisen heiniä eikä asiakkaan. Hän katsoo tilannetta ihan eri perspektiivistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7160
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      198
      2528
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      102
      1967
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1527
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe