Volyymiripsistä

Ripsitynkäset

Minulla on ollut volyymit puolisen vuotta ja aion jatkaa, on ne sen verran ihanat. Kesällä kuitenkin mun vakituinen laittaja jäi äippälomalle ja jouduin kattomaan uuden. Mikähän on kun tämä uuden homma on alkanut tuntuu rahastukselta? Pari ekaa kertaa oli okei, mutta nyt on alkanut suosittaa huoltoväliä kolmeksi viikoksi vaikka itse haluan käydä ihan kustannussyistä neljän viikon välein. Aiemmin pysyi suht hyvänä tuon neljä viikkoa. Sitten noiden ekojen kertojen jälkeen musta tuntuu että hän laittaa toisen silmän jotenkin "huonommin" kuin toisen. Tuntuu että ripsiä laitetaan vähemmän ja ne lähtevätkin pois äkkiämpää. Kun kerran siitä mainitsin, ts ihmettelin että mikä tuossa toisessa silmässä on, niin hän sanoi, että ihmisillä on yleensä toisessa silmässä vähemmän ripsiä kuin toisessa vähän kuin toinen jalka on yleensä isompi. Onko näin? Yritti myös kaupata syyksi että nukun sillä kyljellä mistä ripsiä lähtee. Väärin meni, sillä nukun täysin toisella kyljellä.

Vastatkaa jos joku asiasta tietää! Muuten tämä uusi on vähän halvempi, huolto maksaa 40 kun toisessa maksoin 49. Asun paikkakunnalla missä ei nyt muita laittajia ole enkä viitsisi ajaa kymmeniä kilometrejä laittoon.

3

178

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NIMIN

Mun sisko on kosmetologi ja sanoi että jotkut kalastaa asiakkaita just tuolla että laittavat toiseen silmään vähemmän kuituja kuin toiseen. Toinen silmä on nätti monta viikkoa mutta toisen takia joutuu huoltoon aiemmin. Tyypillistä pienillä paikkakunnilla missä ei niin paljon asiakkaita.

Ja kyllä ripsien määrä on vakio kummassakin silmässä

• eiolevakio

Älä puhu pas-kaa....

• TekiJJä

Mitä helv...?? Kalstella asiakkaita huonolla työllä.. Ei näin tytöt! Toisaalta itsellä kävi mielessä että jos kerran joskus pysyneet hyvin mutta nyt ei enää niin kuulostaa siltä että ripsissä on liian painavaa viuhkaa. Silloin oma alkaa ohentua eikä enää kanna edes sitä mitä joskus. Äkkiä ripsiserumi käyttöön ja keventämään taakkaa luonnonripsiltä se ei tarkoita totaalitaukoa mutta ohuempaa kuitua tai kevyempi viuhka.
      Joskus tulee niitä asiakkaita että 13mm kiitos.. Juu ei, asiakas on asiakas ja ammattilainen on tekijä. Kuituvalinnan tulee olla ammattilaisen heiniä eikä asiakkaan. Hän katsoo tilannetta ihan eri perspektiivistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      36
      1296
    2. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      60
      1065
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      963
    4. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      58
      938
    5. 69
      806
    6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      791
    7. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      81
      716
    8. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      38
      698
    9. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      82
      682
    10. Ei mitään käytöstä

Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su
      Ähtäri
      30
      635
    Aihe