Mikä hiton avoin suhde

Vanhapiikakovain

Tapasin netissä miehen joka jostain syystä osasi "puhutella" minua. Kävimme syömässä ja sen jälkeen ajauduimme meille ja teimme ties mitä ja kaikkea ja koska en ole moneen vuoteen alkanut eroottiseksi niin olihan siinä jotain. Nyt vain on näin että oikeasti olen hakemassa ns omaa kultaa ja tällä miehellä tuskin tulee olemaan muita kuin pussintyhjennystunteita mua kohtaan. Sain kyllä sellaiset sävärit että huhhuh mutta ehkä selittyy pitkällä selibaatilla. Lopahtaahan tämä tästä kun kaiken pitäs mennä herran mielihalujen mukaan eli avoin suhde ja paljon panokavereita eikä tunteita seksissä mukana. Höpöhöpöä.

11

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehestälisää

      Mistä paikkakunnalta mies oli ja kerro miehen ikää?

    • Vaanmuutenmiehet

      Mulla oli joskus samatyypinen tapaus ja miehellä olikin pussintyhjennys tarve. Matkusti vaan naisten kotona ja eri paikoissa....tuolla mihellä ikää ehkä ja yli 50v

      • näitähänriittää

        Kuin myös, noin 50 v. Afrikkalainen.


      • aiaivoivoi

        Muutaman tapaamisen jälkeen alkaa rahan kerjääminen, mitä ihmeellisempiin tarkoituksiin.


    • Merilinnnn

      Ei mun "tyhjennys" pussi ei ollut aafrikalainen, vähään vaaleampi. Kerrotaan että alkuperä Kanada..... latino tyypi mies. Luonne miehellä äkäinen, hermostunut oloinen, kuvaille muita ihmisiä että ovat paskoja, narsistija piirteitä, että kaikki olisivat hänelleen katellisia, omassa maassa lauma lapsia ja väliit poikki lasten kanssa, suomessakin yksi lapsi.

    • Kokenutnainen

      Yleensä ulkomaalaiset miehet haluvat että miehen halujen mukaan meet.Ei netistä mitään kunnon miestä kuka saa, vaan oikeasti pussintyhjennys........Naisia tarjolla netti täynnä ja juoksevat päät hajalla sinne tänne.Itselleen ollut pari kokemusta ja ilman seksi

    • Aavistellenkukaon

      Mikset kerro- mikä miehen ikään ja missä asuu? Voin sen jälkeen lisää kertoo kuin olis sama mies......

      • järkihoi

        Pääkaupunkiseutu ehkä yli 50 v


    • Lkhhuh

      Sinä olet sille vain halpaa lihaa.
      Ammattihuo... lle , katsos, kun täytyy maksaa.

    • eiuskoketäänmiestä

      sellaisia miehia tää maa täynnä, tekevät oman mielestä hyvä seksi ja naisilla pää sekaisin.... helpo nakki ja suunta taas uudeen naisen.

    • eiittekylläsiihenmenee

      siinnä taas esimerkki netistä, ei siellä ole kunnon miestä, ehkä noin 5-10 prosentti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8208
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4638
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe