Tulee kova kilpailu naisista

19v.jätkä

Mitä enemmän tänne tulee nuoria miehiä sen kovempi kilpailu on nuorista naisista. Täällä on nyt jo useamman 10 hengen ero sukupuolijakaumassa, mutta kohta on vielä isompi. Kyllä vähän jännittää.

t. 19-vuotias jätkä

21

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stuppikulli

      Meillä tummilla on isompi.

      • vanhapiikasi

        Höpö, höpö. Musta kulli näyttää vaan isommalta.


    • vaihtamallaparani

      Mikä kilpailu? Senku meet ja valitset, on jos jonkinlaista mötkyä, siiderivalasta, jakotoosaa ja penaalin tylsintä kynää tyrkyllä. Paremman perässä joutuukin sitten vaihtamaan maisemia...

    • Ei sulla "19v.jätkä" ole mitää pelkoo eikä mahiksii minkäänlaisiin naisiin, kun olet tollainen peräkammarin poika. Äitis helemoissa elelet kunnes aika hänestä jättää, sen jälkeen oletkin valmista hoitokoti kauraa.
      Huolesi on turha ja onni suvullesi ettei se sinun kauttasi pääse jatkumaan.

      • multakäsi

        Tällaset hilajoen antit ne mädättää tämän ilmapiirin ihmisten keskuudessa totaalisesti ja kylvää pahaa oloa yleisesti. Kumma että jotkut saavat tyydytyksensä tuollaisesta ja jaksavat kuluttaa energiaansa siihen että saavat levitettyä pahaa oloa ja riitaa ihmisten keskuudessa.
        Noin kieroa ja pahantahtoista tekstiä suoltava liero on OIKEASTI henkisesti todella pahasti häiriintynyt. Mahdat olla ittees tyytyväinen ja hieroa peilin edessä ittees nokka sopivan neitimäisesti pystyssä


      • Ylös_Ulos_Ja_Lenkille
        multakäsi kirjoitti:

        Tällaset hilajoen antit ne mädättää tämän ilmapiirin ihmisten keskuudessa totaalisesti ja kylvää pahaa oloa yleisesti. Kumma että jotkut saavat tyydytyksensä tuollaisesta ja jaksavat kuluttaa energiaansa siihen että saavat levitettyä pahaa oloa ja riitaa ihmisten keskuudessa.
        Noin kieroa ja pahantahtoista tekstiä suoltava liero on OIKEASTI henkisesti todella pahasti häiriintynyt. Mahdat olla ittees tyytyväinen ja hieroa peilin edessä ittees nokka sopivan neitimäisesti pystyssä

        Ooks sie joku "suvakki", kun puolustat 19v jätkää joka pelkää maahanmuuton ja laittoman siirtolaisuuden leviämistä tänne pohjolaan?
        Mistähän sinä multakäsi ammennat energiasi täällä roikkumiseen ja toisten kirjoituksia arvostelemaan?
        Ei taida olla sullakaan kaikki henkiset johtimet ihan kohillaan ja toi Alajoen hintti on ihan söötti hemmo, turha sitä on parjata.
        Mutta ulkoilu auttaa.


      • Näinpäs
        Ylös_Ulos_Ja_Lenkille kirjoitti:

        Ooks sie joku "suvakki", kun puolustat 19v jätkää joka pelkää maahanmuuton ja laittoman siirtolaisuuden leviämistä tänne pohjolaan?
        Mistähän sinä multakäsi ammennat energiasi täällä roikkumiseen ja toisten kirjoituksia arvostelemaan?
        Ei taida olla sullakaan kaikki henkiset johtimet ihan kohillaan ja toi Alajoen hintti on ihan söötti hemmo, turha sitä on parjata.
        Mutta ulkoilu auttaa.

        Siis hetkinen...onko näköni sumentunut vai sisälukutaitoni kadonnut?! EN KYLLÄ LÖYDÄ "19 v. jätkän" kommentista SANAA PELKO,ainoastaan sanan JÄNNITTÄÄ!!! JOTEN parempi on,että "Ylös_Ulos_Ja_Lenkille todella painuu sinne pihalle ja haukkailee happea vaikkapa 2 viikkoa ensalkuun - että sitä riittäis päähänkin asti!


    • mäenusko

      en usko

    • djvcsj

      Ota itelle mies ,jos et naista saa.

    • Puuma50

      Kyllä tulee kovat ajat nuoret pojat. Meille fiksuille puumanaisille tulee ostajan markkinat.

      • mourkurnauskis

        Vai ostajan markkinat... hoh hoijaa! Tuskin saat ostajan markkinoita kun vaihtoehtona on nuori ja nätti vaaleaverikkö, vaikka mouruaisit kuin puutteessa oleva puuma ahteri paljaana vittuurian torilla...


      • Suojele

        Soo soo pojat! Muistakaa, että teilläkin voi olla vielä tyttäriä, ellei jo ole. Joskus voi vielä olla ja ellei ole, muistakaa, äiti teillä ainakin on/on ollut, siskot, mummut, tädit. Kaikki me tytöt ja pojat olemme joidenkin äitien ja isien lapsia. Siis suojelkaamme toisiamme!


      • Rautaa-rajalle

        Parahin Puuma50
        Kyllähän aina huorille töitä löytyy. mutta ette te näille nuorille pojille kelpaa.


      • uhuu

        Nyt on puuma-naisilla varaa valita


      • lateelapista

        Ei tervekätinen mies naisia tarvitse.
        TV.LATE LAPISTA


    • orvaskesä

      Panomies panee vaikka aasia. Se siitä kulttuurista.

      • mamuille

        Kyllä mie mielelläni mamuille pilluani annan.


      • suoraanPattayalta

        Aasian tyttöjä tänne mamuiksi voisi ottaakin.


      • ählämsählämläählääh
        mamuille kirjoitti:

        Kyllä mie mielelläni mamuille pilluani annan.

        Eli olet sisäistänyt suvaitsevaisuuden ja monikulttuurisuuden, ja suvaitset tulla raiskattavaksi monikulttuurisuuden nimissä?


      • mamuille
        ählämsählämläählääh kirjoitti:

        Eli olet sisäistänyt suvaitsevaisuuden ja monikulttuurisuuden, ja suvaitset tulla raiskattavaksi monikulttuurisuuden nimissä?

        Ei minua tarvi raiskata! Annan suosiolla ja monikulttuurisuuden nimissä tottakai. Haluanki että minuun sisäistetään kunnolla ja monesti monikulttuurista suvaitsevuitta :) Ja miehille tänne Aasian tyttöjä :)


    • 33344

      Hyvin asiattomasti kirjoitellaan ja ajatellaan. Mietin vaan, että kannattaako pienelle paikkakunnalle roudata satoja nuoria miehiä? Tulee erinäistä häiriökäyttäytymistä. Isoissa kaupungeissa ei tulisi juurikaan mitään muutosta. Tätä mieltä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe