kämppiskö.

kohtakosinkkuna

asun normi perheessä..lapsia 2 ja eukko haluais lisää..mun ajatus on ettei liikaa ja nykymäärä tuntuu hyvältä.tilanne menny siihen että nyt olen kämppis siihen asti kun ilmoitan milloin olen valmis siittämään uutta elämää..ONKO TÄMÄ REILUA...en usko.

4

97

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole reilua sinua kohtaan (eikä lapsia kohtaan).
      puolisosi vaikuttaa itsekkäältä, ei riitä ne jo olemassa olevat lapset, plus tuntuu pitävän sinua ainoastaan "siitos-orina" uusien lapsien saamiseksi.

• mekkk

Rupea sinäkin pihistelemään perheen elatulsesta ja sanot muijalle että sitten kun seksia on taas normaalia jatkuu. Aika isot tulto täytyy olla kun kolmea lasta kasvataa ja perheen elättää. Itse yhden lapsen isä ja siinäkin meni rahaa ja paljon mutta jo voiton puolella kun laspi on jo 20v. Sanoppa muijallesi että eiköhän erota kun tama meidän parisuhde ei toimi kun kerrto että kiristetään seksilla jos ei tehdä lisää jälkikasvua.

• hyväthyssykätsentään

Et ole nyt ap oikein ymmärtänyt seksin perimmäistä tarkoitusta: se on lisääntyminen. Ota oppia vaimostasi.

• 0101

Jos kerran olet kämppis niin pistä asumusero vireille. Eihän siinä sen kummempaa. Tai sitten pistät yhden vielä tulille ja muutat pois. Silloin rouva saa mitä haluaa. Vaan jos oikein mietitään niin on kansakunnan tulevaisuuden kannalta parempi että meillä on yksi valkoinen lapsi enemmän kuin maahanmuuttajan.

Siinäpä vaihtoehtoja punnittaviksi. Se hoiva-aika kun tulee meille jokaiselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe