kuunnelkaa bob marleyta,se viä huolenne pois
Bob Marley on paras
vippe90
91522
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
Vastaukset 9
Vanhimmat
No etpä oo paljon sanoja kuunnellut..Kyllähän se ihan hyvää musiikkia on..
Onhan niitä muitakin hyviä, tosin Marley on legenda.
Miten ois Inner Circle?
Melko legendaarista sekin..Sizzla on tiukkaa ja buju banton ,capelton..
Bob Marley on vitun hyvä. Sitä kun kuuntelee yöllä, niin biisien kirjoittelukin onnistuu paaaljon paremmin. Jotenkin ajatusten muuttaminen kirjoitettuun muotoon on helpompaa.
Mahtavaa musiikkia, harmi vaan kun en oo saanut omakseni ainuttakaan sen levyä. :< Onneksi kirjasto on olemassa.
paljon muitakin hienoja reggaeartisteja ja -yhtyeitä. Näistä mainittakoon Gladiators, Rico, Pioneers, Jamaicans, Toots And The Maytals, Jimmy Cliff, Paragons, Peter Tosh, Melodians, Heptones, Desmond Dekker, Third World, Mighty Diamonds, Dennis Brown, Gregory Isaacs, Phyllis Dillon,
Ronald Alphonso jne.
Tutustukaa teinit Jamaikan musiikin uljaaseen historiaan; tutkittavaa löytyy yllin kyllin!
kannattaisi ensiksi suomentaa marleyn sanoituksia ennenkuin olette sitä mieltä että bob kon kunkku. se äijä ei ole kovin mukava, mutta musiikkinsa on mukavaa.
Gentleman on kanssa hyvää. _o/
Mahtavia biisejä sil on,mut kuuntele sanoituksia. Ne ei ole aina niin huolettomia.
Joo joo on se bob marley niin v*tun hyvä jee!
Vittu ganja, regei joo bob marley 4evah!1
Pistää vituttamaan kun 13v jätkät vetää kannabiksen lehdellä varustetuilla wristbandeillä ja muilla kannabisaiheisilla kamoilla ku se o siistii ja bob marleyki tykkäs poltella pyhää yrttiä! Jättäkää ne kannabisaiheiset kamat ja se yrtin hehkutus siihen kun ootte täysikäisiä, ei tule muuta kuin ongelmia aikasemmin.
Sit ollaan gallerias #Bob-Marley-4-evah, #Bob-marley-on-paras jne. ja bostaillaa bobin juliste edes ja kirjotellaan kuvaan "rastafari jee jee" kun tiedetä ees mikä koko juttu on.
Onhan se Bob Marley hyvä mutta suurin osa teistäkään tajua sen musiikkia, sen aatteita ja mitä se ajoi takaa.
Ei Bobi oo ainoa reggae artisti tässä maailmassa.
On se kiva, että ihmiset innostuu reggaemusiikista (tai no innostuu bobista) mutta toi bobin palvonta on nyt ihan turhaa. Siitä on tehty vaa sen kuoleman jälkeen tollanen reggaen symboli. Bob oli ihan samanlainen reggae-artisti kuin kaikki muutkin hän vain oli julkisuudessa.
En todellakaan haluu lannistaa teidän reggaeihastusta mutta ottakaa pliis selvää bobista muutakin kuin niistä teidän kokoelmalevyistänne, joita ei olisi koskaan pitänyt edes tehdä. Lukekaa sen ajatuksia, mitä sanottavaa sillä oli ja mitä se ajo takaa.
Bob Marley oli fantastinen ihminen mutta pilattu yleisellä hehkutuksella ja rahanteolla hänen nimellään.
blessed.
MUN FAVE ON PETER TOSH JA TOISENA EHDOTTOMASTI BOB MARLEY