Huorat treffipalstoilla

200eJustjooJaHahhaa

Ihmeellistä vetoa kuvitellaan vanhoillakin vetimillä olevan. - Olen jo aiemmin todennut eräänkin deittipalstan olevan täynnä pelkästään ikääntyneitä wannabe -prostituoituja, mutta eipä tunnu Suomi24treffit paljon paremmalta.
Tuli juttua eilen kaverini kanssa, jolla myös profiili tuolla; ja kas, molemmat olemme saaneet juuri samanlaisen huoramainoksen eri aikoihin yksityisviestinä
:
"Keskustelukumppani: plonti007
Kiinnostaiskos tavata seksikäs blondi 36v.seksin merkeis?
Oon mallin mitois oleva blondi ja mä pyydän seksistä rahaa
ja se maksaa 200€ ja sillä saat estotonta seksikä ja mä
tykkään ku mies nuolee mun alapäätäni. Se on niin kiihottavaa !!!
Haluaisin löytää vakituisen seksikumppanin joka kävisi silloin
tällöin mun luona. Kirjoittele ni voidaan tavata jo vaikka
lähiaikoina. Asun Turussa, mul on paikka mis voidaan tavata.."

Eipä tuossa kummempaa, kuten sanottu näitä on kaikki paikat pullollaan, mutta syy miksi laitoin tuon tänne, on se, että ko paikan ylläpidolle on jo aikoja sitten tuo profiili ilmoitettu, mutta edelleen saa jatkaa. (Tuonkin profiili ovelasti ihan normaalin oloinen, mutta viestipommitukset sitten em kaltaisia, copypastena lähettää aina saman.) Mainostakoon jossain avoimesti tai menköön kadulle tarjoamaan, mutta spämmäys treffipalstoilla ärsyttää.

15

3541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m39-sinkku

Olen huomannut saman että kun vastaa naiselle niin kohta tulee hintatietoja että pano maksaa 200 euroa. ei taida olla norminaisia jotka oikeesti haluaa parisuhteen ja tutustua ilman rahaa.

• epätoivoisetmaksulliset

Mutta hei, siis tarkemmin ajatellen: "tykkään ku mies nuolee mun alapäätäni. Se on niin kiihottavaa !!!" ja sitten vielä pitäisi MIEHEN 200 maksaa!? Pakko todeta, että tottakai meitä on joka junaan, mutta itse en moista kolmekutosta nuolisi vaikka mitä maksettaisi. Kondylooman ja muuta saa kuitenkin kaupanpäälle.
      Joko täysi trolli, joku pikkupoika nimimerkin takana, tai sitten on kovin suuret luulot itsestään.

• TaiProvo

Kyllä tuo vaikuttaa enemmänkin miehen tekemältä trollilta.

• 200eJustjooJaHahhaa

Ei, itseasiassa, kyllä siellä taitaa nainen -tyhmä tosin- olla takana, eli on aito mainos.

• 200eJustjooJaHahhaa

No jotain tehoa sentään, nyt tuo profiili lopultakin on suljettu. Epäilin jo, että s24treffitkin on tarkoitus olla pelkkä huorailmoitustaulu, kun omaan ilmoitukseeni jo kauan sitten ko toiminnasta ei reagoitu mitenkään.
      -Nyt siis plonti007 turusta on saanut (potkut) per**elleen. Ja tietty ilmaantunee taas "vehnävaalee2" tai "namiblondi" tms :)

• ravint

Nettihommat on mitä on. Pitäisi varmaan siirtyä taas ravintolaan.

• totuus.naisista

Ilmaisia naisia ei ole olemassakaan. Jos haluat treffailla naisia ja seksiä niin joudut siitä aina maksamaan.

• minkkiturkki

Joo, katso vaikka s24treffien naisten ihanteiden vuosipalkkatoiveita...huora se leasinghuorakin

• 200eJustjooJaHahhaa

Otan kaiken takaisin! Ei tullut vehnävaalee tms, S24 sittenkin huoramainostaulu, plonti007 on tullut takaisin!
      Nähtävästi maksava huora on aina hyvä asiakas (näyttää olevan maksettu treffitPlus -asiakas).
      Mikäs siinä, paitsi kun S24 kerran saa rahaa tuosta sen pitäisi varmistaa, ettei parituksen uhri, muuten taitaamennä laittoman puolelle..
      Huvittavaa, ja ärsyttävää, on tuo (normaali) valehtelu profiilissa, naamioituu muuksi kuin on:

plonti007
      Nainen, 36 vuotta, Sinkku
      Turku, Varsinais-Suomi
      Heteroseksuaali
      Vesimies

Kiikarissa
      Elämänkumppani
      Treffiseura
      Ystävyys
      Jokin muu
      Synkkausprosentti
      79%
      Miten tämä lasketaan?

Kaunis plonti

Lahjat
      Vastaanotan mitä tahansa lahjoja.

Ulkonäkö
      Pituus: 175 cm
      Paino: 65 kg
      Ruumiinrakenne: Normaali
      Silmien väri: Vihreä
      Hiusten väri: Vaalea
      Pukeutumistyyli: Trendikäs
      Tausta
      Lapset: Ei lapsia
      Haluan lapsia: Ehkä joskus
      Asumismuoto: Asun yksin
      Etninen identiteetti: Valkoinen
      Kielitaito: Englanti, Ruotsi, Suomi
      Koulutus: Ammattikoulu
      Työssäkäynti: Opiskelija
      Ammatti: Jokin muu
      Lempiasiat
      TV
      Salkkarit,Emmerdale,Sinkkuelämää

Radio
      Voice ja NRJ

Musiikki
      Lauri Tähkä,Cheek,Pitbull

Elokuvat
      Sinkkuelämää 1 ja 2

Parasta maailmassa
      Olla rakastunut

Asiat, jotka saavat minut syttymään
      Hyvä ja romanttinen seura

Elämäntyyli
      Tupakointi:
      Savuton
      Suhde alkoholiin:
      Hyvässä seurassa
      Liikunta:
      Lähes päivittäin
      Urheilulajit:
      Kuntosali, Lenkkeily
      Matkailu:
      Rakastan reissaamista
      Ikimuistoisin matkakohde:
      Barcelona

Arvot
      Uskonto:
      Kristitty
      Politiikka
      Politiikan merkitys:
      Ei ihmeemmin kiinnosta

----Ja ettei totuus unohtuisi, sittenhän tämä "viehättävä" lähettää satunnaisille kohteille seuraavia sisältäviä viestejä:
      "Kiinnostaiskos tavata seksikäs blondi 36v.seksin merkeis?
      Oon mallin mitois oleva blondi ja mä pyydän seksistä
      rahaa ja se maksaa 200€ ja sillä saat estotonta seksiä ja
      mä tykkään ku mies nuolee mun alapäätäni. Se on niin
      kiihottavaa!!!"

huijaus se on pienikin huijaus, käsittämätöntä, että tämä palautettiin S24treffeihin.

• Viklo

Näyttää olevan tämä plonti007 Turusta seksikauppauksineen edelleen s24treffeillä

• Kukahan tuon alapäätä uskaltaa nuolla? Tiedä vaikka edellinen asiakas olis lähteny tuntia aiemmin pois. Hyi saatana :D

• Elämänkurppasi

NOjaa, kysyntä aiheuttaa tarjontaa.. vai miten se meni?

Miksi tuolla treffien puolella pitää tyrkyttää, sitä en kyllä ymmärrä. Tulee noita tarjouksia lähes päivittäin näemmä meille "vanhoille kurpillekin". Hyyi, toi nuolemisjuttu ällöttää näin naisenakin. En kehtaisi kyllä maksua pyytää.. :D
      Yritän ystävällisesti neuvoa kysymään niiltä naisilta, jotka siellä palveluksia kauppaavat.
      Vai tekö piinaatte kaikkia naisia tarjouksillanne, jotta voisitte sitten käräytellä oikeita h*oria?? Tylsää.

Kiva yrittää löytää joku kiva mies, kun osa kyynistyy maksullisista ja puolet tarjoaa rahaa, hotellihuoneita jne vaikka sitä kaveria arkeen (ja sängynlämmittäjäksi) tässä vain etsimässä ollaan. Ne hotellihuoneet voi toki tuoda parisuhteessa lisäpiristettä mutta siihen olisi pitkä matka treffeiltä. :P

• 200eJustjooJaHahhaa

Uskomatonta mutta totta: plonti007 saa edelleen huoramainontoineen ylläpidon siunauksen suomi24 treffeillä, siellä edelleen profiili (valheellinen, normaaliksi naamioitu) voimassa.

• Anonyymi

Käy hwti

• Anonyymi

Siis käy heti koska

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      19
      5730
    2. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3206
    3. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      119
      2936
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      636
      2168
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      158
      2090
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1422
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1405
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1198
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      406
      1126
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1097
    Aihe