Ihmeellistä vetoa kuvitellaan vanhoillakin vetimillä olevan. - Olen jo aiemmin todennut eräänkin deittipalstan olevan täynnä pelkästään ikääntyneitä wannabe -prostituoituja, mutta eipä tunnu Suomi24treffit paljon paremmalta.
Tuli juttua eilen kaverini kanssa, jolla myös profiili tuolla; ja kas, molemmat olemme saaneet juuri samanlaisen huoramainoksen eri aikoihin yksityisviestinä
:
"Keskustelukumppani: plonti007
Kiinnostaiskos tavata seksikäs blondi 36v.seksin merkeis?
Oon mallin mitois oleva blondi ja mä pyydän seksistä rahaa
ja se maksaa 200€ ja sillä saat estotonta seksikä ja mä
tykkään ku mies nuolee mun alapäätäni. Se on niin kiihottavaa !!!
Haluaisin löytää vakituisen seksikumppanin joka kävisi silloin
tällöin mun luona. Kirjoittele ni voidaan tavata jo vaikka
lähiaikoina. Asun Turussa, mul on paikka mis voidaan tavata.."
Eipä tuossa kummempaa, kuten sanottu näitä on kaikki paikat pullollaan, mutta syy miksi laitoin tuon tänne, on se, että ko paikan ylläpidolle on jo aikoja sitten tuo profiili ilmoitettu, mutta edelleen saa jatkaa. (Tuonkin profiili ovelasti ihan normaalin oloinen, mutta viestipommitukset sitten em kaltaisia, copypastena lähettää aina saman.) Mainostakoon jossain avoimesti tai menköön kadulle tarjoamaan, mutta spämmäys treffipalstoilla ärsyttää.
Huorat treffipalstoilla
15
3541
Vastaukset
- m39-sinkku
Olen huomannut saman että kun vastaa naiselle niin kohta tulee hintatietoja että pano maksaa 200 euroa. ei taida olla norminaisia jotka oikeesti haluaa parisuhteen ja tutustua ilman rahaa.
- epätoivoisetmaksulliset
Mutta hei, siis tarkemmin ajatellen: "tykkään ku mies nuolee mun alapäätäni. Se on niin kiihottavaa !!!" ja sitten vielä pitäisi MIEHEN 200 maksaa!? Pakko todeta, että tottakai meitä on joka junaan, mutta itse en moista kolmekutosta nuolisi vaikka mitä maksettaisi. Kondylooman ja muuta saa kuitenkin kaupanpäälle.
Joko täysi trolli, joku pikkupoika nimimerkin takana, tai sitten on kovin suuret luulot itsestään.- TaiProvo
Kyllä tuo vaikuttaa enemmänkin miehen tekemältä trollilta.
- 200eJustjooJaHahhaa
Ei, itseasiassa, kyllä siellä taitaa nainen -tyhmä tosin- olla takana, eli on aito mainos.
- 200eJustjooJaHahhaa
No jotain tehoa sentään, nyt tuo profiili lopultakin on suljettu. Epäilin jo, että s24treffitkin on tarkoitus olla pelkkä huorailmoitustaulu, kun omaan ilmoitukseeni jo kauan sitten ko toiminnasta ei reagoitu mitenkään.
-Nyt siis plonti007 turusta on saanut (potkut) per**elleen. Ja tietty ilmaantunee taas "vehnävaalee2" tai "namiblondi" tms :) - ravint
Nettihommat on mitä on. Pitäisi varmaan siirtyä taas ravintolaan.
- totuus.naisista
Ilmaisia naisia ei ole olemassakaan. Jos haluat treffailla naisia ja seksiä niin joudut siitä aina maksamaan.
- minkkiturkki
Joo, katso vaikka s24treffien naisten ihanteiden vuosipalkkatoiveita...huora se leasinghuorakin
- 200eJustjooJaHahhaa
Otan kaiken takaisin! Ei tullut vehnävaalee tms, S24 sittenkin huoramainostaulu, plonti007 on tullut takaisin!
Nähtävästi maksava huora on aina hyvä asiakas (näyttää olevan maksettu treffitPlus -asiakas).
Mikäs siinä, paitsi kun S24 kerran saa rahaa tuosta sen pitäisi varmistaa, ettei parituksen uhri, muuten taitaamennä laittoman puolelle..
Huvittavaa, ja ärsyttävää, on tuo (normaali) valehtelu profiilissa, naamioituu muuksi kuin on:
plonti007
Nainen, 36 vuotta, Sinkku
Turku, Varsinais-Suomi
Heteroseksuaali
Vesimies
Kiikarissa
Elämänkumppani
Treffiseura
Ystävyys
Jokin muu
Synkkausprosentti
79%
Miten tämä lasketaan?
Kaunis plonti
Lahjat
Vastaanotan mitä tahansa lahjoja.
Ulkonäkö
Pituus: 175 cm
Paino: 65 kg
Ruumiinrakenne: Normaali
Silmien väri: Vihreä
Hiusten väri: Vaalea
Pukeutumistyyli: Trendikäs
Tausta
Lapset: Ei lapsia
Haluan lapsia: Ehkä joskus
Asumismuoto: Asun yksin
Etninen identiteetti: Valkoinen
Kielitaito: Englanti, Ruotsi, Suomi
Koulutus: Ammattikoulu
Työssäkäynti: Opiskelija
Ammatti: Jokin muu
Lempiasiat
TV
Salkkarit,Emmerdale,Sinkkuelämää
Radio
Voice ja NRJ
Musiikki
Lauri Tähkä,Cheek,Pitbull
Elokuvat
Sinkkuelämää 1 ja 2
Parasta maailmassa
Olla rakastunut
Asiat, jotka saavat minut syttymään
Hyvä ja romanttinen seura
Elämäntyyli
Tupakointi:
Savuton
Suhde alkoholiin:
Hyvässä seurassa
Liikunta:
Lähes päivittäin
Urheilulajit:
Kuntosali, Lenkkeily
Matkailu:
Rakastan reissaamista
Ikimuistoisin matkakohde:
Barcelona
Arvot
Uskonto:
Kristitty
Politiikka
Politiikan merkitys:
Ei ihmeemmin kiinnosta
----Ja ettei totuus unohtuisi, sittenhän tämä "viehättävä" lähettää satunnaisille kohteille seuraavia sisältäviä viestejä:
"Kiinnostaiskos tavata seksikäs blondi 36v.seksin merkeis?
Oon mallin mitois oleva blondi ja mä pyydän seksistä
rahaa ja se maksaa 200€ ja sillä saat estotonta seksiä ja
mä tykkään ku mies nuolee mun alapäätäni. Se on niin
kiihottavaa!!!"
huijaus se on pienikin huijaus, käsittämätöntä, että tämä palautettiin S24treffeihin.- Viklo
Näyttää olevan tämä plonti007 Turusta seksikauppauksineen edelleen s24treffeillä
Kukahan tuon alapäätä uskaltaa nuolla? Tiedä vaikka edellinen asiakas olis lähteny tuntia aiemmin pois. Hyi saatana :D
- Elämänkurppasi
NOjaa, kysyntä aiheuttaa tarjontaa.. vai miten se meni?
Miksi tuolla treffien puolella pitää tyrkyttää, sitä en kyllä ymmärrä. Tulee noita tarjouksia lähes päivittäin näemmä meille "vanhoille kurpillekin". Hyyi, toi nuolemisjuttu ällöttää näin naisenakin. En kehtaisi kyllä maksua pyytää.. :D
Yritän ystävällisesti neuvoa kysymään niiltä naisilta, jotka siellä palveluksia kauppaavat.
Vai tekö piinaatte kaikkia naisia tarjouksillanne, jotta voisitte sitten käräytellä oikeita h*oria?? Tylsää.
Kiva yrittää löytää joku kiva mies, kun osa kyynistyy maksullisista ja puolet tarjoaa rahaa, hotellihuoneita jne vaikka sitä kaveria arkeen (ja sängynlämmittäjäksi) tässä vain etsimässä ollaan. Ne hotellihuoneet voi toki tuoda parisuhteessa lisäpiristettä mutta siihen olisi pitkä matka treffeiltä. :P - 200eJustjooJaHahhaa
Uskomatonta mutta totta: plonti007 saa edelleen huoramainontoineen ylläpidon siunauksen suomi24 treffeillä, siellä edelleen profiili (valheellinen, normaaliksi naamioitu) voimassa.
- Anonyymi
Käy hwti
- Anonyymi
Siis käy heti koska
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik195730- 173206
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192936Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6362168Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1582090Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701422Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421405Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31198Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061126Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641097