Moi oon 12 vuotta vanha tyttö. Mulla on 16 vuotta vanha sisko. Hän hakkaa minua, eikä se ole uusi asia, hän on hakannut minua jo 3 vuotta. Tänään vasta havahduin siitä, että en jaksaisi tätä enää. Ja siskoni ei ainoastaan hakkaa minua, hän haukkuu minua läskiksi, rumaksi, säälittäväksi ja ettei minusta tule ikinä mitään. Tänään menin ottamaan reppuni hänen huoneestaan (hän otti sen ilman lupaa) ja tyhjensin sen lattialle. Olin lähtemässä pois, kunnes hän juoksi perääni ja piti kiinni tosi lujaa eikä päästänyt irti. Otin pienen puurasian hänen metallisen pöydän päältä ja löin sillä häntä koska en saanut happea. En tiennyt mihin löin häntä mutta juoksin täysiä ovelle. En päässyt pois ja hän heitti minut kaappia päin. Hän alkoi repiä hiuksistani ja potki ja huusi jotain ( en kuullut olin shokissa), ja rämpytin ovea auki ja pääsin ulos. Sanoin että alkaisin kiljua niin että naapurit kuulee jollei hän lopettaisi, joten hän lopetti. Juoksin keittiöön ja otin veitsen ja menin huoneeseeni. Laitoin veitsen lipastoon ja jos hän tulisi, ottaisin sen että hän perääntyisi. Itkin hysteerisenä tunnin ja hän ei tullut paitsi yhdessä vaiheessa luultavasti veti kuvistyöni vessasta alas ( se oli hienoin ja siihen meni 2 päivää). Hän tuli myöhemmin huoneeseeni ja alkoi haukkua ja sanoi "älä itke, kumpaa sä luulet että ne uskoo, sosiaaliterveystiedon opiskelijaa vai ala-astelaista?" Plus olin osunut häntä päähän ja hänelle tuli haava. Jos sanon että se oli itsepuolustusta, kukaan ei usko. En tykkää kun minua hakataan tai revitään hiuksista, mitä teen? älkää sanoko että kerro vanhemmillesi, koska hei eivät ole ikinä udkonut minua eivätkä ikinä tulekaan uskomaan.
Siskoni pahoinpitelee minua
2
88
Vastaukset
- SamanKokenut
Voi rakas, ymmärrän täysin tilanteesi, epätoivosi ja surusi. Itselläni oli aivan samanlainen nuoruus. Sinua neuvoisin pyytämään koulussasi pääsyä koulukuraattorin luo juttelemaan ja kertomaan kotitilanteestasi. Koulukuraattori on ehdottoman luotettava aikuinen, jolla on myös vaitiolovelvollisuus. Hänen kanssaan voit miettiä tilannettasi ja ratkaisua, että väkivalta saataisiin loppumaan. Voit myös soittaa alueesi lastensuojeluviranomaisille (numero löytyy netistä googlaamalla), mutta oman koulusi koulukuraattoriin ottaisin sinuna myös yhteyttä viipymättä. Toivottavasti saat apua!
- nopeatoiminta
Poliisiinkin voi ottaa yhteyttä jos vanhemmat eivät ole kotona ja on jo tullut7tulossa ruumiinvammoja. Siskosi on yli 15-vuotiaana lain edessä nuorena henkilönä vastuussa omasta käytöksestään. Jos siskolle tulee rikosrekisterimerkintä, ehkä vanhemmatkin alkavat uskoa. Ja saatte takuuvarmasti ulkopuolista apua sosiaalipuolelta, halusivat vanhempasi tai ei.
Älä salaile, vaan kokeile päinvastoin PUHUA KAIKILLE, niin häpeän sairas salaisuus sulaa pois ja yhtäkkiä saatkin paljon apuja yllättävistä ulkopuolisista suunnista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124070MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822091Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991395Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838