Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

mitäköhä sitä tekis?

libalaba

Joops eli olen 22v 1 lapsen isä ja olen ollut "asumus erossa" 2vk.. kaikkihan meistä kyllä tietää miten tollasessa asumusero jutussa käy. Mutta tämä ex vaimoke tahtoi eroa koska suhde hänen mielestään on paska?! okei suhde on paska, minun kysymykseni kuuluukin siis näin että MIKSI?! kertokaa minulle mielellään fiksuja vastauksia miksi suhde voisi olla paska? Okei homma on mennyt näin. Aluksi olin ero homman kanssa muuten ihan fine mutta sitten en todellakaan ollut. En ole 2vk nukkunut kun muutamia tunteja. Nyt sitten on tainnut ruveta todellisuus potkimaan? En tiedä mitä pitäisi tehdä tässä, suhdetta nyt ei varmaan saa korjattua ainakaan nytten mutta tuo ilmoittaa lähtevänsä vaan baariin ja ei mitään, asiat ovat kunnossa ja on tyytyväinen?!
Itse en ole kovin tyytyväinen koska olen nähnyt vaivaa suhteen ylläpitämiseen kun tuo toinen taas ei ole viitsinyt tehdä mitään suhteen hyväksi viimeiseen 1,5 vuoteen. että olenko minä sitten TÄYSIN idiootti kun olen tollasta naista jaksanu kattella? kertokaa omia tarinoitanne, sillä vertaistukea tarvitaan! Olen kai sekaisin kun tälläistä kirjoittelen sillä ei taida olla " mun juttu" Itsellä erittäin paha mieli tästä tilanteesta ja toinen on ainakin olevinaan että ei mitään. Lapsen takia tässä koitetaan ainakin " nätisti " hoitaa asiat.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isäpappa

      Kun yhteiset kemiat ei toimi, niin ne ei sitten toimi. Ei ole mitään järkeä jatkaa suhdetta, jollei molemmat sitä halua. Ei riitä että toinen haluaa.

    • ammeeba

      syitä voi olla hirveästi joten vaikea sanoa miksi juuri hänestä juuri tuo suhde oli paska. Tunsiko hän ettet auttanut tarpeeksi kodin ja lapsen hoidossa, jolloin hän yliväsyi, olitko muuten jotenkin etäinen, tai monilla parikymppisillä tuntuu olevan suuret odotukset romantiikan ym suhteen ja sitten kun arki ei olekkaan kuin sadussa, niin laitetaan kaikki palasiksi.

    • puhtaatjauhotpussissa

      Aika tyypillinen tilanne että isä hoitaa huushollin kun nainen liihottaa baareissa jne. Mutta onko asia todellisuudess näin? Miksi aloittaja näkee asian näin? Me emme tiedä naisen näkökulmaa asiasta. Voihan olla että mies ei tyydytä naisen tarpeita siis muutenkin kuin seksuaalisesti. Onko niin että mies uhriutuu ja hoitaa asiat mutta se ei naiselle riitä jos muuten suhde emotionaalisesti kusee. Eikä aloittaja puhu mitään päihteiden käytöstä että liittyykö ne kuvioon jotenkin. Jokatapauksessa en syytä aloittajaa mutta kyseenalaistan että onko aloittajalla oikeesti kultainen sädekehä päänsä päällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1954
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      80
      1708
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1522
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      36
      1326
    Aihe