Selviydynkö koskaan?

haavoittunut

Mä en tiedä miten selviytyä?

Viime vuoden huhtikuussa mieheni lähti käymään kotimaassaan ja palattuaan halusi asumiseroa. Muutti pois elokuussa ja syyskuussa toi ex-vaimon ja lapsensa suomeen. Jäivät pari viikkoa jonka jälkeen palasivat takaisin. Lokakuussa mies sitten sanoi että haluaa avioeron vireille laitettiin sitten yhdessä. Tämän vuoden toukokuussa erottiin virallisesti ja lokakuun jälkeen en ollut nähnyt häntä kertaakaan, voin silloin jo paljon paremmin. Eron jälkeen törmäsimme toisiimme sattumalta ja herra oli saanut tietää uuden numeronikin 2. vaiheen yhteydessä. Soiteli tämän jälkeeen monesti ja jokin yhtäkkiä paloi sisimmässäni, kosto. Se nainen otti mieheni ja mä halusin ottaa hänen miehensä, ja niin minä sitten tein. Äänitin kaiken lisäksi. Nyt ex-mies toi kokonaan sitten nykyisen vaimon ja lapsensa. Laittelevat ihania kuvia facebookiin. Mä taas jäin vain rakastamaan miestäni. Asutaan samassa kaupungissa ja ne asuu muutaman juna pysäkkin päässä. Sattuu ihan kamalasti. Haluan kostaa, mutta toisaalta mitä mä sillä saan, se nainen on sen verran kunniaton, tuskinpa välittää.

En tiedä miksi piinaan itseäni, miksi annoin hänen tulla taas lähelleni ja sekoittamaan pääni? Tiedän vain sen, että rakastan häntä vaikka toisaalta vihaan häntä. En tiedä miten selviydyn, yritän jatkaa eteenpäin. En onnistu, tuntuu siltä että katoan päivä päivältä.
Tiedän, että olen toiminut monessa kohtaan väärin, koska kuuntelin tunteitani. Toivon, ettette jumitu niihin.

PS: anteeksi avautuminen!

8

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VoiSua

Se suomalainen sinisilmäisyys.. autoit herra loiseläjää siis asettumaan suomeen perheineen?

• tyypillistä_suominaisen

menoa;)

• haavoittunut

Juuri niin kävi. Tällä kertaa minä olin se uhri, nyt joudun katsomaan kun he asuvat rakastuneina ympärilläni. Oksettavaa. Kieltämättä katkeraksi tästä muutun, voi minua mihin liemeen itseäni olen pannut. Mitä mun pitäisi tehdä selviydykseni tästä tilanteesta?

• matushhka

Sattuuhan noita, oppirahoja joutuu itse kukin makselemaan kun sitä vähiten odottaa.. kaikenlaisia ihmispaskoja sitä onkin liikenteessä, ettei uskoisikaan.

• Mitä_sitä_rakkaudelle

Ihan vähän nousee pakolaisvastaisuus vaikka koetan olla ihmisiksi. Toivon aloittajalle jaksamista! Ei kenenkään kuuluis kohdata tätä.

• tamiko

Osaa ne suomalaisetkin satuttaa, yli 10 v aviossa ja nyt ukko vei korut ja rahat eikä tunnustanut ennekuin poliisin saamista valvontakamerakuvista todistettiin
      Ja ukko jo 63
      Selviydynkö siis koskaan 60 v herkkäuskoinen

• Sepäsepäse

Olit miehellä pelkkä oleskelulupa-automaatti. Mies rakasti koko ajan vain ja ainostaan sitä ulkomaalaista (ex-)vaimoaan. Sinä olit vain keino saada vaimo ja perhe Suomeen.

Ei se nainen miestä sinulta vienyt, kun mies ei koskaan sinun ollutkaan.

• oleskelulupapatjan

osa on usein ankea, jaksamisia silti aloittajalle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3468
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2136
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      223
      1490
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1251
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1221
    6. 37
      1131
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1073
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1031
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      1004
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      41
      1000
    Aihe