VASTUSTAMME SUURMOSKEIJA HANKETTA
Aloitteen sisältö
"Vastustamme suurmoskeijan rakentamista Suomeen, se ei ole suomalaisten edun mukainen ja lisää radikalisoitumisen mahdollisuutta ja riskiä, se on nähty muissa Pohjoismaissa ja Euroopassa yleisesti missä kaikenlainen terrorismi on lisääntynyt sen jälkeen kun niihin on annettu lupa rakentaa moskeijoita, lisäksi on otettava huomioon se ympäristöön kohdistuva melu saaste ja järjestyshäiriöt mikä moskeijoista minariteetteineen aiheutuu.
Perustelut
Ehdotamme uuden lain säätämistä / voimassa olevan lainmuutosta koskien moskeijoiden rakentamista suomeen, suomessa on valtauskontona kristinusko ja sen eri muodot lisäksi on useita muita uskontokuntia ja lisäksi uskonnottomat, missään muussa uskonnossa kuin islam ei ole todistetusti niin paljon siihen liittyvää radikalisoitumista, toisiin uskontoihin liittyvää vihaa, tappamista, terrorismia ja yleistä yhteiskunta rauhaa rikkovia tekoja, mitä on tehty ympäri Eurooppaa ja Pohjoismaita viimeisen vuoden aikana. Meillä suomessa on islamin uskoisilla kymmeniä rukoushuoneita, kuten muillakin uskontokunnilla, me emme tarvitse suomeen mitään moskeijaa minariteetteineen mikä loukkaisi muita uskontokuntiin kuuluvia kovaäänisellä melusaasteella ja islamin pakkokuuntelulla uskonrauhan vastaisesti, minkä olen perustellut aloitteen sisällössä."
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1303
Kansalaisaloite: VASTUSTAMME SUURMOSKEIJA HANKETTA
kansalaisaloite
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724918
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403356- 502873
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262738Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52189- 242071
- 1991980
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981591Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488