Onko kenelläkään muull ongelma miehen kanssa joka muuttuu hyvin äkkipikaiseksi kännissä? Olen kohta vuoden seurustellut suomalaisen miehen kanssa joka yleensä on aivan ihana, huomavainen kertoo tunteensa ja kuinka paljon minusta tykkää mutta... Sitten lähdetään viihteelle tai ihan saunailta vaan karkaa käsistä niin sanotusti ja silloin saa ruveta varomaan sanojensa. Tätä ei ole tapahtunut ihan yksi eikä toinenkaan kerta vaan vähän useamminkin...Jos jotain on hampaankolossa mikä on vähän vaivannut ja vaikka siitä ollaan keskusteltu selvinpäinkin ja yritetty selvittää niin kännissä se on sitten aivan hirveätä. Näihin niin sanottuihin kohtauksiin olen oppinut että ei ainakaan kannata lähteä huutokilpailuun vastaan koska se ei ainakaan auta pahenee vaan, jos yrittää poistua siitäkin tulee sanomista ja en tiedä enää mitä tekisin. Yhteenmuuttamista ollaan puhuttu jo jonkin aikaa mutta koska minulla murrosikäinen poika joka ei ole vielä valmis muuttamaan hänen luo se on jäänyt siihen,tämä tietenkin myös syö meidän suhdetta, poikani on tärkeämpi kuin hän jne. Mitä avuksi??? Oikeasti ihana mies yleensä, olen rakastunut mutta huolissaan meidän tulevaisuudesta
Jekyll ja mr.hyde
1
68
Vastaukset
- Miehiämaailmatäysi
Meillä sama juttu että mies on kamalan lyhythermoinen humalassa. Minä totesin ettei käy että juo kotona koska en halua enää katsella sitä ja koska se on vähintäänkin stressaavaa ja toisinaan pelottavaakin.
Olen keskustellut asiasta mutta mies ei näe tai myönnä asiaa, ainakaan minulle.
Miettisin tarkkaan haluaisinko alkaa rakentamaan elämää tällaisen ihmisen kanssa. Toinen voi olla rakas mutta arkielämä silti mahdotonta tällaisen henkilön kanssa.
Toinen juttu on tuo juomisen karkaaminen käsistä. Oma mies on juuri sellainen. Nuorena se ei haitannut. Myöhemmin ajattelen että varmaan kasvaa jossain vaiheessa ohi tuosta vaiheesta, mutta kappas kun ei ole kasvanut. Varmaan samanlainen känniääliö vielä eläkeiässä. Mieti haluatko yhteisen elämän tällaisen henkilön kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä2459552Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.527791Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.2016505- 1733662
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2851971- 1041955
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny81738- 1091532
Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll871414Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202191397