Jekyll ja mr.hyde

Hettula

Onko kenelläkään muull ongelma miehen kanssa joka muuttuu hyvin äkkipikaiseksi kännissä? Olen kohta vuoden seurustellut suomalaisen miehen kanssa joka yleensä on aivan ihana, huomavainen kertoo tunteensa ja kuinka paljon minusta tykkää mutta... Sitten lähdetään viihteelle tai ihan saunailta vaan karkaa käsistä niin sanotusti ja silloin saa ruveta varomaan sanojensa. Tätä ei ole tapahtunut ihan yksi eikä toinenkaan kerta vaan vähän useamminkin...Jos jotain on hampaankolossa mikä on vähän vaivannut ja vaikka siitä ollaan keskusteltu selvinpäinkin ja yritetty selvittää niin kännissä se on sitten aivan hirveätä. Näihin niin sanottuihin kohtauksiin olen oppinut että ei ainakaan kannata lähteä huutokilpailuun vastaan koska se ei ainakaan auta pahenee vaan, jos yrittää poistua siitäkin tulee sanomista ja en tiedä enää mitä tekisin. Yhteenmuuttamista ollaan puhuttu jo jonkin aikaa mutta koska minulla murrosikäinen poika joka ei ole vielä valmis muuttamaan hänen luo se on jäänyt siihen,tämä tietenkin myös syö meidän suhdetta, poikani on tärkeämpi kuin hän jne. Mitä avuksi??? Oikeasti ihana mies yleensä, olen rakastunut mutta huolissaan meidän tulevaisuudesta

1

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehiämaailmatäysi

      Meillä sama juttu että mies on kamalan lyhythermoinen humalassa. Minä totesin ettei käy että juo kotona koska en halua enää katsella sitä ja koska se on vähintäänkin stressaavaa ja toisinaan pelottavaakin.

      Olen keskustellut asiasta mutta mies ei näe tai myönnä asiaa, ainakaan minulle.

      Miettisin tarkkaan haluaisinko alkaa rakentamaan elämää tällaisen ihmisen kanssa. Toinen voi olla rakas mutta arkielämä silti mahdotonta tällaisen henkilön kanssa.

      Toinen juttu on tuo juomisen karkaaminen käsistä. Oma mies on juuri sellainen. Nuorena se ei haitannut. Myöhemmin ajattelen että varmaan kasvaa jossain vaiheessa ohi tuosta vaiheesta, mutta kappas kun ei ole kasvanut. Varmaan samanlainen känniääliö vielä eläkeiässä. Mieti haluatko yhteisen elämän tällaisen henkilön kanssa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      68
      2939
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      413
      2830
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      99
      2247
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      88
      2050
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1904
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1844
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1840
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      151
      1805
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      322
      1629
    10. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1623
    Aihe