Mikä on palstalaisten pahin krapula?

Ex-------PUA

Etenkin sinkkuna krapula voi olla oikeaa tuskaa.

Ei ole mukavaa olla pelkotiloissaan tai muuten tuskissaan, kun ei ole ketään vierellä.

Puhumattakaan ohjeesta "seksi on parasta krapulalääkettä" - mikä aika usein pitää paikkansa, ellei sitten ole todella paha kanuuna.

Pitkästä aikaa pari viikkoa sitten oli minun pahin kanuunani.

Sydän tykytti, tunsin oloni hyvin melankoliseksi, ahdisti, uiskentelin syvissä vesissä.

Väsytti ja paljon, mutta silti pelkäsin nukahtamista.

Olin lähes varma että minulla on sisäinen verenvuoto (asia mikä tuntui aika hupsulta myöhemmin).

Tänään on kohtalaisen leuto, jopa leppoinen olo.

54

1048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex-------PUA

      (Tai en tiedä oliko tuo pahin krapulani, mutt tämän vuoden pahin.)

    • Ujoatm26v

      Oli tänään aika ikävä krapula kun päähän sattui niin hemmetisti ja sydän jyskytti.

    • Ujoatm26v

      Unohdin sanoa että päässäkin pyöri ikävästi ja tuntui että seinät kaatuu päälle eikä nukkumisestakaan meinannut tulla enää mitään kun heräsin, ahdisti.

      • Anonyymi

        Hae sairaseläkkeelle ahdistuksesta. Se on nykyajan muotitauti.


    • RumaArkaÄäsböögöö

      Sellainen rapula, että pitää kulkea kumarassa siis pää melkeen polvien tasolla, kun ei PYSTY suoristamaan ruhoaan ja kun käy ruiskupaskalla on pakko varovasti kurkata onko pönttö punasena verestä(olen tämänkin ihmeen nähnyt, mutta en itselläni) ja kun munuaisia särkee eikä kusi kulje ja on sellanen yleinen heikotus että pelkää että kuolee ja sitten ettei kuolekaan.

      Ja toki pelottaa niin saatanasti että meinaa tulla sydäri jos puhelin soi. Eikä siihen puhelimeen uskalla tietenkään vastata! Seuraavana päivänä sitten se masis ja henkinen morkkis vielä ja huulet on tunnottomat ja naama valkonen ja silmän aluset mustat ja koko pää turvonnu muodottomaksi palloksi.

      • Ujoatm26v

        Olen itse muutamia kertoja ulostanut verta mutta en krapulassa. En ole jaksanut lääkäriin mennä vaikka aina välillä miettinyt että onko mulla joku suolistosyöpä.


      • RumaArkaÄäsböögöö
        Ujoatm26v kirjoitti:

        Olen itse muutamia kertoja ulostanut verta mutta en krapulassa. En ole jaksanut lääkäriin mennä vaikka aina välillä miettinyt että onko mulla joku suolistosyöpä.

        Jos se on kirkasta verta on sulla todennäköisesti vuotava pukama. Se voi olla siellä persiissä sisälläkin. Jos tummaa sellasta mustaa hyytymiä sisältävää verta voi olla syvemmältä suolistosta. Toki se kirkas punanenkin verikin voi olla huonojuttu jos tulee syöksyllä..

        Kandee tutkituttaa vaikka onhan se kamalaa kun lääkäri tunkee sormen perseeseen. Onneks ei oo ollu itellä persevaivoja!!


      • Ujoatm26v
        RumaArkaÄäsböögöö kirjoitti:

        Jos se on kirkasta verta on sulla todennäköisesti vuotava pukama. Se voi olla siellä persiissä sisälläkin. Jos tummaa sellasta mustaa hyytymiä sisältävää verta voi olla syvemmältä suolistosta. Toki se kirkas punanenkin verikin voi olla huonojuttu jos tulee syöksyllä..

        Kandee tutkituttaa vaikka onhan se kamalaa kun lääkäri tunkee sormen perseeseen. Onneks ei oo ollu itellä persevaivoja!!

        Kirkasta se on onneksi yleensä ollut eikä nyt ole tullut verta ulosteen mukana varmaan puoleen vuoteen joten ehkä ei tarvi olla huolissaan.


      • Ex----------PUA

        Olitkos sinä se, jolla oli se oma tupakkarasia varalla kun lähdet baariin? Samoin sinun käsialaasi tällöin lienee legendaarinen broilerinsyönti autossa. :D

        Erittäin hyvä tämäkin kuvaus, ja olen itse ihan samoissa tiloissa ollut.

        Ilmankos noin aidosti elämää maistanut mies osaa kertoa asioista hyvin.


    • Vappuna 15-vuotiaana vedin pullon Kossua 20 minuutissa. Vartin päästä oli hauskaa ja tunnin päästä tuli noutaja. Makasin ja oksensin koko seuraavan päivän ja mutsi oli aivan helvetin vihainen. Eikä vähiten siksi, että sen yksi tuttu sattui kohdalle ja talutti minut kotiin.

      Toinen oli muutama vuosi sitten vappuna. Ensin ilta yökerhossa ja sitten vapunpäivänä skumppaa puolesta päivästä puoleen yöhön. Tein omatoimista vatsahuuhtelua vielä kuudelta illallakin. Join puoli litraa vettä ja oksensin saman tien. ja sama uudelleen varmaan 20 kertaa. Kumma juttu, koska normaalisti minulle ei tule krapulaa. Itse asiassa tuo taitaakin olla viimeinen kerta, vaikka viikonloppuiltaisin tuleekin dokattua aika reilusti.

      • Ex----------PUA

        Ne ovat ne nuoruusvuosien rajojen hakemiset juuri tuohon tilaan johtajia.

        Itse erikoistuin juomaan erinäöisiä juomia sekaisin, joita kannettiin kaverin kanssa kassi tolkulla alkosta.

        Hiljaksiin meni juoma toisensa jälkeen karanteeniin, kun niitä ei voitu juoda.

        Nyt osa, kuten punkku ovat palanneet. Ja hyvä niin.


    • Kilttiatm

      Ei ole sellaista krapulaa ollut että ei pysty nousee aamulla ylös.

    • Ex----------PUA

      Tämä aihe on taas aika nostaa ylös.

      Tärisyttelee. Tuli otettua ihan turhaan, kun en baariinkaan ehtinyt. Tai no olisin voinut ehkä ehtiä johonkin klo 4 yökerhoon, mutta olisi ollut turhaa siellä puolta tuntia heilua.

      Sen sijaan vittuilin eräälle muijalle, joka tosin aloitti sen itse (se alkoi jämistä) ja se oli kanssa näitä "olen liian ylimielinen jättämään jämiä"-tissiposkia.

      Sai kuulla kunniansa, portsarin piti jopa puuttua siihen, vaikka en ollut vielä lähtenyt edes kunnolla käyntiin.

      Nyt kuitenkin tärisyttelee. Vaikka se ehkä sai tuossa opetuksen, olisi tuokin välikohtaus jäänyt pois, jos olisin vain mennyt kiltisti nukkumaan taii vaikka deittien jällkeen keskenäni leffaan katsomaan se uusi Mission Impossibru.

      Mites palstalaiset? Ottaako voimille?

      • Pullan.äiti

        Sossupummi.


      • Ex----------PUA
        Pullan.äiti kirjoitti:

        Sossupummi.

        Osu ja uppos! :D

        Tosin, nyt taidat kyllä tuon "ottaako voimille" lauseen tajuta väärin, kyse oli krapulasta, eikä esim. ikäkriisistä.


      • Äitipulla
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Tosin, nyt taidat kyllä tuon "ottaako voimille" lauseen tajuta väärin, kyse oli krapulasta, eikä esim. ikäkriisistä.

        Huono vastaus pummi.


      • Ex----------PUA
        Äitipulla kirjoitti:

        Huono vastaus pummi.

        Huono vastaus, kun sinä et pystynyt edes vastaamaan siihen typerä kurppa? :D Vielä kun miettii että itse turvaudut epätoivoiseen valehteluun ja puskista ampumiseen, niin ei paljoa ole varaa valittaa.

        Miten moni mies on siis käyttänyt sinua ja paljonko ikäkriiseilijällä on ikää?


      • Pummi.pua

        Expua ei vieläkään töissä?


      • Anonyymi
        Äitipulla kirjoitti:

        Huono vastaus pummi.

        Enään en ryyppää ku viikonlopun.

        On nääksi aika stäminät!!


    • ei.ei.pojjaat

      Siis miksi kärsiä krapulaa kun sen voi välttää kokonaan? Aamupäivällä hakee mäyräkoiran verran keppanaa. Heti kotiin päästyä pullo nopeasti huiviin, että olo normalisoituu. Sitten ylläpidetään varovasti tissuttelemalla pientä hentoa pöhnää. Humalaan ei saa tulla. Jos rupeaa naurattamaan, ollaan jo liian kännissä ja täytyy pitää hetki taukoa. Kun taas alkaa tärisyttää ja pelottaa, otetaan taas pari helpottavaa kulausta kylmästä keppanapullosta.

      Erittäin tärkeää on varmistaa, että yötä vasten on pari kolme pulloa jäljellä. Unen saaminen on olennainen juttu. Päivällä tissutellaan sitä varten, että olotila pysyy siedettävänä, ja uni sitten vie krapulan pois. Aamulla ei ole enää darraa, vaikka voikin vielä hieman alakuloinen olo olla. Mutta krapula on vältetty.

      • Ex----------PUA

        Tässä on helkkarin hyvä ohje.

        Ihan mäyräkoiran vertaa en kyllä tasoittele, mutta kyllä pahaan kanuunaan tasoittelusta on apua.

        Yleensä pari isoa olutta, niin se on siinä.

        Tosin joskus tasoittelukin menee pieleen, että tulee hirveät polttarit ja väpätykset kun alko poistuu verestä. Ilmeisesti siinä on ollut sitten annostus pielessä? :D

        Helkkari, olisi pitänyt kaupassa käydessä ottaa maidon lisäksi parit oluet! Pahus kun tuli nyt vasta mieleen.


      • ei.ei.pojjaat
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Tässä on helkkarin hyvä ohje.

        Ihan mäyräkoiran vertaa en kyllä tasoittele, mutta kyllä pahaan kanuunaan tasoittelusta on apua.

        Yleensä pari isoa olutta, niin se on siinä.

        Tosin joskus tasoittelukin menee pieleen, että tulee hirveät polttarit ja väpätykset kun alko poistuu verestä. Ilmeisesti siinä on ollut sitten annostus pielessä? :D

        Helkkari, olisi pitänyt kaupassa käydessä ottaa maidon lisäksi parit oluet! Pahus kun tuli nyt vasta mieleen.

        Mäyräkoira on varmuuden maksimointia. Pahin virhearvio, mikä tasoittelussa voi tapahtua on se, että korjauskaljat loppuu ennen yötä kesken. Yleensähän se krapulapäivän jälkeinen yö on pahin vaihe krapulaa. Siksi unensaanti täytyy ehdottomasti varmistaa ja jos sattuu yöllä heräämään, on syytä olla keppanapullo käden ulottuvilla.


      • Ex----------PUA

        Ja pitää vielä antaa lisäpointsit jotenkin hyvin viihdyttävästä ja asiantuntijamaisesta esityksestä, mitä tulee tuohon ohjeeseesi. :) Hyvin kirjoitettu.

        t: Krapulapesäke arvostaa.


      • Ex----------PUA
        ei.ei.pojjaat kirjoitti:

        Mäyräkoira on varmuuden maksimointia. Pahin virhearvio, mikä tasoittelussa voi tapahtua on se, että korjauskaljat loppuu ennen yötä kesken. Yleensähän se krapulapäivän jälkeinen yö on pahin vaihe krapulaa. Siksi unensaanti täytyy ehdottomasti varmistaa ja jos sattuu yöllä heräämään, on syytä olla keppanapullo käden ulottuvilla.

        On kyllä hyvä pointti tuossa.

        Ja tuo olutpullo lieneekin aika hyvä mitta kaikkineen. Viinit ja väkevät on turhan vaikeita annostella, ja menevät helposti yli lääkitsevän tasoitustarkoituksen, luulenma.

        Tuossa avauksen krapulassa, minulla tosiaan iski yöllä sellainen olo, etten tohtinut nukahtaa, vaikka väsytti ihan helkkaristi. Uskon että tuo vinkki olisi silloin pelastanut yöunet!


    • Eipä mitää kaatohumalaa ole koskaan oikee tullu haettua...

      Mikään tapajuoja ole, mutta sellane juonti-ilta tuli että veny yön kautta aamun pikkutunneille.
      Join siis ihan tollasta olvin karpalolonkeroa pari laatikollista kevyehkösti.
      No, hommaha lähti käsistä ja aamulla kuuden aikaan homman kruunas sen että yks perus olvi päätteeksi, mikä oli sitten paska vaihtoehto kun hyvää karpaloa oli kitannu.
      No, siinä sitten aamusella oli paha olo ja kun vielä Pepsiä kehiin ni sehä lähti tulee ylös.

      Että hereillä yön yli, lonkeroa kitaten ja kaverin kanssa vanhoja tietokonepelejä pelaten.

      • Ex----------PUA

        Pari LAATIKKOA? :D

        Ohhoh. Luulisi kyllä tuolla karpalomäärällä, että virtsatiet voivat oikein hyvin. :D


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Pari LAATIKKOA? :D

        Ohhoh. Luulisi kyllä tuolla karpalomäärällä, että virtsatiet voivat oikein hyvin. :D

        Juu, voivat.

        Ja kiitos pepsin ja sen viimeisen olvin, perus-olvin, myös suolistotyhjennys molempiin suuntiin tuli tehtyä...
        Se ja olo 7 aikaan aamulla, kun ei saa otetuksi niitä pieniä torkkuja, olivat sitten ne pahimmat...


      • Anonyymi
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Pari LAATIKKOA? :D

        Ohhoh. Luulisi kyllä tuolla karpalomäärällä, että virtsatiet voivat oikein hyvin. :D

        Nyt 68 v setä antaa uskoa juopoille, lukekaa jeesuan viides luku, niin vesi muuttuu 14 % punkuksi. Tosi kuin viini!


    • m-i-e-s

      Tästä on jo aikaa, mutta perjantaina aloitin, sunnuntaina lopetin. =) Maanantai aamuna tuli kiire "puuteroimaan nenää". Oli niin järkyttävä olo, että istuin suihkussa 3h juomassa vettä ja oksentamassa. Suihku lievitti älytöntä jyskytystä ja vesi ilmeisesti toimi huuhteluaineena. Suihkuhoidon jälkeen sohvalle nukkumaan ja klo 20 pystyi jo harkitsemaan syömistä ja olemaan pystyasennossa.

    • Minulla on aina ollut melko miedot krapulat, vaikka olenkin välillä juonut niin paljon kuin pää ja vatsa kestää.

      Vaikka krapulassa on melko väsynyt ja heikko olo, niin kulli on tavallista virkeämpi silloin. Mistä lienee se sitten johtuu.

      Krapula vituttaa jos edellinen ilta on ollut jollain tavalla huono. Krapula kestää paremmin jos edellisenä iltana on ollut hauskaa.

      Pahin krapula on ollut se kun dokasin arkipäivänä pitkälle aamuyöhön asti, nukuin pari tuntia ja lähdin töihin. Töissä olin aamupäivän osittain vielä kännissä sekä krapulassa yhtä aikaa. Täytyi pitää melko matalaa profiilia ja työkaverit jaksoivat kyllä vittuilla ja nauraa :) Lounaan jälkeen iltapäivällä pystyin jo jotain töitä tekemäänkin.

      • Ex-------------PUA

        "Krapula vituttaa jos edellinen ilta on ollut jollain tavalla huono. Krapula kestää paremmin jos edellisenä iltana on ollut hauskaa."

        Tämä on aika hyvin koko juttu pähkinänkuoressa.

        En ole tullut ajatelleeksi sitä noin, mutta tottahan se on, ainakin jos on sellainen suht siedettävä kanuuna noin muuten, niin edellisen illan muistot (jos muistaa) auttavat.


    • 1611

      Mielummin sinkkuna krapulassa kuin rakkaansa nähden pää oksuvadissa ja parhaassa tapauksessa hiuksetkin yrjössä. Sellainen mies on harvinaisuus, joka lempeästi pitelee naisensa hiuksia tämä kouristellessa mandoliinikrapulassa. Kun vain olisi hyvä ymmärtäväinen ystävä joka kiikuttaisi hienotunteisesti korjaussarjan.

      (On sattunut niin, että yrjö tuli niin nopeasti etten ehtinyt otta hiuksia syrjään. Oli hiukan töitä pitkien hiusten pesussa ja selvittelyssä sen jälkeen.)

      Kun kaksi viikkoa dokaa krapulaan kuluu viikko, joista 1-3 yötä on yhtä tuskaa.

      • Anonyymi

        Pölvästipresitentillä ähkysäärellä oli myös mandoliinorapula, johonka sen veivi sitten irtosi.

        Oli kyllä harvinaisen tyhmä ukko ja siltä myös näytti!


    • Ex----------PUA

      Taas on aika nostaa tämä ketju ylös.

      On tosiaan sovittuna, että menisi sitä tapailemaani salipimua katsomaan, mutta on vähäsen hento olo.

      Ja helvetti kun nämä ahdistuskrapulat ovat alkaneet nostaa päätänsä. Pitää varmaan tehdä ketjussa ollut loiventeluvinkin mukaan. Perhanas! No on minulla pari olutta jääkaapissa, ja nyt menossa ensimmäinen niistä.

      Josko sitä pääsisi hommiin naisen kanssa, niin tämä unohtuisi? Saa nähdä. Vähän on ollut puhetta.

      Kahvi tuskin helpottaa ahistusta, mutta pakko sitä on keittää. Saa koneen käyntiin.

      Mitäs muut, onko tilat päällä?

    • Ex----------PUA

      Tämä on taas aiheellista nostaa.

      Vituiksi meni taas kerran, about kaikki suunnitelmat.

      Ihan turha korkinavaus oli tällä kertaa, ja täten turha krapulakin.

      Ei paha sillä otin vettä ja vitamiinejä, nyt hieman tasoitan ja katson miten hoidetaan loppupäivä.

      Onko palstalaiset kunnossa?

      • Ei millään pahalla, mutta saatat olla alkoholisti.


      • Ex----------PUA
        outsider1 kirjoitti:

        Ei millään pahalla, mutta saatat olla alkoholisti.

        No huhuh! :D No sitten tässä maassa about kaikki normaalisti alkoholia käyttävät ovat alkoholisteja.


    • Fiksu-ja-kunnollinen

      Hain vähän olutta lisää kun on krapula. on sellanen olo että vois juopotella viikko.

      • Ex----------PUA

        Ei muuta kuin kippis sitten!

        Mikäs noin jurppii? Yleinen asioiden tilako, vaiko mikä?


    • Enkylymmärtänyt

      Mitäh?

      Sinustako on helpompi olla krapulassa kun joku on siinä vierellä? Mahdollisesti jos ei ole itse virkeä niin hän lässyttää jostain turhasta tai häiritsee sinua tai vielä pahempaa myös tuo nainen on krapulassa ja voi sitä riemua!

      Krapula ei ole mikään kuolemantauti. Siihen voi varautua ja siitä selvitä helpostikkin kunhan tietää mitä tehdä.

      Jos juot kahvia joka toki kannattaa koska et halua kofeiinihedaria sen lisäksi. Muista vain juoda helvetisti vettä sitten päälle.

      Koskaan ei ole yksikään tyttöystäväehdokas välittänyt jos olen ollut flunssassa (naiset nyt vain ovat sellaisia itsekkäitä perseitä), mutta ajatus siitä että joku kyräilee vieressä krapulan aikana ei ole ainakaan miellyttävä.

      • Ex----------PUA

        Noh, pitää sen verran olla samaa mieltä, että onhan tuo naissta kiinni.

        Viime viikonloppuna kkyllä krapula unohtui sen muijan kanssa, mutta kyllä se olisi pitänyt ottaa krapulattomassa tilassa.

        Nimittäin, jo matkalla sinne iski niin paha kakkahätä, että piti mennä ihan kaupungin keskustan kautta ja käydä eräässä tavaratalossa raikuvilla ripuleilla.

        Sitten kun myöhäisessä illassa siirryimme sänkyyn, alkoi krapulaväsymys olla jop aha, joten oli pikkusen eri tilassa minä ja muija; toinen tullut treeneistä ja hyökyi hormoneja, ja minä taas krapulapesäkkeenä jouduin hartiavoimin hommiin. :D

        Sieltä lähdettyäni pierin varmaankin sellaisen minuutin mittaisen pöräyksen.

        Lähinnä siis muijan ja tilanteen pitää olla oikea.


      • Anonyymi
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Noh, pitää sen verran olla samaa mieltä, että onhan tuo naissta kiinni.

        Viime viikonloppuna kkyllä krapula unohtui sen muijan kanssa, mutta kyllä se olisi pitänyt ottaa krapulattomassa tilassa.

        Nimittäin, jo matkalla sinne iski niin paha kakkahätä, että piti mennä ihan kaupungin keskustan kautta ja käydä eräässä tavaratalossa raikuvilla ripuleilla.

        Sitten kun myöhäisessä illassa siirryimme sänkyyn, alkoi krapulaväsymys olla jop aha, joten oli pikkusen eri tilassa minä ja muija; toinen tullut treeneistä ja hyökyi hormoneja, ja minä taas krapulapesäkkeenä jouduin hartiavoimin hommiin. :D

        Sieltä lähdettyäni pierin varmaankin sellaisen minuutin mittaisen pöräyksen.

        Lähinnä siis muijan ja tilanteen pitää olla oikea.

        Ryyppää laikkuposkee, niin näytät spurgulta! HAAAHHHIIIIIIHHEEEEEEEEAPUVA!!


      • Anonyymi
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Noh, pitää sen verran olla samaa mieltä, että onhan tuo naissta kiinni.

        Viime viikonloppuna kkyllä krapula unohtui sen muijan kanssa, mutta kyllä se olisi pitänyt ottaa krapulattomassa tilassa.

        Nimittäin, jo matkalla sinne iski niin paha kakkahätä, että piti mennä ihan kaupungin keskustan kautta ja käydä eräässä tavaratalossa raikuvilla ripuleilla.

        Sitten kun myöhäisessä illassa siirryimme sänkyyn, alkoi krapulaväsymys olla jop aha, joten oli pikkusen eri tilassa minä ja muija; toinen tullut treeneistä ja hyökyi hormoneja, ja minä taas krapulapesäkkeenä jouduin hartiavoimin hommiin. :D

        Sieltä lähdettyäni pierin varmaankin sellaisen minuutin mittaisen pöräyksen.

        Lähinnä siis muijan ja tilanteen pitää olla oikea.

        Hieno tarina seriffi


    • Ex------------PUA

      Löytyihän tämä ketju vielä.

      Onko palstalaisilla oloja?

      Itse selvisin kyllä kokolailla krapuloitta. Ihan hirveässä kaatokunnossa ei tullut oltuakaan. Itse asiassa on niinkin raikas olo, että väkisinkin tulee mieleen onko jokin vialla.

      Tein mielenkiintoisia havaintoja vanhan siipimiehen kanssa "YTN-pesässä" (ties vaikka raporttia kirjoittaisin), hän tosin joutui lähtemään koska vihainen muija soitteli häntä kotiin. :D

      MGTOW all the way boys!

      • Anonyymi

        Ei oo mee kotia selviää


    • Kyllä silloin hurjassa nuoruudessa oli kovia krapuloita. Mutta silti sain pillua ja jaksoin panna naisia.

      Nykyisinhän juon vain laatukonjakkeja. Sellaisia, joihin ätmeillä ei ole varaa ;-)

      • Ex------------PUA

        :D Näinhän se menee, että on tärkeää näyttää ätmeille heidän paikkansa tässä kuviossa. Jos ei muuta niin konjamiinilla.


      • Ex------------PUA kirjoitti:

        :D Näinhän se menee, että on tärkeää näyttää ätmeille heidän paikkansa tässä kuviossa. Jos ei muuta niin konjamiinilla.

        Asunnossani konjakki virtaa kuin naisten pillumehut konsanaan minut nähdessään ;-)

        Huomauttaisin vielä että asuntoni on arvokas ja sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa. Se ei ole mikään pillua saamattomien ätmien vuokrayksiö, vaan Omistusasunto.


    • hyi-yök

      Pulla on alkoholisti. Juopot on yököttäviä.

      • Ex------------PUA

        Kyllä, kaikki jotka käyttävät alkoholia ovat alkoholisteja. Siiitähän se nimitys tulee.

        Vaan naiset rakastavat miehiä jotka juovat viinaa.

        Aina kun nainen tulee kylään, on täällä punaviini valmiina, ja kohta sänky jo nitisee.


      • Oksennus
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Kyllä, kaikki jotka käyttävät alkoholia ovat alkoholisteja. Siiitähän se nimitys tulee.

        Vaan naiset rakastavat miehiä jotka juovat viinaa.

        Aina kun nainen tulee kylään, on täällä punaviini valmiina, ja kohta sänky jo nitisee.

        Tiesitkö, että alkoholismi on nykypäivänä sairaus ja siihenkin on lääkkeet.


      • Anonyymi
        Oksennus kirjoitti:

        Tiesitkö, että alkoholismi on nykypäivänä sairaus ja siihenkin on lääkkeet.

        Mistä tiedät ettet itse ole sairas? Et mistään. Lueppa ne oireet sairauksista ja löydät itsesi sieltä kuitenkin. Kiva se on heitellä lokaa muiden niskaan kun itse on täydellinen :D


      • Anonyymi
        Oksennus kirjoitti:

        Tiesitkö, että alkoholismi on nykypäivänä sairaus ja siihenkin on lääkkeet.

        Tiedän että rapula hellittää ryyppäämällä [sopivasti] viinaa!


    • Anonyymi

      No kertaa aloittaja tuo kolmella päivällä ja siihen ettet tunne toista kättä (juopon halvaus) et saa kengän nauhoja sidottua itse etkä maitopurkkia pidettyä kädessä. Rahat loppu ja housut jugurtissa. Se käsi toimii sit kuukauden päästä. Mitään et muista ja hikoilet ja pelkäät kolme yötä etkä saa nukuttua. Terminator on liian pelottava katottavaks. Näät painajaisia. Sitä se on ku on krapula.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe