Mikä mielestäsi on pahinta erossa?

Reilu_meininki

Joillekin ero on helpotus, joillekin katastrofi.
Itselleni ero ei alkujärkytyksen jälkeen lopulta (pidemmän päälle) ollut pahin asia, vaan pahinta oli se, että kun toinen pettää ja lähtee uuden mukaan, hän saa automaattisesti viedä myös lapset mukanaan.
Näin lyödään lyötyä.

7

173

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ti-ti-tyy-tyy

Pahinta itselleni tässä erossa on ollut unelmien ja suunnitelmien murskautuminen...taloudellinen menetys, uuden kodin löytämisen hankaluus...käytännön asioiden järjestäminen, kaiken hoitaminen yksin.

Meillä tuli ero exän pettämisen vuoksi, sitä ihmistä en kaipaa, eikä hänen menettämisensä ihmisenä ole pahinta erossa.

Tunnetasolla korpeaa pahiten, että ystäväni haluavat edelleen pitää yhteyttä exääni (ovat lapsuudenystäviäni, minä olen tutustuttanut exäni heihin!) ja exäni kertoo heille valheellista versiota eromme syystä. Tunnen, että ystäväni ovat epälojaaleja, eikä kukaan ole minun puolellani, vaikka minua petettiin. Itse olin uskollinen kaikki 10 vuotta.

• dumdelidum

Eivät he ole ystäviäsi vaan PÖNTTÖJÄ!

• sönkbjerbnjk

Mulle oli erossa pahinta se että menetin samalla parhaan ystäväni ja luottamukseni ihmiseen joka oli elämäni turvasatama. Mutta erokipua karvaampi oli huomata, ettäoman surutyön kestäessä pari vuotta, entinen kumppanini ei näyttänyt surreen asiaa kuin viikon ja aloitti onnellisena uuden elämän. Ikään kuin 20 vuotiesn yhteiselämän päättyminen ei olisi tuntunut missään.

• Karavaani-kulkee

Pahinta erossa? Helpotushan se oli, mutta jos jotain pitää mainita niin se, että ex alkoi kaveerata siskoni kanssa ja yhdessä puhuivat minusta pahaa ja levittivät juttuja jotka olivat suorastaan valheita.
      En ymmärrä miksi siskoni lähti tuohon mukaan,mitään suhdetta heillä ei siis ollut, ihan "juoruämmä"-pohjalla toimivat!
      Ukko oli katkera kuin sitruuna,sen tajuan, mutta sisko?
      Mutta olkoot.Kumpikin menneen talven lumia.

• Näinkävitaasmulle

Luopuminen, eron hyväksyminen ja niiden omien ikävän ja kiintymyksen tunteiden kuolettaminen, kun on tullut jätetyksi. Kyllähän se sille jättävälle osapuolelle on helpompaa, sillä hän on jo sänkynsä pedannut valmiiksi, kun sillä toisella on se vasta alkutekijöissä.

• Reilu_meininki

Ja pahinta vielä lasten menetys. Eihän lapsia kokonaan menetä, mutta kyllähän lapset käytännössä aina muuttavat äidin mukana.

• Jondeis

Pahinta oli, kun toinen petti, valehteli ja jäi siitä vielä kiinni. Eipä surrut yhteistä 13 vuoden taivalta. Uuteen suhteeseen vaan, niin voi unohtaa kaiken muun takana. Uusi muija menee jopa omien lasten edelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1619
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1424
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1347
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1238
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      54
      1233
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      965
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      827
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      761
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      735
    Aihe