UniKaveruus? ;)

Eipä tällä ketjulla nyt sen suurempaa agendaa ole, mutta poimin ajatuksen toisesta ketjusta, eli millaisia ajatuksia se teissä herättää ja onko teillä ollut tai onko teillä tällä hetkellä "unikavereita", joka/jotka ovat vastakkaisen sukupuolen edustajia?

Itse en juuri nyt ole ihan varma mitä mieltä asiasta olen, koska asia on jostain syystä hieman ristiriitainen ja ajatus hieman sumuinen monestakin syystä, enkä oikein tiedä mitä asiasta ajatella, koska tunteet ja ajatukset ovat hieman sekaisin, kun asiaa miettii.....

Niillä kenellä ei ole unikavereita, niin miksi ei ole tai onko ajatus teillekin hieman outo?

Niillä kenellä on, niin onko tunteet/ajatukset aidosti aina vain "unikaveruutta" vai onko jotain muitakin tunteita/ajatuksia? - kun kuitenkin asiassa on elementtejä jotka voivat sekoittaa asioita esim, ihokosketus, läheisyys yms....

Onko "unikaverinne" aina vakkareita vai jopa satunnaisia yhden illan "kavereita"?

Millaiset yksilöt harrastavat tätä ja millaiset ei? - siis jos osaa tulkita itseään tai voihan sitä kertoa mielipiteitään yksilöistä, jotka tuntee......ja nehän on kaikki tietenkin mielipiteitä.

En nyt tiedä onko milläänlailla kiinnostava aihe, mutta tulipa nyt mieleen toisesta ketjusta.

Trolleja tähänkin ketjuun varmasti kirjoittaa, sekä myös provoilua odotettavissa, mutta katsotaan josko oikeat kommentit osattaisiin sieltä poimia, eli ne ketkä kirjoittavat ihan aidosti omia mielipiteitään, niin koittakaa olla välittämättä trollien provoista liikaa.....

43

400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atännä

Ihan parhaita unikavereita nykyään ovat lainalapset. Eivät kuorsaa ja nukkuvat sikeästi. :)
      Toiseksi parhaita karvakaverit.
      Ja kolmanneksi tulee mieleen muutaman viikon takainen harrastusreissu vähän pidemmälle, jonka aikana nukuttiin nätisti vierekkäin minä ja 3 miespuolista kaveria. Oli hyvä reissu kaikin puolin, tehdään toistekin.

Exän kanssa oltiin aikoinaan hyviä ystäviä vielä vuosia eron jälkeen, nukuttiinkin usein yhdessä. Edelleenkin tärkeä ihminen minulle.

Luotettavan ja arvostettavan kaverin kanssa toimii, sukupuolella ei ole väliä, mutta jos on jotain muuta mielessä, ei onnistu pelkkä nukkuminen :)

• Totuus1

Miten sinulla voi olla exä, jos kerta olet "atännä"?

• 1212
        Totuus1 kirjoitti:

Jos ätännä on joskus ollut ketännä tai ytännä?

• atännä
        Totuus1 kirjoitti:

Kerta mulla ei ole nyksää :)

• Noh, tuosta ei nyt saanut ihan selvää kuvaa kuinka intiimiä "unikaveruutta" nuo ovat olleet ja nyt lasketaan vain ja ainoastaan nuo vastakkaisen sukupuolen edustajat, siis sellaiset joiden kanssa voi olla edes teoreettisesti jotain muutakin, kuin vain "unikaveruutta"......

Karrikoiden on se nyt hieman eri nukkua kahden metrin sängyssä, vaatteet päällä, molemmat oman peittonsa sisällä ja metrin päästä toisistaan, kuin esim, nakuna, tiivisti kosketuksissa, kainalossa tai vaikkapa lusikassa....ja kaikkea tuolta väliltä....;)

Lisäksi mistäpä sitä täysin toisen ajatuksista aina tietää......joissain tapauksissa tietenkin, mutta ei kaikissa.....

• atännä
        MGTOW kirjoitti:

Noh, tuosta ei nyt saanut ihan selvää kuvaa kuinka intiimiä "unikaveruutta" nuo ovat olleet ja nyt lasketaan vain ja ainoastaan nuo vastakkaisen sukupuolen edustajat, siis sellaiset joiden kanssa voi olla edes teoreettisesti jotain muutakin, kuin vain "unikaveruutta"......

Karrikoiden on se nyt hieman eri nukkua kahden metrin sängyssä, vaatteet päällä, molemmat oman peittonsa sisällä ja metrin päästä toisistaan, kuin esim, nakuna, tiivisti kosketuksissa, kainalossa tai vaikkapa lusikassa....ja kaikkea tuolta väliltä....;)

Lisäksi mistäpä sitä täysin toisen ajatuksista aina tietää......joissain tapauksissa tietenkin, mutta ei kaikissa.....

Mun mielestäni on aina intiimiä nukkua jonkun kanssa samassa tilassa. Se vaatii luottamusta toista kohtaan. Ja toki myös luo sitä.

Jos nyt katsoo vaikkapa työkavereita, niin en ihan nopeasti haluaisi niistä kenenkään kanssa nukkua samassa tilassa. Kyllä se toisen kanssa nukkuminen vaatii paljon läheisempiä ja luottamuksellisempia välejä. Vaikka oikein mukavia ihmisiä suurin osa onkin.

Jos tarkoitit intiimillä seksiunikaveria, niin minä en tarkoittanut :)

• atännä kirjoitti:

Mun mielestäni on aina intiimiä nukkua jonkun kanssa samassa tilassa. Se vaatii luottamusta toista kohtaan. Ja toki myös luo sitä.

Jos nyt katsoo vaikkapa työkavereita, niin en ihan nopeasti haluaisi niistä kenenkään kanssa nukkua samassa tilassa. Kyllä se toisen kanssa nukkuminen vaatii paljon läheisempiä ja luottamuksellisempia välejä. Vaikka oikein mukavia ihmisiä suurin osa onkin.

Jos tarkoitit intiimillä seksiunikaveria, niin minä en tarkoittanut :)

Hmmm......en nyt tiedä laskenko sitä niin intiimiksi, jos ei ole minkään näköisiä tunteita ja oikeasti vaan rojahtaa nukkumaan samassa tilassa, eli ei lähekkäin....

Tuosta ketjusta mistä minä poimin tämän ajatuksen oli unikaveri sellainen, jonka kainalossa nukuttiin......tarkempaa tietoa yksityiskohdista ei ollut. ;)

Äläs nyt sekoita tähän juttuun tuota seksiunikaveria, ettei mene koko ketju ihan sekaisin, eli eipäs rönsyillä siellä takapenkissä.... ;P

Tietenkin jos jotkut ketkä harrastavat "unikaveruutta", niin jos omat ajatukset pyörivät kuitenkin välillä niissä ajatuksissa, sen toisen tietämättä, niin siitä voi kertoa, mutta jos sekstaillaan, niin se ei ole sitä mistä nyt puhutaan......

• Näitä juttuja monesti ihmettelen, eli kun sinäkin sanoit, että exän kans ollaan niin tavattoman hyviä ystäviä edelleen ja vuosiakin vielä eron jälkeen "nukuttu" yhdessä, niin tulee mieleen, että miks on edes erottukaan? Ei ymmärrä. Ilmeisesti halutaan sekä syödä, että säästää kakku ja lisäks vielä muutama kakku naapuristakin silloin tällöin, että on vaihtelua elämässä.

• atännä
        rebelfly83 kirjoitti:

Näitä juttuja monesti ihmettelen, eli kun sinäkin sanoit, että exän kans ollaan niin tavattoman hyviä ystäviä edelleen ja vuosiakin vielä eron jälkeen "nukuttu" yhdessä, niin tulee mieleen, että miks on edes erottukaan? Ei ymmärrä. Ilmeisesti halutaan sekä syödä, että säästää kakku ja lisäks vielä muutama kakku naapuristakin silloin tällöin, että on vaihtelua elämässä.

Elämä muuttaa ihmisiä ja suhteita. Tuo ex on minulle nykyään kuin veli. Tärkeä ja rakas ihminen, mutta ei rakas eroottisessa mielessä. Noi on kahden ihmisen välisiä asioita, eikä niitä tarvitse muiden ymmärtääkään.

• meniskönäin
        atännä kirjoitti:

Elämä muuttaa ihmisiä ja suhteita. Tuo ex on minulle nykyään kuin veli. Tärkeä ja rakas ihminen, mutta ei rakas eroottisessa mielessä. Noi on kahden ihmisen välisiä asioita, eikä niitä tarvitse muiden ymmärtääkään.

Oisko helppoa ottaa vastaan, jos sun ihastuksella olis vastaava eksä"sisko"?

• atännä
        meniskönäin kirjoitti:

Oisko helppoa ottaa vastaan, jos sun ihastuksella olis vastaava eksä"sisko"?

Mitäpä se minulle kuuluisi, miten hyvissä väleissä tuleva mieheni olisi joskus aikoinaan ollut exänsä kanssa? Mieluummin hyvissä väleissä kuin huonoissa. Kertoohan se aika paljon ihmisestä, miten suhtautuu exiinsä.

Tilannekohtaisia juttuja, harvaan asiaan on valmista kaavaa. Niin moni asia vaikuttaa kaikkeen.

• atännä kirjoitti:

Kerran kirjoittelin treffipuolella kaltaisellesi naiselle ja jossain kohtaa kävi ilmi, et hänen exä käy sitä edelleen hoitelemassa satunnaisesti...Sanoin, et tää kyl ihan riittää mulle, hyvät jatkot!
        Ei Oikeen herätä luottamusta tuollaiset ihmiset.

• atännä
        rebelfly83 kirjoitti:

Kerran kirjoittelin treffipuolella kaltaisellesi naiselle ja jossain kohtaa kävi ilmi, et hänen exä käy sitä edelleen hoitelemassa satunnaisesti...Sanoin, et tää kyl ihan riittää mulle, hyvät jatkot!
        Ei Oikeen herätä luottamusta tuollaiset ihmiset.

Nyt keksit kyllä ihan omiasi mun kirjoituksistani.

• atännä kirjoitti:

Nyt keksit kyllä ihan omiasi mun kirjoituksistani.

No ihan varmaan aikuinen mies tulee vuosia sun sänkyys vaan päätä silittelemään. Tosi uskottavaa, mutta ei siinä mitään pahaa jos jatkaa parisuhdettaan vakipanosuhteena, mut ei nyt välttämättä treffipuolelle kannata tulla siinä tilassa parisuhdetta etsimään ja vieläpä kuvitella, et se olis mulle yhdentekevää..Tää juttu vaan tuli mieleen tuosta sun tapauksestas, eli lienee kohtuu yleistäkin, että nykyään ei osata seurustella, saatuja edes erota niin kuin kuuluu..Pintaliitoelämää nykyään.

• 1212

Se on nykypäivää.

Sinkkunaiset käyttävät seksuaalista valtaansa rakentamalla haaremin jossa eri miehillä on erilaisia tehtäviä. Korkeimmassa asemassa on panokaveri eli fucbuddy, tai panokaverit eli pelimiehet. Erikseen on luotettavat kamupojat, unikaverit, tms. Heistä joku saattaa olla ns. beta orbiter, eli mahdollinen kumppaniehdokas sitten joskus kun juoksut on juostu.

Panosuhteita/irtosuhteita harrastavat lähinnä tunnekylmät modernit naiset, joille seksi ilman rakkautta on tavallista. "Unikavereista" en osaa sanoa, ketkä harrastavat. Tunnen yhden naisen joka on sellaista joskus kysellyt, jopa minultakin. Halunnee läheisyyttä, johtuen siitä että hänen rakkautensa (puolijulkkis pelimies) ei tietenkään halua AT/KT-nörttinaista.

• Eli sellainen aidon rehellinen ja täysin platoninen molemminpuolinen "unikamuilu" kuulostaa hieman oudolta???

Ainakin äkkiseltään jos omia ajatuksia kelaa, niin jos "unikamuilisi" jonkun kanssa eikä mitään seksiin viittaavaa olisikaan, niin kyllä siinä kuitenkin helposti on myös tunteita mukana esim. hellyyttä yms., jotka hieman sekoittavat kyllä tuota "kamu" määritelmää.......en nyt osaa ajatella, että kamuilisi jonkun kanssa iho kosketuksessa, josta ei välitä enemmän kuin ihan "kamusta".

Ihokosketuksellakin on tarkoituksensa ja jos olisi joku kainalossa, josta oikeasti välittää, niin kyllä siinä olisi helposti tunteet solmussa.

En nyt osaa ajatella, että ainakaan itse nappaisin jonkun kainaloon nukkumaan ihot vastakkain ihan kamu linjalla, enkä myöskään tekisi sitä sellaisen kanssa, johon ei ole muita tunteita, kuin "kamu tunne".

• Mielestäni tuo on kylläkin vain nätimpi ilmaisu sanalle vakipano. Panokaveri= unikaveri... unikaveri=panokaveri.

• Naisasialooseri1

Ei ole. On erikseen panokaverit ja unikaverit. Siis naisella

• Naisasialooseri1 kirjoitti:

Ei ole. On erikseen panokaverit ja unikaverit. Siis naisella

Puhutaanko tässä nyt aivan aikuisten oikeasti aikuisista ihmisistä?

• eisiinäsenihmeempää
        rebelfly83 kirjoitti:

Puhutaanko tässä nyt aivan aikuisten oikeasti aikuisista ihmisistä?

Jotkut arvostaa läheisyyttä ja hellyyttä ilman seksuaalisuutta myös aikuisina.

• eisiinäsenihmeempää kirjoitti:

Jotkut arvostaa läheisyyttä ja hellyyttä ilman seksuaalisuutta myös aikuisina.

Arvostettavia ajatuksia ja varmasti moni arvostaa, mutta koska ajatus on itselle hieman vieras, niin en osaa selkeää kuvaa siitä muodostaa, eli arvostan läheisyyttä ja hellyyttä, mutta siinä on kuitenkin aina enemmän tai vähemmän vaara, että tunteet menee sekaisin.....riippuen toki yksilöstä.

Jotenkin vaan tuo "kamu" aspekti hämärtyy kyllä tuossa touhussa....toki vain minun mielipide.

• unikamu

Itse tykkään olla lähellä toista ihmistä.Miksi ei voisi vain nukkua toisen kanssa unikaverina.Ajatuksena aika hieno,yksinäisiä tässä maassa varmasti paljon.Tähän asti olen kuitenkin itse ollut toisen lähellä ja vieressä silloin kun on enemmän tunteita.

• Ei onnistuisi. Nukun parhaiten yksin. Jos vaikka nukahtaisinkin lusikkaan, niin pakenen sängyn toiselle laidalle unissani.

En myöskään haluaisi olla kenellekään naiselle "pelkkä unikaveri". En ainakaan ennen kuin täytän 70. Se olisi jotenkin halventavaa ja taas yksi osoitus naisten vallankäytöstä. Haluan olla olen sellainen mies, että nainen ei malta pitää näppejään erossa jos olen vieressä.

• miesvm_1967x

Mulla oli aikoinaan unikaveri. Alkuun se onnistui ihan hyvin mutta kieltämättä jossain vaiheessa toisen tuoksu ja ihon lämpö kyllä pisti kaikenlaisia ajatuksia päässä pyörimään ja kävikin niin että eräänä lauantaiyönä kun oltiin istuttu iltaa ja siemailtu hieman vinkkua punkkua ja mentiin nukkumaan niin hups erehdyin yrittämään siirtämään pikkareita pois tieltä mutta sain näpeilleni :D No aamulla koko asia oli unohdettu joten jatkoin vielä unikamuilua aina silloin kun vierailin naisen luona, tämä suhde loppui sittemin kun molemmat löysivät kumppanin.

Että kyllä se unikamuilu voi olla myös veitsen terällä kiikkumistakin.

• Tuo on juuri se, mitä olen yrittänyt monelle naiselle selventänyt, kun he ovat kommentoineet jotain miestä tyyliin, että me ollaan vaan ystäviä ja voidaan vaikka nukkua yhdessä samassa sängyssä.

Olen sanonut, että te olette VAIN ystäviä tasan niin kauan, kuin nainen sitä haluaa. Jos nainen tekee pienenkin eleen seksin suuntaan, niin VAIN ystävyys loppuu samalla sekunnilla.

• uninainen

Näinpä. Unikaverini on mies, jota en halua riittävästi, että pystyisin panemaan. Miehelle kelpais seksikin, mutta tyytyy siihen mitä saa eli halimiseen/nukkumiseen ja ystävyyteen.

• 1212
        uninainen kirjoitti:

Näinpä. Unikaverini on mies, jota en halua riittävästi, että pystyisin panemaan. Miehelle kelpais seksikin, mutta tyytyy siihen mitä saa eli halimiseen/nukkumiseen ja ystävyyteen.

Miten naiset voivat olla niin tunnekylmiä että pitävät unikaverina miestä jonka tietävät haluavan enemmän?

"Riudu siinä haluissasi, minulle on ihan sama kunhan saan mitä haluan. Sinä tarjoat unikaveripalvelut, fuckbuddy tarjoaa seksiä, naapurin toiveikas mies vaihtaa autoon renkaat kun vähän räpsäytän silmää"...

• uninainen
        1212 kirjoitti:

Miten naiset voivat olla niin tunnekylmiä että pitävät unikaverina miestä jonka tietävät haluavan enemmän?

"Riudu siinä haluissasi, minulle on ihan sama kunhan saan mitä haluan. Sinä tarjoat unikaveripalvelut, fuckbuddy tarjoaa seksiä, naapurin toiveikas mies vaihtaa autoon renkaat kun vähän räpsäytän silmää"...

Jokainen tekee itse valinnan mihin suostuu. Hyvin on ystävyys ja unikaveruus kelvannut. Ei ole mun tehtävä vetää rajoja toisen, vaan omasta puolestani.

Harvoissa suhteissa kukaan saa 100% sitä mitä haluaa. Ne jotka sellaista vaativat, elävät usein synkkää yksinäistä elämää vaatimuksineen. Ne jotka osaavat olla avoimia sille mitä saavat, saavat yleensä paljon hellyyttä ja nautintoja. Vaikka eivät joka kerta kaikkea mitä haluaisivat.

• 1212
        uninainen kirjoitti:

Jokainen tekee itse valinnan mihin suostuu. Hyvin on ystävyys ja unikaveruus kelvannut. Ei ole mun tehtävä vetää rajoja toisen, vaan omasta puolestani.

Harvoissa suhteissa kukaan saa 100% sitä mitä haluaa. Ne jotka sellaista vaativat, elävät usein synkkää yksinäistä elämää vaatimuksineen. Ne jotka osaavat olla avoimia sille mitä saavat, saavat yleensä paljon hellyyttä ja nautintoja. Vaikka eivät joka kerta kaikkea mitä haluaisivat.

Juuri tuota tarkoitin.

Tunnekylmää ja itsekästä maailmankuvaa jossa miehet nähdään palveluntarjoajina, joilta saa palveluja niin kauan kun on riittävän nuori ja kaunis.

• 1212 kirjoitti:

Juuri tuota tarkoitin.

Tunnekylmää ja itsekästä maailmankuvaa jossa miehet nähdään palveluntarjoajina, joilta saa palveluja niin kauan kun on riittävän nuori ja kaunis.

Ei kaikki omaa hänen ajatuksiaan/tunteitaan, eikä kaikki omaa minun tai sinun......on monenlaisia yksilöitä ja ainakin itseä kiinnostaa, myös erillaisten yksilöiden ajatukset/tunteet, vaikka ne poikkeavaisikin omistani.

Joillekin sopii jotkut jutut ja toisille taas toiset, sitten on varmaan vielä ääripäiden välissä paljon kaikkea.

Esim, Itsellekin olisi varmasti enemmän vain haittaa tuollaisesta "unikaveruudesta", kuin hyötyä......myös toisinpäin, eli itselle olisi haittaa siitäkin jos itse olisin se joka päättää asioiden suunnan, en siihen pystyisi, koska tuntuisi pahalta.......

• ihmisetonerilaisia
        1212 kirjoitti:

Juuri tuota tarkoitin.

Ihan vapaasti voi olla "palvelujaan" tarjoamatta. Ei ole pakko olla kenenkään ystävä, jos ei saa pillua, jos se on tärkeää. Eri ihmisille on eri asiat tärkeää. Jollekin on hellyys tärkeää ja hyvä juttu myös ilman seksiä (vaikka seksikin olis kivaa).

Itsensä on hyvä tuntea, että tietää mikä on itselle hyvästä. Ja jos ei tiedä, niin kokeilemalla se selviää.

• uninainen_
        1212 kirjoitti:

Juuri tuota tarkoitin.

Nuoruus ja kauneus on molemmilta mennyt aikaa sitten. Ollaan vaivaisia keski-ikäsiä molemmat. :D

• Flksdlkjdsflkjds

Kaikkein eniten suhteissani kaipaan omaa sänkytilaa. Mikseivät insinöörit ole kehittäneet sellaista parivuodetta joka yön mittaan hiljalleen erkanee omaksi yksittäisvuoteeksi tai jonkinlaista muuria joka nousee suojaamaan nukkujan henkilökohtaista tilaa? Mesoforminen aineenvaihduntani tekee minusta lämpöpatterin öisin ja naiset tunkeutuvat leporeviirilleni kuppaamaan pekoniuunini luovuttamaa lämpöenergiaa.

• nimimerkitönj

Kuulostaa oudolle minunkin korvaan. Ei ole koskaan ollut unikavereita, juurikin syystä että en koe aikuisia kainalossa nukkujia kaveriksi vaan ihan jotain muuta. Edes naispuoliset kaverit eivät ole koskaan nukkuneet kainalossa tai samassa sängyssä mun kanssa. Omassa sängyssä ovat olleet. Miespuolisien kaverien kanssa en ole nukkunut koskaan yhdessä missään.

Se on varmaan jotain nykyaikaa tai rennompien ihmisten juttu, kuin minun. :)

• m-i-e-s

Unikaveri? Mikä se semmoinen on? Kyllähän sitä on "unikavereita" ollut, ovat tilanneet vain viereen nukkumaan, sitä ennen ja nukkumisen jälkeen ovat kyllä halunneet aivan jotain muuta kuin unikaveria. Eikö tuo unikaveri kulje nimellä pehmolelu? =)

• Ei ole koskaan ollut unikaveria, ajatuskin tuntuisi sietämättömältä. Oman kullan kanssa on kiva nukahtaa kainaloon ja herätä aamulla yhdessä, mutta jossain vaiheessa hänenkin kainalostaan pyörähdän sängyn toiselle reunalle, jotta on tilaa nukkua "vapaasti".

• Ketjussa paljon ihan omia ajatuksia ja mietteitä, joihin voin samaistua, joten suurin osa taitaa olla ihan samaa mieltä tästä asiasta?

On se hyvä huomata, ettei ole ihan "outo", ainakaan joka asiassa.... ;D

Kiitos kaikille, jotka ovat kommentoineet ja erityis kiitos vielä siitä, että ketju pysyi todella "puhtaana" ja vastaukset oli avoimen rehellisiä omia ajatuksia! =)

Jatkakaa ihmeessä keskustelua aiheesta, jos on vielä pohdintoja asian tiimoilta ja uusien kommentoijienkin mielipiteet ovat enemmän kuin tervetulleita - mitä enemmän yksilöitä kommentoi, sitä parempi lopputulos, niin kuin aina - varsinkin silloin, kun on erillaisia yksilöitä kommentoimassa, joskus jopa voidaan olla jostain asioista lähes yhtä mieltä, niin kuin tässä tapauksessa näyttäisi olevan.

Oispa hienoa, jos ihmiset jättäisivät provoilut/trollailut pois ja osaisivat tutkia itseään avoimen rehellisesti ja kommentoimaan myös samalla tyylillä, eikä syystä tai toisesta yritettäisi aina välillä sumuttaa ja sekoittaa pakkaa, jolloin asiasta/asioista ei saa mitään tolkkua.

Olisi myös toivottavaa kertoa itsestään ja vain siitä mitä on itse havannoinut, eikä lähteä yleistämään ja yksinkertaistamaan, kuten "kaikki naiset/miehet" jne.

Menipä taas ohi aiheen, niin kuin monesti, mutta yllätyin hieman miten hyvin "luokka" oli vastannut. =)

• kiviäkin.kiinnostaa

Mikä...... helvetin....... unikaveri? >:(

• ihan_ok_menoa

välillä nussitaan nin että vittu repiää ja sitten nukutaan yhdessä.

• erijuttuhei

ei kun se on niitä juttuja ettei nussita vaan nukutaan vaan

• Kilttiatm

Kuka minun kanssa muka haluaisi nukkua? Ei sellasta naista ole tällä planeetalla.

• flowersreally

Ei ole (ollut), eikä tule - ellei sitten joskus tulevaisuudessa, avioliitossa. No, vitsi vitsi.

• sincyan

Nukuin ystäväni kanssa useamman kuukauden saman peiton alle käpertyneenä. Ystävien kanssa ollaan yökyläilty myös paljon jos on toisella yksinäinen olo.
      Toisinaan ikävöin niitä aikoja, kun oltiin nuoria ja vapaita nukkumaan kuten haluttiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      228
      2025
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1768
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      57
      1279
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1165
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1008
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      954
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      950
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      915
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      812
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      804
    Aihe