Cabbystä

soliferukseen

Mikä vuosi (-90-94) tuli muutokset Cabby 550 ja 580 malleihin ? Varustelu ja sisustus.
Hinnoista vähän esimerkkejä.

Haluaisin kuulla kokemuksia molemmista TALVIVAUNUINA. (Ensin oli CABBY -85, mutta tuli vaihdettua!!!) Soliferissa meinaa paleltua, vetää ja työntää joka paikasta.

Nimim. "ONNETON SOLIKAN OMISTAJA vm.-90." Ja vielä JUBILEE!!!KYSYN TÄTÄ UUDELLEEN, JOS JOKU EDES LAITTAIS ASIALLISEN MIELIPITEE.
Toivoo :Tyhmä blondi    

11

2838

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Minulla on vm:84 mallinen cabby.olemme asuneet melkein joka viikonlopun vaunussa eikä ole tarvinnut palentua.ei ole ollut vesivuotoja niinkuin monessa "solikassa" Minulla ollut kesävaunu knaus. hyvä polad .cabby royal ja nykyinen cabby 532 dl tiedoksi blondille.ie se ole tyhmyyttä vaan olet kovan mainonnan uhri terveisin cabby&MB

• nimettömälle

Joopasejjoo.......

Täytynee vaihtaa taas Cabbyyn,siinä ei tosiaan sukat pyöriny jaloissa.
      (Täällä Solikassa kun vetääkin niin pirusti.)
      Mistä vuodesta eteenpäin kannattais alkaa ajattelemaan? Lompsa ja hermokin menee huonoon kuntoon tässä vekslatessa.

Onkos kokemusta Kabesta?
      "ei tyhmä blondi"

• Cabby&MB

Huomenta blondi Nähdäkseni Kabe on ihan yhtä hyvä vaunu .Kunhan vain on Alden pannu.Ei ole muuta kokemusta kuin mitä kavereilla on ollut.

• 067028

juu väki on ihan oikeassa talvivaunuja on vaan kaksi cabby jakabe ei tarvitse palella talvella itselläni on cabby 580 olimme täss jokukuukausi sitten syötteellä pakkata oli parhaimillaan 37 ja rapiat vaunussa meillä oli 22 koko ajan ei tarvitse palella kyllä kabessa myös tarkenee on vaan vähä arvokas vaunu sitten on pitkä väli ennen kun tulee muita vaunuja matkaajasta ja soliferista ei voi puhua talvella mitään on kokemusta molemmista koppi mikä koppi

• Polar ja Chevy

Eikös ne Cabbyt hiukan muuttunu -90.
      Kolme laadukkainta vaunumerkkiä lienee Cabby, Kabe ja Polar. Kabea mainostetaan ehken eniten, aika tasaista tuntuu olevan Ruotsalaismerkkien laatu.
      Soliferhan on ihan ylimainostettu keskikastin tuote, kallis ja oikea vikapesäke.

• Cabby

Eivät ruotsalaiset vaunut ainakaan vuoda vettä sisälle Minulla on ollut kolme ruotsalaista ja yksi saksalainen eikä mikään ole vuotanut. Seuraavakin on varmasti RUOTSALAINEN.

• Polar ja Chevy
        Cabby kirjoitti:

Eivät ruotsalaiset vaunut ainakaan vuoda vettä sisälle Minulla on ollut kolme ruotsalaista ja yksi saksalainen eikä mikään ole vuotanut. Seuraavakin on varmasti RUOTSALAINEN.

Kyllä ne Ruotsalaiset on laadukkaita, etenkin talvivaunuilussa.
        Minullakin ollut Saksalaisia, ihan hyviä, pärjää niilläkin talvella. Kunnon pakkasilla parhaiten tarkenee Ruotsalaisissa.
        Eivätkä muutkaan vaunut ole huonoja vedettäviä, joten silläkään ei voi Soliferiä mainostaa ylivoimaiseksi.

• Vaunuilia
        Cabby kirjoitti:

ruottalaisissakin vettä sisään tulee, muutenkin kuin kantaen.

• väiski

juu minulla oli ennen soliferi ja paleltuu siellä talvella sitten vaihdoin 580 vm 92 cabby ei tarvii palella talvella ja loppuui se priimuksen pauke nyt kun on hiljaista vaikkapa yöllä kun oikein tarkkaan kuuntelee kuuluu pieni surina kun kiertopumppu pyörii on 100 % vaunu terv 67028

• Anonyymi

Gabby on AINOA talvivaunu. Minulla on 590, jta olen käyttänyt vain laskettelurinteen parkkipaikalla. En ole vuodesta 1989 käyttänyt kertaakaan kaasulämmitystä. Alde 2000 W on pitänyt vaunun lämmön +20, vaikka ulkona olisi -25 pakkasta. Olen lisännyt vaunussa ripapattereita. Muutoin vaunu on alkuperäinen.

• Anonyymi

En ole vuodesta 1989 käyttänyt kertaakaan kaasulämmitystä. Alde 2000 W on pitänyt vaunun lämpimänä.

Mikä lämmittäjä Alde on ??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      200
      4353
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      1996
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      61
      1657
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1353
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1337
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      959
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      913
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      889
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      818
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      696
    Aihe