Housuliivit

Nahkatorveesoittaa

Vedin tänään käteen...eiku housuliivit jalkaan. Mitäsmieltä muut ovat. Joko sukkispojat ovat tulleet taas kirjotteleen tänne kuinka ihanat sukkabögät on.

6

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nakkikauppias

      Vedä pikemmin päähäsi.

    • juujuuo

      perkele panin kissaa perseeseen :D mut tuli kilpikonna ja raiskas mun isän mitä vittuu :D hain postin :D TULI KIRJE :D pantiin postimiestä sit porukalla :D hyi vittu :D no koiran kans mentii lenkille :D mentii pizzeriaan myyjä sano että koira vittuun no minä et sit lähen vittu minäki no hyi vittu :D syötiin sit jätskit koiran kaa :D sit mä panin sitä hyi vittu :D

    • Sukkahousupellemanni

      Ootsiekii näit sukkahousupellejä ?

    • fjsdklfjklsdjgfsdl

      Vedin tissiliivit jalkaan... eiku...

    • suikkispoju

      Jee mistä noita housuvaippaliivejä saa?

    • narsunkirsu

      oottako työ kännisä vai muute vuuan nui suatanan päissänne?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2007
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1470
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1413
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      480
      1094
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      51
      982
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      856
    Aihe