Vedin tänään käteen...eiku housuliivit jalkaan. Mitäsmieltä muut ovat. Joko sukkispojat ovat tulleet taas kirjotteleen tänne kuinka ihanat sukkabögät on.
Housuliivit
Nahkatorveesoittaa
6
321
Vastaukset
- Nakkikauppias
Vedä pikemmin päähäsi.
- juujuuo
perkele panin kissaa perseeseen :D mut tuli kilpikonna ja raiskas mun isän mitä vittuu :D hain postin :D TULI KIRJE :D pantiin postimiestä sit porukalla :D hyi vittu :D no koiran kans mentii lenkille :D mentii pizzeriaan myyjä sano että koira vittuun no minä et sit lähen vittu minäki no hyi vittu :D syötiin sit jätskit koiran kaa :D sit mä panin sitä hyi vittu :D
- Sukkahousupellemanni
Ootsiekii näit sukkahousupellejä ?
- fjsdklfjklsdjgfsdl
Vedin tissiliivit jalkaan... eiku...
- suikkispoju
Jee mistä noita housuvaippaliivejä saa?
- narsunkirsu
oottako työ kännisä vai muute vuuan nui suatanan päissänne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 403744
- 991768
- 1361635
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa541629- 971381
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo311293MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2991187- 571145
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1271051Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711011