Olen 22-vuotias mies Pohjois-Pohjanmaalta. Olen aina ollut melko epäsosiaalinen eikä tosiystäviä ole juurikaan ollut. Elämä on kohdellut mua kaltoin. Peruskoulussa olin melko yksinäinen, vain muutamia kavereita, ei ainuttakaan tosiystävää. Seiskaluokalla alkoi kiusaaminen. Mua tönittiin, haukuttiin kehariksi ja vaikka mitä. Kiusaajat alkoivat levitellä minusta juttuja pitkin kaupunkia, niin että maineeni on aika musta täällä kotikaupungissani vieläkin. Vielä nykyäänkin monet vastaantulijat nimittelee mua kun liikun ulkona.
Kun lähdin opiskelemaan toiselle paikkakunnalle yläasteen jälkeen, sain pari kaveria, joiden kanssa on nykyäänkin ihan ok välit, tosin niihin ei tule pidettyä juurikaan yhteyttä koska he asuvat niin kaukana. Soitellaan ehkä kerran vuodessa ja jutellaan muutama minuutti, siihen se jääkin, tuntuu ettei niidenkään kanssa ole enää mitään yhteistä. Silloin opiskeluaikana elämäni oli hitusen parempaa, tosin sielläkin jouduin välillä syrjityksi. Suurin osa naisista torjui fb-kaveripyyntöni.
Kun lopetin opiskelun keväällä 2013, palasin kotipaikkakunnalleni ja muutin omaan kämppään asumaan. Kesän 2013 olin melko yksinäinen, kunnes lokakuussa 2013 tutustuin naapurissa asuvaan lähes samanikäiseen tyttöön, jonka kanssa ystävystyin heti ja meille kehittyi ns. vapaa parisuhde. Luulin viimeinkin saavani sen henkilön, joka säilyy rinnallani loppuelämän. Mutta ei. Marraskuun 2013 alussa tyttö sanoi, että haluaisi erota. Ehdotti toki että oltaisiin edelleen ystäviä. Osasyynä siihen ilmeisesti oli se, että hänellä oli itsetuhoiset ajatukset, joilta hän halusi suojella mua, mutta hänen luonaan kävi silti muita kavereita, mutta minut hän jätti yksin! Olin todella loukkaantunut, koska tunsin taas että minut jätetään ulkopuolelle, mitä minulle on oikeastaan tehty koko elämäni. Miksi halusi suojella mua, mutta ei muita kavereitaan niiltä ajatuksilta? Toki syynä saattoi olla myöskin se, että olin melko takertuvainen suhteemme aikana, kun olen toistuvasti jäänyt yksin, minun on vaikea luottaa keneenkään, ja siksi halusin aina varmistella, että ethän jätä mua. Aika paljon lähettelin hänelle viestejä eronkin jälkeen, mutta joulun 2013 aikaan hän sanoi mulle, että unohda minut ja jätä minut rauhaan. No, en heti suostunut unohtamaan ja edelleen pommitin häntä tekstareilla, koska mulla oli ikävä häntä ja tunteet tallella. Lähettelin kirjeitä, joissa kerroin, miltä tuntuu jäädä ulkopuolelle. Mutta tammikuussa 2014, hän tuli kahden pojan kanssa kämppääni, ja tyttö kävi minuun käsiksi ja uhkasi hakata minut, jos vielä edes moikkaisin häntä. Ne kaksi poikaakin uhkasivat piestä minut, jos minusta vielä kuuluu yhtään mitään, edes moikkaan sitä tyttöä. On kyllä todella outoa, että ensin välitetään jostakin ihmisestä todella paljon ja sitten ei haluakaan olla enää tekemisissä. Mistä se voisi johtua? Voiko todella olla mahdollista, että joku tärkeä ihminen alkaakin yhtäkkiä inhottamaan ilman mitään syytä? Exästäni haluan sanoa vielä sen verran, että hänkin on ollut syrjitty nuoruudessaan eikä hänelläkään ole pahemmin ollut kavereita elämänsä aikana, joten luulisi hänen tietävän, miltä tuntuu jäädä ulkopuolelle. Ihme touhua että silti teki mulle samalla tavalla, vaikka itse hän tietää omasta kokemuksestaan, miltä se tuntuu. Exäni on monesti jopa yrittäny itsemurhaa sen takia, ettei hänellä oo ollu kavereita.
Kuulin jälkeenpäin muuta kautta hänen muuttaneen täältä pois uuden miehensä kanssa yhteen, ja heillä on jo lapsikin. Oon jo suunnitellut itsemurhaa, koska tuntuu, että aina jään ulkopuolelle, eikä tilanteeseen näytä tulevan muutosta. Mistähän se johtuu että aina käy näin? Ne ihmissuhteet joita mulla syntyy eivät koskaan kestä, vaan aina kariutuvat ennemmin tai myöhemmin. Ehkä minut on luotu elämään yksin. Voisiko todella olla niin, että luoja on tarkoittanut minut elämään yksin, ilman ystäviä? Toivottavasti joskus saisin uusia ystäviä, sellaisia jotka pysyvät rinnalla, eivätkä hylkäisi.
Mulle on käynyt tässä viimeisen kuluneen vuoden aikana ainakin 5 kertaa silleen, että olen päässyt netin kautta kontaktiin naisen kanssa, ollaan juteltu niitä näitä, mutta sitten, AIVAN YHTÄKKIÄ, nainen on poistanut mut chatin yhteyslistaltaan, olen aina lähettänyt uuden kaveripyynnön, mutta nainen ei ole enää hyväksynyt kaveripyyntöäni. Pahinta on se, että en edes tiedä syytä, miksi niin on käynyt. Joten SIKSI olen epätoivoinen. Nainen on jopa tiennyt kaikista ongelmistani ja sanonut ymmärtävänsä niitä ja haluavansa olla ystävä, mutta SILTI on käynyt aina noin.
Tämä maailma on mulle velkaa siitä, että se pakottaa mut kestämään yksinäisyyttä. Ja tiedoksi vaan, että mun epätoivoni ja katkeruuteni ole yksinäisyyteni SYITÄ, vaan ne ovat SEURAUKSIA siitä, miten maailma on mua kohdellut. Koska mua on oikeesti kohdeltu väärin, mulla on täysi oikeus olla siitä epätoivoinen ja katkera. Vai eikö muka saisi tuntea pahaa oloa siitä, että on väärinkohdeltu? Koska en olisi ollenkaan katkera, jos mua ei olisi kohdeltu väärin elämässäni.
Tällainen tarina mulla
80
297
Vastaukset
- katkerasinkkuatm
Kaiken lisäksi, mulla on eräs kaveri, olemme keskenämme melko samanlaisia, käyttäydymme suurin piirtein samalla tavalla, liikumme paljon kahdestaan jne. Mutta silti, MEIDÄN MOLEMPIEN TUNTEMAT NAISET HYVÄKSYVÄT HÄNET FB-KAVEREIKSEEN, MUTTA YKSIKÄÄN HEISTÄ EI HYVÄKSY MUA KAVERIKSEEN FACEBOOKIIN? Mistä voi johtua tuollainen, etten ite kelpaa EDES fb-kaveriksi, vaikka hän kelpaa, ja olemme luonteeltamme samanlaisia?
- afssssdd
herää. naiset on ylimielisiä mulkkuja. löysi kiihottavamman miehen ja käytti sinua hyväkseen päästäkseen tämän miehen kanssa yhteen. jokainen nainen rakastaa kertoa tarinoita ahdistelijoistaan uudelle miehelle, se lisää suhteen yhteenkuulumisen tunnetta kun on yhteinen vihollinen. tyttö vain käytti sinua hyväkseen se siitä.
- SoliterniuM1977
Maailma on brutaalin pinnallinen. Ulkonäkö ratkaisee lähes poikkeuksetta KAIKEN. Ihan ystävyydestä varsinkin parisuhteen. Itse olen 38v mies. Kerran elämässäni seurustellut ja sekin oli lyhyt 3kk:n suhde ja siitä on jo 9 vuotta. Sitä ennen eikä sen jälkeen ole minkäänlaisia suhteita ollut. Varsinaisia vapaa-ajan kavereita mulla ei ole enää 15 vuoteen ollut. Nytkin pari kaveria, joiden kanssa tekstailen silloin tällöin. Töissä on onneksi työkaverit ja juttu lentää jne kyllä.
Parisuhteeseen en enää usko. Olen jo liian vanha ja omat kriteerini naiselle ovat mahdottomia täyttää. Siispä elän mielummin yksin. Haluan että nainen on lapseton ja normaalivartaloinen/hoikka. Harvemmin vaan mun ikäluokan vapaat naiset ovat tuota. Pikemminkin yh:ta ja/tai ylipainoisia. EI kiinnosta (itsekin siis tässä suhteessa olen pinnallinen..kuten meistä lähes kaikki). Siispä yksin kuolemaan asti. Joskus masentaa, mutta normielämä ja rutiini auttaa. Eli työssä päivät ja illat kämpillä pelaan videopelejä, katson leffoja, luen kirjoja, liikuntaakin vähän harrastan. Tällaista.
Näin se elämä menee. Missään ei huvita koskaan käydä, joten enpä sitä naista voisi tavatakkaan ikinä ellei hän sitten tule soittamaan ovikelloa. :D
En ole katkera naisille enkä elämälle. Joskus katkeruutta koen toki, mutta ymmärrän täysin, että pitäisi itse olla aktiivisempi. Samalla ymmärrän, että en jaksa alkaa sitä helvetinmoista työtä yhden parisuhteen saamiseksi. Ymmärrän myös, että en ehkä pystyisi/haluaisi asua yhdessä kenenkään kanssa. Pidän liikaa tästä yksinolemisesta ja sen tuomasta omasta vapaudesta tehdä mitä haluaa.
Tiedoksi vielä, että seksi ei kuulu elämääni..ei ole sen lyhyen parisuhteen jälkeen kuulunut eikä sitä ennenkään. Haluja toki löytyy. Jos on pakko, niin oma apu auttaa. Pyrin kuitenkin hillitsemään itseni niin pitään kun pystyn. Unelma olisi totaaliselibaatti. Siihen en vielä pysty.
Näin joillakin meistä elämä menee. Yksin kuolemaan asti.
Oma mottonikin kehittyi tästä: "As long as I'm alive, I'm alone".
Itsetuhoinen en kuitenkaan ole ja pidän elämästä kuitenkin sen verran, että en halua lopettaa sitä ennen aikoja. En voi sanoa muuta kuin, että tsemppiä ja voimia kaikille sinkuille ja yksinäisille. Erityisesti pakkoselibaatissa eläville. Raskasta se on, mutta kyllä sen voi kestää. Tsemiä!- Naisasialooseri1
Pitää kutinsa. Vain komeat miehet kelpaavat naisten kavereiksi
- Miesjostain87
Olen sua kymmenen vuotta nuorempi mutta jo kyllin vanha että olen luovuttanut toivottomana. Minullakin vain tekstiviesti kaveri joka on lapsuuden ystävä ja muuttanut pois työn perässä. Alkuun soiteltiinkin ja hän kävi mutta ei enää kun löysi naisen. Alkoi tympiä joka sunnuntai aamun vakio kysymys "saitko pillua" jos olin viestittänyt meneväni baariin. Aloin sitten vastailla viiveellä ja lyhyesti ja nyt ei ole kaverista kuulunut kuukauteen. Kai sieltä seuraavaksi tulee joku vauva uutinen joka hajottaa minut täysin. Silloin kun hän oli vapaa ja kävi joskus täällä koti paikkakunnalla ja kävimme baareissa niin oli aina sama tilanne vaikka eri baari ja eri naiset. Hänellä oli vientiä ja minulla ei yhtään. Se oli vakio. Masentaa olla ruma mies.
- Naisasialooseri1
Onko kaverisi sitten komea mies?
Miesjostain87 kirjoitti:
Olen sua kymmenen vuotta nuorempi mutta jo kyllin vanha että olen luovuttanut toivottomana. Minullakin vain tekstiviesti kaveri joka on lapsuuden ystävä ja muuttanut pois työn perässä. Alkuun soiteltiinkin ja hän kävi mutta ei enää kun löysi naisen. Alkoi tympiä joka sunnuntai aamun vakio kysymys "saitko pillua" jos olin viestittänyt meneväni baariin. Aloin sitten vastailla viiveellä ja lyhyesti ja nyt ei ole kaverista kuulunut kuukauteen. Kai sieltä seuraavaksi tulee joku vauva uutinen joka hajottaa minut täysin. Silloin kun hän oli vapaa ja kävi joskus täällä koti paikkakunnalla ja kävimme baareissa niin oli aina sama tilanne vaikka eri baari ja eri naiset. Hänellä oli vientiä ja minulla ei yhtään. Se oli vakio. Masentaa olla ruma mies.
Noin siinä helposti käy, kun on ruma mies. Harva nainen tai komea tai keskitason ulkonäöllä varustettu mies ymmärtää. Eli ilmeisesti tässä maailmassa rumalle miehelle rangaistukseksi ei riitä ilman naista jääminen, vaan sen lisäksi saa olla ilman ystäviä. Ystäväpariskunnat tapaavat toisiaan ja joillain on lapsia, jotka vie kaiken ajan.
Ja tämä kaikki sen takia että on sattunut syntymään kasvoiltaan rumaksi mieheksi.- katkerasinkkuatm
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Onko kaverisi sitten komea mies?
Mielestäni olemme kaverini kanssa aika samantyyppisiä. Tai emt.
- Naisasialooseri1
Kohti itsemurhaa!! Lue tuo itsemurhaan päätyneen miehen kirjoittama mielenkiintoinen blogi, hän perustelee siinä erittäin järkevästi syynsä teolleen ja muutenkin on järkevää tekstiä itsemurhan puolesta. Itsemurha=ekoteko, toki joukkomurha on vielä isompi ekoteko ja pidetää planeettamme ikää kun ei ole niin paljon luonnonvarojen kuluttajia. Lue myös kommettiosio, siellä on paljon mielenkiintoisia tarinoita muista itsemurhaan päätyneistä tai sitä suunnittelevista, pystyt varmasti samaistumaan. Ei muuta kuin onnea ja menestystä matkallesi loppua kohden
http://kaikenloppu.blogspot.fi/- MunaNamu
Tosi mielenkiintoinen blogi, kun on muutama bloggaus ja sitten kirjoittaja kyllästyi aiheeseen!
- Totuus1
MunaNamu kirjoitti:
Tosi mielenkiintoinen blogi, kun on muutama bloggaus ja sitten kirjoittaja kyllästyi aiheeseen!
No eihän sitä itsemurhaa voi tehdä kuin vain yhden kerran, vaikka ei kyllästyisikään.
- Kilttiatm
Tytöllä oli jännämiehiä kavereina jotka nussivat tyttöä kimpassa. Tuollaisia naiset aina ovat että uhkailevat jännämiesten kanssa.
Tyttö ja kaverinsa muuten rikkoivat lakia kun tulivat uhkailemaan.
Aloittajan harrastama tekstareilla ja kirjeillä pommittaminen sensijaan oli täysin laillista ainakin ennen nykyistä vainoamislakipykälää. Mutta naisethan eivät tietenkään pidä siitä, että torjumansa mies jatkaa yhteydenottamista, vaikka niissä ei ole mitään uhkaavaa. Kun mielenkiintoisempia miehiä riittää joka sormelle kuitenkin....- fawefawef
mikä vainoamispykälä? onko feminismi taas ajanut suomeen jotain uusia alistamiskeinoja?
- Melko.yksinäinen.mies
Ikävältähän tuo kuulostaa. Minulla on itselläkin kokemusta tuosta ulkopuolisuuden tunteesta. Tuntuu että oli mikä porukka tahansa, niin en koskaan ollut muille yhtä läheinen tai tärkeä kuin muut. Kurjantaltahan se tuntui. Oli tuohon silti myös minussa syytä. Olin niin hiljainen ja ujo, etten oikein osallistunut keskusteluihin tai kertonut itsestäni. Ei ihme jos ei ystävyyssuhteita syntynyt kuin muutamia. Siihen päälle vielä se etten vuosien varrella jaksanut pitää yllä edes niitä harvoja hyviä ystävyyssuhteita, niin melko yksinhän siinä jää.
"oiko todella olla mahdollista, että joku tärkeä ihminen alkaakin yhtäkkiä inhottamaan ilman mitään syytä?"
Olihan tuohon jotain syytä sinussakin, jos jatkuvasti vain pommitit naista viesteillä ja kirjeillä, vaikka hän pyysi että jätät hänet rauhaan? Ilmeisesti naisella meni hermot siihen että roikuit hänessä ja häiriköit koko ajan viesteillä yms. Ettehän te olleet yhdessäkään kuin alle kuukauden, joten ette selvästi olleet tytön mielestä hyvä pari.
Se minua vähän ihmetyttää että miksi muutit opiskelujen jälkeen takaisin paikkakunnalle jossa sinua vieläkin nimitellään ja jossa sinulle on tehty jonkinlainen huono maine? Luulisi että tuollaisen mulkkujen pesäpaikan haluaisi jättää taakseen. Minullakaan ei ole kovin hyviä muistoja omasta kotikylästäni, vaikka siellä asui myös monta mukavaa tyyppiä. Ei todellakaan tee mieli muuttaa sinne takaisin.
"Nainen on jopa tiennyt kaikista ongelmistani ja sanonut ymmärtävänsä niitä ja haluavansa olla ystävä, mutta SILTI on käynyt aina noin."
Minusta tuntuu, että olet vähän liiankin rehellinen. Jos alat melkein heti tilittämään kaikkia ongelmiasi vähän aikaa sitten tapaamallesi nettinaiselle, niin moni kyllä katkaisee yhteydenpidon. Olisi parempi ensin tutustua ihan rauhassa ja katsoa tuletteko hyvin juttuun ja vasta sitten myöhemmin kertoa noista ongelmista jos tulee sopiva hetki. Turha kaikkea negatiivista on heti tilittää.
Oletko miettinyt sellaista vaihtoehtoa, että sinulla olisi jokin lääketieteellinen syy sosiaalisille vaikeuksillesi? Esim. asperger voi aiheuttaa sellaisia. Monelle diagnoosi on helpotus, kun saa vihdoinkin jonkun selkeän syyn ongelmilleen ja voi alkaa miettimään mikä auttaa ja kysymään neuvoja muilta saman vaivan kanssa painivilta.- voieisentään
Myös naiset jäävät tällaisten kiusaajien kiipeliin.Minua kiusasi Lukion loppuaikoina oma entinen pars kaveri buutsijengeineen.Nykyään tämä tyttö asuu Norjassa uskonnollisessa yhteisössä onnellisena.Minä jäin itse kiusaajien uhriksi,ylä-asteella oman luokan pojat kiusasi sekä tytöt,jotka halusi olla pojille "tykönään".Myös yläluokan pojat hyökkäsi kimppuun.Myöhemmin,kun olin "nätimpi" tytöt lukiossa kiusasi ja entinen yläastelainen poika raiskasi minut.Lisäksi aloin seurustelemaan kaikkien aikojen kusipäisemmän pojan kanssa .Pojan,jota kaikki piti urpona ja nauroi ,mutta poika oli sisäistänyt kiusauksen ja siirsi minulle kaiken; minä olen ruma ja lihava ja tyhmäkin vielä,enpä osannut aavistaa tätä.Itse olin seurannuthyvinkin tarkkaan esim.ala-asteella kuka sai mitäkin numeroita,mutta tämä poikapa ei muistanut ollenkaan miten minun nimi oli mainittu parhaimpia numeroita saaneiden listassa.Hän eli niin omaa elämää ,minä olen minä ja sinä et ole kukaan...Minulla oli tälläinen Pirkka-niminen paholainen lukio-ikäisenä .Hän syytti minua raiskauksesta,kun minut raiskattiin.Hän nosti itsensä jalustalle ja muisti sanoa minulle myös kun olin anorektinen,että olen lihava.
- 13plus17
Tuo nainen on varmasti jo ehtinyt käydä lutkuttamassa noiden kahden pojan kulleja samanaikaisesti. On varmaan kaikkien kannalta parempi jo yrität unohtaa hänet ja mennä elämässäsi eteenpäin.
En ihmettelisi, jos asperger.
- xcacas
ihmettelisin, jos ei
"Voiko todella olla mahdollista, että joku tärkeä ihminen alkaakin yhtäkkiä inhottamaan ilman mitään syytä?"
Ilman mitään syytä? Kelataanpa pari lausetta taaksepäin:
"Aika paljon lähettelin hänelle viestejä eronkin jälkeen, ... en heti suostunut unohtamaan ja edelleen pommitin häntä tekstareilla ... lähettelin kirjeitä..."
"Tämä maailma on mulle velkaa siitä, että se pakottaa mut kestämään yksinäisyyttä."
Maailma ei ole kenellekään velkaa mistään/mitään. Vai onko se joskus luvannut sinulle jotain?
"mulla on täysi oikeus olla siitä epätoivoinen ja katkera"
Tottakai on, mutta sinä olet myös ainoa joka katkeruudestasi kärsii.- tiedoksvaan
Nalle kuuluis suljetulle.
- Naisasialooseri1
Been there, seen that. Ei auttanut, joten käskivät kotiin
Been there, seen that. Ei auttanut, joten käskivät kotiin
"Been there, *done that." Kokeile meditointia.
- tarralenkkari999
Sinulla on selkeästi ongelmia ymmärtää toisten rajoja. En sano, että exäsi olisi hoitanut asian oikein mutta näyttäisi siltä, että yritti ensin liian hienovaraisesti.
Jos toinen käskee jättää rauhaan, silloin jätetään.
Muistutat minua eräästä kaveristani, joka rakastui minuun. Hän oli ihan hyvä tyyppi joskus mutta vakavasti masentunut ja asperger ja kuvitteli tyttöystävän parantavan kaikki hänen mielenterveysongelmansa. Hänellä oli tapana noin pari kertaa viikossa kertoa minulle itsemurhasuunnitelmistaan ja siitä miten kukaan ei häntä halua (vaikka hänen perässään juoksi ainakin yksi nainen).
Hän oli erittäin takertuvainen (esim. jos sanoimme moikka feisbuukissa mutten hyvästellyt kun lähdin, tai jos en puhunut hänen kanssaan joka päivä, sai hän sätkyn)
Kerroin hänelle suoraan miksen häntä halua, että hän on ylitakertuvainen ja annoin hänelle pari numeroa ammattilaisauttajille. Hän lopulta itse lopetti "ystävyytemme", sillä ei kyennyt hyväksymään, etten halua häntä, vaikka hän halusi minut.
Tilanteenne on varmasti eri mutta tiedän, että naisilla on usein vaikeuksia sanoa asioita heti suoraan, joten ehkäpä tämä auttaa edes vähän.Naisessa voi raivostuttaa se, että jos hän ei elä niin kuin opettaa.
Itse esim. en ole hyväksynyt sitä jos minut torjunut nainen on sanonut, että "keksi jotain mielekästä tekemistä niin unohdat".
Jos nainen itsekään ei vain "keksi jotain tekemistä" vaan hänellä itsellään hyvin todennäköisesti on kuitenkin parisuhde, en ota neuvoja vastaan sellaiselta ihmiseltä. Pitää elää itsekin niin kuin puhuu.
Mielestäni nainen ei siis voi esim. olettaa, että mies voi korvata parisuhteen puutteen esim. työnteolla, jos nainen itsekään ei tee niin.- tarralenkkari999
O...K....
En ole kellekään noin neuvonut. Parisuhde ei kuitenkaan ole mikään itsestäänselvyys. Sosiaalisuus on yksi ihmisen perustarpeista mutta parisuhde ei.
Olen ollut sinkku kohta 10 vuotta, eikä loppua ole näköpiirissä (toiveissa on tietty). Elämäni täyttävät ystävät, työ ja harrastukset.
Joillakin miehillä näkyy olevan harhaluulo, ettei elämä voi olla mielekästä ilman parisuhdetta. Se kertoo vain mielikuvituksen puutteesta. M1978 kirjoitti:
Naisessa voi raivostuttaa se, että jos hän ei elä niin kuin opettaa.
Itse esim. en ole hyväksynyt sitä jos minut torjunut nainen on sanonut, että "keksi jotain mielekästä tekemistä niin unohdat".
Jos nainen itsekään ei vain "keksi jotain tekemistä" vaan hänellä itsellään hyvin todennäköisesti on kuitenkin parisuhde, en ota neuvoja vastaan sellaiselta ihmiseltä. Pitää elää itsekin niin kuin puhuu.
Mielestäni nainen ei siis voi esim. olettaa, että mies voi korvata parisuhteen puutteen esim. työnteolla, jos nainen itsekään ei tee niin."Itse esim. en ole hyväksynyt sitä jos minut torjunut nainen on sanonut, että "keksi jotain mielekästä tekemistä niin unohdat"."
Ööö.. mitä sitten olet tehnyt?- Naisasialooseri1
Jatkanut naisen piinamista tietty. Tavoitteena murtaa nainen henkisesti ja voitto on saavutettu kun nainen joutuu piinaamisen takia suljetulle kun hänen mielenterveys sen takia pettää, Kaikki eivät murru helposti, mutta se pitää ottaa haasteena ja koventaa sitä mukaa panoksia.
Niin ja nainen todellakin ansaitsee sen jos ei elä niin kuin opettaa. Naisen on ok sanoa miehelle, että keksi muuta tekemistä niin unohdat mikäli hän itse tekee samoin vastaavassa tilanteessa eikä virittele mitään suhteita yhdenkään miehen kanssa. - Hullumikähullu
Jatkanut naisen piinamista tietty. Tavoitteena murtaa nainen henkisesti ja voitto on saavutettu kun nainen joutuu piinaamisen takia suljetulle kun hänen mielenterveys sen takia pettää, Kaikki eivät murru helposti, mutta se pitää ottaa haasteena ja koventaa sitä mukaa panoksia.
Niin ja nainen todellakin ansaitsee sen jos ei elä niin kuin opettaa. Naisen on ok sanoa miehelle, että keksi muuta tekemistä niin unohdat mikäli hän itse tekee samoin vastaavassa tilanteessa eikä virittele mitään suhteita yhdenkään miehen kanssa.Naisasialooseri ansaitsis paikan jostain suljetulta.
- Naisasialooseri1
On paljon mielenkiintoisempaa pitää"hullut"vapaalla.
- Ex-------PUA
Hullumikähullu kirjoitti:
Naisasialooseri ansaitsis paikan jostain suljetulta.
Minusta mies ansaitsisi mitalin.
- ATM-automaatti
tarralenkkari999 kirjoitti:
O...K....
En ole kellekään noin neuvonut. Parisuhde ei kuitenkaan ole mikään itsestäänselvyys. Sosiaalisuus on yksi ihmisen perustarpeista mutta parisuhde ei.
Olen ollut sinkku kohta 10 vuotta, eikä loppua ole näköpiirissä (toiveissa on tietty). Elämäni täyttävät ystävät, työ ja harrastukset.
Joillakin miehillä näkyy olevan harhaluulo, ettei elämä voi olla mielekästä ilman parisuhdetta. Se kertoo vain mielikuvituksen puutteesta."Olen ollut sinkku kohta 10 vuotta, eikä loppua ole näköpiirissä (toiveissa on tietty). Elämäni täyttävät ystävät, työ ja harrastukset."
...ja panosuhteet/irtosuhteet.
Eikö vain? - katkerasinkkuatm
Ex-------PUA kirjoitti:
Minusta mies ansaitsisi mitalin.
Todellakin, ja nimenomaan kultamitalin.
- EipäOOHelppoJuttu
No huh mikä valitusvirsi.
Ekana hankit 5 kaveria, joita näät säännöllisesti, vähintään kerran kuussa. Joko porukalla tai yksittäin. Teette juttuja yhdessä. Niin että sulla on elämä. Jos et pysty/osaa niitä hankkia, ongelma on jo perussosisaalisuudessa.
Kukaan ei jaksa kaveerata yksinäisen ruikuttajan kanssa. Saati seurustella. Eli ensin pitää hankkia elämään jotain jaettavaa sisältöä ja kehittää itseään niin ettei ekana tule valitusvirisi päälle.
Jos oot lähetellyt eksällesi sikana viestejä eron ja kiellon jälkeen, niin se on kertonut sun olevan hullu ripustautuja kaikille kavereilleen. Sulla on jo niin paska mainen pikkukpaikkakunnalla, että helpoimmalla pääset jos muutat ja etsit seuraa muualta.
Muut näkee helposti mikä on ongelma, mut sun on lähtökohdistasi vaikea tehdä asioille mitään. - 15plus17
Kuulostat vähän aspergeriltä ja erittäin takertuvaiselta ihmiseltä. Kukaan nainen ei halua sellaista
- Naisasialooseri1
Mitä vikaa takertuvaisuudessa on? Mikä siinä voi olla niin kamalaa jos se nainen on miehelle kaikki kaikessa eikä mies kestäisi eroa eikä edes erossa oloa naisesta?
Haluavatko naiset, että he ovat miehelle yksi paskan hailee, kuten yt-panomiehille ovatkin? - ibvivi
Mitä vikaa takertuvaisuudessa on? Mikä siinä voi olla niin kamalaa jos se nainen on miehelle kaikki kaikessa eikä mies kestäisi eroa eikä edes erossa oloa naisesta?
Haluavatko naiset, että he ovat miehelle yksi paskan hailee, kuten yt-panomiehille ovatkin?Samaa olen aina ihmetellyt miksi naisille miehen takertuminen on negatiivista. Mies välittää naisesta. Naiset aina sanoo että eivät halua olla miehelle joku vaan jonka sattuu saamaan mutta kun mies osoittaa että nainen on tärkeä niin se onkin turnoff.. naisia ei voi ymmärtää..
- tarralenkkari999
Haluavatko naiset, että he ovat miehelle yksi paskan hailee, kuten yt-panomiehille ovatkin?Tässä puhutaan nyt ylitakertuvuudesta, eikä normaalista halusta viettää aika yhdessä.
- Naisasialooseri1
Määrittele"ylitakertuvuus"
- tarralenkkari999
Esimerkiksi että saa kohtauksen, jos ei vastaa heti viestiin, lähettelee kokoajan viestejä, tulee äärimmäisen mustasukkaiseksi, jos viettää aikaa kenenkään muun kanssa, uhkaa itsemurhalla heti, jos ei kiinnitä huomiota ja/tai roikkuu kokoajan kyljessä kykenemättä itsenäiseen toimintaan.
- sitäseon
Määrittele"ylitakertuvuus"
Ei kunnoita sitä, että toinen sanoo, ettei kiinnosta/ ei halua olla yhteydessä, vaan lähettelee viestejä sittenkin. Ottaa hepulit jos toinen ei vastaa jne.
- Ex-------PUA
Haluavatko naiset, että he ovat miehelle yksi paskan hailee, kuten yt-panomiehille ovatkin?Niinpä, takertuvaisuus on merkki rakkaudesta, vain lutkat jotka haluavat vaivatta ratsastaa kullikaruselilla puhuvat "takertuvaisuudesta", sillä he ovat kyvyttömiä SITOUTUMISEEN mitä sillä tarkoitetaan.
Myöhemmin kun nämä kullikoukuttuneet ämmät yrittävät asettua aloilleen, on loppputuloksena epäonnistunut suhde. - ndsnvjdwnvijnvji
Ex-------PUA kirjoitti:
Niinpä, takertuvaisuus on merkki rakkaudesta, vain lutkat jotka haluavat vaivatta ratsastaa kullikaruselilla puhuvat "takertuvaisuudesta", sillä he ovat kyvyttömiä SITOUTUMISEEN mitä sillä tarkoitetaan.
Myöhemmin kun nämä kullikoukuttuneet ämmät yrittävät asettua aloilleen, on loppputuloksena epäonnistunut suhde.Ex-pullapitko sotkee nyt mielenterveysongelmat ja normaalin tunne-elämän.
Kannattaa miesten sit omistaa elämänsä vain sellaisille naisille, jotka sellaista kaipaa. Suurin osa kyl kaipaa normaalia tervettä ihmissuhdetta, missä toinen osapuoli ei oo enää varhaislapsuuden kiintymysvaiheessa, vaan sillä on ihan omakin elämä. - Naisasialooseri1
tarralenkkari999 kirjoitti:
Esimerkiksi että saa kohtauksen, jos ei vastaa heti viestiin, lähettelee kokoajan viestejä, tulee äärimmäisen mustasukkaiseksi, jos viettää aikaa kenenkään muun kanssa, uhkaa itsemurhalla heti, jos ei kiinnitä huomiota ja/tai roikkuu kokoajan kyljessä kykenemättä itsenäiseen toimintaan.
Tuohan on ihan normaalia käytöstä silloin kun on oikeasti rakastunut naiseen. Tottakai silloin haluaa, että nainen vastaa heti viestiin, ei naisella niin kiire ole, etteikö olisi paria minuuttia tekstarin lähettämiseen. eri asia jos naisella on esim. töissä niin kiire, ettei heti ehdi vastaamaan tai jos hän on jossain harrastuksessa, jossa ei voi pitää puhelinta koko ajan käsillä, esim. uimahallissa, salilla sen sijaan voi.
Mustasukkaisuus riippuu siitä kenen kanssa viettää aikaa, jos toisen miehen kanssa niin on täysin normaalia olla mustasukkainen, etenkin jos kyseessä on haluttava mies, ruma ja läski mies on tietty eri asia.
Itsemurhalla uhkaaminen kertoo vain siitä, että mies on todellakin rakastunut naiseen ja nainen on hänelle kaikki kaikessa. tosin se on munatonta ja noloa jos ei sitten uskalla totetuttaa uhkaustaan tosipaikan tullen toisin kuin ne tosimiehet, joista tein avauksen ja mies menettää kasvonsa naisen edessä ja nainen tajuaa, että voi kohdella miestä huonosti ilman, että joutuu vastamaan miehen kuolemasta. Eli jos itsarilla uhkaa niin silloin pitää myös olla munaa toteuttaa uhkaus välittömästi ja mielellään raalla naista järkyttävällä tavalla.
Itsemurha on rakkaudenosoituksista suurin, se on suurin uhraus, jonka mies voi naisen takia tehdä ja se jos mikä on aitoa romanttista tosirakkautta kauneimmillaan. Jos mies ampuu aivonsa pihalle naisen edessä, niin että lihaklönttejä ja verta ja on naisen naamallakin ja että hiuksista saa kaivella kallonsiruja, niin nainen voi olla 100%varma siitä, että se mies rakasti häntä oikeasti ja koko sydämestään ja oli valmis naisen puolesta oikeasti ihan mihin vaan, jopa siihen äärimmäiseen tekoon, jolla hän rakkautensa todisti. Toisin kuin lipevien pelimiesten kanssa, jotka tuovat naiselle kukkia, vievät syömään ja lepertelevät kauniita yms. teennäistä paskaa, jota nainen voi erehtyä"rakkaudeksi"luulemaan. Vaikka tosiasiassa nämä miehet eivät ole valmiita uhramaan oikeasti mitään naisen takia eli kyseessä ei ole rajaton rakkaus vaan feikki koska mitään rakkautta oikeasti todistavia tekoja ei näiltä miehiltä saa, pelkkää tyhjää puhetta ja tekoja, jotka eivät todista mitään toisin kuin mieheltä joka tappaa itsensä naisen takia.
Tottakai mies haluaa, että nainen kiinnittää tähän huomiota enemmän kuin mihinkään muuhun, eihän se miehestä mukavalta tunnu jos nainen esim. pyörii fb:ssä ja juttelee siellä kavereilleen ennemmin kun on miehen kanssa.
Kyllä mies kykenee itsenäiseen toimintaan, mutta hänen pitää olla varma että nainen välittää hänestä ja on koko ajan hänen henkisenä tukenaan. - Ex-------PUA
ndsnvjdwnvijnvji kirjoitti:
Ex-pullapitko sotkee nyt mielenterveysongelmat ja normaalin tunne-elämän.
Kannattaa miesten sit omistaa elämänsä vain sellaisille naisille, jotka sellaista kaipaa. Suurin osa kyl kaipaa normaalia tervettä ihmissuhdetta, missä toinen osapuoli ei oo enää varhaislapsuuden kiintymysvaiheessa, vaan sillä on ihan omakin elämä.Todistat pointtini. Olet juurikin sellainen lutka, joka haluaa ratsastaa kullikarusellilla, koska on emotionaalisesti kuollut.
Sinä olet tässä se sairas. - Ex-------PUA
Tuohan on ihan normaalia käytöstä silloin kun on oikeasti rakastunut naiseen. Tottakai silloin haluaa, että nainen vastaa heti viestiin, ei naisella niin kiire ole, etteikö olisi paria minuuttia tekstarin lähettämiseen. eri asia jos naisella on esim. töissä niin kiire, ettei heti ehdi vastaamaan tai jos hän on jossain harrastuksessa, jossa ei voi pitää puhelinta koko ajan käsillä, esim. uimahallissa, salilla sen sijaan voi.
Mustasukkaisuus riippuu siitä kenen kanssa viettää aikaa, jos toisen miehen kanssa niin on täysin normaalia olla mustasukkainen, etenkin jos kyseessä on haluttava mies, ruma ja läski mies on tietty eri asia.
Itsemurhalla uhkaaminen kertoo vain siitä, että mies on todellakin rakastunut naiseen ja nainen on hänelle kaikki kaikessa. tosin se on munatonta ja noloa jos ei sitten uskalla totetuttaa uhkaustaan tosipaikan tullen toisin kuin ne tosimiehet, joista tein avauksen ja mies menettää kasvonsa naisen edessä ja nainen tajuaa, että voi kohdella miestä huonosti ilman, että joutuu vastamaan miehen kuolemasta. Eli jos itsarilla uhkaa niin silloin pitää myös olla munaa toteuttaa uhkaus välittömästi ja mielellään raalla naista järkyttävällä tavalla.
Itsemurha on rakkaudenosoituksista suurin, se on suurin uhraus, jonka mies voi naisen takia tehdä ja se jos mikä on aitoa romanttista tosirakkautta kauneimmillaan. Jos mies ampuu aivonsa pihalle naisen edessä, niin että lihaklönttejä ja verta ja on naisen naamallakin ja että hiuksista saa kaivella kallonsiruja, niin nainen voi olla 100%varma siitä, että se mies rakasti häntä oikeasti ja koko sydämestään ja oli valmis naisen puolesta oikeasti ihan mihin vaan, jopa siihen äärimmäiseen tekoon, jolla hän rakkautensa todisti. Toisin kuin lipevien pelimiesten kanssa, jotka tuovat naiselle kukkia, vievät syömään ja lepertelevät kauniita yms. teennäistä paskaa, jota nainen voi erehtyä"rakkaudeksi"luulemaan. Vaikka tosiasiassa nämä miehet eivät ole valmiita uhramaan oikeasti mitään naisen takia eli kyseessä ei ole rajaton rakkaus vaan feikki koska mitään rakkautta oikeasti todistavia tekoja ei näiltä miehiltä saa, pelkkää tyhjää puhetta ja tekoja, jotka eivät todista mitään toisin kuin mieheltä joka tappaa itsensä naisen takia.
Tottakai mies haluaa, että nainen kiinnittää tähän huomiota enemmän kuin mihinkään muuhun, eihän se miehestä mukavalta tunnu jos nainen esim. pyörii fb:ssä ja juttelee siellä kavereilleen ennemmin kun on miehen kanssa.
Kyllä mies kykenee itsenäiseen toimintaan, mutta hänen pitää olla varma että nainen välittää hänestä ja on koko ajan hänen henkisenä tukenaan.Juuri näin. Joka kiistää tämän, joutuu kiistämään koko romanttisen perinteen.
Romea ja Julia on hyvä esimerkki tästä - jos siinä olisi ollut joku lutka ja jännämieshoito, niin aika ohueksi olisi tuo legenda jäänyt, mutta nyt kun siinä esitettiin se fakta että ei ole olemassa suurempaa rakkautta kuin antaa henkensä toisen puolesta, siitä tuli klassikko.
Tässä nähdään minkälaisia tunnekylmiä, kiimavittunsa viemiä elukoita ämmät ovat - aivan kuten palstatotuus sen todistaa. - jnkn
Romanttinen perinne onkin täynnä kaikkea sairasta sontaa. Ex-pulla ei tietenkään voi feministisivua avata, vaan ottaa helkkarimoiset kierrokset pelkän linkin näkemisestä ja hyppii 10 min onnessaan sukupuolten sota -raivossa, mut muille ymmärryksen avaamiseksi: http://everydayfeminism.com/2015/09/romantic-behaviors-harmful/
- NäinMeillä
Kannattaisi varmaan nyt aluksi vaikka aloittaa joku harrastus jossa pääsisit vähän uusiin ja laajempiin sosiaalisiin ympyröihin. Sieltä löytyy varmasti uusia tuttavuuksia ja jopa ystäviä kun yhteinen kiinnostuksen kohde yhdistää teitä. Vasta kun tavallinen sosiaalinen ympäristö ja muu elämä on kunnossa, kannattaa etsiä parisuhdetta. Parisuhde ei ratkaise ihmisen ongelmia vaan usein päinvastoin tuo ne entistä enemmän esiin.
- tavismies36
Kerran exäni jännämies poikaystävä tuli kirveellä uhkailemaan ja hakkasi oveni säpäleiksi. Exäni oli valehdellut juttuja minusta mitkä ei pitänyt todellakaan paikkansa. No se jännmies hakkasi exäni sitten myöhemmin ja joutui vankilaan. Se oli täysi seko käytti huumeita ja kuoli huumeisiin myös. Sain oikeudessa korvauksia ja exäni joutui maksamaan 1500 euroa mulle perättömistä lausumista tai jotain.
- Huvitus-80
Sinulla oli sitten myös exänä "jännänainen". Saithan kovasti jännitystä elämääsi ;)
- kiltteysjooopajooo
Semmosia ne kiltit miehet on, aina jännänaisten perässä.
- katkerasinkkuatm
kiltteysjooopajooo kirjoitti:
Semmosia ne kiltit miehet on, aina jännänaisten perässä.
Ei, vaan nimenomaan toisin päin, kiltit naiset ovat jännämiesten perässä.
- katkerasinkkuatm
Vaikea tässä on itseään rakastaa, kun ihmiset yksi toisensa jälkeen, VARSINKIN NAISET, hylkäävät minut, enkä edes tiedä syytä. Exäkin varmasti tiesi, että mä sorrun ryyppäämään ja masennun jos hän lopettaa yhdeydenpidon minuun, ja SILTI HÄN TEKI SEN. Ekan kerran hän särki mun sydämen sanomalla että haluaa muuttaa suhteen kaveruudeksi. Pari kuukautta myöhemmin hän särki uudestaan mun sydämen sanomalla, ettei halua enää olla EDES KAVERI. ENKÄ OLLUT ENNEN SITÄ EDES TEHNYT HÄNELLE MITÄÄN PAHAA? Vasta sen jälkeen oikeastaan aloitin vainoamisen. Silloin ryyppäsin monta päivää putkeen, kun exä sanoi ettei enää halua olla edes kaveri. Kun taas sillä kertaa kun hän muutti suhteemme kaveruudeksi, join vain yhden päivän. MOLEMMAT TULIVAT KUIN SALAMA KIRKKAALTA TAIVAALTA. Miksi mun rakkaus ei kelpaa?
- ystävyydellä
No nyt haisee trollaus jo. Tai aspergeriys.
Jos et oo trolli, kannattaa hakea apua (esim. terapiaa) ennen kuin sun vainoaman exän mieskaverit oikeesti hakkaa sut. - mikä.otus
Lopeta jo pelleily. Kyllä minäkin hakkaisin sinut, jos stalkkaisit samalla tavalla nykyistä tyttöystävääni
mikä.otus kirjoitti:
Lopeta jo pelleily. Kyllä minäkin hakkaisin sinut, jos stalkkaisit samalla tavalla nykyistä tyttöystävääni
Kovasti olette täällä hakkaamisesta puhumassa. Tiedättekö, että laiton uhkauskin on rikos?
Ja entäpä jos sitä stalkkeria ei niin vain hakatakaan, vaan jos jostain syystä käykin niin, että se hakkaamaan mennyt kannetaan vaakatasossa pois paikalta?- katkerasinkkuatm
mikä.otus kirjoitti:
Eli sinäkin olet pohjimmiltasi väkivaltainen jännämies? Siinä on taas yks elävä esimerkki siitä, millaisia miehiä naiset suosii.
- fdsnj
Et sä naista tarvii vaan just terapeuttia. Ihmisten rajat ihan hukassa.
- Naisasialooseri1
Terpeutti ei hänelle naista tuo. Terapia on täysin turhaa.
- katkerasinkkuatm
Muistan vielä ajan kun opiskelin vielä ja asuin asuntolassa. Asuntolassa asui eräs tyttö, jonka kanssa aloin hengata, ja hän oli sellainen, joka yritti iskeä lähes jokaista vastaantulevaa miestä. Ainakin meidän piireissä mä olin selvästi ainoa, joka ei kelvannut hänelle parisuhteeseen. Sain asian selville, kun kerroin tunteistani hänelle. Hän muutenkin vittuili mulle koko ajan, vaikka yritin olla mahdollisimman ystävällinen. Kenellekkään muulle hän ei koskaan vittuillut ilman syytä niin kuin mulle. Kaikki muut miehet sieltä olisivat kelvanneet hänelle, mutta mä olin ainoa niistä lukemattomista miehistä, joka ei kelvannut.,
- apuasaisjoshakis
Yksinäisyyden tunne on ihan pahinta mitä on! Se, ettei pääse porukkaan! Usein se johtuu siitä, ettei tajua niitä porukan kirjoittamattomia sääntöjä. Esim. mitkä on hyviä puheenaiheita ja mitkä ei. Onneks tilannetajua voi (ja täytyy!) kehittää.
Jos et yhtään tajua miksi ihmiset ei halua olla sun kanssa, sulla tod. näk. on aspergerin syndrooma. Silloin kaikki on monta kertaa vaikeempaa, mutta ei mahdotonta, jos saat oikeenlaista apua. Eli joku ammattilainen, joka opettaa sulle niitä ihmisten tajuamisen perusjuttuja mitkä muut oppii luonnostaan jo lapsina. Eli sun ei auta kuin hakeutua tutkimuksiin terveysaseman kautta. Eli soitat ja sanot että haluut tutkimuksiin onko sulla asperger, koska sun sos. elämä on päin vittua etkä saa ystäviä.
Vaikka en kyl usko et pystyt mitään apua hakemaan. Jäät ikuiseksi nettimieheksi tänne palstalle.- katkerasinkkuatm
Tiedoksenne teille immeiset, että mulla on Asperger, ja niin on myös tällä samantyyppisellä aiemmin mainitsemallani kaverillani, jota naiset jostakin tuntemattomasta syystä suosii kaverinakin enemmän kuin mua. Aika outo juttu sinänsä, koska olemme molemmat Aspergereita.
- eimikäänihme
katkerasinkkuatm kirjoitti:
Tiedoksenne teille immeiset, että mulla on Asperger, ja niin on myös tällä samantyyppisellä aiemmin mainitsemallani kaverillani, jota naiset jostakin tuntemattomasta syystä suosii kaverinakin enemmän kuin mua. Aika outo juttu sinänsä, koska olemme molemmat Aspergereita.
Toisella vakavampi, toisella lievempi. Toinen tajuaa sos. kuvioita paremmin (pystyy päättelemään älyllään), toinen ei.
- katkerasinkkuatm
eimikäänihme kirjoitti:
Toisella vakavampi, toisella lievempi. Toinen tajuaa sos. kuvioita paremmin (pystyy päättelemään älyllään), toinen ei.
Oikeastaan, kaverillani Asperger on jonkun verran vaikeampi kuin mulla.
- friikki-ätmi
Muistan kun ala-asteella tulin uuteen kouluun niin muut pitivät ihan friikkinä ulkonäön perusteella. Kysyivät että "miks mä näytän tollaselta" ja sitä rataa. Tytöt ei puhuneet vaan nauroi kun kävelin ohi. No kun tuli liikunta tunnit niin johan muuttui ääni kellossa kun pesin kaikki juoksu, uinti ja hiihti kisoissa. Olin urheilussa hyvä ja voitin useimmat lajit, kuulan työnnöstä pallon heittoon kun heitin muita 20 metriä pitemmälle. Pesäpallossa olin se joka löi kunnareita ja koulumme voitti mestaruuksia 5-9 luokalla jokaisen mestaruuden. No siitähän se kiusaaminen alkoi kun tytöt puhui mulle eikä muille pojille ja koulun discossa tytöt haki mua tanssimaan eikä muita poikia joten muut oli kateellisia. Jossain vaiheessa koulun kovin joku ulkomaalainen jännämies kavereineen haastoi mut tappeluun, ensin en halunnut tapella mutta sitten oli vaan pakko joten hakkasin sen jännämiehen muiden mieliksi. Tietenkin opet minua syytti siitäkin että minä aloitin kaiken vaikka olin koulun hiljaisin poika. Oli vaikeaa olla oma itsensä kun joka puolelta tuli shittiä. Amiksessa yks kovis yritti vittuilla ja ärsyttää koko ajan joten mun oli hakattava sekin että sain olla rauhassa.
Ei ole helppoo olla oma itsensä ja erilainen. Pillua en ole saanut koskaan kuitenkaan vaikka koulussaa jonkin verran tytöt tykkäsi, lopulta nekin niiden jännäpoikien kanssa olivat. - katkerasinkkuatm
Haluaisin liittyä varsinaiseksi jäseneksi tälle palstalle, Naisasialooseri ihan varmasti hyväksyy mut tänne ainaki, nyt juon viinaa :P
- katkerasinkkuatm
Silloin kun exäni oli sairaalassa itsariyrityksensä jälkeen (mikä johtui siitä kun hän oli tyytymätön elämäänsä yksinäisyyden vuoksi) niin hän ei koskaan vastannut mun puheluihin, mutta muiden miesten puheluihin kyllä vastasi. (Huomasin sen siitä kun menin kerran kutsumatta hänen luo sinne ja hän vastaili kaikkien muiden puheluihin, mutta ei minun.) MITEN VOISIN PARHAITEN KOSTAA HÄNELLE KOKEMANI VÄÄRYYDEN?! Pitäiskö mun murtautua hänen ja hänen miehensä asuntoon kostamaan? Mitä NAL on mieltä asiasta?
- katkerasinkkuatm
Niin ja vielä sellaista unohtui sanoa, että kun aikoinaan kysyin exältä miksi hän ei vastannut mun puheluihin, hän sanoi syyksi sen, että henkisesti niin paha olla että ei jaksa vastailla puheluihin. SIITÄ HUOLIMATTA HÄN KUITENKIN VASTAILI MUIDEN PUHELUIHIN, MUTTA MULLE PAINOI AINA PUNAISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EXÄNI ON HUORA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- katkerasinkkuatm
UP!
- katkerasinkkuatm
HÄN VARMASTI KUSETTI MUA, KUN SANOI, ETTÄ EI SIKSI VASTAILE PUHELUIHIN KOSKA HÄNELLÄ ON HENKISESTI PAHA OLO, MUTTA SILTI VASTAILI KAIKKIEN MUIDEN PUHELUIHIN, MUTTA EI SAATANA MINUN! SE HUORA SAATANA HARRASTI PAHIMMAN LUOKAN SYRJINTÄÄ MINUA KOHTAAN! EXÄNI ON EDELLEEN HUORA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- katkerasinkkuatm
OLEN KOKENUT AIVAN LIIKAA VÄÄRYYTTÄ ELÄMÄSSÄNI, JA MAAILMA ON MULLE VELKAA KOKEMANI VÄÄRYYDEN!
- katkerasinkkuatm
Uppia kehiin.
- katkerasinkkuatm
Kun aikoinaan kysyin exältä miksi hän ei vastannut mun puheluihin, hän sanoi syyksi sen, että hänellä on muka henkisesti niin paha olla että ei jaksa vastailla puheluihin. SIITÄ HUOLIMATTA HÄN KUITENKIN VASTAILI MUIDEN PUHELUIHIN, MUTTA MULLE PAINOI AINA PUNAISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EXÄNI ON HUORA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HÄN VARMASTI KUSETTI MUA, KUN SANOI, ETTÄ EI SIKSI VASTAILE PUHELUIHIN KOSKA HÄNELLÄ ON HENKISESTI PAHA OLO, MUTTA SILTI VASTAILI KAIKKIEN MUIDEN PUHELUIHIN, MUTTA EI SAATANA MINUN! SE HUORA SAATANA HARRASTI PAHIMMAN LUOKAN SYRJINTÄÄ MINUA KOHTAAN! EXÄNI ON EDELLEEN HUORA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KAIKKI MUUTKIN KAUNIIT NAISET OVAT HARRASTANEET MUA KOHTAAN SYRJINTÄÄ, OVAT HAUKKUNEET MUA KEHARIKSI, VAMMAISEKSI YNNÄMUILLA HAUKKUMANIMILLÄ!
- tyyppi1234598
Naisten kanssa pärjää hyvin kun harrastaa vain seksiä ja sen jälkeen unohtaa.
Joskus nuorempana rakastuin parinkin kertaan ja kun nainen ilmoitti, että ei ollut kiinnostunut, päätin, että ei sitten olla tekemisissä. Kun tekee näin, niin yleensä naiset alkavat ihmettelemään.
Eli mitä tämän kirjoituksen aloittajan olisi pitänyt tehdä: Unohtaa se likka niin täydellisesti, että ei olisi edes päivää sanonut. Todennäköisesti silloin tyttö olisi tullut ovelle ruikuttamaan, että miksi sitä kohdellaan huonosti.
Nykyään olen pyörittänyt pientä joukkoakin nuorempia naisia yhtäaikaa. Olen usein törmännyt naisiin, jotka tunnustavat iskevänsä miehiä vain seksiseuraksi.
Eli olen vakaasti sitä mieltä, että naisiin ei voi mies luottaa koskaan. - katkerasinkkuatm
Tämä kyseinen "exäni" sanoi mulle "eromme" jälkeen, ettei halua seurustella kenenkään kanssa. Kuitenkin, vain pari viikkoa myöhemmin hänellä oli jo kyseinen uusi mies kainalossa, jonka kanssa ovat tietääkseni edelleen yhdessä. Outoa tuollainen toiminta.
- katkerasinkkuatm
Sitäpaitsi, olen melko taitava soittamaan kitaraa, ja moni nainenkin on nähnyt mun soittavan sitä, mutta eipä siltikään ketään naista tunnu kiinnostavan. Eikös naiset yleensä käy kuumana kitaristeihin?
- voihanvitalis
Ajattelin että tää ketju oli nostettu varoittavaiksi esimerkiksi siitä miksi kokemattomia miehiä kannattaa varoa.
- vanha-kurppa
Ei vittu mikä luuseri aloittaja.
- Anonyymi
Miten niin? Eikö jokaisella muka ole oikeus tuntea pahaa oloa jos on koko elämänsä saanut muilta huonoa kohtelua?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271904
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561246Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521131Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet42837Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798