Heippa! Ajattelin vinkata muillekin ongelmaihoiselle tästä Beauty is life sarjan tuotteesta. Toimii täysin lupauksen mukaisesti tuo camouflage! Mun ihosta tuli lisäksi tosi sileän näköinen:) sävyjä oli monta, mutta Kun itse olen hyvin tavallisen suomalaisen kalpeahkon ihon värin omaava, niin tuo 08 oli tosi hyvä valinta sävyistä.
Niitä saa ainakin täältä: http://www.cosmetic.fi/epages/cosmetic.mobile/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/2015071404/Categories/Category1
Ja nyt näytti toimitus olevan ilmainen tuotteille.
Tällä meikkivoiteella sain kaikki acne näpyt pois!
Camo8
1
156
Vastaukset
- sikaasäkissäosta
Puutteellinen sivusto,kun en löytänyt enempää tietoa tuotteesta.Ei se pelkkä purkin kuva ja hinta vielä vakuuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291899Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3731729Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161238Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121121
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81056- 861029
- 2851015
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001