Lähden baariin nyt ja tuhlaan 500 euroa baariin.
Vittu mä lähden ryyppäämään
18
<50
Vastaukset
- ätminkäinen
Pitäsköhä sitä itsekkin? tilillä on 27 tuhatta.
- sdeff
Mene suoraan vaan huoriin, ei siellä baareissa ole kuin miehiä ja rumia naisia.
sexwork.com - onnjano
Tarjootko alaikäselle pari kaljaa?:)
- ätminkäinen
Voin mehua/limpparia tarjota. :)
- onnjano
Ehkää :)
- tarralenkkari999
Miten ihmeessä saat tuhlattua 500e?
- RumaBurgeri
Helposti jos istuu illan pelikoneen edessä kuten minä.
- m-i-e-s
Toihan menee jo narikka ja sisäänpääsy maksuihin. =)
500e on pikkuraha, mikäli juo aivan jotain muuta kuin kaljaa, siideriä tai lonkeroa. - tarralenkkari999
Narikka sisäänpääsy maks 15e
En juo noista mitään ja silti maksimissani tuhlannut illan aikana 50e ja silloin tarjosin toisillekin aika monta. Tietty jos juo kalliita viskejä ja pelaa niillä pelikoneilla. - m-i-e-s
tarralenkkari999 kirjoitti:
Narikka sisäänpääsy maks 15e
En juo noista mitään ja silti maksimissani tuhlannut illan aikana 50e ja silloin tarjosin toisillekin aika monta. Tietty jos juo kalliita viskejä ja pelaa niillä pelikoneilla.Sä käyt niissä halvoissa räkälissä. :P
Sulla menee 50e, koska sulla on laukku täynnä omia juomia ja sulle ehkä myös tarjotaan useammalta suunnalta enemmän kuin itse tarjoat eteenpäin? Istut ravintolassa aamuyön pikkutunneille ja eniten juomasi juoma tulee hanasta kotooltakin? - tarralenkkari999
Silloinhan minulla ei menisi muuta kuin sisäänpääsymaksu, jos olisi laukkutäynnä omia juomia.
Täytyy myöntää, etten käy missään Ilonassa. - m-i-e-s
Niin joo, unohdin että pieneen käsilaukkuun mahtuu kokonainen alko. =) Meikkipussisa on koko Lumenen tehtaanmyymälä, se naisen käsilaukku vastaa rinkkaa. Minäkään en missään ilonassa käy, tosin tuo ravintolakulttuuri taitaa enemmän keskittyä niin ruokaan kuin juomaankin, eikä vain juomaan.
Helposti. Pitää kulkea paikasta toiseen taxilla ja käydä useammassa baarissa. Ensin voi käydä vaikka syömässä jossain kunnon ravintolassa alku-, pää, ja jälkiruuat ja paljon kalliita juomia siihen mukaan vähän väliä. Sitten ylihinnoiteltuun yökerhoon juomaan arvojuomia.
Jos löytää kavereita vaikka usemman mukaan, niin voi reiluna miehenä tarjota kavereille taximatkat, ruuat ja juomat.
Jos pillua tekee mieli, niin voi käydä välillä panemassa huoraa. Herrasmiehen tapoihin ei kuulu huoran paneminen kännissä, joten seksi kannattaa hoitaa jo alkuillasta. Ei sitten baarissa suomalaiset ylimieliset oman elämän prinsessat niin paljon kiinnosta kun on kassit tyhjennetty. Ja reilu mies maksaa myös kavereiden huorissa käynnit.
500 € on pikkuraha kun kunnolla lähtee rellestämään.
Hmm, mitähän tässä ajetaan... EIEI, älä tee sitä! Huomenna on jo paremmin tjsp.
- ruma-ätmi
Vittu tulin kotiin ko baareis ei ollut ketään. Tulipa taxilla ajeltuu ja taxi tienas rahaa. Lähen kohta uudestaan kun vaihdan vaattet kun kastusin.
- ruma-ätmi
Ei taida ihan 500 euroo kulua
- ruma-ätmi
Kävin kaupassa niin siinä oli joku jännämies joka pyysi multa rahaa. Kysyi että onko mulla heittää pari egee ja sanoin että ei oo. Sitten se meni jonkun naisen luokse kysyy ja sai siltä 3 euroa. Oli aika hauska juttu kun se katto kun kaivelin rahaa taskusta taxia varten.
- Kilttiatm
Minulla ei mee kuin vajaa satanen jos menen baariin ja kuljen aina fillarilla. Tänään en kyllä mee baariin kkun juon vaan kotona. Kalja maksaa baarissa 6 euroa ja kun ostin kaupasta niin se oli alle euron tölkki. Kyllä siinä säästää kun juo kotona eikä siellä baarissä mitään atmille ole mutta voihan sinne joskus mennä ajankuluksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1633056Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3722087- 411861
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431836Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328985Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles113968Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802