Suomalaisen aisurin arkea

Ex-------PUA

13

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylä näi o. Mä oon eläny ihan hyvän elämän seuraamalla vain iltisten objektiivisia näkemyksiä ja kattokaa mua nyt - täällä mä kirjoittelen suolikaksnelosen Sinkut-palstalla.

• Onk ja vai heitäks sää vaa legendaa....tairat heittää....nii mä vähä luule. ;P

• Munaotus

Miksi mies kituu suhteessa jossa muija pihtaa. Itse eroaisin kuukauden jälkeen jos nainen pihtaisi.

• Niinno

Noista aisuri oli vain keskimmäinen.

• Ex------------PUA

Jokainen mies joka on juoksunsa juosseen pihtarin kanssa suhteessa, kyllä käy aisurista.

• Niinno
        Ex------------PUA kirjoitti:

Jokainen mies joka on juoksunsa juosseen pihtarin kanssa suhteessa, kyllä käy aisurista.

Vain keskimmäisen muija oli niitä juoksuja juossut ja edelleen juoksemassa, onko rillit hukassa?

• Ex-----PUA
        Niinno kirjoitti:

Vain keskimmäisen muija oli niitä juoksuja juossut ja edelleen juoksemassa, onko rillit hukassa?

Lähtökohtana on, että suhteessa oleva suomalainen nainen on aina juossut juoksunsa, ellei ole neitsytmorsian.

• Aisuri-Eki

Itse liikutuin kyyneliin kun vaimoni ilmoitti minulle että saan nuolla hänen pilluaan jouluaattona. Voi tietenkin olla että joulupukki käy ensin tekemässä temppunsa ja sitten minä joudun vuorostani jälkiliukkaille.

• Nallen.konstit.huoralle

Tuon nuoren aisurin tarina oli se tyypillisin. Ihme vässyköitä saatana.

• 4343434342

Mä kyllä jo ohjelman alussa ajattelin etteivät he oikein sovi toisilleen. Mutta esim. Esa ja Viola olivat alusta asti ihan täydellinen toisilleen sopiva pari :)

• Ikis__M

Tuo Leevi on kyllä ihan yliveto-aisuri:

"Leevi, 25, on ollut kuusi vuotta ilman seksiä. Hän on kuullut huhuja, että tyttöystävä pettää."

- Aika pitkän ajan on Leevin tyttis pihdannut.

"Minulle valkeni nopeasti, että hän oli jo silloin kokenut seksinharrastaja toisin kuin minä."

- Jo tuo kokeneisuus tietää huonoa tulevaisuutta mutta luulisi edes seksiä irtoavan

"Minun on vaikea uskoa, että tyttöystäväni pettäisi minua. Rakastan häntä niin paljon."

- Ja syystä että?

"Olen kuitenkin yrittänyt saada totuuden selville. Olen kysellyt varovasti, onko ystävieni väitteissä perää. Tyttöystäväni suuttuu uteluista kuitenkin joka kerta ja "karkaa" illanviettoon."

- No huh huh, olisikohan perää? "karkaa" illanviettoon :D

• AinaKokemusEiOleHyvästä

Jossain asioissa ihminen ei muutu. Leevin tyttöystävä ei muutu edes iän karttuessa, hänen valehtelukykynsä ja väärän vaikutelman antamisen kyky kehittyvät, mutta ihminen siellä taustalla ei muutu. Selittelykyvyt siis kasvavat iän myötä. Leevin pitäisi jättää moinen jätekasa eikä tuhlata nuoruuttaan pettäjään.

• AinaKokemusEiOleHyvästä kirjoitti:

Jossain asioissa ihminen ei muutu. Leevin tyttöystävä ei muutu edes iän karttuessa, hänen valehtelukykynsä ja väärän vaikutelman antamisen kyky kehittyvät, mutta ihminen siellä taustalla ei muutu. Selittelykyvyt siis kasvavat iän myötä. Leevin pitäisi jättää moinen jätekasa eikä tuhlata nuoruuttaan pettäjään.

Komppaan, jotkut tosin voivat onnistua muuttamaan itsessään jotain, mutta harvoin ilman apua ja silloinkin se on vaikeaa.......jotkut eivät pysty muuttamaan itseään vaikka haluaisivatkin, kun se on monesti pienen pieni "aikaikkuna", kun tälläinen huomaa ja tunnustaa itsessään ongelman - silloinkin on monesti vain pienen pieni mahdollisuus, että muutos onnistuu....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7492
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2916
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1766
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1394
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      130
      1134
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      827
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      707
    Aihe