Lauantain BiisiLista! ;)

Tuli tämä mieleen vastalauseena noille yhden ketjun kiristyksille ja uhkauksille....eihän se niin ole, vaan näin...."En pidä kiinni, en työnnä sua pois. Ja pyytämättäkin tahtoisit jäädä." =)

Se On Sitä Tosi Rakkautta, Ettäs Tietäkääkin Se!!!

https://www.youtube.com/watch?v=CvjbA2CjxnY

27

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että.silleen
      • Olipas herkät ja hyvät sanat...... =*)

• vihatipunen
      • Ihan ok

• En oikeastaan.....mutta olen aika kaikki "ruokainen", eli fiiliksen mukaan vähän kaikkea ja joissakin kappaleissa on hyvät sanat ja/tai hyvä musisointi, vaikka en muuten niin välittäisikään kyseisestä artistista/kappaleesta jostain syystä.

Radion kanava surffailua pääsääntöisesti näin itsekseen olleessa, silloin kun siltä tuntuu ja välillä harvoin sitten jotain ihan tarkoituksella.

Hyvää lautsia sullekin! =)

MGTOW kirjoitti:

En oikeastaan.....mutta olen aika kaikki "ruokainen", eli fiiliksen mukaan vähän kaikkea ja joissakin kappaleissa on hyvät sanat ja/tai hyvä musisointi, vaikka en muuten niin välittäisikään kyseisestä artistista/kappaleesta jostain syystä.

Radion kanava surffailua pääsääntöisesti näin itsekseen olleessa, silloin kun siltä tuntuu ja välillä harvoin sitten jotain ihan tarkoituksella.

Hyvää lautsia sullekin! =)

No, en itsekkään varsinaisesti kuuntele Kirkaa, mut Mamy Blue on jotenkin hyvän yksinkertainen biisi jota olen myös laulanut karaokessa.. ;D

• että.silleen
    • että.silleen
    • atännä

http://m.youtube.com/watch?v=rYEDA3JcQqw#
      Adele oli pakko laittaa :)

• että.silleen

Kiitos tästä, mä en muistaakseni ole kuullutkaan tätä ennen. Täys kymppi,tykkäsin!

• raivoisariehuja

Kiitos! Adele on ihana!

raivoisariehuja kirjoitti:

Kiitos! Adele on ihana!

Ole hyvä , saitko tunteesi purettua ;D

• raivoisariehuja

Tuli tuossa samalla katsottua muitakin Adelen videoita, tulin heti paremmalle tuulelle ja nyt menen ulos täältä synkpalstalta ihmisten ilmoille.

että.silleen kirjoitti:

Kiitos tästä, mä en muistaakseni ole kuullutkaan tätä ennen. Täys kymppi,tykkäsin!

Hyvä kun kelpasi. Itselleni tapahtui jotain mystistä kun kuuntelin tän ;D huh.....

raivoisariehuja kirjoitti:

Tuli tuossa samalla katsottua muitakin Adelen videoita, tulin heti paremmalle tuulelle ja nyt menen ulos täältä synkpalstalta ihmisten ilmoille.

Hyvää illanjatkoa ♡

• Ex------------PUA

Tässä minun vetoni.

Toissa viikolla kun tein monia havaintoja suloisista nuorista naisista, joista jotkut loivat katseita, eräs istui viereenkin, alkoi tämä soida päässäni.

Antauduin haaveisiini, suloisesta, suloisesta nuoresta rakkaudesta, jonka voi ymmärtää vain jos olet mies, etkä mikään vempula. Nuori nainen ymmärtää sen kyllä, sillä hän vielä tumeltumattomana, osaa rakastaa. Ehkä, sillä puhumme naisesta.

https://www.youtube.com/watch?v=-wmwYt5Otd8

Ja kukapa olisi uskonut, että se oli märän kauden vetovoima, jonkinlainen enne, sillä tuon viikon viikonloppuna, tapahtui jotain kaupunkini puistossa, mitä emme voi unohtaa tällä palstallakaan. :)

Tämä on eräs kauneimpia biisejä, kuin jotain unenomaista.

"En tavallisesti, tai milloinkaan,
      Ole lumoutunut kuten aamulla.
      Oi Laura, Laura,
      Oli pakko uskaltaa.

Onnenpoika, onnenpoika.
      Sinä katsot pitkään. Sinä naurat.
      Mennään sun huoneeseen.

Me tökitään sormilla, pelleillään.
      Kotiväkesi katselee teeveetä.
      Oi Laura, Laura,
      Olet juuri sellainen
      Jota olen toivonut"

• plaaahhh

Hyvä biisi ja Johnilla on hyvä lauluääni :)
        Kiitos!

• Mahtavaalevyä

Mullakin on John Legendin levy. Mahtava levy.

• Onkomahdollista
        Mahtavaalevyä kirjoitti:

Mullakin on John Legendin levy. Mahtava levy.

Kummallista, että joku kuuntelee Johnny Mobedia. Pieni on maailma.

• Avstars

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      233
      2172
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1808
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1436
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1215
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      61
      1075
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1068
    7. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      994
    8. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      990
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      834
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      832
    Aihe