Joku puuttuu

Rakastansinua

Olen ollut 4kk poikaystäväni kanssa kaukosuhteessa, periaatteessa pidempään kun ollaan tunnettu jo muutama vuosi mutta virallisesti 4kk. Kyllä rakastan häntä ja lisäksi hän on yksi minun parhaista ystävistä. Näen yhteisen tulevaisuuden meillä ja kaikki toimii suhteessa ihan hyvin. Kuitenkin suhteesta tuntuu puuttuvan se joku. On kivaa kun ollaan yhdessä ja nähdään, mutta sitten kun olen yksin kotona ja alan miettiä niin tuntuu että joku puuttuu ja suhde on tylsä. En muista millon viimeksi hän olisi sanonut että olen hänelle tärkeä eikä hän ole vielä kertaakaan sanonut rakastavansa minua. En edes muista milloin viimeksi hän olisi sanonut minua kauniiksi. Ehkä kaipaisin lisää huomiota ja läheisyyttä, ehkä enemmän yhteistä tekemistä tai sitten ollaan vaan liian erilaisia. Yksi asia mikä minua myös häiritsee on se ettei hän halua viedä minua kotiinsa jos hänen vanhempansa ovat siellä, eikä hän tunnu tahtovan viettää yhdessä aikaa minun tai hänen kavereiden kanssa. Oon miettinyt tätä eroamista jo muutaman viikon, mutta kuitenkin kun rakastan... Yritin eilen puhua hänelle tästä, että onko hän tosissaan suhteen kanssa ja miten minusta suhde tuntuu tylsältä, mutta hän ei oikein halunnut ottaa asiaa puheeksi ja sanoi ettei oikein jaksa tehdä mitään viikonloppuisin eli silloin kun nähdään. En halua erota mutta en tiedä haluanko olla enää yhdessäkään.

2

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KommenttiKeijo

      Sun pitää nyt valita että jatkatko vai erota ja pysyä siinä päätökses. Et voi syödä kakkia ja säästää sitä samanaikaisesti.

      Mutta eli et saa suhteessa vastarakkautta, läheisyyttä, helliä sanoja eli et mitään? Tuota kutsutaan kaveruudeksi. Ja se tyyppi ammentaa susta kaikki sun ihanat puolet ja sä et saa vastineeksi mitään. Siis yksipuolinen suhde.

      Ja tyyppiä hävettää joku kun ei uskalla viedä sua näytille kavereillensa ja vanhemmillensa. No nuorilla häpeäntunne on voimakasta vähän kaikissa asiois niin ei tuo niin erikoista ole. Ehkä puhumalla asia selviäis.

      Mutta jos halua riutua yksipuolisessa suhteessa niin jää miehes vierelle mutta jos et niin saatat löytää miehen joka todella rakastaa sua. Et voi tietää ennen kuin olet kokenut elämää.

    • lyyteliini

      Ei vaikuta kovin hyvältä! Jos on noin laimeaa jo tässä vaiheessa, mitä sitten vuosien kuluessa. Missä on intohimo, joka vetää ihmisiä yhteen? Ja tuota nimität rakkaudeksi!
      Ryhdistäydypä nyt ja laita kaveri sinne, mihin hän kuuluukin, eli KAVERIKSI! Todellinen rakkaus tulee sitten ajallaan, jonkun muun ihmisen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      278
      19162
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3582
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1298
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe