Olen ollut 4kk poikaystäväni kanssa kaukosuhteessa, periaatteessa pidempään kun ollaan tunnettu jo muutama vuosi mutta virallisesti 4kk. Kyllä rakastan häntä ja lisäksi hän on yksi minun parhaista ystävistä. Näen yhteisen tulevaisuuden meillä ja kaikki toimii suhteessa ihan hyvin. Kuitenkin suhteesta tuntuu puuttuvan se joku. On kivaa kun ollaan yhdessä ja nähdään, mutta sitten kun olen yksin kotona ja alan miettiä niin tuntuu että joku puuttuu ja suhde on tylsä. En muista millon viimeksi hän olisi sanonut että olen hänelle tärkeä eikä hän ole vielä kertaakaan sanonut rakastavansa minua. En edes muista milloin viimeksi hän olisi sanonut minua kauniiksi. Ehkä kaipaisin lisää huomiota ja läheisyyttä, ehkä enemmän yhteistä tekemistä tai sitten ollaan vaan liian erilaisia. Yksi asia mikä minua myös häiritsee on se ettei hän halua viedä minua kotiinsa jos hänen vanhempansa ovat siellä, eikä hän tunnu tahtovan viettää yhdessä aikaa minun tai hänen kavereiden kanssa. Oon miettinyt tätä eroamista jo muutaman viikon, mutta kuitenkin kun rakastan... Yritin eilen puhua hänelle tästä, että onko hän tosissaan suhteen kanssa ja miten minusta suhde tuntuu tylsältä, mutta hän ei oikein halunnut ottaa asiaa puheeksi ja sanoi ettei oikein jaksa tehdä mitään viikonloppuisin eli silloin kun nähdään. En halua erota mutta en tiedä haluanko olla enää yhdessäkään.
Joku puuttuu
2
79
Vastaukset
- KommenttiKeijo
Sun pitää nyt valita että jatkatko vai erota ja pysyä siinä päätökses. Et voi syödä kakkia ja säästää sitä samanaikaisesti.
Mutta eli et saa suhteessa vastarakkautta, läheisyyttä, helliä sanoja eli et mitään? Tuota kutsutaan kaveruudeksi. Ja se tyyppi ammentaa susta kaikki sun ihanat puolet ja sä et saa vastineeksi mitään. Siis yksipuolinen suhde.
Ja tyyppiä hävettää joku kun ei uskalla viedä sua näytille kavereillensa ja vanhemmillensa. No nuorilla häpeäntunne on voimakasta vähän kaikissa asiois niin ei tuo niin erikoista ole. Ehkä puhumalla asia selviäis.
Mutta jos halua riutua yksipuolisessa suhteessa niin jää miehes vierelle mutta jos et niin saatat löytää miehen joka todella rakastaa sua. Et voi tietää ennen kuin olet kokenut elämää. - lyyteliini
Ei vaikuta kovin hyvältä! Jos on noin laimeaa jo tässä vaiheessa, mitä sitten vuosien kuluessa. Missä on intohimo, joka vetää ihmisiä yhteen? Ja tuota nimität rakkaudeksi!
Ryhdistäydypä nyt ja laita kaveri sinne, mihin hän kuuluukin, eli KAVERIKSI! Todellinen rakkaus tulee sitten ajallaan, jonkun muun ihmisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378652Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1651237Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17876Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657