Pettääkö kaukosuhteessa

Pettääkö

Eli minun ja poikaystäväni suhde on vielä nuori, ollaan seurusteltu 3kk. Hän asuu lapissa ja minä tampereella. Aluksi suhde toimi hyvin, ja kesälomalla oli aikaa olla toistemme kanssa paljon! Intohimoa löytyi enemmän kuin tarpeeksi ja olimme todella läheisiä. Kun opiskelun vuoksi näemme vain pitkillä lomilla, niin aluksi yhteydenpitomme oli todella tiheää ja puhuimme kokoajan toisillemme. Whatsapp keskusteluissa hän luki viestini heti, ja minäkin luin hänen viestit heti ja jätin vastaamatta muille ystävilleni vähäksi aikaa. Nyt kuitenkin aina kun odotan häntä vastaamaan, niin hänellä kestää todella kauan ja hän puhuu muille samanaikaisesti. Hän kertoo minulle, että viettää vapaa-aikaansa kaveriporukassa, jossa on monia tyttöjä. Tämä ei oo siis mulle se ongelma, vaan se, että hän puhuu yhdelle näistä tytöistä melkein enemmän kuin mulle.. He viestittelevät todella usein ja näkevät vapaa-ajalla, jolloin poikaystävälläni kestää tunteja tulla puhumaan minulle.. En tiiä oonks vaan vainoharhanen (mua on siis petetty aiemmissa suhteissa) vai pettääkö mies minua. Keskusteluissamme hän kuitenkin vannoo minun olevan ainoa jonka hän haluaa, mut on se silti epäilyttävää.. Ennen seurusteluamme hän myös kertoi olevansa yksinäinen ja omistavansa vain pari (mies) kaveria joiden kanssa viettää aikaa.. Ja nyt tämä toinen tyttö on tullut kuvioihin ja vie poikaystäväni huomion pois minusta..

1

184

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OtaAsiaEsille

Avoin keskustelu asiasta.Oletko kertonut hänelle että olet sille tytölle mustasukkanen jos hän viettää aikkaa enempi sen tytön kuin sun kans puhelimessa?Kannattaa tutustua rauhassa ja tietenkin jos mahdollista tavata niin useasti kuin voi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      79
      2024
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1249
    3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      25
      1072
    4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1038
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      93
      759
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      122
      740
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      707
    8. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      59
      665
    9. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      662
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      60
      634
    Aihe