Julmaa kysyy mutta.. Mistä tietää onko mies kiinnostunut? Itelläni ongelma päällä, enkä oikein osaa asiaa kertoa. Mä aion seuraa tätä, mut mä haluun tietää onko ko. mies tosissaan.. Suoraan en kehtaa kysyä.
Miehen kiinnostus
5
180
Vastaukset
- kerran-veronsa-maksanut
JOS ! Ekysyä suoraan NIIN "käänny" välittömästi ja mene katsomaan peilistä niin kauan kunnes saat vastauksen siihen "kuka" on SE pelle.
Tai sitten olet niin nuori ettet ole pettymyksiä saanut suhteen kariutumisesta ja sen seurauksena saaduista pettymyksistäsi.
Itse ole "MIES" ja tiedän mistä puhun ...
Yksinäisyyttä on ollut JO 20-vuotta.
Vaikea on suhdetta perustaa kun on petetty "naisen" syrjähypyllä. - asiapihvi
Sitä pitää kysyä suoraan mieheltä itseltään, kyllä se kertoo onko vai ei.
- isawiconqueredicame
Ei kerro suoraan, jos on epärehellisin aikein pelissä mukana ja hänellä on omasta mielestään mahdollisuus päästä naisen kanssa sänkyyn.
Jos mies on kiinnostunut, hän näyttää sen; ottaa yhteyttä, on kiva, ystävällinen jne, se on varma!
1 varma merkki on, että aina kun, näette, vaikka vain ohimennen, niin hän hymyilee kuin naantalin aurinko, ja silmät loistaa. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33996Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872052Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50846- 47774
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184728Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34728Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35722Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705- 35664
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648