Mikähän siinä oikeasti on.
Kolme vuotta oon tavannut mukavia kundeja, käyny leffassa, syömässä, hotelleissa, mökeillä ja kodeissa.
Ajanut tuhansia ja tuhansia kilometrejä kundien takia.
Oon ollut jokaisesta melkein varma, mutten oikeasti varma että ne olisi niitä loppuelämän prinssejä.
Tavataan, nähdään, naidaan ja nukutaan.
Aamulla yleensä poistun paikalta ennenkun toinen herää.
"Ei tämäkään."
Itken ystäville etten ikinä löydä täydellistä.
Vaikka omillakaan avuilla ei mitään jääkiekkoilijoita naarata.
Nyt tänään 20.9.2015
Loppuu mun irtosuhteet.
Loppuu kolmen tai neljän miehen roikottaminen langanpäässä, mitäs jos.
Loppuu itsensä lohduttaminen seksillä.
Tästä eteenpäin.
Mä en tiedä mitä.
Mutta kaiken ON muututtava.
Ja ei niissä ei ole mitään väärää jos niitten kanssa on hyvä olla.
Mun kolmeen vuoteen on kuulunut ehkä ~150 eri seksikumppania.
Ja uskokaa huviksenne että viimeiset kuukaudet mua on jo vähän pelottanut hypätä sänkyyn jonkun tuntemattoman kanssa.
Koskaan, ei koskaan voi tietää mitä sieltä on tulossa.
Niiiiiiiiiin huonoja kokemusia ettei niistä edes uskalla puhua, niin pelottavia kokemuksia ettei niistä kehtaa puhua. Ja niin uskomattoman hyviä kokemuksia että välillä ikävöi niitä tiettyjä öitä.
Ja mä! en halua enään! että seksi merkkaa enemmän kuin joku pysyvä.
En halua olla vain seksiä. Vaikka harva on sanonut sanoja "vain seksiä." itse, ihan itse olen ne sanat sanonut.
Aikuisuus, täältä mä tuun!
Irtosuhteet loppuu nyt
27
50
Vastaukset
Hienoa! Kylläkin aina olisi voinut ennakoida, ettei virheitä olisi edes tapahtunut. Mutta eipäs se minun juttu ole.
- Ikis__M
"Mun kolmeen vuoteen on kuulunut ehkä ~150 eri seksikumppania.
Ja uskokaa huviksenne että viimeiset kuukaudet mua on jo vähän pelottanut hypätä sänkyyn jonkun tuntemattoman kanssa."
Olet varmaan paljaalla antanut? Olisi niiden tuntemattomien ollut syytä pelätä enemmän, sinussa lilluu semmoinen coctail sisällä ettei yhtään tiedä mitä sieltä tulee jos testataan.
Toivottavasti et löydä ketään kilttiä & kunnollista miestä, sinun historia olisi niin väärin sitä kohtaan että parempi sen on olla ilman. - joosephi
Itsetuntemuksesta se kaikki on kiinni. Jos et tunne itseäsi, etkä tiedä mitä haluat, niin kukaan ei ole sulle se oikea. Kumppaniesi määrä heijastaa epävarmuuttasi. Etsit vastausta muista, kun et löydä sitä itsestäsi. Ensin tulee itsetuntemus, sitten itsevarmuus ja hiljalleen alat edustaa sitä mitä todella sisimmässäsi olet. Siitä se aikuistuminen alkaa.
- Ikis__M
Ehkäpä Ap edustikin sitä mitä sisimmissään on jo kolmen ajan.
- olitpa_tyhmä
Mikset ottanut rahaa kuten muutkin huorat, vaikka vain 500 euroa/kyrpä.
- 30EuroaVitustaMax50
Oletko hullu?!?! 500 euroa? Vitusta? Get Real kaveri!!!
Itse maksaisin VITUSTA 30 euroa max 50. - Hinnatnykyään
30EuroaVitustaMax50 kirjoitti:
Oletko hullu?!?! 500 euroa? Vitusta? Get Real kaveri!!!
Itse maksaisin VITUSTA 30 euroa max 50.Mistään ei nykyään saa pillua alle kahden sadan. Tai ehkä hivisiltä nigerialaisilta sais, mutta ei kiitos. Suomalaiset ja virolaiset nuoret kaunottaret veloittavat helpostikin ton 500, rumalta voi saada halvemmalla.
- Isohko18x6
Ei, vakiohinta puolelle tunnille on 100. 80 voi joskus saada varsinkin jos pienempi aika riittää. Suomalaiset parikymppiset ei-läskit yleensä pyytävät 150 puolelta tunnilta ja 250 tunnilta. Kenties jostain kadulta voi vieläkin pokata jonkun 40 euron pirihuoran, mutta en ole kokeillut.
- loppuuko
Liekkö olet ollut järjissäsi kun olet tuota miettinyt. Uskotko oikeasti että muutut tuosta vaan kun sanot että nyt olet aikuinen ja irtosuhteet saa jäädä. Ongelmasi on ihan jossain muualla kuin irtosuhteissa. Etkä tuolla tavalla pääse tuosta kierteestä koskaan irti. Mieti nyt vähän enemmän mikä siinä elossa mättää.
Olen rakastunut suklaaseen ja nyt olen päättänyt lopettaa sen syömisen, ei kyllä onnistu.
Aikuistuminen alkaa siitä kun tajuaa mitä haluaa ja mitä ei. Eikä sitä tarvitse erikseen päättää mikä on hyväksi ja mikä ei.
Hyppäät sänkyyn jonkun kanssa vain siksi että lohdutat itseäsi seksillä ja sitten aamulla toteat ettei hänkään ollut se oikea??? Missä vaiheessa se oli sen oikean hakua? Jos haluat löytää sen oikean hyppäät sänkyyn ihmisen kanssa jonka tunnet omaksesi ja katsot siitä mihin se riittää. Jos haluat seksiä hyppäät sänkyyn vain siksi että voit aamulla siirtyä seuraavaan vaiheeseen.
Ei siksi että voisit onnitella itseäsi siitä että et taaskaan löytänyt oikeaa.
Epävarmuutesi tulee siitä ettet uskalla heittäytyä suhteeseen. Pelkäät epäonnistuvasi.
Ihmiset epäonnistuu se on tuskaista joskus mutta siitä sitä oppii.
Siitä kehittyy varmuus ettei epäonnistumista tarvitse pelätä vaan se on ystäväsi miltä voit oppia paljon. - atännä
Vaikea sanoa, onko provoilua vai ei, mutta sotketaan nyt sitten vähän soppaa :) Nimimerkistä voisi päätellä, että olisit nainen, mutta yhtä hyvin voisit olla mies.
Huomasit, ettei tuolla tavalla löydy sitä mitä etsit. Hyvä. Toivotan onnea paremman tavan löytymiseen! - Huihui_
Melkoinen melkoinen mällicoctail sinunkin vitussasi lilluu
En usko, että se tuohon loppuu....150hoitoa tuossa ajassa tarkoittaa, että homma on karannu lapasesta ja verissä jo niin hyvin, et ei se tule loppumaan. Sulla on vaan syys väsymystä ja kohta sitten taas mennään:D
- qwsdefghmj
Jos sinulla on naisena yli 4 seksipartneria et pysty enää koskaan sitoutumaan. Näin se vain menee. Jos 150, niin hahaha. Olet pilalla.
https://youtu.be/um3EmS9DKsI?t=14m59sNiin, no tuo 150kpl oli viimeisen 3v aikana,,todellinen määrä on tuntematon.
En usko, et hänen neitsyys meni 23vuotiaana.- Ex-----------PUA
Erinomainen video ja havaiinto.
- ruma-ätmi
Tuollaisia lutkia naiset ovat.
- NäinSeon
Tuskin kaltaisesi huora mitään kunnon miestä saa :)
- kunnon_nainen_
Noihan niitä miehiä just saa.
- 6p13
kunnon_nainen_ kirjoitti:
Noihan niitä miehiä just saa.
Ihan totta. Ovat sen verran helposti lähestyttäviä. Eivät varautuneita tuppisuita, joihin on ihan turha yrittää tehdä vaikutusta.
- NäinSeon
Joudut huoraamaan vielä vähän lisää ja toivoa että joku vahingossa nai sinut paksuksi. Tosin tässäkin vaiheessa mies ei jää luoksesi vaan lähtee ja hautoo itsemurhaa kun vahingossa nai kaltaisesi huoran paksuksi.
- 12p10
Kuulostat ihan mun entiseltä säädöltä. Nykyisin silläkin etovalla roikottimella on kuulemas kohtalaisen varakas aisuri. Näin menestyy vääryys maailmassa :D
- Ex------------PUA
Toistat muuten juuri sitä kaavaa, mitä minun irtosuhdemuijat.
Muuten taas tuo rataennätys sai palstan valkoritariaisurit masturboimaan vimmatusti, kun he par'aiikaa visualisoivat nousevia ja laskevia perseitä, ja sitä miten paljon heillä on nuoltavaa. - EräsATM
Sinulla ei ole enää ihmisarvoa. Ajattelin vain kertoa sinulle sen
"Itken ystäville etten ikinä löydä täydellistä.
Vaikka omillakaan avuilla ei mitään jääkiekkoilijoita naarata."
Onko jääkiekkoilijat täydellisiä ihmisiä? Millä perusteella muka?- Willow_
On ne parempia ihmisiä kuin tavikset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523406Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512389Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu121194- 1121169
Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per48937Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va9913Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019870- 46864
- 36692
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt196666