Suomi24 treffit ei toimi kunnolla

khdkkgjsh

Suomi24 sivusto on toivottoman hidas ja takkuaa koko ajan. Viestit lataa ja ei päivity. Uloskirjautuminen vie aikaa. Näyttää porukkaa siirtyvän vauhdilla Happy Pancake sivustolle, jossa samat palvet, mitkä Suomi24:lla maksaa ovat ilmaisia.

10

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amatöörienpuuhastelua

Tämän päivän uutena ominaisuutena haku palauttaa aina 0 tulosta. Loistavaa, S24!

• Treffiman

Ja edelleen samaa paskaa tarjolla. Aina 0 hakutulosta, eikä kukaan tee mtn! Mä ainakin vaihdan pannukakkuun:)

• palvelustamaksava

Kummallista kun tuohon haku vikaan ei S24 reakoida mitenkään vika treffeillä ollut jo lauantaista asti!

• SuolestaOn

Minä ainakin ilmoitin ylläpidolle ongelmasta jo eilen, mutta ilmeisesti ei läskiperseitä kiinnosta ja näin porukkaa siirtyy muille sivustoille. Ikävää varsinkin niiden puolesta jotka ovat ostaneet treffit plussan.

En kyllä henk koht pidä happypancakesta kun joka helvetin asia tarkistetaan aina ylläpidossa ja siinä kestää jopa vuorokausikin että saa esim kuvan näkyviin. Tosin hyvää siellä on blokkaus-systeemi joka todellakin blokkaa tyypin.

• ihmetyttäävaan

Ilmeisesti viikonloppuisin ei ole mitään ylläpitoa s24trefeillä kun eivät korjaa vikaa.
      Miksiköhän muiden treffisivustoilla ei jumita eikä ole teknisiä vikoja?

• kejueh

Mä pidän Happy pancake sivuilla siitä, että saa kuvat sinne ja piiloon. Voi sitten näyttää jos on tarvis. Ei tarvi vaihtaa sähköpostiosoitteita.

• madpancake

Olin joskus kesällä tuolla happypancakessa ja huvitti kun siellä oli tasan samat naamat kuin tuolla suomi24-treffeissäkin, usein myös samalla nimimerkillä ja kuvalla, jopa sama profiiliteksti. En enää sinne mene, liikaa mainoksia jotka hidastaa ja jos laittaa adblockin niin se popup-varoitus tulee koko ajan näytölle.

Ja joo oon huomannut saman tosta suomi24:n haussa, ei toimi ei. Vaikka pointtihan nimenomaan on ETSIÄ sopivia henkilöitä. Ja koko suomi24 nykyään ihan perseestä, aina joku katko tms.

• miesvm_1967x

Onhan siellä se sininen apina, kysy siltä jos vaikka lähtis treffeille :D

• miesvm_1967x
        miesvm_1967x kirjoitti:

Onhan siellä se sininen apina, kysy siltä jos vaikka lähtis treffeille :D

Panaania panaania panaania poskeen, olis varmaan hyvät treffit eikä tarvis miettiä että mitä sanois kun vaan panaania panaania panaania poskeen :D

Ja jos apina on neitiapina niin säästyis ostamasta turkkia kun se olis valmiina.

On se vaan niin helppoa kun sen oikein hokaa :D

• jokumiessssss

"jos laittaa adblockin niin se popup-varoitus tulee koko ajan näytölle"
        Ei tule jos sopivalla tavalla muokkaa asetuksia adblokissa itsessään :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2255
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1968
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1509
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1347
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      95
      1066
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      987
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      752
    Aihe