Panetti niin paljon että se johti siihen että heräsin rapulassa vanhan naisen luota!!! Se oli ainakin 35!!
Nussin mummoa viimeyönä
22
5444
Vastaukset
- never.forget
Otan osaa, tuollaista kohtaloa ei soisi kenellekään.
- Poikamies45x
Hyi saatana, pilaantunutta lihaa!
- Anonyymi
Ryppyinen kuin rusina....
- AutistinenSetämiesRaivo
Tämän ketjun aloitti expulla suuressa naisvihassaan!
- 5plus4
Käytä nyt ExPUA vaan sitä omaa nimimerkkiäsi ;)
- fmej
"En koskaan ole mennyt sänkyyn ruman naisen kanssa, mutta monta kertaa olen vierestä herännyt"
- Nolo-juttu
Oliko löysä? Oliko äpäriä?
- kaisanoasaa
Mittään en asiasta tiedä mutta veikkaan että molempiin kysymyksiisi oikea vastaus on "oli".
- Vähempiolutta
Löysä ja löysä, enhän minä mikään mummo ollut vaan sun naapuris reiska olit ihku kiree tänä kiireisenä elämänrytsenä aikana. Pikaisen jälleennäkemisen riemussa, muista että jalonpi on antaa ko ottaa . Kohta siellä.
- Anonyymi
Vähempiolutta kirjoitti:
Löysä ja löysä, enhän minä mikään mummo ollut vaan sun naapuris reiska olit ihku kiree tänä kiireisenä elämänrytsenä aikana. Pikaisen jälleennäkemisen riemussa, muista että jalonpi on antaa ko ottaa . Kohta siellä.
löysä oli
panitko sitä
panitko sitä
laskit spermat mummon sisään
nin kiihottavaa että nain häntä uudestaan
- Hupitutti
Oi oi sua äitin pikkumussukka , mie ainaki nuttin kaikkia.
- ihan.kelvollista
Tässäkin äiti on 35. Kyllä tuota moni panisi ja varmasti ihan selvänäkin.
http://is.mediadelivery.io/img/468/0b08d54d05dc444f885dda854fe20d14.jpg- kaisanoasaa
Tokkopa panisi. Nuohan eivät ole päivääkään alle 45-vuotiaan näkösiä.
- ihan.kelvollista
kaisanoasaa kirjoitti:
Tokkopa panisi. Nuohan eivät ole päivääkään alle 45-vuotiaan näkösiä.
Helppo se on palstalla arvostella, vaikka maailman kauneinta naista. Oikeassa elämässä kun tulisi eteen, olisi aivan toinen ääni kellossa.
- naima
nai sitä
taisit naida mummoa
katkaise kyrpäsi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011835- 591190
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4611179- 1701063
- 58841
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49786- 84773
- 51728
- 57691