Ajattelin laittaa oman kertomukseni sinkkuudesta vastapainoksia palstalaisten jankuttaviin sinkkuelämätarinoihinsa ja miten sinkkuus on kamalaa miehelle.
Erosin keväällä pitkästä suhteesta ja vaikka ero hoidettiin mallikkaasti eikä siihen liittynyt mitään suurta draamaa niin se oli suuri muutos elämässäni. Viimeksi olin ollut sinkkuna viime vuosikymmenellä ja olo oli kuin kalalla kuivalla maalla. Exäni löysi yllättävän nopeasti uuden miehen eikä tämä sinänsä itseäni haitannut. Itse halusin käsitellä eron kunnolla ja he ovat itse asiassa paljon sopivampi pari toisilleen kuin itse olin exäni kanssa joten olen onnellinen heidän puolestansa.
Tähän aikaa eksyin myös tälle palstalle; opin ätmeistä/ytmeistä, miten kaikki naiset ovat pinnallisia, naisen pitää olla neitsyt, miten kunnollinen ja kiva mies ei saa naista jne. Itselläni on aika paljon naisia ystäväpiirissä ja nämä jutut kuulostivat aika utopistisilta. Yhden naisen tiedän kylläkin joka sopii palstalaisten kuvauksiin (harrastaa paljon yhden illan suhteita, tykkää tatuoiduista, bodatuista miehistä jne.), mutta muuten naiset ovat aika normaaleja. Ja olin itse pitänyt itseäni ns. kunnollisena ja kivana miehenä vaikka olenkin saanut naisia. Ehkä olin elänyt jonkinlaisessa kuplassa koko elämäni tai ehkä meno oli muuttunut sinkkuaikojeni jälkeen? Näitä juttuja lukiessa alkoi hirvittää sinkkuilu.
Näistä kauhujutuista huolimatta päätin liittyä tähän nykypäivän suosituimpaan treffipalveluun eli Tinderiin ja kokeilla onnea. En juo alkoholia pahemmin ja tämän takia en myöskään baareissa viihdy joten tuo vaihtoehto oli poissa laskuista. Panostin omaan profiilini aika paljon antamalla hyvän kuvauksen ja mahdollisimman monipuolisia kuvia (tärkeätä oli selkeä kasvokuva ja myös kuva missä näki suurinpiirtein vartalotyypin). Naisilla oli aika paljon tylsiä profiileja: ei kuvauksia ja kuvat profiileissa olivat lähes identtisiä (vessassa otettuja selfieita samasta kuvakulmasta).
Tykkäsin ehkä 2/10 naisista Tindereistä jotka viehättävät kuvillaan ja/tai kuvauksellaan, mutta sain kymmeniä mätsejä siitä huolimatta. Useimpien kanssa keskustelu tyrehtyi aika nopeasti, mutta muutaman kanssa tuli kunnon keskustelujakin aikaiseksi. Tapasin yhteensä seitsemän naista ja palstan pelotteluista huolimatta ne naiset olivat todella mukavia ja kilttejä. Parin kanssa ei tavattu kuin kerran, kun kummallekaan ei tullut mitään fiiliksiä toisesta, mutta muiden kanssa tavattiin useammankin kerran, mutta kaikki tuntuivat enemmän ystäviltä kuin sellaisilta joita voisin kuvitella romanttisessa mielessä. Yhden kanssa olin parin kuukauden suhteessa mikä loppui lopulta meidän liialliseen eroavaisuuteen joissakin tärkeissä arvoasioissa - erosimme kuitenkin hyvissä väleissä.
Tässä vaiheessa kieltämättä tuntui, etten ehkä löydä sellaista naista mitä olen etsinyt. Ehkä olin vain liian nirso ja odotukseni olivat liian korkealla. Sinkkuus ei sinänsä tuntunut pahalta, kun harrastukset ja työt veivät suurimman osan ajasta ja ystävienkin kanssa pystyi viettämään iltaa. Mutta kieltämättä kaipasin jotakin ihmistä joka ymmärtäisi minua ja jonka kanssa voisin jakaa elämääni.
Sitten törmäsin tähän seitsemänteen naiseen joka oli jo pelkän kuvauksensa takia kiinnostanut minua enemmän kuin kukaan muu. Hänen kanssaan juttu sujui saumattomasti, meillä oli samanlaiset mielenkiinnon kohteet ja vielä todella kauniin näköinen - jos minulla olisi lista unelmanaisestani niin hän sopisi lähes kaikkiin kriteereihin. Ollaan tapailtu muutama viikko nyt ja asiat näyttää erittäin hyvältä :)
Elämäni sinkkuna
45
<50
Vastaukset
- miesvm_1967x
Mitä fiddua, palsta on tuhoutunut, tänne on eksynyt yksi fiksu aloitus!?!? YP poistakaa tämä aloitus välittömästi aiheettomana :D :D
- miesvm_1967x
Mutta niin ap hyvä ja kiva että asiat tuntuvat sujuvan, pidän sulle peukkua ja lippua ylhääl :)
Hmm.. "peukkua ja lippua" niin joku irvileuka vääntää tästä tietysti "liukkua ja peppua" mutta se ei nyt oikeasti ollu tarkotus.. jätä toi lippu pois jos alkaa vituttaan. - 876
Sitten laskeutui pimeä pahuus tuhon jumalatar(?) nimeltään Idiootti ja pilasi sen pienenkin puhtaan, kirkkaan ja kauniin valon välähdyksen kommentoimalla yber paskaa.
- miesvm_1967x
876 kirjoitti:
Sitten laskeutui pimeä pahuus tuhon jumalatar(?) nimeltään Idiootti ja pilasi sen pienenkin puhtaan, kirkkaan ja kauniin valon välähdyksen kommentoimalla yber paskaa.
..johon vielä joku idiootti tuli kommentoimaan ;)
- 876
miesvm_1967x kirjoitti:
..johon vielä joku idiootti tuli kommentoimaan ;)
Pakkohan se on silloin, kun palstalaisen oma harkintakyky petää. ;)
- miesvm_1967x
876 kirjoitti:
Pakkohan se on silloin, kun palstalaisen oma harkintakyky petää. ;)
Sun sarkasmintaju on kyllä tänä aamuna ihan hakoteillä :) No, tosikkoa tälle palstalle ollaankin etsitty kait jo pitkään.. mitä palkkaa ne maksaa, noin about ei tarvi eurolleen kertoa :D
- 876
miesvm_1967x kirjoitti:
Sun sarkasmintaju on kyllä tänä aamuna ihan hakoteillä :) No, tosikkoa tälle palstalle ollaankin etsitty kait jo pitkään.. mitä palkkaa ne maksaa, noin about ei tarvi eurolleen kertoa :D
Jos on tuulen nussima vinkuheinä ja tyhmempi kuin niveljalkainen, niin kuin pullakin niin ei kenelläkään normaalilla huumorintaju riitä aivottomien, sivistymättömien moukkien sarkasmi-korttien käyttellyyn. ;P
- 876
Laitetaan kuumeesi piikkiin, case closed. :P
- miesvm_1967x
876 kirjoitti:
Laitetaan kuumeesi piikkiin, case closed. :P
Tänks :)
- SivustaSeuraan
Eipä taas yllätä että helkan kaksois persoona pitää normaalina tarinaa joka löytää naisen ja on tavannut heitä useampia (ytm) kuin täällä olevien kirjoituksia jotka eivät saa vastauksia nettideiteillä ja valittelevat kohtaloaan (atm) Vastaus on yhtä porvarillinen kuin suomen hallitus jossa pienituloisia halutaan painaa maan alle samalla kun suurituloiset rellestää. Tämä ei ole muutakuin tietyn ihmisryhmän jalustalle nostamista heikomman portaan kustannuksella. Samanlaisen luokkajaon näkee tämän palstan väittelyissä kuin suomen politiikassakin.
- bardwars
Ätmit, noustaa ja yhdistytään! Meidän tehtävä on romuttaa ap:n harhaiset mielikuvat missä osa naisista voisi olla kilttejä ja saada hänet vaipumaan epätoivoon. Ap, join the ätmi side...
- suoni24
Loistava kertomus, joka kertoo oikeasta maailmasta.
- HerraPorkkana
Painoin "tykkää nappia" aloittajan avaukselle.
Tätä palstaa lukiessahan pitää olla ns medialukutaitoa ja kuvailisin asiaa vielä tarkemmin keskustelupalstalukutaitoa.
Täällähän puhutaan asioista kärjistetysti Se on näiden anonyymien keskustelupalstojen tapa.
Mene katsomaan vaikka VW keskustelupalstaa, niin voisit luulla, ettei yksikään VW tässä maassa liiku, vaan DSG-vaihteet ovat rikki ja jakopäät katkenneet ja autot leikanneet kiinni lämpöongelmien takia.
Se että palstalla mölistään, ei kuitenkaan poista faktaa, että VW:ssä on ollut vakavia tyyppivikoja, joita joku jopa kutsuu ominaisuuksiksi. Eikä niitä ole kaikissa autoissa, mutta isossa osassa.
Sama naisissa. Täällä ehkä yleistetään, mutta kyllä naisissa on paljon näitä ominaisuuksia mistä täällä puhutaan. Ei kaikissa kaikkia, mutta huomattavan suuressa osassa. Osa miehistä (valkoritarit ja aisurit) pitävät monia vioista ominaisuuksina, koska ovat tulleet aivopestyksi tai saadakseen naista alistuvat.
Mukavaa kuitenkin, että sinua on onnistanut.- täydellisetnaiset
Hyvää onnea sen täydellisen viattoman (missä ei siis ole vikoja) naisen löytämiseen. Ilmoithan kun olet sen löytänyt, herra täydellisyys.
- tavallinen_sinkkumies
Minusta tuntuu aika usein, että palstalaiset jotka mölisevät ja tuomitsevat naisia täällä palstalla eniten ovat juurikin sellaisia joilla ei ole heistä pahemmin kokemusta ja naisia ei löydy edes ystävinä. En ole itse mikään pelimies, enkä erityisen komea ja en ole koskaan edes harrastanut yhden illan suhteita (ei vain kiinnosta), mutta naisia minulla on ollut ystävinä lähes koko elämäni ajan ja 90% tapaamistani naisista ei vastaa palstalaisten kuvausta. Totta kai löytyy naisia jotka sopivat palstalaisten kuvauksiin myös ja he ovat vähemmistö, mutta miksi palstalaiset edes haluaisivat sellaisia? Tuo yksi aloitusviestissäni oleva naiskaverini on kyllä mukava kaveri, mutta en kyllä koskaan haluaisi kuvitella suhdetta hänen kanssaan... ja hän ei varmastikaan myöskään minun kanssani :)
VW keskustelupalstalla keskustelijoilla on varmasti omakohtaista kokemusta noista teknisistä ongelmista enemmän kuin tämän palstan miehillä naisista. - miesvm_1967x
BEM hei ei valkoritarius oikeasti ole alistumista. Onko sulla jakopäänhihna nyt ihan löysällä? Kierosti viisas voi olla monella tavalla, valkoritarius on yksi helpoimmista menetelmistä :D
täydellisetnaiset kirjoitti:
Hyvää onnea sen täydellisen viattoman (missä ei siis ole vikoja) naisen löytämiseen. Ilmoithan kun olet sen löytänyt, herra täydellisyys.
Kuka on sanonut, että etsin täydellisen viatonta?
Jotkut viat ovat voin pahempia kuin toiset. En huoli itselleni:
1. Tatuoitua
2. Tupakoijaa
3. Prinsessaa
3. Liian värikkäällä seksuaalihistorialla olevaa naista
4. Lihavaa
Ainakin nyt nuo.
Kuten jo toisaalla mainitsin, alkaa minun sinkkuuteni päivät olla eletty. Olen löytänyt todella mahtavan naisen, jonka kanssa pitää varmaan käydä pariutumisesta vakava keskustelu.- miesvm_1967x
tavallinen_sinkkumies kirjoitti:
Minusta tuntuu aika usein, että palstalaiset jotka mölisevät ja tuomitsevat naisia täällä palstalla eniten ovat juurikin sellaisia joilla ei ole heistä pahemmin kokemusta ja naisia ei löydy edes ystävinä. En ole itse mikään pelimies, enkä erityisen komea ja en ole koskaan edes harrastanut yhden illan suhteita (ei vain kiinnosta), mutta naisia minulla on ollut ystävinä lähes koko elämäni ajan ja 90% tapaamistani naisista ei vastaa palstalaisten kuvausta. Totta kai löytyy naisia jotka sopivat palstalaisten kuvauksiin myös ja he ovat vähemmistö, mutta miksi palstalaiset edes haluaisivat sellaisia? Tuo yksi aloitusviestissäni oleva naiskaverini on kyllä mukava kaveri, mutta en kyllä koskaan haluaisi kuvitella suhdetta hänen kanssaan... ja hän ei varmastikaan myöskään minun kanssani :)
VW keskustelupalstalla keskustelijoilla on varmasti omakohtaista kokemusta noista teknisistä ongelmista enemmän kuin tämän palstan miehillä naisista."VW keskustelupalstalla keskustelijoilla on varmasti omakohtaista kokemusta noista teknisistä ongelmista enemmän kuin tämän palstan miehillä naisista."
Muhahhahaha!!! Kiteytit asian erittäin hienosti. Kumarrus sinne :) miesvm_1967x kirjoitti:
BEM hei ei valkoritarius oikeasti ole alistumista. Onko sulla jakopäänhihna nyt ihan löysällä? Kierosti viisas voi olla monella tavalla, valkoritarius on yksi helpoimmista menetelmistä :D
Aisurius on alistumista
- miesvm_1967x
BEM kirjoitti:
1. Tatuoitua
2. Tupakoijaa
3. Prinsessaa
4. Lihavaa
Ainakin nyt nuo.
Kuten jo toisaalla mainitsin, alkaa minun sinkkuuteni päivät olla eletty. Olen löytänyt todella mahtavan naisen, jonka kanssa pitää varmaan käydä pariutumisesta vakava keskustelu.No sitten ei muuta kuin käymään sitä vakavaa keskustelua, se voi olla jopa hedelmällisempää kuin ystäväsi ex-puan kanssa käydyt kaikki hienot keskustelut. Mun mielestä molemmatg kohdat 3. sekä kohta 4. pätee, omalla kohdallani siis. Tatskat ei innosta mutta ei haittaa jos nyt ei koko iho ole hakattu paskaksi. Kohdalla 2. ei ole merkitystä kunhan ei näpistele mun viimeistä röökiä.
- miesvm_1967x
BEM kirjoitti:
Aisurius on alistumista
Valkoritarius ei ole sama asia kuin aisurius. Aisuri on menettänyt otteensa, valkoritari ei ole vaan kontrolloi naista omalla tavallaan :)
- miesvm_1967x
BEM kirjoitti:
Aisurius on alistumista
Tai tietysti miksipä sä mitään vakavia keskusteluja sen naisesi kanssa kävisit, senkun hyökkäät päälle ja alistat se akan, mitäpä väliä sillä meille. Eikä ystäväsi ex-pua ikinä edes hyväksyisi että mitään edes sen kanssa puhuisit, turpaan vaan ja melaa mekkoon. Eikös teidän tiedekunnassanne se ole ihan normi käytäntö? Vai piileekö sisälläsi sittenkin ihminen, kovan jätkän nahkaan puettuna? Mutta et kehtaa sitä myöntää ette saa niskaasi ex-pu-apinanraivon?
VW keskustelupalstalla keskustelijoilla on varmasti omakohtaista kokemusta noista teknisistä ongelmista enemmän kuin tämän palstan miehillä naisista.Kokemusta se on kokemattomuuskin :-D. SIlloin tietää hyvin, mitä on saada pakit kerta toisensa jälkeen, tai että ei saa edes pakkeja, vaan sinä olet pelkkää ilmaa.
Väitän myös, että VW palstalla on paljon Toyotamiehiä yms provoamassa, vaikka heillä ei ole VW:tä. Ovat vain lukeneet testejä, kuulleet kavereilta ja joskus koeajaneet.- sielläseonjapysyy
BEM kirjoitti:
1. Tatuoitua
2. Tupakoijaa
3. Prinsessaa
4. Lihavaa
Ainakin nyt nuo.
Kuten jo toisaalla mainitsin, alkaa minun sinkkuuteni päivät olla eletty. Olen löytänyt todella mahtavan naisen, jonka kanssa pitää varmaan käydä pariutumisesta vakava keskustelu.Luulisi noiden kriteerien jälkeen löytyvän aika monta naista. Tietysti liian värikäs seksuaalihistoria on aika monitulkintainen ilmaus. Tarkoitatko ihonväriä, vai mitä väriä?
miesvm_1967x kirjoitti:
Tai tietysti miksipä sä mitään vakavia keskusteluja sen naisesi kanssa kävisit, senkun hyökkäät päälle ja alistat se akan, mitäpä väliä sillä meille. Eikä ystäväsi ex-pua ikinä edes hyväksyisi että mitään edes sen kanssa puhuisit, turpaan vaan ja melaa mekkoon. Eikös teidän tiedekunnassanne se ole ihan normi käytäntö? Vai piileekö sisälläsi sittenkin ihminen, kovan jätkän nahkaan puettuna? Mutta et kehtaa sitä myöntää ette saa niskaasi ex-pu-apinanraivon?
Sinulla on hyvin mustavalkoinen maailmankuva. Taidat sekoittaa nyt YTM:n jännämieheen.
Se että asettaa kriteereitä naisille ja pitää jämäkästi puolensa, ei todellakaan tarkoita, ettäolisi joku väkivaltainen p*ska. Voi olla hyvin romanttinen ja huomaavainen, mutta olla alistumatta puudeliksi. Minä olen läksyni oppinut.
Ex vaimoni kertoi ihailevasti uudesta miehestään, miten miehekäs hän on ja hänellä on periaatteita, mm: "hän ei suostu auttamaan naista käsilaukkunsa kantamisessa."
Itse olin, että mit vit! Luulin, että olemalla avulias ja kohtelias saa naisten suosion. EI se niin mene. Menetät vain miehisyytesi naisten silmissä.- miesvm_1967x
BEM kirjoitti:
Kokemusta se on kokemattomuuskin :-D. SIlloin tietää hyvin, mitä on saada pakit kerta toisensa jälkeen, tai että ei saa edes pakkeja, vaan sinä olet pelkkää ilmaa.
Väitän myös, että VW palstalla on paljon Toyotamiehiä yms provoamassa, vaikka heillä ei ole VW:tä. Ovat vain lukeneet testejä, kuulleet kavereilta ja joskus koeajaneet.Tästä olen samaa mieltä, olen näes lueskellut myös autot-palstaa niin aina eri merkkien kannattajat hakeutuvat muille merkeille jauhamaan skeidaa, ihan selkeä juttu :D Sen takia kannattaa varoa mitä lukee jos oikeasti jotain infoa haluaa. Pätee kyllä koko S24:ään ei sen puoleen. Nyt mie lähen maalaamaan autotalliin, en autoa mutta puutavaraa, on siellä kuivumassa, ulkona hirviä kosteus :P
- miesvm_1967x
BEM kirjoitti:
Sinulla on hyvin mustavalkoinen maailmankuva. Taidat sekoittaa nyt YTM:n jännämieheen.
Se että asettaa kriteereitä naisille ja pitää jämäkästi puolensa, ei todellakaan tarkoita, ettäolisi joku väkivaltainen p*ska. Voi olla hyvin romanttinen ja huomaavainen, mutta olla alistumatta puudeliksi. Minä olen läksyni oppinut.
Ex vaimoni kertoi ihailevasti uudesta miehestään, miten miehekäs hän on ja hänellä on periaatteita, mm: "hän ei suostu auttamaan naista käsilaukkunsa kantamisessa."
Itse olin, että mit vit! Luulin, että olemalla avulias ja kohtelias saa naisten suosion. EI se niin mene. Menetät vain miehisyytesi naisten silmissä.Ei ole mustavalkoinen. Olemalla avulias ja kohtelias olen saanut ainakin oman vaimoni täyden huomion ja kunnioituksen ja monta muuta plussaa makuuhuoneessa tai olkkarin sohvalla ja jopa ulkosalla :) Meillä homma menee niin että olemme myös frendejä joten autamme toisiamme ihan kaikissa töissä vaikka jompaakumpaa ei aina huvittais, silti sitä voi vähän venyä parisuhteen takia. Ei mulle ole mikään ongelma pistää emännälle saunaan merisuola-sitruunajalkakylpy ja hieroa jalkoja saunassa vielä niillä sitruunan siivuilla. Pestä selkä ja peppu. Tuoda villei kukkia kun niitä on ihan tosa pihassa. Siivuttaa juustoja ja pistää niitä oliivien ja punkun kanssa tarjolle ehtoolla. Ja kannan aina kauppakassin, naisen ei kuulu kantaa kauppakassia vaan miehen koska voimasuhteella edetään. Herrasmies toimii noin ja avaa myös naiselle oven, kuten kaikille muillekin.
Tämä lienee jonkin asteista valkoritariutta koska annan myös naisen tehdä paljon päätöksiä ja eipä meillä yleensäkään mitään kinaa tule. Taloon ja tekniikkaan liittyvät päätökset teen minä, hän naisena hoitaa oman pietinsä. Ruoan teen yleensä minä koska tykkään kokkailla ja kokeilla, eipä ne aina niin häävejä ole mutta vuosien mittaan sitä on oppinut kaikenlaista tekemään.
Ja mitä saan tästä palkinnoksi? En viitsi kertoa koska muuten halkeat kateudesta kuten liian moni muukin palstan katkerista sinkuista ja luusereista :D - tavallinen_sinkkumies
BEM kirjoitti:
Kokemusta se on kokemattomuuskin :-D. SIlloin tietää hyvin, mitä on saada pakit kerta toisensa jälkeen, tai että ei saa edes pakkeja, vaan sinä olet pelkkää ilmaa.
Väitän myös, että VW palstalla on paljon Toyotamiehiä yms provoamassa, vaikka heillä ei ole VW:tä. Ovat vain lukeneet testejä, kuulleet kavereilta ja joskus koeajaneet.Kieltämättä tässä on hieman totuutta. Liian monen pakin saaminen vaikuttaa itseluottamukseen ja saattaa ajaa miehen epätoivoon, kuten monille palstalaisille tuntuu käyneen... tai sitten voi miettiä rationaalisella tasolla miksi on saanut niin monet pakit on kuitenkin moni tavallinen (ja lyhyt tai rumakin) mies on löytänyt naisen. Onko omat kriteerit sellaiset, että ajaudut väärien naisten seuraan? Onko sinussa ominaisuuksia jotka eivät ole viehättäviä naisten mielestä? Onko näitä ominaisuuksia mahdollisuutta kehittää? Etsitkö naisia oikeista paikoista?
Itse olin teini-iässä aika epätoivoinen. Periaatteessa kuka tahansa nainen olisi kelvannut, vaikka itse en pystynyt tarjoamaan paljoakaan. Olin ruipelo, finninaamainen nörtti joka oli suoraan sanoen aika tylsää seuraa näin jälkikäteen ajatellen ja turhan riippuvainen naisen seurasta. Tosin onnistuin silloinkin löytämään pari mukavaa tyttöystävää, mutta he ovat sellaisia joiden kanssa en enää seurustelisi meidän erilaisuutemme takia ja ehkä eivät kelpaisi palstan ätmeillekään.
Kuitenkin kaikki suhteet ja pakit ovat mielestäni kehittäneet itseäni. Ne ovat aina aloittaneet itselläni itsepohdiskelun miten voisin kehittää itseäni ja sitä elämä mielestäni onkin - jatkuvaa itsensä kehittämistä, koska emme ole koskaan täydellisiä. Teini-iän jälkeen olen alkanut panostamaan ulkonäkööni (terveellisiin elämäntapoihin, vaatetukseen, hygieeniaan, kuntoilemaan jne.), tehnyt asioita jotka aidosti kiinnostavat minua ja aloittamalla harrastuksia jotka olivat mukavuusalueeni ulkopuolella. Kaikki nämä ovat tuoneet tietynlaista itseluottamusta itselleni ja uskon, että se näkyy myös ulkoisesti. Nykyään saan kehuja naisilta, kun olen niin aktiivinen vaikka teen mielestäni vain tavallisia asioita jotka kiinnostavat minua ja vieläkin nörtteilen koneella lähes päivittäin (tätä en tietenkään tee naisten läsnäollessa).
Kun pääsee siihen olotilaan, että "olen tyytyväinen itseeni myös kaikkine virheineni" ja et usko, että nainen tekisi elämästäsi siedettävän niin olet oikealla polulla. Naisen ei pitäisi olla pelastaja vaan hyvä lisä ennestään hyvään elämääsi. - oppivamies
Kieltämättä tässä on hieman totuutta. Liian monen pakin saaminen vaikuttaa itseluottamukseen ja saattaa ajaa miehen epätoivoon, kuten monille palstalaisille tuntuu käyneen... tai sitten voi miettiä rationaalisella tasolla miksi on saanut niin monet pakit on kuitenkin moni tavallinen (ja lyhyt tai rumakin) mies on löytänyt naisen. Onko omat kriteerit sellaiset, että ajaudut väärien naisten seuraan? Onko sinussa ominaisuuksia jotka eivät ole viehättäviä naisten mielestä? Onko näitä ominaisuuksia mahdollisuutta kehittää? Etsitkö naisia oikeista paikoista?
Itse olin teini-iässä aika epätoivoinen. Periaatteessa kuka tahansa nainen olisi kelvannut, vaikka itse en pystynyt tarjoamaan paljoakaan. Olin ruipelo, finninaamainen nörtti joka oli suoraan sanoen aika tylsää seuraa näin jälkikäteen ajatellen ja turhan riippuvainen naisen seurasta. Tosin onnistuin silloinkin löytämään pari mukavaa tyttöystävää, mutta he ovat sellaisia joiden kanssa en enää seurustelisi meidän erilaisuutemme takia ja ehkä eivät kelpaisi palstan ätmeillekään.
Kuitenkin kaikki suhteet ja pakit ovat mielestäni kehittäneet itseäni. Ne ovat aina aloittaneet itselläni itsepohdiskelun miten voisin kehittää itseäni ja sitä elämä mielestäni onkin - jatkuvaa itsensä kehittämistä, koska emme ole koskaan täydellisiä. Teini-iän jälkeen olen alkanut panostamaan ulkonäkööni (terveellisiin elämäntapoihin, vaatetukseen, hygieeniaan, kuntoilemaan jne.), tehnyt asioita jotka aidosti kiinnostavat minua ja aloittamalla harrastuksia jotka olivat mukavuusalueeni ulkopuolella. Kaikki nämä ovat tuoneet tietynlaista itseluottamusta itselleni ja uskon, että se näkyy myös ulkoisesti. Nykyään saan kehuja naisilta, kun olen niin aktiivinen vaikka teen mielestäni vain tavallisia asioita jotka kiinnostavat minua ja vieläkin nörtteilen koneella lähes päivittäin (tätä en tietenkään tee naisten läsnäollessa).
Kun pääsee siihen olotilaan, että "olen tyytyväinen itseeni myös kaikkine virheineni" ja et usko, että nainen tekisi elämästäsi siedettävän niin olet oikealla polulla. Naisen ei pitäisi olla pelastaja vaan hyvä lisä ennestään hyvään elämääsi.Tässä oli kyllä asiaa tässä kirjoituksessa ja positiivisuutta. Kiitos kirjoittajalle!
- miesvm_1967x
Kieltämättä tässä on hieman totuutta. Liian monen pakin saaminen vaikuttaa itseluottamukseen ja saattaa ajaa miehen epätoivoon, kuten monille palstalaisille tuntuu käyneen... tai sitten voi miettiä rationaalisella tasolla miksi on saanut niin monet pakit on kuitenkin moni tavallinen (ja lyhyt tai rumakin) mies on löytänyt naisen. Onko omat kriteerit sellaiset, että ajaudut väärien naisten seuraan? Onko sinussa ominaisuuksia jotka eivät ole viehättäviä naisten mielestä? Onko näitä ominaisuuksia mahdollisuutta kehittää? Etsitkö naisia oikeista paikoista?
Kun pääsee siihen olotilaan, että "olen tyytyväinen itseeni myös kaikkine virheineni" ja et usko, että nainen tekisi elämästäsi siedettävän niin olet oikealla polulla. Naisen ei pitäisi olla pelastaja vaan hyvä lisä ennestään hyvään elämääsi.Jumankauta mies, sulla on oikea asenne!! Noin niitä miehiä syntyy, ei itkut ja palstoilla vittuilu auta siihen, itseään täytyy kehittää. Hienoa! Ottakaapa muut palstalaiset tästä herrasta mallia että millainen täytyy asenteen olla.
Kun pääsee siihen olotilaan, että "olen tyytyväinen itseeni myös kaikkine virheineni" ja et usko, että nainen tekisi elämästäsi siedettävän niin olet oikealla polulla. Naisen ei pitäisi olla pelastaja vaan hyvä lisä ennestään hyvään elämääsi.No tässähän se aika pitkälle palstatotuus tuli:
Selostit aika hyvin miten miehen markkina-arvo paranee vanhetessa Täsmälleen sama on tapahtunut myös minulle.- 15plus20
BEM kirjoitti:
No tässähän se aika pitkälle palstatotuus tuli:
Selostit aika hyvin miten miehen markkina-arvo paranee vanhetessa Täsmälleen sama on tapahtunut myös minulle.Olisikohan ennemminkin niin, että ap on panostanut itsekehitykseen ja itsensä parantamiseen ja sen takia hänen markkina-arvonsa on nousussut eikä suinkaan iän takia?
15plus20 kirjoitti:
Olisikohan ennemminkin niin, että ap on panostanut itsekehitykseen ja itsensä parantamiseen ja sen takia hänen markkina-arvonsa on nousussut eikä suinkaan iän takia?
Osittain ehkä kyllä, mutta itsekin kertoi olleensa "Olin ruipelo, finninaamainen nörtti joka oli suoraan sanoen aika tylsää seuraa näin jälkikäteen ajatellen ja turhan riippuvainen naisen seurasta. "
Finnit on kadonneet ja massaa tullut lisää. Elämänkokemuksen myötä myös enemmän keskusteltavaa. Eihän se miehen markkina-arvon kohoaminen ole pelkkää numeroiden muuttumista. Sehän koostuu monesta seikasta, ulkonäön muuttumisesta ( finnit vähenee/poistuu, kasvojen piirteet muuttuvat, massaa tulee lisää) elämänkokemus karttuu eli muuttuu kiinnostavammaksi, ehkä myös saa ensimmäiset seksikokemukset, taloudellinen tilanne paranee, löytää ehkä oman tyylinsä, jne).
Kuvaavaa on, että naisessa vastaavat muutokset monesti eivät ole niin miehen mieleen. Tarkoitan noita ulkonäön muutoksia.- lfskdöflsk
BEM kirjoitti:
Osittain ehkä kyllä, mutta itsekin kertoi olleensa "Olin ruipelo, finninaamainen nörtti joka oli suoraan sanoen aika tylsää seuraa näin jälkikäteen ajatellen ja turhan riippuvainen naisen seurasta. "
Finnit on kadonneet ja massaa tullut lisää. Elämänkokemuksen myötä myös enemmän keskusteltavaa. Eihän se miehen markkina-arvon kohoaminen ole pelkkää numeroiden muuttumista. Sehän koostuu monesta seikasta, ulkonäön muuttumisesta ( finnit vähenee/poistuu, kasvojen piirteet muuttuvat, massaa tulee lisää) elämänkokemus karttuu eli muuttuu kiinnostavammaksi, ehkä myös saa ensimmäiset seksikokemukset, taloudellinen tilanne paranee, löytää ehkä oman tyylinsä, jne).
Kuvaavaa on, että naisessa vastaavat muutokset monesti eivät ole niin miehen mieleen. Tarkoitan noita ulkonäön muutoksia.Osa miehistähän on naisten makuun jo nuoressa iässä, mutta vanhemmassa iässä heidän tasonsa voi laskea erilaisista syistä ja sama juttu voi käydä myös toisten päin eli epäsuositusta tuleekin suosittu vanhempana. Ei se ikä kerro mitään.
lfskdöflsk kirjoitti:
Osa miehistähän on naisten makuun jo nuoressa iässä, mutta vanhemmassa iässä heidän tasonsa voi laskea erilaisista syistä ja sama juttu voi käydä myös toisten päin eli epäsuositusta tuleekin suosittu vanhempana. Ei se ikä kerro mitään.
Eli täysin palstatotuuksien mukainen. Nuorena on n. 10-20% miesjoukko, joka paneskelee ympäriinsä ja muut nuolee enemmän tai vähemmän näppejään. Vanhemmiten tuo saavien miesten joukko kasvaa.
- panomies35
4 kk ajan olin tinderissa ja löysin vakipanon sieltä. Tapasin 3 naista. Kannattaa sanoa suoraan että haluaa seksiä kun naiset ei ainakaan halua mitään suhdejuttuja joten mä sanoin suoraan ettää pillu on mielessä. Ny oon tapaillut 8 kk yhtä naista.
Nämä Rauman kilttiatmin kommentit alkavat muodostua ihan legendaarisiksi. Tästä ei sentään lentänyt kahvit näppikselle kuten silloin, kun hän esiintyi parisuhdepalstalla parisuhdemiehenä :D
Sori, en usko aloittajan kertomaa aidoksi. En siksi etteikö tuollaista tapahtuisi, pikemminkin päinvastoin; koska sitä tapahtuu koko ajan MUTTA ei kukaan koe tarvetta tulla tälle palstalle sitä selittämään. Kiva kuitenkin, että on joskus positiivisiakin avauksia.- miesvm_1967x
helka kirjoitti:
Nämä Rauman kilttiatmin kommentit alkavat muodostua ihan legendaarisiksi. Tästä ei sentään lentänyt kahvit näppikselle kuten silloin, kun hän esiintyi parisuhdepalstalla parisuhdemiehenä :D
Sori, en usko aloittajan kertomaa aidoksi. En siksi etteikö tuollaista tapahtuisi, pikemminkin päinvastoin; koska sitä tapahtuu koko ajan MUTTA ei kukaan koe tarvetta tulla tälle palstalle sitä selittämään. Kiva kuitenkin, että on joskus positiivisiakin avauksia.No minä nyt en saanut sympatiaa yhtään osakseni vaikka puolsin avauksen positiivisuutta. Mutta meni mun kuumeen piikkiin joten kiitos kamppailijalle siitä hih :D
- miesvm_1967x
miesvm_1967x kirjoitti:
No minä nyt en saanut sympatiaa yhtään osakseni vaikka puolsin avauksen positiivisuutta. Mutta meni mun kuumeen piikkiin joten kiitos kamppailijalle siitä hih :D
Jos keskustelupalstalla sanotaan että "case closed" niin voiko sen avata piruuttaan uudestaan. Noviisikysymys mutta en ole ihan varma miten toi menee :)
- tavallinen_sinkkumies
helka kirjoitti:
Sori, en usko aloittajan kertomaa aidoksi. En siksi etteikö tuollaista tapahtuisi, pikemminkin päinvastoin; koska sitä tapahtuu koko ajan MUTTA ei kukaan koe tarvetta tulla tälle palstalle sitä selittämään. Kiva kuitenkin, että on joskus positiivisiakin avauksia.Sinulla on tietenkin uskoa tai olla uskomatta, mutta halusin tehdä avauksen koska en jaksanut näitä iänikuisia "Naiset on pinnallisia paskoja!"- ketjuja. Hieman vaihtelua tähänkin palstaan :)
Kuten kerroinkin avauksessa niin aloin hieman jopa epäröimään onko sinkkuelämä muuttuu niin radikaalisti sen jälkeen kun viimeksi olin vapailla markkinoilla ja omien kokemuksien perusteella se ei ole. Kaikkien kanssa ei mätsää, voi tulla pettymyksiä ja sitten pitää vain jatkaa eteen päin eikä jäädä paikalleen ruikuttamaan itsesäälissä. Tämä palsta on niin negatiivinen kaikin puolin, että halusin näyttää myös sen toisen vaihtoehdon sinkkuudelle ja huomauttaa ettei se vastaa (tai ei ainakaan tarvi vastata) palstalla esitettyjä "palstatotuuksia". Jos joku muu on eronnut pitkästä parisuhteesta, on vähän hukassa sinkkuelämän kanssa ja eksyy tänne palstalle niin hänelle saattaa kehittyä turhan negatiivinen kuva sinkkuudesta, vaikka ei sen tarvitse olla sellaista. - halpahelka
helka kirjoitti:
Sori, en usko aloittajan kertomaa aidoksi. En siksi etteikö tuollaista tapahtuisi, pikemminkin päinvastoin; koska sitä tapahtuu koko ajan MUTTA ei kukaan koe tarvetta tulla tälle palstalle sitä selittämään. Kiva kuitenkin, että on joskus positiivisiakin avauksia.Helka tavalliseen tapaan jaksaa negata kaikkia miehiä vaikka kerrankin olisi positiivisempi tapaus...
Hmmmm.... ;D
Miksi ketjusta ja kommenteista tulee kerrassaan "kuNmallinen" olo......noh, mun vikahan se on, että mä täällä olen, eikä kenenkään muun. =D- 1plus14
Jess, kerrankin täyttä asiaa aloittajalta! Toivottavasti menee jatkossakin hyvin, mutta kyllä uskoisin tuolla asenteella vaikkei tuon tytön kanssa onnistaisikaan.
- mythbuster
Ainakin itse koen että tällaiset treffailut menevät niin paljon naisten ehdoilla ja heidän asettamilla kriteereillä että pitää olla henkisesti tosi hyvässä kunnossa pystyäkseen tekemään kaiken sen, tai sitten tosi välinpitämätön. Jatkuvasti hiipii mieleen erilaiset ärsyttävyydet ja epäreilut asetelmat. Jos ne kuitenkin onnistuu sulkemaan mielestään ja unohtaa kaikki puheet tasa-arvosta tai romantiikasta, niin kyllähän sitä tapailua voi onnistuakin harrastamaan tuolla tavalla, normaalien kaavojen mukaan.
Pahin virhe mihin itse olen sortunut, on se että olen haaveillut että minullakin olisi jokin arvo omana itsenäni, että joku voisi ihastua minuun vaikka en tekisikään hyviä suorituksia treffailussa tai muutenkaan. Eläisin vain ja olisin ihan kelpo ihminen. Eihän näin tapahdu koskaan. Siitä syntyy katkeruus. Epäreiluahan se on ja naisilla on tässäkin mielessä helpompaa, mutta se pitäisi vaan unohtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.3244250Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011881503907Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.713348Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös2332865- 612428
- 1542022
- 341777
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v361444- 431423
- 451285