Olen toivoton naisten kanssa

SinkkunaAinaVaan

En ole oikein koskaan saanut mitään kontaktia naisiin, ei mulla ole pahemmin ollut sijaa oikein koskaan heidän elämässään. Melkeinpä voisi sanoa että koko sukupuoli on täysin tuntematon minulle. Eivätpä he ainakaan rakkautta ja välittämistä tunnu kaipaavan, kuin vasta sitten kun on lapsia tehty toisen miehen kanssa ja jääty yksin ja silloinkin varmaan petettäisiin seläntakana heti kun silmä välttää. Miehet taas minua ei kiinnosta seksuaalisesti.

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos mies ei ole naistennaurattaja, hänet on tuomittu yksinäisyyteen.

• normipäivä111

Ei se "naistennaurattaja" riitä vielä mihinkää.

• Älähöpötä

Suurin osa miehistä siis on niitä naistennaurattajia, koska hyvin harva kuitenkin on pakosta yksin..

• SinkkunaAinaVaan

Toisaalta ei kyllä käy kateeksi ikätovereita jotka ovat jääneet maksamaan elatusmaksua kun nainen on sitten lähtenyt lapsen saatuaan.

• No voi harmi :´( Älä kuitenkaan lakkaa toivomasta, kyllä sinäkin jonakin päivänä jonkun varmasti saat.

• SinkkunaAinaVaan

Tuskin haluan naista enää siinävaiheessa kun ulkonäkö jo mennyt ja tavara läpinussittu.

• SinkkunaAinaVaan kirjoitti:

Tuskin haluan naista enää siinävaiheessa kun ulkonäkö jo mennyt ja tavara läpinussittu.

No voi harmi kun noin hyvä mies joutuu elämään yksin loppuelämänsä :´-(

• EiSaatanaNäitä
        helka kirjoitti:

No voi harmi kun noin hyvä mies joutuu elämään yksin loppuelämänsä :´-(

:D :D hahhaaaa varsinainen romantikko tuo kaveri :D

• Voihan tuon kääntää niinkinpäin että mitä jos olisit elämässäsi päässyt ähkimään muutaman naisen päälle niin olisiko sun metukka sitten spermaämpärien saastuttama ongelmajäte? Se teillä tuntuu olevan suurin ongelma että mietitte vitusti liikaa :D Onko vai eikö onko, kas tässä kysymys kuten spearmaster jo aikoinaan lausuhi.

• oksettaakiajatella

Jämäthän sinne jää hapantumaan. hyi.

• Kilttiatm

Sama juttu, en tunne yhtään naista oikeesti.

• Eräkettu

Oon pyytäny semi tosissaan että voitaisko lähteä mun mökille nussimaan..

Kikattelua on tullu mun "vitsille"...

Kyllä ne yleensä lähtee.. Ei muutakuin marketin kautta sitten kohti tuntureita.

Se nyt on vähän siitä kiinni että miten jonku asian sanoo.

• dsbsdbs

Sama juttu se minullakin, ihme olioita ne naiset. Ja hommassa on koomista se, että muhun on useampikin nainen ollut ihastunut ja minä heihin, mutta homma ei ole yksinkertaisesti edennyt mihinkään, koska minä en ole osannut tehdä mitään asialle. Pelkkää "kissa&puurolautanen"-pelleilyä aina se homma. Ja sehän on varma, että ne naiset ei asioiden eteen mitään tee vaan odottelevat miehen toimintaa. No, mun ihan oma syy tää jama.

• Nainen.vastaa

Mitäpä jos suhtautuisit naisiin niinkuin miehiin? Heittäisit samaa läppää mitä miehillekin puhut? Sillon nainen pitäisi sinua myös itsevarmana koska noloahan se on jos koittaa naisia epäaidosti miellyttää. Ja se osottaisi ettet jahtaa naista joten nainen voi rentoutua ja nauttia seurastasi kun pidät häntä ihmisenä etkä naisena.

• Ei se läpän heittäminen ole välttämättä yhtään helpompaa tuntemattomien miesten kanssa. En minä näe eroa keskusteleeko naisen vai miehen kanssa, mutta tutun ja tuntemattoman välillä on suuri ero.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      92
      2039
    2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      58
      1213
    3. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      226
      1098
    4. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      97
      1095
    5. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      10
      1036
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      64
      971
    7. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      929
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      87
      895
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      888
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      42
      820
    Aihe