En ole oikein koskaan saanut mitään kontaktia naisiin, ei mulla ole pahemmin ollut sijaa oikein koskaan heidän elämässään. Melkeinpä voisi sanoa että koko sukupuoli on täysin tuntematon minulle. Eivätpä he ainakaan rakkautta ja välittämistä tunnu kaipaavan, kuin vasta sitten kun on lapsia tehty toisen miehen kanssa ja jääty yksin ja silloinkin varmaan petettäisiin seläntakana heti kun silmä välttää. Miehet taas minua ei kiinnosta seksuaalisesti.
Olen toivoton naisten kanssa
SinkkunaAinaVaan
15<50
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- On aika ottaa sinuun etäisyyttäKohtalo tuli apuun ja järjesti sille puitteet. Ei sillä että olisi tyytyväinen, päinvastoin.
Vastaukset 15
Vanhimmat
Jos mies ei ole naistennaurattaja, hänet on tuomittu yksinäisyyteen.
Ei se "naistennaurattaja" riitä vielä mihinkää.
Suurin osa miehistä siis on niitä naistennaurattajia, koska hyvin harva kuitenkin on pakosta yksin..
Toisaalta ei kyllä käy kateeksi ikätovereita jotka ovat jääneet maksamaan elatusmaksua kun nainen on sitten lähtenyt lapsen saatuaan.
No voi harmi :´( Älä kuitenkaan lakkaa toivomasta, kyllä sinäkin jonakin päivänä jonkun varmasti saat.
Tuskin haluan naista enää siinävaiheessa kun ulkonäkö jo mennyt ja tavara läpinussittu.
No voi harmi kun noin hyvä mies joutuu elämään yksin loppuelämänsä :´-(
:D :D hahhaaaa varsinainen romantikko tuo kaveri :D
Voihan tuon kääntää niinkinpäin että mitä jos olisit elämässäsi päässyt ähkimään muutaman naisen päälle niin olisiko sun metukka sitten spermaämpärien saastuttama ongelmajäte? Se teillä tuntuu olevan suurin ongelma että mietitte vitusti liikaa :D Onko vai eikö onko, kas tässä kysymys kuten spearmaster jo aikoinaan lausuhi.
Jämäthän sinne jää hapantumaan. hyi.
Sama juttu, en tunne yhtään naista oikeesti.
Oon pyytäny semi tosissaan että voitaisko lähteä mun mökille nussimaan..
Kikattelua on tullu mun "vitsille"...
Kyllä ne yleensä lähtee.. Ei muutakuin marketin kautta sitten kohti tuntureita.
Se nyt on vähän siitä kiinni että miten jonku asian sanoo.
Sama juttu se minullakin, ihme olioita ne naiset. Ja hommassa on koomista se, että muhun on useampikin nainen ollut ihastunut ja minä heihin, mutta homma ei ole yksinkertaisesti edennyt mihinkään, koska minä en ole osannut tehdä mitään asialle. Pelkkää "kissa&puurolautanen"-pelleilyä aina se homma. Ja sehän on varma, että ne naiset ei asioiden eteen mitään tee vaan odottelevat miehen toimintaa. No, mun ihan oma syy tää jama.
Mitäpä jos suhtautuisit naisiin niinkuin miehiin? Heittäisit samaa läppää mitä miehillekin puhut? Sillon nainen pitäisi sinua myös itsevarmana koska noloahan se on jos koittaa naisia epäaidosti miellyttää. Ja se osottaisi ettet jahtaa naista joten nainen voi rentoutua ja nauttia seurastasi kun pidät häntä ihmisenä etkä naisena.
Ei se läpän heittäminen ole välttämättä yhtään helpompaa tuntemattomien miesten kanssa. En minä näe eroa keskusteleeko naisen vai miehen kanssa, mutta tutun ja tuntemattoman välillä on suuri ero.