Menkää töihin miehet

eimullamuuta

Naiset arvostaa miestä joka tekee töitä yhteiskunnan hyväksi joten naisen saaminen on helpompaa kun tuotte leivän pöytään jota nainen voi syödä. Rahaa tienaava mies on arvokas eikä tuollaiset sossupummit saa naisia.

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ldfkljg

Paljonko pitää tienata että nainen arvostaa? 2000 euroa kuukaudessa ei taida riittää kuin läskin kurpan arvostukseen.

• työtönonparas

Höpön höpö - vastaanottokeskuksen laittomia miehiä jonotetaan aamusta iltaan. Tytöt leipovat pullaa ja jakavat tavaraa. Suomen nainen tykkää, kun mies katsoo silmiin ja on eksoottinen. Työtä ei tarvitse tehdä. KELA-avustus riittää. Ei tarvita autoa eikä asuntoa. Riittää, kun on ns. laiton turvis tai sanoo olevansa. Silloin heräävät naisen halut. Ja naiset ryhtyvät vapaaehtoi-seksi...

• "Riittää, kun on ns. laiton turvis tai sanoo olevansa. Silloin heräävät naisen halut. "

Onks toi nyt sit uusinta uutta pelimiehen peleihin........mut jos on vaalee ja siniset silmät, niin joutuu ainakin naamioväriä ostamaan (tai sit sanoo, et on albiino) ja sit sen lisäks väripiilarit. (tai sit sanoo, et on joku mutaatio, kun on siniset silmät) ;D

• Eräkettu

Mun auto, mun talo, mun ruokapöytä...

• Ex-----------PUA

Jos se olisi rehellisen työn määrästä kiinni, eivät vapaaherrat, olivat ne sitten mamuja tai sikariportaan edustajia olisi pariutumispyramidin kärjessää.

Joten tuo neuvo on erittäin huono yritys saada pidettyä kasassa status quo, jossa miesten töillä ja verovaroilla maksetaan naisten rietastelut, ja joilla miestä pidetään työn- ja palkkaorjana naisille ja heille jotka nämä naiset saa.

Sitä vastoin, miesten tulee vakavasti miettiä MGTOW:ta ja sen mukaista elämänpolkua. Oli se sitten urasta luopuminen, tai tai vain sen tekeminen mitä itse haluaa tehdä, kunhan sanoo ei orjuudelle.

Feministit saavat nyt pitää tunkkinsa ja pyörittää yhteiskuntaa. Kokeillaan se bluffi jonka mukaan nainen ei nai rahaa ja statusta, ja että kotona oleminen on "riistoa".

• Ikis__M

Älä puhu p..kaa. Tässä maassa varmaan aliarvostetuin olento on mies joka käy töissä ja hoitaa asiansa. suomihuoruleita kiinnostaa ääripäät, joko täysin persaukiset elämäntaiteilijat (etnisyys plussaa) tai sitten ihan h..ti tienaavat hyvän tittelin omaavat.

• 714

Siinä tuli pähkinän kuoressa kerrottua sinun naismakusi. Onneksi olkoon vaan, jos kerran tuon tyyppinen nainen pitäisi saada.

• 714 kirjoitti:

Siinä tuli pähkinän kuoressa kerrottua sinun naismakusi. Onneksi olkoon vaan, jos kerran tuon tyyppinen nainen pitäisi saada.

Ei ikis voi sille mitään, että tykkää suomalaisista naisista.

• Ikis__M
        714 kirjoitti:

Eipä niitä muunlaisia juuri ole täällä tarjolla ja joo, ei pidä saada, mieluummin olen ilman.

• Ikis__M
        HC-ätmel kirjoitti:

Ei ikis voi sille mitään, että tykkää suomalaisista naisista.

No tuo nyt oli aika voimakkaasti ilmaistu :D

• ninni24

Ikis__M on kyllä väärässä. Minä ainakaan eikä kukaan frendeistäni ei kyllä edes pissi työttömän sossuhemmon suuntaan. Hyi menee oikein vilunväreet. Haisevatkin.

• Miten?

• hc-ätämi

Ei kiinnosta enää mikään vuosien naisettomuuden ja muun yksinäisyyden seurauksena. Tekisinkö töitä sen takia että joku nainen voi sitten olla rahojeni perään kun muuten en kiinnosta. Jännämiehet kiinnostaa ihan ihmisinä, ei rahan tai statuksen takia. Olen lopen kyllästynyt kaikkeen ja tänäänkin mietin metron eteen hyppäämistä.

• Naishenkilö

Eihän se nyt noin mene että mies tienatkoon leivän jota nainen voi syödä. Tietty syöminen on elinehto mutta en lähtisi valmiiseen pöytään. Eiköhän on oma osuus yhteiseen talouteen kannettava. Jos olisi suuret tuloerot, en lähtisi suhteeseen koska raha- asiat ovat hyvin tavallisia riidan aiheita.
      Eikä kaikki työttömät ole omasta halustaan työttömiä. Onko takuuvarmaa työtä olemassa? Ei.
      Takaako työpaikka parisuhteen? Ei.

• Kilttiatm

En voi mennä töihin koska lähes kaikilla työpaikoilla on naisia ja naiset ajattelis minusta kaikkea negatiivista heti koska olen ruma ja lyhyt. En kestäisi sitä selän takana puhumista ja haukkumista. Mielummin olen kotona jossa on rauha ja hyvä olla.

• miehistyisit

Olet sitten joku luovuttaja ja nysväke. Oikea mies ei siitä välitä mitä jotkut ämmät selän takana jauhaa.

• påpåtill

Sanoit nasevasti

• hihi1

Eipä niistä enemmistö todellisuudessa välitä paskaakaan siitä teetkö jotain yhteisön hyväksi, raha tarkoittaa resursseja eli toisinsanoen älvsby taloa, skidi laumaa, vw tourania ja etelän matkoja, raha se on itsessään mikä loppuviimein ratkaisee.

• RumaNaisetonKaveriton

Olen ollut työelämässä koko aikuisikäni opiskeluiden jälkeen noin 15 vuotta. En silti saa naista. On aivan sama oletko töissä tai kerännyt pääomaa mutta jos olet syntynyt rumaksi niin naisettomaksi jäät.

• 1910

Olet sitten vielä epäsossiaalinenkin, kun kerran sinulla ei ole edes kavereita.

• näinon_huorulit

Tuo olisi ollut hyvä neuvo sata tai viitisenkymmentäkin vuotta sitten, mutta nykyään rahan tienaaminen ei ole mikään merkittävä ominaisuus ellei sitten ole vallan miljonääri. Vakavaraisuutta ei tarvita, koska viimeistään tulonsiirrot pelastavat YH-äipän. Miehen on parempi olla sossupummi niin jää aikaa kehitellä jännämies-atribuuttejaan.

• duunarimies

Rahan tienaaminen on elämässä ykkös asia. Ilman rahaa sä et tule pärjäämään ja jäät pitsioon monesta hyvistä jutuista ja asioista kuten matkustelu ja seurustelu. Olen paiskinut duunia 15 vuotta ja säästänytkin paljon rahaa, työttömäksi voi jäädä vaikka huomenna. Olen saanut neljä kertaa potkut mutta onneksi olen saanut uuden työn lähes heti. Nykyään vakituiseksi palkataan harvoin ketään ja meidänkinb firmassa on sellaisia jotka on työkokeilussa, luulevat saavansa puolen vuoden päästä palkallisen työn mutta valitettavasti firmojen tapa on että potkitaan pois ja otetaan uusi työkokeilija tilalle jotta firma säästää rahaa. Valtio maksaa työkokeilijan palkan tuilla.
      Siinä on vaikea elämää rakentaa kun ei saa kunnon palkallista töitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      152
      3406
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2389
    3. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      12
      1194
    4. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      112
      1169
    5. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      48
      937
    6. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      9
      913
    7. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      19
      870
    8. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      864
    9. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      36
      692
    10. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      196
      666
    Aihe