Mitä mieltä seuraavista punttituloksista? Penkki 90kg/10toistoa, maksimi 110-115. Raaka rinnalleveto maksimi 115kg. Mave 10/160kg, maksimi ehkä 195-200. Takakyykky perse lattiaan -tyylillä ehkä 140kg.
Mikä vaatisi eniten kehittämistä? Pituus 181cm ja paino 85kg (ottelupaino alle 81kg), ikä 22
Arvioikaa viisaammat
10
124
Vastaukset
- purmanni
Oletko koskaan harkinnut virkkauksen tai pitsin nypläyksen aloittamista? Ala harkita.
- ismokalvervo
ihan hyvä heitto, jotkut heittelee liitokiekkoo sosiaalisoitumiseksi kun eivät muuten liiku
- ghgghhff
Kaikki
- naturalesko
Kaikissa olet hieman minua parempi. Olen treenannut 15 vuotta, joista ehkä 5 vuotta säännöllisesti. En käytä mömmöjä enkä piikkejä. Tulosbalanssi sulla ok, mutta kaikkia voi toki kehittää jos ohraryynit sitä tukevat.
- SÄÄLITTÄVÄT_tulokset
Nuo tulokset saavuttaa JOKAINEN alle 2kk treenillä jos vain jaksaa edes kerran viikossa salilla pyörähtää!!!
- purmanni
Tuohon voisi korjata: 2 kk aikana jos jaksaa edes kerran kuukaudessa salilla pyörähtää!
- kaikillaeiolelahjoja
korjaisin kyllä tarkemmin kokonaisuuden eli 2 kk aikana jos jaksaa kerran käydä eikä välttämättä edes salilla asti riittää kun käy ovella pyörähtämässä.
Ne on ne lahjattomat jotka treenaa enemmän kuin 1 kerran kahdessa kuukaudessa. - jatkasamaanmalliin
Kovat tulokset on. Kyykky näyttäisi olevan "heikoin" lenkki, vaikka sekin on varsin hyvä tulos. Etenkin jos teet sen ass 2 grass-tyylillä.
Ei voi muuta sanoo, ku hattua nostaa. - raww
Nuorten naisten sarjassa nuo ovat ihan hyviä kiloja.
- tahmahansikas
Siis todella nuorten. Ikäluokka 7-8 v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t937577- 374027
- 473576
- 2412961
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402702- 452532
- 1322461
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212454Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292399Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as252195