Tilasin netistä Restora LUMINA Levante -ryppyrasvoja tarjoushintaan (n. 6-7 euroa per purkki). Toisesta sain jopa tilausvahvistuksen, jossa vahvistettiin ko. hinta). Purnukat tulivat - tosin erillisinä toimituksina. (Toinen purkeista oli vain puoliksi täysi ja toinen oli vuotanut, mutta se onkin sitten eri tarina. Samoin kuin arvailut siitä, mitä purkeissa on sisällä.)
Visa-tililtäni oli kuitenkin veloitettu joitain ihan muuta: kaksi kertaa liki 80 euroa ja neljä pienempää veloitusta. Yhteensä noin 180 euroa. (Tästä on korjaus"toive" meneillään Netsin (ent. Luottokunta) kanssa.)
Menin tähän huijaukseen mukaan, sillä näin ryppyrasvamainoksen, jossa Irina Björklund vannotti ko. rasvojen toimivan. Kun jo tilauksen tehneenä googletin lisätietoja rasvoista, näin uutisen, jossa Irina kertoi huijauksesta, jossa hänen kuvansa oli liitetty ko. rasvamainokseen.
Sitä tällainen sinisilmäinen suomalainen luottaa heti mainokseen, jossa esiintyy luotettava ja kaunis suomalainen nainen! En muistanut sitä vanhaa neuvoa, että jos jokin tuntuu liian halvalta, epäile heti huijausta! No tulinpahan huijatuksi (hävettää oikein), mutta onneksi en mitenkään mittavilla summilla. Ryppyrasvat kun helpostikin maksavat tuon 180 euroa per purkki kaupassakin.
HUIJAUS: Restora LUMINA + Levante -ryppyrasvat
67
607
Vastaukset
- Haga
Aivan samaan lankaan menin minäkin. Tililtäni veloitettiin ensin nuo postimaksut ensimmäisestä lähetyksestä. eilen tuli viesti, että uudet purkit on lähetetty. Katsoin MasterCard -tiliäni ja siellä oli kaksi veloitusta yht. n. 170 euroa. Kuoletin välittömästi korttini, mutta rahaa meni ja odotan nyt näiden jo maksettujen purkkien saapumista. En heitä purkkeja roskikseen, koska olen maksanut niistä, käytän ne käsivoiteina.
- Huijattu6
Hei, Saitko siis kaksi purkkia postissa. Oliko niissä sisällä suojakalvo rikki, kuten minullakin?
Onko kukaan tehnyt rikosilmoitusta asiasta, koska yhä rahoja lähtee ihmisten tililtä??? - Pitäis-ajatella-ensin
Ette sitten tiennyt, että kyseessä on kiinalaiset voiteet, feikki, kissan -ja eläinten raadoista puristettua rasvaa ja hajustettu sopivilla aromeilla ja esansseilla. Netistä löytyy videoita. En viitsi linkittää, ovat niin raakoja.
Nämä huijarit maksavat niistä 2 - 5 euroa purkki etiketteineen. Hyvällä katteella myyvät kyllä ja maailmassa on turhamaisia daameja jotka maksavat.
- Huijarifirma
Kyseessä on sama huijarifirma, joka kaupittelee Garcinia Essentials laihdutustuotteita. Huijaus on niin suunniteltu, että luottokorttitililtä lähtee noin 300,00 euroa ennen kuin tilaaja huomaa mitään. Jos hölmöyttäsi ehdit tilata, niin muu ei auta, kun sulkea luottokortti ja samalla pankkikortti välittömästi. Olen nyt auttanut noin 30 huijatuksi tullutta noissa pilleriasioissa. Itse sain luottokorttiyhtiöltä rahat takasin ... ihan kaikki. Panostin luottokorttireklamaation tekoon ja se kannatti. Mulla on toimintaohjeet kahtena tiedostona. Voi kysellä osoitteesta [email protected]
- Feikattu
Kysyisin sulta voiko mitään tapahtua jos on laittanut pelkän nimen , osoitteen ja sähköpostiosoitteen tilatessaan tätä Restora Luminaa näytepakkauksena.Pystyvätkö niillä tiedolla hakkeroimaan mitenkään.
Eli en maksanut tilausta mutta muut tiedot menivät kai heille.Aloin epäillä huijausta ja en maksanutkaan. - Ripet50
Eikös se nyt ole ihan selvää, ettei millään voiteella saa itseään 20 v. nuoremman näköiseksi. Kaikkea sitä nainen uskookin!
- Valtteriini
Niinpä niin. Tulin juuri itsekin huijatuksi. Tilasin näytteet kummastakin voiteesta ja juuri huomasin verkkopankissa asioidessani, että tililtä oli veloitettu 79,40. Veloittajana FIHEALTHSERVICE.COM. Kävin heti muuttamassa kortin internet asetuksia, niin että sillä ei voi enää maksaa internet-ostoksia( Visa-debit). Yrittäkööt vielä veloittaa, ei pitäisi onnistua. Kaksi purkkia tuli postissa, toisen suojakalvo oli rikki ja purkki vajaa......
- Motukka
Nyt taisi minullekin käydä köpösti eli vietiin tililtä 83 euroa. Juuri perkules näin kävi.
Ei pitäisi luottaa....omaakin tyhmyyttä tietty. - uunotettu
Samoin kävi minulle. Rasvat tuli kahdessa eri lähetyksessä. Toinen rikki ja vajaa. Hajukin ihmeellinen. Veloitus tililtä se mikä mainoksessakin mutta yllätys yllätys 2 viikon kuluttua tililtä velotettu 157 . Kävin kuolettamassa kortin ja tein rikosilmoituksen jonka avulla voin ehkä saada rahat takaisin. Pankista kerrottiin että on tullut lisää velotuksia ko. firmalta kahden viikon välein mutta onneksi rahat eivät enää lähde.
- Huijattu009
Valtteriini kirjoitti:
Niinpä niin. Tulin juuri itsekin huijatuksi. Tilasin näytteet kummastakin voiteesta ja juuri huomasin verkkopankissa asioidessani, että tililtä oli veloitettu 79,40. Veloittajana FIHEALTHSERVICE.COM. Kävin heti muuttamassa kortin internet asetuksia, niin että sillä ei voi enää maksaa internet-ostoksia( Visa-debit). Yrittäkööt vielä veloittaa, ei pitäisi onnistua. Kaksi purkkia tuli postissa, toisen suojakalvo oli rikki ja purkki vajaa......
Minullekkin tuli eilen purkki (se toinen) ja veloitus on tehty jo joulukuussa nimellä: ROCKNNWBD.COM 79,40 ja 84,35 sekä pari pienempää summaa 4,95 ja 1,95.
Nyt tuli kiire pankkiin! - epätietoinen12
Valtteriini kirjoitti:
Niinpä niin. Tulin juuri itsekin huijatuksi. Tilasin näytteet kummastakin voiteesta ja juuri huomasin verkkopankissa asioidessani, että tililtä oli veloitettu 79,40. Veloittajana FIHEALTHSERVICE.COM. Kävin heti muuttamassa kortin internet asetuksia, niin että sillä ei voi enää maksaa internet-ostoksia( Visa-debit). Yrittäkööt vielä veloittaa, ei pitäisi onnistua. Kaksi purkkia tuli postissa, toisen suojakalvo oli rikki ja purkki vajaa......
Kävin heti muuttamassa kortin internet asetuksia, niin että sillä ei voi enää maksaa internet-ostoksia( Visa-debit). Oletko tarkistanut pankista/luottoyhtiöstä, että tuo riittää?
- laihialta
epätietoinen12 kirjoitti:
Kävin heti muuttamassa kortin internet asetuksia, niin että sillä ei voi enää maksaa internet-ostoksia( Visa-debit). Oletko tarkistanut pankista/luottoyhtiöstä, että tuo riittää?
Tuo ei taida riittää...koska luottotilin numero ja tiedot jää huijareille...kun sitten matkustat ulkomaille, niin sinä poistat siksi aikaa eston ja hujari lähettää laskun kun ei sitä estoa ole? Eli eiköhän se ole viisainta kuolettaa kortti ja tilata uusi tilalle?
- Huijattumyös
Taisin tulla huijatuksi minäkin. Samaiset naamarasvat tuli tilattua ja nyt rahaa on mennyt tililtä useamman kuukauden ajan 80e 80e, eli 160e johonkin en vaan tiedä mihin. Ilmeistä taitaa nyt olla että tuolle naamarasvahuijarille rahat ovat menneet. Kuinka saada loppumaan tilaus? Saako rahoja takaisin? Sinulle [email protected] laitoin viestiä. Toivottavasti osaisit auttaa minuakin. Laitoin "yhtiölle" mailia. Sieltä soitti joku nainen jonka kanssa puhuminen englanniksi oli todella vaikeaa. Lupasi laittaa asiasta mailia mutta eipä sieltä tullut muuta kuin kiitos yhteyden otosta. Tiliä oli taas veloitettu. Miten tässä nyt tulisi toimia? Osaako kukaan neuvoa?
- Sipponenotmail.Leena
Miten voi koko tilauksen perua
- Huijattu123
Lopetta visan
- tomppeli_____
Ihan kauheaa, mutta menin minäkin tuohon halpaan. Luulin, että tosiaan se 6-7 euroa vai maksaa. Tililtä olikin viety tuo noin 160 e! Ja kyllä: hävettää niin, ettei kehtaa mitään rikosilmoa tehdä. Eka ja viimeinen kerta kun mitään mistään netistä ostin. Katkaisin tietysti ihan heti pankkikorttini, luottokorttia en omista (en muista mikä numero se oli mihin voi soittaa 24/7, löytyy netistä). Sama tuli mieleen, että ne voi jatkaa sitä kortin veloittamista. Siirsin kaikki rahanikin toiselle tilille, aloin sen verran panikoida... Soittelen pankkiin, tilin käytön ulkomailtahan voinee estää...varmuuden vuoksi...
Sinä huijattumyös, toivottavasti olet jo katkaissut luottokorttisi! Yhtään enempää ei tyhmyydestä saa sakottaa kuin tämä.
En tiennyt, että rahoja voi hakea takaisin. Kiitos siitä tiedosta! - maarianhamina
Menin minäkin tähän halpaan, kun ikuista nuoruutta tavoittelin. Tililtä oli viety - lupaa kysymärrä- noin 80 euroa. Vasta eilen huomasin katsoa tilin tämän keskustelun innoittamana. Luin toimitusehdot sieltä pienellä präntätystä kohdasta "terms and conditions", missä löytyy kaksi sivua kaikenlaista tekstiä, suomenkielistä, mutta vaikeasti avautuvaa. Ehdoista ei voi päätellä, että olisin antanut heille oikeuden veloittaa tiliäni kerran kuukaudessa. Olin yhteydessä pankkiin ja he neuvoivat kuolettamaan kortin. Uusi tulee viikon päästä. Tein myös poliisille rikosilmoituksen sähköisesti. Lisäksi olin noin kolmeen kertaan puhelimitse yhteydessä yhtiöön ja lähetin useita sähköposteja, jossa ilmoitin kaiken, mitä jo olin tehnyt ja mitä vielä aion tehdä (heidän päänsä menoksi). Lopputulema oli, että he suostuivat palauttamaan rahat tililleni ja tarjosivat vielä uutta tuotetta halpaan 17 euron hintaan. No en huolinut.
Mutta neuvoksi ne klassiset: toimitusehdot pitää lukea (en minäkään lukenut). Tässä tapauksessa ehdot toki ovat kohtuuttomat, kuten pankkikin totesi, mutta ei niihin tarvitse alistua. Kehoitan nostamaan metelin ja vaatimaan rahoja takaisin, kun selvää suostumusta tililtä veloittamiseen ei ole annettu. Aika fakiiri saa olla, jos ehtoja niin pystyy tulkitsemaan, yhtiön mielestähän asia on selvä. Ja hehän jatkavat toimintaansa tälla tavalla juuri niin kauan kuin kuluttajat suostuvat maksamaan. Tilauksen peruminen ei ole helppoa, sivuilta osoitetta ei löydy, mutta tässä tulee: [email protected]. puhelin 358-753252982 ja 358-931581678.
________________________________________ - orpo7
Tilauksen peruminen e todellakaan ole helppoa.Monasti yritin sähköpostin kautta.Aina oli vastaus sama.Ettemme pysty sähköpostissa perumaan asiakuuttanne.Kirjoitin sitten,että minä ten rikosilmoituksen jokatapauksessa.Kohta tuli sähköpostiin viesti,että asiakkuus on peruttu,ja ensikuussa ei tule mitään veloitusta.
- kortitonko
tomppeli_____ kirjoitti:
Ihan kauheaa, mutta menin minäkin tuohon halpaan. Luulin, että tosiaan se 6-7 euroa vai maksaa. Tililtä olikin viety tuo noin 160 e! Ja kyllä: hävettää niin, ettei kehtaa mitään rikosilmoa tehdä. Eka ja viimeinen kerta kun mitään mistään netistä ostin. Katkaisin tietysti ihan heti pankkikorttini, luottokorttia en omista (en muista mikä numero se oli mihin voi soittaa 24/7, löytyy netistä). Sama tuli mieleen, että ne voi jatkaa sitä kortin veloittamista. Siirsin kaikki rahanikin toiselle tilille, aloin sen verran panikoida... Soittelen pankkiin, tilin käytön ulkomailtahan voinee estää...varmuuden vuoksi...
Sinä huijattumyös, toivottavasti olet jo katkaissut luottokorttisi! Yhtään enempää ei tyhmyydestä saa sakottaa kuin tämä.
En tiennyt, että rahoja voi hakea takaisin. Kiitos siitä tiedosta!"Soittelen pankkiin, tilin käytön ulkomailtahan voinee estää...varmuuden vuoksi"...Riittääkö tuo vai onko luottokortti kuoletettava ja tilattava uusi?
- hailuoto
maarianhamina kirjoitti:
Menin minäkin tähän halpaan, kun ikuista nuoruutta tavoittelin. Tililtä oli viety - lupaa kysymärrä- noin 80 euroa. Vasta eilen huomasin katsoa tilin tämän keskustelun innoittamana. Luin toimitusehdot sieltä pienellä präntätystä kohdasta "terms and conditions", missä löytyy kaksi sivua kaikenlaista tekstiä, suomenkielistä, mutta vaikeasti avautuvaa. Ehdoista ei voi päätellä, että olisin antanut heille oikeuden veloittaa tiliäni kerran kuukaudessa. Olin yhteydessä pankkiin ja he neuvoivat kuolettamaan kortin. Uusi tulee viikon päästä. Tein myös poliisille rikosilmoituksen sähköisesti. Lisäksi olin noin kolmeen kertaan puhelimitse yhteydessä yhtiöön ja lähetin useita sähköposteja, jossa ilmoitin kaiken, mitä jo olin tehnyt ja mitä vielä aion tehdä (heidän päänsä menoksi). Lopputulema oli, että he suostuivat palauttamaan rahat tililleni ja tarjosivat vielä uutta tuotetta halpaan 17 euron hintaan. No en huolinut.
Mutta neuvoksi ne klassiset: toimitusehdot pitää lukea (en minäkään lukenut). Tässä tapauksessa ehdot toki ovat kohtuuttomat, kuten pankkikin totesi, mutta ei niihin tarvitse alistua. Kehoitan nostamaan metelin ja vaatimaan rahoja takaisin, kun selvää suostumusta tililtä veloittamiseen ei ole annettu. Aika fakiiri saa olla, jos ehtoja niin pystyy tulkitsemaan, yhtiön mielestähän asia on selvä. Ja hehän jatkavat toimintaansa tälla tavalla juuri niin kauan kuin kuluttajat suostuvat maksamaan. Tilauksen peruminen ei ole helppoa, sivuilta osoitetta ei löydy, mutta tässä tulee: [email protected]. puhelin 358-753252982 ja 358-931581678.
________________________________________Eipä tunnu onnistuvan peruutus? Luottokortin kuoletus on ainut mahdollisuus estää laskutus ja lähetystä ei ole pakko ottaa vastaan postista!
- aasiko
kortitonko kirjoitti:
"Soittelen pankkiin, tilin käytön ulkomailtahan voinee estää...varmuuden vuoksi"...Riittääkö tuo vai onko luottokortti kuoletettava ja tilattava uusi?
Meille ilmoitettin pankista heti, että ainoa mahdollisuus estää laskutus on kuolettaa luottokortti ja uusi tulee noin viikossa!
Ja tiedoksi laskutus todellakin jatkuu vaikka purkkeja ei tulisikaan...meillä on uusi luottokorttilasku ja siinä on taas kahdeksankympin maksu voiteesta! Luottoyhtiöstä sanottiin että joudumme maksamaan sen koska se on jo laskkussa eli noin kolmesataa euroa on jo mennyt, mutta nyt se loppu!
- Anri61
Kiitos että olette kertoneet näistä Restora Lumina -huijauksista! Olin menossa samaan lankaan, mutta onneksi etsin ensin keskustelua käyttäjiltä. Toivottavasti te kaikki huijatut saatte rahanne takaisin!
- annikki-61
Minäkin aloin jo kirjoittamaan nimeäni tilaukseen, mutta luojankiitos hälytyskellot kilahti ja googletinkin keskenkaiken! Kiitos teille varoittajat!
- Pelastunut
Just näin kävi minullekin, kesken idioottimaisen visakortin numeroitten kirjoittamisen viisastuin.hälytyskellojen kilinään heräsin ja tänne sivuille livahdin. Syynö ehkä vielä rypymmässä olevat aivosoluni.
Toivottavasti käytte taistoon ruimaan, jotka menetitte rahanne.
- Eliiiisa
Tämä sama aihe on ollut esillä täällä keväällä ja 29.6.2015 siitä on iltalehden artikkelikin (en onnistunut laittamaan linkkiä tähän). Kyseessä olivat juuri nuo samat rasvat. Minä kuoletin luotokorttini, tein rikosilmoituksen ja sain luottoyhtiöltä rahat takaisin.
- Tuikkulee
Joo minäkin tein rikosilmoituksen ja sain rahat luottoyhtiöltä takaisin, VAROKAA SISTERS tätä toimittajaa, tililtä lähtee rahat!!
- malajako
Anteeks,mutta miten tekisin rikosilmoituksen samassa asiasta.Kiitos
- Orpo7
Moikka.Kysäsen tässä miten menetellä,kun minulle on tullut näitä rasvoja kolmeen eri otteeseen.Yksi purkki kerrallaan.Ei mikään näkösiä lähetyslistoja,eikä yhteys tietoja.En ole käyttänyt tuotteita ollenkaan.Muistaakseni minulle puhelimessa tarjottin tätä ilmaista näyte erää.En muista maksaneeni näistä mitään,enkä ole antanut tilitietojani mihinkään.Ilmeisesti Kai nämä pitää jotenkin palauttaa takasin
- kiitosvaroituksesta
Hei! Internetissä olvat auki vaan englannikieliset sivut. Äkki sinne ilmestyi suomenkielinen, missä joku vanhempi nainen "Laura, 72-vuotias nainen Helsingistä, on täydellinen esimerkki siitä, miten pieni ajattelu ja kekseliäisyys säästää tuhansia euroja kauneudenhoitokuluissa."
http://www.terveysuutiset.net/fisk/?t202id=135644&t202kw=5892125qsad-skin&c2=127658&c3=1388146
Tuntui oudolta, että ei ollut hinta nähtäväna. Luulin, että guuglan 'Restora Lumina' nimella - hyvä, että löysin sen palstan!
Täyty pista WOT-varoitus ainakin.- orpo7
Niin vaan minäkin tulin huijatuksi.Luvattiin laittaa ilmainen kasvorasva koekäyttöön.Eikä tämä velvoita mitään jatko tilauksia.Annas ollakkaan niitä tuli kuukauden päästä toinen,ja taas kuukauden päästä kolmas.Sitten vasta rupesi hälytyskellot soimaan.Tarkastin sitten tiliotteen,niin luotto puolrlta olikin hävinnyt rahaa 260 e.Mitä puhelin numeroita olen saanut,niin ei saa mihinkään yhteyttä,tai ei ole käytössä.
- Muppe2
Olen aikani kuluksi auttanut noin 90 ihmistä, joista pääosa (noin 80) on tilannut laihdutuspillereitä ja noin 10 samalta huijarifirmalta naamarasvaa. Iso osa on saanut rahansa takaisin. Olen tässä hämmästellyt itsekseni erästä asiaa. laihdutuspillereiden tilaajat ovat pääsääntöisesti "vanhempaa" väkeä, kun taas naamarasvan tilaajat ovat selkeästi nuorempia. Laihdutuspillerin tilaajat osaavat kertoa ensimmäisessä yhteydenotossa, että ovat tilanneet Garcinia Essentials ja Essenti Cleanse - tuotteita tai vain toista. Mutta kun nuorempi naamarasvan tilaaja kirjoittaa, niin heti huomaa, että mittavin teksti, mikä osataan kirjoittaa on tekstiviestin mittainen. Oleellista minulle on tietää, mitä tilasit ja tilasitko yhtä vai kahta tuotetta. Reklamaatiomalleja on valmiina neljä erilaista. Osaan heti laittaa oikeat ohjeet. [email protected]
- tyhmyri
Tilasin ainoastaan Restora LUMINA 6€ ja kuitenkin postissa tuli Levante purkki lisäksi.
ja n. 88€ veloitettu.
Olen kyllä tosi tyhmä. - Tammeta
Kyllä täytyy todeta, että on sitä kyllä aika tyhmä kun menee halpaan taistelussa ryppyjä vastaan. Itse olen aina ollut tarkka nettitilausten kanssa, mutta niin vain menin minäkin tuohon samaan huijaukseen. Sitä vaan ajatteli, että ok jos postikulujen hinnalla saa purkin kotia niin voihan sitä nyt toki kokeilla. Vaikka tilauksen läpimenokin oli aika takkuista, en siinäkään vaiheessa tajunnut että jotain on pielessä. Onneksi läpi meni vain toisen purnukan tilaus. Sähköpostiin tuli vahvistus tilauksesta ja purnukkakin saapui melko nopeasti. Mutta, niin kuin teillä muillakin purkin suojapaperi oli rikki. Jo siinä vaiheessa alkoivat hälytyskellot kyllä soida. Asia kuitenkin unohtui joulutohinoissa, kunnes tällä viikolla etsin rasvan nimellä lisätietoa. (Tämähän olisi pitänyt tehdä jo ennen tilausta). Löysinkin sitten nämä sivut ja asian tola alkoi selvitä. Tein samantien luottokortin osalta verkkopankissa eston nettiostosten tekemiselle. Soitin pankkiin, josta selvitin mitä nostoja luoton puolella näkyy.
Tein tilauksen marraskuun loppupuolella. Luottotililtäni on otettu yhdet postikulut 4,95 €, ihmekumma siis pienempi kuin piti olla, eli 6,95. Tuon oton lisäksi oli postikuluja yritetty veloittaa 10 eri kertaa tuon marraskuun puolella. Lisäksi joulukuussa on useita n. 80 € veloitusyrityksiä. Kiitos nordea tehokkaan huijausnosto yritysten estämisen vuoksi pääsin kuin pääsinkin tässä tapauksessa onneksi vain "luvallisella" 4,95 € veloituksella. Jos tuo estojärjestelmä ei olisi toiminut noin tehokkaasti, olisin ehtinyt menettää lähes 400 €.
Luotokorttini kuoletettiin eilen, joten minun osaltani huijarit eivät paljon rikastuneet.
Naamaanhan tuota rasvaa ei uskalla laittaa. Tämän jälkeen rypytkään ei näytä yhtään hassummilta :) - Ryppy1962
Hitsi melkein meinasin mennä lankaan. Onneksi älytön hakea keskustelu palstoilta kokemuksia. Kiitos kun kerroit kokemuksia. Säästyi raha vaikka marketin Nivalan
- Muppe2
Jos ei luottokorttireklamaation teko ole tuttua puuhaa, niin alla olevasta sähköpostiosoitteesta saa apua. Naanarasvahuijarifirma on sama, joka huijaa laihdutuspillereillä. Samalla kun ostaa, hyväksyy "huomaamattaan" huijarifirman TILAUSEHDOT: Kun tilaat tänään, sinulle lähetetään 30 päivän erä .......tuotteita vain hintaan ...... Mikäli se ei ole sinun juttusi, voit peruuttaa 14 päivän sisällä välttääksesi osallistumisen eksklusiiviseen Garcinia Essentials -ohjelmaan, joka lähettää sinulle kuukauden erän tuotetta 30 päivän välein, alkaen 14 päivän kuluttua ensimmäisen pullon lähetyksestä. Eli rahojen palauttamiseen ei riitä se, ett vetoaa vain ostaneensa kokeilutuotteen. Paneuduin asiaan. Nyt on ohjeet tilauksen katkaisuun ja sellainen reklamaatio, jolla saa taatusti rahat takaisin. [email protected]
- Alt1
Tyhmyys tiivistyy...
Lankaanhan tässä mentiin ja n. 160 euroa hävisi tililtä. Luottokortti on lopetettu.
.."reklamaatio jolla saa taatusti rahat takaisin." Eli, miten se tehdään, muppe2??? - Alt1
Alt1 kirjoitti:
Tyhmyys tiivistyy...
Lankaanhan tässä mentiin ja n. 160 euroa hävisi tililtä. Luottokortti on lopetettu.
.."reklamaatio jolla saa taatusti rahat takaisin." Eli, miten se tehdään, muppe2???SAIN YHTEYDEN MUPPEEN. ENSIN KUOLETIN KORTTINI, JATKOIN HÄNEN OHJEIDENSA MUKAAN, MM. RIKOSILMOITUS, SITÄ ENNEN TILAUKSEN LOPETTAMINEN "SÄTTIMÄLLÄ" JA MEILIVAHVISTUS SIITÄ. KAIKKI TODISTEET LÄHTIVÄT SITTEN LUOTTOKORTTINI RAHOITUSYHTIÖÖN, TAHTOIVAT VÄHÄN LISÄTIETOJA - RAHAT TULIVAT TAKAISIN .
- aasiko
Kortti kuoletettiin heti ja sitten otimme yhteyden "muppeen"...reklamaation tekoa varten ja kyllä kannatti...saimme luottoyhtiöstä kaikki rahat takaisin....suosittelen, eikä ole kallista!
- pirti
Samoin otin "ilmaisen purkin" ja menetin tähän mennessä n.150 euroa. Luottokuntaan otettu yhteyttä. Kiitos muppe otan sinuunnyhteyttä
- kylmäon
Miten palautan purkin takaisin, pitäisi saada RMA koodi, millä se palautetaan takaisin!
Asikaspalvelu ei sitä anna ja ne ei ymmärrä, mistä on kyse, vaikka kuinka selittää, kun tuo englannin kieli on sen verran heikkoa. - pöljä56
minä lähetin sähköpostia osoitteeseen [email protected]
ja peruin tilaukseni ensin vastattiin että ei voi perua ym ym...
minä uhkasin tehdä rikosilmoituksen ja johan tilaus peruuntui..
saas nähdä.....
- hölmölinen
Mihin sen voi peruuttaa. Minulle ei ole lähetetty vahvistusta, mutta rahaa on viety jo n. 300,00 yhteensä. Yhden purkin kerkisin hakea postista ja ihmetellä. mihin voin peruuttaa. Toinen purkkituli samanlaisessa paketissa, jota en lunastanut. Jos jollain on sähköposti, mihin voisi peruuttaa saisikon siitä tiedon, kiitos. Perintähomma on aloitettu pankin kanssa.
- kanssasisar
Soittamalla HETI numeroon 358753252982 (englanniksi) tai sätissä (englanniksi) osoite: http://myaccountsupport.net/. Onko sättikeskustelu sinulle tuttua? Jos ei niin opastan sinua: mene tuolle sivulle internettiin ja napsauta sivulla olevaa ON LINE- ruutua (naisen kuva). Kohta joku kysyy sinulta englanniksi miten voi palvella? Kirjoita kenttään nimesi ja osoitteesi, johon olet tilannut ko tuotteen ja mieluusti myös tilausnumerosi, joka on tilausvahvistuksessa (kerroit kyllä ettet ole vahvistusta saanut). Voit kirjoittaa : My name is xxx and my address is xxx. I have only ordered a free sample, nothing else! Stop this immediately! Please confirm this to my e-mail adress xxxxx." Siis suomeksi (jos et hallitse englantia) : "Nimeni on xxx ja osoitteeni on xxx. Olen tilannut ainoastaan näytteen, en muuta! Lopettakaa tämä välittömästi! Vahvistakaa tämä sähköpostiosoitteeseeni xxxxx." Heidän sähköpostiosoitteeseensa et voi perumista lähettää. Eivät voi muka sinne perumista vastaanottaa. Haluttu ilmeisesti tehdä mahdollisimman vaikeaksi.
- voiskot
Peruutus tuskin onnistuu...ainakaan helposti. Helpoin ja nopein tapa on kuolettaa kortti jolla on maksanut ja tilata uusi tilalla. Jos purkkeja tulee edelleen, niin palautus postiin eli ei ota niitä vastaan!
- OMGega
Pankista kerrottiin, että kortti pitää sulkea heti! Uusi tulee noin viikon kuluttua! Eivät puhuneet mitään luottoyhtiölle reklamoinnista vaan pyysivät reklamoimaan huijarifirmaa?
- information
Hei Te joilla on facebook-profiili...levittäkää tietoa myös siellä, koska tämä huijaus jatkuu kokoajan...
- aasiko
OMGega kirjoitti:
Pankista kerrottiin, että kortti pitää sulkea heti! Uusi tulee noin viikon kuluttua! Eivät puhuneet mitään luottoyhtiölle reklamoinnista vaan pyysivät reklamoimaan huijarifirmaa?
Hei hei...reklamaatio tehdään luottoyhtiölle...ei sieltä huijarifirmasta mitän saa vaikka mitä tekisit! Me saimma kaikki rahat takaisin luottoyhtiöstä...
- unohtanut
Hei! Mulle kävi samaten joskus 3 vuotta sitten. Tilasin rasvat (oli eri nimisiä) ja tililtä alkoi mennä aina 80€ kerralla ilman uusia toimituksia. Kuoletin kortin heti ja etsin netistä firman mailiosoitteen ( oli vaikeaa) ja lähetin sinne uhkausviestin. Sain vastauksen et lähetykset loppuvat. Tein poliisille rikosilmoituksen kun pankissa kehoittivat. Tuli vastaus et ei tutkita. Tein pankkiin reklamaation ja pankki palautti rahat tililleni. Nyt kun näin netissä rasvamainoksen tajusin heti et samat huijarit asialla ja googletin heti tämän huijatuksi joutuneiden listan. Se mulle jäi tapauksesta et vieläkin pelkään maksaa jotain netissä luottokortilla. Silti olen maksanut hotelleja ja matkoja....just tilasin trangian. Mut kosmetiikkaa...ei enää koskaan.
- Tyhmätyhmempityhmin
Näin kävi minullekkin...Irina Björklundiin luotin ja tililtä hävisi 2krt noin 80€. Pankista neuvottiin sulkemaan kortti ja tilaamaan uusi. Huomenna menen tekemään poliisilaitokselle rikosilmoituksen...katsotaan, kuinka käy
- Muppe2
Olen kirjoittanut reklamaatioita tänä vuonna "urakakka" eri ihmisille. Viime vuoden puolella autoin noin sataa ihmistä, joten uskon olevani jo ns. asiantuntija tämän huijarifirman kanssa. Rahojen palautusprosentti on tähän mennessä noin 99%. Yksi sai toistaiseksi vain puolet takaisin. Pankit ja luottokorttiyhtiöt tietävät tämän huijauksen, joten reklamointi on lähes asianajajan tasoista hommaa. Autan pientä nimellistä korvausta vastan. [email protected]
- pritku
Mulle tuli kaksi purkkia ja tililtä ehdittiin viedä lähetyskulut. Kuoletin kortin ja pankista sanottiin, että 170€ olisi juuri mennyt muuten.Mitään rikosta ei vielä ole ehtinyt tapahtua, jotenka en tee rikosilmoitusta vielä. Suomesta löytyy puh.nro 358923170593, mutta sieltä ei vastata.Samassa mainoksessa on yhteystiedot jonnekkin Middletowniin ja suomeksi lomake, minkä voi täyttää, Täytin sen ja siinä kielsin purkkien lähetyksen ja kerroin tehneeni heidän toiminnastaan rikosilmoituksen. Saa nähdä mitä tuleman pitää. Tämä tapahtui eilen
- Sxx
Miltä sivulta tuon lomakkeen siis saa näkyviin ?
- Tyhmätilaaja
Juuri sain peruttu sen tilauksen sähköpostilla. Oli myös pakko uhkailla kolmella eri tavalla. Tililtäni meni 79.40.
- Muppe2ÄThotmail.com
Restora Lumina ja Levante huijaus ... ... Apua rahojen takaisinsaantiin. Kyseessä on siis taitava huijaus. Sama huijaus kuin Garcinia Essentials laihdutustuotteissa. Rahat on mahdollista saada takaisin luottokorttiyhtiöltä asiantuntevasti laaditulla oikaisupyynnöllä eli reklamaatiolla. Olen nykyään jo aiheen asiantuntija. Yhteyden saa osoitteella [email protected]
- Neiti-82
Miten tämä sivusto voi edelleen olla olemassa..???!
- laillistako
SAMA SURULLINEN TARINA. VASTAANOTIN RIKKOUTUNEEN PURKIN (MITÄ LIE SISÄLTÄÄKÄÄN KUN IHME RASVA, MINUA EI AINAKAAN NUOREMMAKSI TEHNYT) JA OLEN MAKSANUT NYT 169€ UUDEN LUOTTOKORTIN TILAUS 10€. SAIN OHJEEN OTTAA YHTEYTTÄ SUORAAN MAKSUNVELOITTAJAAN (MTAID COM), SULKEA LUOTTOKORTTINI JA TOIVOA PARASTA.
IHMETTELEN NETTITILAUSTEN JA VARAUSTEN OIKEUTUSTA VELOITTAA ASIAKKAAN TILILTÄ TÄYSIN MIELIVALTAISESTI JOTAIN MUUTA, MITÄ ON SOVITTU! TILASIN MUUTAMA VUOSI SITTEN EUROSPORT KANAVAN. KANAVA LAKKASI PARIN KUUKAUDEN KULUTTUA TOIMIMASTA JA JATKUVASTA KIRJOITTELUSTANI HUOLIMATTA KO YHTIÖLLE, EN SAANUT VASTAUSTA ENKÄ KANAVAA TOIMIMAAN MUTTA KK-VELOITUS MENI TILILTÄNI. JOUDUIN TEKEMÄÄN REKLAMAATION LUOTTOKORTTIYHTIÖÖN JA SULKEMAAN KORTTINI JOTTA EN MAKSAISI TYHJÄSTÄ.
HILJATTAIN VARASIN AUTON CARRENTAL COM:STA AMERIKAN REISSUANI VARTEN. SOPIMUKSESSA LUKI, ETTÄ VELOITTAVAT SUMMAN PALAUTTAESSANI AUTON MATKAN LOPUTTUA. LENTONI OLI KUITENKIN MYÖHÄSSÄ 8 TUNTIA, EIKÄ AUTOVUOKRAAMO KENTÄLLÄ OLLUT AUKI. LÄHETIN YHTIÖLLE ILMOITUKSEN, ETTEN VOI AUTOA NOUTAA SOVITTUNA AIKANA. SEURAAVANA PÄIVÄNÄ SAIN ILMOITUKSEN, ETTÄ SOPIMUKSENI ON RAUENNUT KUN EN NOUTANUT AUTOA SOVITTUNA AIKANA JA HE VELOITTIVAT SAMANTIEN AUTONVUOKRAN LUOTTOKORTILTANI JA TEKIVÄT UUDEN HUOMATTAVASTI KALLIIMMAN SOPIMUSEHDOTUKSEN. EN HYVÄKSYNYT UUTTA SOPIMUSTA, JOTEN OLIN MAKSANUT AUTON MUTTA EN SAANUT SELLAISTA KÄYTTÖÖN. KOKO KAKSI VIIKKOA, JOTKA OLIN AUTOMATKAILUUN VARANNUT KULUIVAT TAISTELLESSA SÄHKÖPOSTITSE RAHOJEN PALAUTUKSESTA. MEINASIN TULLA HULLUKSI TUON KAHDEN VIIKON AIKANA SILLÄ KALIFORNIASSA ON MAHDOTONTA PÄÄSTÄ MIHINKÄÄN ILMAN OMAA KULKUNEUVOA.
EN USKALTANUT VUOKRATA TOISESTA AUTOVUOKRAAMOSTA AUTOA SILLÄ KYSE OLI NIIN HUOMATTAVASTA SUMMASTA, ETTEI MINULLA OLLUT MAHDOLLISUUTTA MAKSAA KAHDESTA AUTOSTA.
OLISIKO JOLLAKULLA NEUVOJA, MITÄ TÄLLAISTEN KÄYTÄNTÖJEN ESTÄMISEKSI VOISI TEHDÄ? - Apua_Reklamaatioon
KAPITEELILLA kirjoittavalle. Olisit ottanut yhteyttä [email protected], niin olisin tehnyt sinulle reklamaation pankille / luottokorttiyhtiölle, niin olisit sinäkin saanut rahasi takaisin vaivatta, kuten muutkin auttamani ihmiset, [email protected]
- muppe2ÄThotmail.com
Vain "helposti huijattava" turvautuu pankin apuun. Luuletteko, että pankki varaa teille aikaa kahdesta kolmeen tuntia kirjoittaakseen sellaisen reklamaation, että joutuvat palauttamaan teiltä LUOTTOKORTTIPETOKSELLA ... ei siis millään huijauksella kavalletut rahat. Asianmukainen reklamaatio on pituudeltaan noin neljä (neljä) A4 liuskaa rivivälillä 1 ja fontilla Arial 12 kirjoitettuna C0:sta alkaen. Huijarifirma teki yhden kohtalokkaan virheen vuodenvaihteen jälkeen päivittäessään toimitusehtosivuja. Nyt kyseiset sivut on poistettu. Onneksi otin talteen tammikuusta maaliskuuhun voimassa olleet toimitusehdot. NETS:lle ei jää muuta mahdollisuutta, kuin palauttaa rahat. Jos tarvitset oikeasti apua, niin ota yhteyttä. En tiedä toistaiseksi ketään, joka olisi saanut rahansa takaisin myyjältä. Tiedän kymmeniä, jotka ovat saaneet rahansa takaisin luottokorttiyhtiöltä. [email protected].
- Mubbe
Hei miten kävi Netsin kanssa? - Minäkin menin lankaan.
Mubbe - door
Näin kävi myös minulle.Tänään huomasin ,että tiliäni oli veloitettu 167.51 €4 kuukauden ajan , ennen kuin huomasin sen. Olin tilannut vain yhden erän postimaksun hinnalla, en muuta.Joka kuukausi lähetin takaisin paketin, koska en ollut tilannut niitä.Nyt meni tilinumero uusiksi ja keikka poliisille.Kyllä ottaa päähän ja hävettää.
- Maryja
Samoin kävi minulle. Otin yhteyttä asiakaspalveluun, mutta siellä asiakaspalvelijanainen puhui erittäin huonoa englantia aasialaisella korostuksella. Otin yhteyttä pankkiini. Pankki selvitteli asiaa useita kuukausia. Sain huijatut rahani takaisin. Maksoin vain alunperin sovitun summan (alle 10€/purkki) ko. yritykselle. Tulipahan tämäkin opittua kantapään kautta.
- Muppe2
Jos ei tunne huijausta "perin pohjin", niin mahdollisuudet saada rahansa takaisin ovat todella huonot. Nyt 160 ihmistä auttaneena osaan homman ja rahat palautetaan. Tämä on kuin lakimiehen työtä. Ihan ilmaiseksi en tee, koska yhteen tapaukseen kuluu kahdesta kolmeen tuntiin. Moni on yrittänyt ensin itse ja pettynyt (ammattitaidoton reklamaatio). Sen jälkeen on todella vaikea tehdä uusi ja uskottava reklamaatio pankille, kun "huijattu" on ensin kirjoittanut mitä sattuu. Oikeaa apua saa osoitteesta [email protected] LASKUN lähetän jälkikäteen, eli minun on vaara tulla huijatuksi :))
- ällistynyt
Jep Mitäpä teille poliisi vastasi..? Minulle vastasi, että mitään rikosta ei ole tapahtunut...että reklamaatioon on vastattu...tottakai ne vastaa siinä vaiheessa kun huomaavat tulevansa paljastetuiksi...multa meni kahteen- ties mitä mömmöä sisältävään Levante ja Lumina rasvoihin joku 180 e...aivan varmasti poliisi tietää, täytyy tietää, että kyseesä on huijaus...eli korvaako Nets silti(?) Koska näin monia huijattu Nets tietää varmasti että on huijaus, jos poliisi ei kerran tajua...
- Ajatsitten
Onko kukaan tutkituttanut, mitä purkit oikeasti sisältävät? Pystyykö Suomessa helposti jossain tutkituttamaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006484
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303873törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283260Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3761774- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471023Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11976Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11910- 42879