Olen Pohjois-Karjalasta kotoisin oleva 23-vuotias tyttönen joka etsii miesseuraa yli 80-vuotiasta herrasmiehistä. Harrastan tanssia ja balettia. Käytän alkoholia harvoin enkä tupakoi ollenkaan. Minulla on kaksi pientä chihuahuaa lemmikkeinä. Olen vaaleatukkainen, sinisilmäinen ja 163 cm. Sinä yli 80-vuotias sinkkumies, anna sähköpostiosoite niin tutustutaan ;)
Mistä löytyis mies? :)
9
<50
Vastaukset
- Ätminki
Pitäis varmaan antaa yli 80-vuotiaan vaarini osoite, se kun on yksinäinen ja kaipais seuraa.
=D.... voi veljet näitä.......sun täytty käydä kattomaaaaas vanhaankorist jos siel o kettää ennää sen ikääst hengis....Onnee vaa etsinttää....taisit unhottaa kriteereist viel sen, et poikaa ystävä kantitaatin pittäis olla kokeematon....eksääki ol?
- Herranpiika
MInä Pohjois-karjalainen Mies olen kyllä alle 80 vuotias.Jos haluat todella kiinnostaa miestä.Voin kertoa mistä saat minun puh.numeroni
- toinentytteli
Isoisäisääkö itsellesi olet etsimässä?
Mene tyttöseni ikäryhmäpalstalle, ehkäpä sieltä hänet löydät!?
Muuten elinikäodotus on jo noussut, joten rahaa on turha jahdata! - Herranpiika
Onhan tällaisia naisia jotka yrittää viedä vanhalta mieheltä rahat.Toivon että sinä et onnistu.
- Ätminki
Olishan se heti pitänyt tajuta että tuo nainen koittaa ryöstää jonkun papan.
- m-i-e-s
Nuo 80-vuotiaat markkina-arvonsa huipussa olevat herrasmiehet ovat melkein sukupuuton partaalla, uniikkeja yksilöitä. Suosittelen laskemaan tasoa ja tyytymään huonompaan, alle 80-vuotiaaseen, josta ei ole parisuhteeseen, eikä hänellä ole minkäänlaista markkina-arvoa, tuleehan se sinunkin kurpaantuminen jo 2-vuoden päästä.
- 8plus6
Aika paha :D
Siinä sulle biisi kosio matkalle.........tulee poika ystävälle nuoruus mieleen, vaikka toki nuorihan hän vieläkin on, jos sellaisen jostain löydät....
https://www.youtube.com/watch?v=7nnZZLWg8Hw
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895