Sallikaa mun nauraa....

Seireenitär

En voi millään ymmärtää kun tuolla treffipalstalla jo vähän useampikin ihan tavallinen ja isomahainenkin mies etsii seurakseen tyylikästä naista, joka viihtyy koroissa ja nahkahousuissa... Tällainen huuto on ollut useammankin kohdalla megafonissa... Siis mitä ihmettä, mitä nämä äijät oikein luulee?? Ei naiset ole mitään näyttelyesineitä... Tulee ihan sellainen olo, että pitäisikö naisen olla 24/7 jossain nahkavermeissä ja korkkareissa.... Aika harva edes viihtyy sellasissa.... Aikamoista naisten esineellistämistä..... Ja miten voi ihan tavallinen ukko vaatia itselleen jotain nahkahousuprinsessaa..... = DD

18

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NaurattaaNahatSekäAkat

sitä minäkin ihmettelen...miten voi ihan tavallinen ämmä vaatia jotain ihmemiestä, vaikka itse on kuin väsynyt ulkoliiteri.
      -Ja ei, nahkahousut ei kiinnosta. Kouluaikana jo ihmettelimme, mikä on haju, kun naiset sellaiset kovan bileillan jälkeen riisuu.
      Mutta aihe hyvä: miten ihmeessä tuolla kaikki yli-ikäiset puunaamaset naiset luulee kiinnostavansa nuorempiaan? Vaikka ovat ihan tavallisia 40-50 välisiä????

• kuuss

High five! :)

• Molemmille edellisille:

Kivahan se on, että on hauskaa. Jotenkin ei vain kuulosta aidolta ilolta. Tauko nettideittailusta voisi tehdä hyvää, jos vastakkainen sukupuoli noin kovasti ärsyttää ;)

• Totuudenkertojatar

No voihan sitä toivoa ja haluta ihan mitä vain! Minusta on hyvä että tuovat tuon innostuksen esille heti kättelyssä, ettei käy niin että joku nahkahousuissa ja korkkareissa totaalisesti viihtymätön tutustuu tällaiseen ja saakin sitten myöhemmin kuulla että toinen tykkää itselle epämieluisista releistä.

Mutta jos lähdetään vertaamaan näitä toiveita, niin voin kertoa taas yhden totuuden: Arvatkaapa kummalla onnistuu paremmin?
      A) Tuolla aloituksen möhömahalla, joka hakee nahkahousuihin ja korkkareihin pukeutuvaa tyylikästä naista? vai...
      B) Seuraavan viestin 40-50-vuotiaalla tavallisella naisella, joka etsii nuorempaa miestä?

Ei liene tarpeen kertoa oikeaa vastausta, se on kaikille selvä.

• 8753wetuihgvbv

Ei kukaan odota että pukeutuisi johonkin toisen maun mukaiseen 24/7, mutta suurin osa suomiakoista ei tee sitä ikinä.

• älähupata

Suurin osa suomiukoista tekee jotain mitä suomiakka toivoo? Hah...

• Qwessssaq
        älähupata kirjoitti:

Suurin osa suomiukoista tekee jotain mitä suomiakka toivoo? Hah...

Mutta ukot joutuvat kuuntelemaan nalkutusta ym. enemmän jota naisen pitäisi tajuta kompensoida.

• naiset-nirsoja

Niin ne tavis naiset vaati jotain hollywood hurmuria. Ottakaa naiset ne meikit naamasta pois ja lopettakaa se nirsoilu.

• 1plus13

Kumpiko se näyttelyesine onkaan mies vai nainen? Itse en kelpaa naisille vaikka huutaisin mitä tai olen huutamatta megafoniin. Puhutaan aina että luonne on tärkein. Jos naiselle luonne jotain merkkaisi niin olisin ollut suhteessa jo parikymmentä vuotta. Joten kyllä se tämä ulkonäkö on pääsyy joten turha sun on mekkalaa nostaa miesten toiveista koska itse olette niitä hypergamian mestareita ja pinnallisia.

• iöaghtöah

Kyllä löytyy naisia, mutta sinulle itsellesikin naisen pitää olla ihan muu kuin näyttelyesine.

Ja jos ei saa "nostaa mekkalaa" jostain tietystä asiasta niin eihän sitä saisi nostaa koskaan mistään. Ei täällä keskustelupalstoilla kukaan enää kirjoittaisi. Ei sinulla ole mitään varaa sanoa mistä muut saa kirjoittaa vain siksi että itselläsi on vastaava kokemus toisinpäin. Voithan siitä aina mainita, mutta ihan turha vihjaillakaan että ne joilla on muita ongelmia kuin sinulla, ei saisi kirjoittaa.

• mikäongelmana
        iöaghtöah kirjoitti:

Kyllä löytyy naisia, mutta sinulle itsellesikin naisen pitää olla ihan muu kuin näyttelyesine.

Ja jos ei saa "nostaa mekkalaa" jostain tietystä asiasta niin eihän sitä saisi nostaa koskaan mistään. Ei täällä keskustelupalstoilla kukaan enää kirjoittaisi. Ei sinulla ole mitään varaa sanoa mistä muut saa kirjoittaa vain siksi että itselläsi on vastaava kokemus toisinpäin. Voithan siitä aina mainita, mutta ihan turha vihjaillakaan että ne joilla on muita ongelmia kuin sinulla, ei saisi kirjoittaa.

No vittuako sä täällä piippaat kun itse toimitte täysin samoin ja vielä pahemmin pinnallisesti kuin miehet. Jos et hyväksy mitä toinen sukupuoli tekee niin katso peiliin ja mieti mitä itse teet. Provohan sun kirjoitukses oli eikä keskustelun avaus.

• iöghtöan

En minä ollut aloittaja.... Jos ei ole mitään asiaa niin vittuako itse piippaat ihan tyhjää tekstiä.

• Mitä lienee fantasioita

• Mitäs pahaa fetisseissä on? Eikai se nyt sitä tarkoitakaan että niissä 24/7 pitäisi olla.

• Nahaton

Valitettavan usein muuten kun tällaisen suomalaisen "nahkahousuprinsessan" sitten vihdoin kohtaa, niin se on muodoiltaan jotain aivan muuta prinsessa.

• erkkisherlokki

Kyllä ne naiset ihan itse esineellistävät itsensä. Jatkuvastihan tuolla sosiaalisessa mediassakin ollaan huulet törröllä, per-se pystyssä ja tissit esillä.
      Itse en taas ymmärrä miksi joku aikuinen ihminen ihmettelisi ihmisten fetissejä ja tarttuisi johonkin niinkin kesyyn kuin nahka-asuihin.
      Hakekoot äijät mitä huvittaa. Niin kai sinäkin teet?

• SusiHukkaTäällä

Samaa mieltä - kuka tykkää mistä tykkää. Ei ole minulta pois eikä häiritse millään tavalla.

Minusta on hyvin asiallista reilusti kertoa mitä etsii.

Toki itse olen häveliäs - enkä lähde tälläisiin erikoijuttuihin - son on taas minun ongelmani ja rajoitteeni...

Samaa mieltä siitä, että jos toisten kiinnostuksen kohteet häiritsevät - suosittelen poistumista nettideitissä.

Itseäni häiritsee enemmän sellainen käytös kun olen ihan selkokielellä kertonut etten hae varattua tai seksiseuraa - aina joku valopää kysyy kiinnostaako seksikumppani....

• pulinatpois

Kyllä se vain näin on että suurin osa meistä ollaan aika tavallisia ja harva poikkeaa hirveästi massasta. Jotenkin, itsekkin turhuautuneena koko sinkkumarkkinoihin täytyy todeta että kaikki tää perustuu huonoon itsetuntoon joka vain nousee mitä enemmän näitä haukkumisia lukee. Itse kaipaan miehen joka on tasapainossa, mielenterveys suhteellisen kunnossa ja olisi valmis viettämään mukavia hetkiä eikä stressata liikaa kelpaako vai ei. Itse olen ollut treffipalstoilla ja tinderissa mutta en sieltä ketään löytänyt. Mieluummin tapaan heti livenä niin tietää natsaako.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      152
      3406
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2389
    3. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      12
      1194
    4. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      112
      1169
    5. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      48
      937
    6. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      9
      913
    7. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      19
      870
    8. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      864
    9. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      36
      692
    10. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      196
      666
    Aihe