työhyvinvointi

pöyristynyt

Mitä mieltä olette siitä kun eräs työntekijä pompottaa esimiestä mennen tullen,poistaa itsensä työtehtävistä,lähettelee sähköposteja että joku on hymyillyt omahyväisesti,eikä häntä ymmärretä.on nyt saikulla mutta tulisi hoitamaan yhden työtehtävän sairasloman aikana,esimies antoi siihen luvan,entä meidän muiden turvallisuus,kun kyseessä on mielenterveysongelmasta.itse olen sitä mieltä että ei missään tapauksessa voi tulla töihin kesken sairasloman,kertokaa mielipiteenne!!!!

4

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huvittunut

Taidat olla itse terapian tarpeessa.

• pöyristynyt

Eipä se tietenkään pahaa tekisi sullekkaan ,en tietenkään voi avata koko totuutta jossain keskustelufoorumilla,mutta tästä kyllä on huvi kaukana.ole onnellinen jos ei tarvitse olla noinkin sairaassa työyhteisössä,hyvääjatkoa ja lisäähuveja.

• tarpeekseni

Kentältä terveisiä, että kyllä työyhteisöissä on kaikenlaista... Itse olen juuri vaihtamassa työpaikkaa, jos löytyy, kun en katso enää voivani luottaa siihen, ettei työkaveri puutu tuntitöideni määrään.
        Sopimuksenkin ihan esille kaivelin, sen pomon kanssa tehdyn, ei auennut siitäkään vanhasta lapusta, miksi vakikohteeni ja viikkotuntini ovat karkaamasa.
        Viikonlopun alkaessa en ehtinyt saada tarkentavaa tietoa pomolta, ja työtoveri taas on kääntämässä sanomisiaan nurinpäin kuin takkia.
        Takana suurimmaksi osaksi valvottu viikonloppu. Hermot suikaleina, mutta lähdin hommiin, ja venttaan pomolta tiedotetta.
        Niin- jo viides vuosi tätä työkamu on työnjohtaja- meininkiä, huom- kyseessä on työparityö. Ilmoitteli todennäköisesti pe huu haata, mutta näin sitten pilaantui hyvä viikonloppu osa-aikavakilta.

• Hei.hei.katomua

Jos työntekijä pompottaa pomoa, voi olla kyseessä heikko pomo, jonka tämä kyynärpää-tahdon pomoksi pomon paikalle-saalistaja näkee. Näitä itseään täynnä olevia pätemisen mestareita näkee kaikilla työpaikoilla. Narsismia? Empatiaköyhyyttä? Kasvatuksesta opittua ilkeyttä? Huonoa itsetuntoa, joka halutaan peittää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      465
      3998
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1692
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1516
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1464
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1408
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      60
      1375
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1306
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1229
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1079
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1067
    Aihe