Mitä mieltä olette siitä kun eräs työntekijä pompottaa esimiestä mennen tullen,poistaa itsensä työtehtävistä,lähettelee sähköposteja että joku on hymyillyt omahyväisesti,eikä häntä ymmärretä.on nyt saikulla mutta tulisi hoitamaan yhden työtehtävän sairasloman aikana,esimies antoi siihen luvan,entä meidän muiden turvallisuus,kun kyseessä on mielenterveysongelmasta.itse olen sitä mieltä että ei missään tapauksessa voi tulla töihin kesken sairasloman,kertokaa mielipiteenne!!!!
työhyvinvointi
4
226
Vastaukset
- Huvittunut
Taidat olla itse terapian tarpeessa.
- pöyristynyt
Eipä se tietenkään pahaa tekisi sullekkaan ,en tietenkään voi avata koko totuutta jossain keskustelufoorumilla,mutta tästä kyllä on huvi kaukana.ole onnellinen jos ei tarvitse olla noinkin sairaassa työyhteisössä,hyvääjatkoa ja lisäähuveja.
- tarpeekseni
Kentältä terveisiä, että kyllä työyhteisöissä on kaikenlaista... Itse olen juuri vaihtamassa työpaikkaa, jos löytyy, kun en katso enää voivani luottaa siihen, ettei työkaveri puutu tuntitöideni määrään.
Sopimuksenkin ihan esille kaivelin, sen pomon kanssa tehdyn, ei auennut siitäkään vanhasta lapusta, miksi vakikohteeni ja viikkotuntini ovat karkaamasa.
Viikonlopun alkaessa en ehtinyt saada tarkentavaa tietoa pomolta, ja työtoveri taas on kääntämässä sanomisiaan nurinpäin kuin takkia.
Takana suurimmaksi osaksi valvottu viikonloppu. Hermot suikaleina, mutta lähdin hommiin, ja venttaan pomolta tiedotetta.
Niin- jo viides vuosi tätä työkamu on työnjohtaja- meininkiä, huom- kyseessä on työparityö. Ilmoitteli todennäköisesti pe huu haata, mutta näin sitten pilaantui hyvä viikonloppu osa-aikavakilta.
- Hei.hei.katomua
Jos työntekijä pompottaa pomoa, voi olla kyseessä heikko pomo, jonka tämä kyynärpää-tahdon pomoksi pomon paikalle-saalistaja näkee. Näitä itseään täynnä olevia pätemisen mestareita näkee kaikilla työpaikoilla. Narsismia? Empatiaköyhyyttä? Kasvatuksesta opittua ilkeyttä? Huonoa itsetuntoa, joka halutaan peittää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442797Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761761Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061624Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 591360
- 941253
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121138- 471129