Mitä mieltä olette siitä kun eräs työntekijä pompottaa esimiestä mennen tullen,poistaa itsensä työtehtävistä,lähettelee sähköposteja että joku on hymyillyt omahyväisesti,eikä häntä ymmärretä.on nyt saikulla mutta tulisi hoitamaan yhden työtehtävän sairasloman aikana,esimies antoi siihen luvan,entä meidän muiden turvallisuus,kun kyseessä on mielenterveysongelmasta.itse olen sitä mieltä että ei missään tapauksessa voi tulla töihin kesken sairasloman,kertokaa mielipiteenne!!!!
työhyvinvointi
4
127
Vastaukset
- Huvittunut
Taidat olla itse terapian tarpeessa.
- pöyristynyt
Eipä se tietenkään pahaa tekisi sullekkaan ,en tietenkään voi avata koko totuutta jossain keskustelufoorumilla,mutta tästä kyllä on huvi kaukana.ole onnellinen jos ei tarvitse olla noinkin sairaassa työyhteisössä,hyvääjatkoa ja lisäähuveja.
- tarpeekseni
Kentältä terveisiä, että kyllä työyhteisöissä on kaikenlaista... Itse olen juuri vaihtamassa työpaikkaa, jos löytyy, kun en katso enää voivani luottaa siihen, ettei työkaveri puutu tuntitöideni määrään.
Sopimuksenkin ihan esille kaivelin, sen pomon kanssa tehdyn, ei auennut siitäkään vanhasta lapusta, miksi vakikohteeni ja viikkotuntini ovat karkaamasa.
Viikonlopun alkaessa en ehtinyt saada tarkentavaa tietoa pomolta, ja työtoveri taas on kääntämässä sanomisiaan nurinpäin kuin takkia.
Takana suurimmaksi osaksi valvottu viikonloppu. Hermot suikaleina, mutta lähdin hommiin, ja venttaan pomolta tiedotetta.
Niin- jo viides vuosi tätä työkamu on työnjohtaja- meininkiä, huom- kyseessä on työparityö. Ilmoitteli todennäköisesti pe huu haata, mutta näin sitten pilaantui hyvä viikonloppu osa-aikavakilta.
- Hei.hei.katomua
Jos työntekijä pompottaa pomoa, voi olla kyseessä heikko pomo, jonka tämä kyynärpää-tahdon pomoksi pomon paikalle-saalistaja näkee. Näitä itseään täynnä olevia pätemisen mestareita näkee kaikilla työpaikoilla. Narsismia? Empatiaköyhyyttä? Kasvatuksesta opittua ilkeyttä? Huonoa itsetuntoa, joka halutaan peittää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5446786Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3202530Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271206
- 301138
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41118- 83956
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel97929Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60915- 41802