Eli haluaisin ostaa Epiphonen Wilshire Phant-o-maticin, mutta ei tunnu löytyvän Suomesta, ja nettikaupat joista kattellu, eivät kuljeta tänne. Mistä tiettyjä kitaroita etsivät yleensä löytävät etsimänsä, ja mitä tässä voi tehdä? Voisiko liikkeisin, esim. Thomannille, pyytää kitaraa lisättäväksi valikoimaan, vai pitäisikö vain metsästää käytettynä? Apua, neuvokaa D:
Mistä kitaraa voi etsiä?
8
113
Vastaukset
- örri
Kokeile ebay:stä.
- fantomatik
Uskaltaakohan sieltä, onko tavallinenkin kitaranostopaikka? Jotenki oon saanu ebaysta aika epäluotettavan kuvan, ja ainut myyjä jonka nyt löysin sieltä (vielä en vois ostaa, rahankeruu kesken) on sellainen, jolla ehdot yms lukee saksaksi, eli en ymmärrä niitä ja epäselvissä tapauksissa kommunikointi olisi kielimuurin takia vaikeaa...
- Mika2222222222
PayPalin ostoturva on ainakin kerran lähipiirissäni osoittautunut toimivaksi eebeissä. Tuolaisia skittoja olen joskus nähnyt muusikoiden netin torilla myynnissä joten kannattanee tarkkailla sillekin suunnalle vallankin jos vielä rahojakin keräilet.
- Vvzz
Älä osta epiphonee. Valitse tokai, esp, kramer, jackson, gibson, ibanez. Laadussa epiphone häviää.
- fantomatik
Ostanpas.
- Mika222222222
ESP on noista ainoa joka tekee vain kalliimpia kitaroita (jotka ei ole Epiphonen kanssa vertailukelpoisia) (huom ESP on eri asia kuin LTD, joka on enemmän halppis, tai ei nyt sekään mikään halpa aina ole, mutta enemmän Epiluurin tapaista aasia tuotantoa), Gibsonin halvat mallit ovat pintakäsittelyltään huomattavasti ohuempia kuin Epiphonen mikään malli, vaikka itse kyllä pidän halpojakin Gibsoneita oikein hyvinä kitaroina. Tokain paremmat mallit ovat kyllä parempia kuin Epiphone, mutta ne ovat myös monin verroin kalliimpia ja Tokain halpikset eivät ole Epiluuria kummempia.
Toisin sanoen en näe mielekkäänä tulle julistamaan jollekin joka on ostamassa luokkaa viidensadan euronkitaraa, että kahden tonnin kitara on parempi. Minusta Epiphone on ihan hyvä vaihtoehto kitaraksi. Muitakin on, mutta ei Epiphone huono ole.
- Pitkätukka_46v
Muusikoiden netisä kyselet tai siten Facebookissa on kans hyvä ryhmä "Soitinkirpputori". Kyselyä vaan sinne.
Google translator kyllä kääntää saksan ihan kelvolliseksi englanniksi jos tarvii sanksankielisen kanssa kauppoja tehdä. Suomeksi tuolla käännöspalvelulla ei kannata kääntää. - fantomatik
Kiitos paljon käytetynostopaikkojen vinkkauksista, täytyykin alkaa noita seurailemaan. Itseasiassa löysin jo kyseisen kitaran brittiläisestä liikkeestä, mutta käytettynähän saisi halvemmalla ja pääsisi luultavasti myös testailemaan ja tarkastaan kunnon :) palautukset liikkeisiin aina jotenki hankalan tuntusia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3237678Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161402- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j581196Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029