Eli mistä löytäis suomalaista Soulia, ja onko teillä ehdottaa jotain tiettyä hyvää soul laulajaa/bändiä?
Suomisoul
7
3127
Vastaukset
- "soul-kojo"
suomalaista soulia ei ole olemassa. Olen siitä luojalle ikuisesti kiitollinen!
- Dr Feelgood
Itse asiassa 1970-luvulla monikin poplaulaja otti vaikutteita soulista ja Kirka Babitzin oli yksi paremmista, omalla omituisella tavallaan.
Mutta onneksi se sitten loppui ja Suomessa palattiin humppaan. - Hyvää soulia
Sellainen suomalainen bändi kuin Soul Connection, on valtavirran ulkopuolella erittäin tasokasta soulia soittava orkesteri. En tosin tiedä ovatko enään koossa, mutta pari levyä tuli. Sanoitukset gospelvaikutteisia.
- ymca
moi! Tässä välissä voisin suositella kaikkia tutustumaan kotimaiseen bandiin nimeltä Quintessence. Quintessencen musiikkia on mielestäni vaikea lokeroida mihinkään genreen, mm. jazz,hiphop,brokenbeat,soul,funk vaikutteet kuultavissa. Jos jotain tyylisuuntaa lähdetään "hakemaan" niin olisi se mielestäni nu-soul. Erittäin sielukasta musiikkia! Varsinkin bändin vokalisti Emma Salokoski on tyrmäävä..(levyttänyt myös soolomatskua) no joo ei kannatta jättää huomioimatta! lisää tietoa www.quintessence.fi
- lakana
No ainaki ens lauantaina bändi on kasassa. Ne soittaa Savoyssa klo 19.30 alkaen, keikalla vierailee mm. Sami Saari
- AnnaAbreu
Anna Abreullahan oli silloin uransa alkuaikoina soul tyylistä musiikkia. Nyttemmin on sitten vaihtunut vähän popimpaan suuntaan.
- Soulset
Vuonna 1968 oli tällainen bändi:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Soulset
Eetu Vesala nousi sittemmin maailmanmaineeseen omintakeisella jazzillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi892132En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222121- 431799
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131452Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361349- 301296
- 951131
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201006Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23867