Lähdetäänkö...

...lenkille heti kohta nyt? Tallustellaan vesisateessa ja parannellaan maailmaa. :)

25

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olipa ihana ilma. :) Vesisadekin ehti loppua ennen ulos pääsyä. Radiosta tulee retro perjantai ja sen tahdissa on hyvä tallustella eteenpäin ja muistella menneitä. ;) Mennään sit toiste ystäväiseni yhdessä parantelemaan maailmaa. Jookos? <3

    • Onkoystäväisesi

      Mies?

    • Ystävä saa olla mies tai nainen. :) Kunhan osaa tarvittaessa puhua ja tarvittaessa olla hiljaa.

    • Minävoisinhänen

      Kanssaan lähteä.

    • Tämän illan lenkiltä myöhästyit. Katsotaan sit toisena päivänä uudelleen? :D

    • Kyllävain_

      Jos olet hän. Tuntemattomien kanssa en lähde lenkille.

      • Mielessäinolisi

        Että mentäisiin hänen kanssaan samaan aikaan lenkille ja "sattumalta" törmättäis ja sit voitais jutella jotain ja halattais, eikä kerrottais siitä muille.


      • Ainahan sitä voi itse kukin lähteä lenkille, kun aika sovitaan ja katsotaan tuleeko joku vastaan. ;) Dadaa, täällä metsässä ei kauheen usein ketään vastaan tule. :D Eli mä taidan lenkkeillä jatkossakin yksin ja nauttia hiljaisuudesta ja rauhasta. <3 Mut mielikuvissa joku voi aina olla mun mukana.


      • Etkövoisi

        Lenkkeillä jossakin joskus, että voisit häneen edes törmätä?


      • Voisin tietysti. En vain tiedä keneen haluaisin törmätä ja kuka haluaisi törmätä muhun. :)


      • Eikösinullasiis
        enkelinsilmin kirjoitti:

        Voisin tietysti. En vain tiedä keneen haluaisin törmätä ja kuka haluaisi törmätä muhun. :)

        Ole yhtä ystäväistä keneen haluaisit törmätä? Jutella? Muistella menneitä?


      • Pitäisikö olla? Jos haluan johonkin tiettyyn ihmiseen törmätä, niin voisin kaiketi soittaa tai tekstata, et josko lähtis mun kans lenkille. Ai niin, paitsi et mun puhelin on syöny mun numerot... :D
        Ehkä sille on syynsä et menneet on menneitä. <3


      • Niintottakai
        enkelinsilmin kirjoitti:

        Pitäisikö olla? Jos haluan johonkin tiettyyn ihmiseen törmätä, niin voisin kaiketi soittaa tai tekstata, et josko lähtis mun kans lenkille. Ai niin, paitsi et mun puhelin on syöny mun numerot... :D
        Ehkä sille on syynsä et menneet on menneitä. <3

        Eli jos olen mennyt ystäväsi, niin et halua törmätä minuun?


      • Niintottakai kirjoitti:

        Eli jos olen mennyt ystäväsi, niin et halua törmätä minuun?

        Mulla ei ole kuin yksi entinen ystävä johon en haluaisi törmätä, enkä todellakaan usko hänen löytyvän tältä palstalta. :) Eli ei mulla ole mitään sitä vastaan jos törmäisin vanhaan ystävään. <3


      • Entäjos
        enkelinsilmin kirjoitti:

        Mulla ei ole kuin yksi entinen ystävä johon en haluaisi törmätä, enkä todellakaan usko hänen löytyvän tältä palstalta. :) Eli ei mulla ole mitään sitä vastaan jos törmäisin vanhaan ystävään. <3

        Minä olen juuri se entinen ystävä, kehen et halua törmätä?


      • Entäjos kirjoitti:

        Minä olen juuri se entinen ystävä, kehen et halua törmätä?

        Mistäs niin päättelet? Jos olet nainen ja menit viime kesänä naimisiin, niin voit olla se ihminen keneen en halua törmätä. Jota en todellakaan usko. :D


      • Päättelenvain
        enkelinsilmin kirjoitti:

        Mistäs niin päättelet? Jos olet nainen ja menit viime kesänä naimisiin, niin voit olla se ihminen keneen en halua törmätä. Jota en todellakaan usko. :D

        Koska minusta tuntuu, ettei hän halua minuun törmätä. En ole aikaan se, kehen et haluaisi törmätä.


    • Noh, ehkä olen hän tai sitten en. ;) Ei voi tietää, vai voiko? Siinäpä meillä arvoitusta kerrakseen.

    • Olettaiet

      Hänen kanssaan haluaisin jutella.

    • Mistä haluaisit hänen kanssaan jutella?

    • TonyThunderfield

      Mitä haluat jutella?

      • No vaikkapa, kuinka kaunis on tuo taivas ja kuinka rajattomat mahdollisuudet joillain asioilla on. Siis kaikesta mitä mieleen juolahtaa. :)


    • TuumasEdison
      • Jaa-a, mun koneeni teki lakon, niin en näe... :(


    • Minähaluaisin

      Jutella hänen kanssaan kaikesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1575
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1292
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1040
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      867
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      785
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      685
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      658
    Aihe