...lenkille heti kohta nyt? Tallustellaan vesisateessa ja parannellaan maailmaa. :)
Lähdetäänkö...
25
<50
Vastaukset
Olipa ihana ilma. :) Vesisadekin ehti loppua ennen ulos pääsyä. Radiosta tulee retro perjantai ja sen tahdissa on hyvä tallustella eteenpäin ja muistella menneitä. ;) Mennään sit toiste ystäväiseni yhdessä parantelemaan maailmaa. Jookos? <3
- Onkoystäväisesi
Mies?
Ystävä saa olla mies tai nainen. :) Kunhan osaa tarvittaessa puhua ja tarvittaessa olla hiljaa.
- Minävoisinhänen
Kanssaan lähteä.
Tämän illan lenkiltä myöhästyit. Katsotaan sit toisena päivänä uudelleen? :D
- Kyllävain_
Jos olet hän. Tuntemattomien kanssa en lähde lenkille.
- Mielessäinolisi
Että mentäisiin hänen kanssaan samaan aikaan lenkille ja "sattumalta" törmättäis ja sit voitais jutella jotain ja halattais, eikä kerrottais siitä muille.
Ainahan sitä voi itse kukin lähteä lenkille, kun aika sovitaan ja katsotaan tuleeko joku vastaan. ;) Dadaa, täällä metsässä ei kauheen usein ketään vastaan tule. :D Eli mä taidan lenkkeillä jatkossakin yksin ja nauttia hiljaisuudesta ja rauhasta. <3 Mut mielikuvissa joku voi aina olla mun mukana.
- Etkövoisi
Lenkkeillä jossakin joskus, että voisit häneen edes törmätä?
Voisin tietysti. En vain tiedä keneen haluaisin törmätä ja kuka haluaisi törmätä muhun. :)
- Eikösinullasiis
enkelinsilmin kirjoitti:
Voisin tietysti. En vain tiedä keneen haluaisin törmätä ja kuka haluaisi törmätä muhun. :)
Ole yhtä ystäväistä keneen haluaisit törmätä? Jutella? Muistella menneitä?
Pitäisikö olla? Jos haluan johonkin tiettyyn ihmiseen törmätä, niin voisin kaiketi soittaa tai tekstata, et josko lähtis mun kans lenkille. Ai niin, paitsi et mun puhelin on syöny mun numerot... :D
Ehkä sille on syynsä et menneet on menneitä. <3- Niintottakai
enkelinsilmin kirjoitti:
Pitäisikö olla? Jos haluan johonkin tiettyyn ihmiseen törmätä, niin voisin kaiketi soittaa tai tekstata, et josko lähtis mun kans lenkille. Ai niin, paitsi et mun puhelin on syöny mun numerot... :D
Ehkä sille on syynsä et menneet on menneitä. <3Eli jos olen mennyt ystäväsi, niin et halua törmätä minuun?
Niintottakai kirjoitti:
Eli jos olen mennyt ystäväsi, niin et halua törmätä minuun?
Mulla ei ole kuin yksi entinen ystävä johon en haluaisi törmätä, enkä todellakaan usko hänen löytyvän tältä palstalta. :) Eli ei mulla ole mitään sitä vastaan jos törmäisin vanhaan ystävään. <3
- Entäjos
enkelinsilmin kirjoitti:
Mulla ei ole kuin yksi entinen ystävä johon en haluaisi törmätä, enkä todellakaan usko hänen löytyvän tältä palstalta. :) Eli ei mulla ole mitään sitä vastaan jos törmäisin vanhaan ystävään. <3
Minä olen juuri se entinen ystävä, kehen et halua törmätä?
Entäjos kirjoitti:
Minä olen juuri se entinen ystävä, kehen et halua törmätä?
Mistäs niin päättelet? Jos olet nainen ja menit viime kesänä naimisiin, niin voit olla se ihminen keneen en halua törmätä. Jota en todellakaan usko. :D
- Päättelenvain
enkelinsilmin kirjoitti:
Mistäs niin päättelet? Jos olet nainen ja menit viime kesänä naimisiin, niin voit olla se ihminen keneen en halua törmätä. Jota en todellakaan usko. :D
Koska minusta tuntuu, ettei hän halua minuun törmätä. En ole aikaan se, kehen et haluaisi törmätä.
Noh, ehkä olen hän tai sitten en. ;) Ei voi tietää, vai voiko? Siinäpä meillä arvoitusta kerrakseen.
- Olettaiet
Hänen kanssaan haluaisin jutella.
Mistä haluaisit hänen kanssaan jutella?
- TonyThunderfield
Mitä haluat jutella?
No vaikkapa, kuinka kaunis on tuo taivas ja kuinka rajattomat mahdollisuudet joillain asioilla on. Siis kaikesta mitä mieleen juolahtaa. :)
- TuumasEdison
https://youtu.be/DZtDFIJqRv8
Now drive, drove, droven. Menikö oikein? - Minähaluaisin
Jutella hänen kanssaan kaikesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915