Mennäänkö...

...ystäväiset nukkumaan. Tehdään treffit Nukku-Matin maahan. Jutellaan siellä kaikki vaivaavat asiat läpi ja aamulla herätään iloisena uuteen päivään. <3

Hyvää yötä ja kauniita unia kaikille tasapuolisesti.

97

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tehdäänvain

      Hyvää yötä sinulle :)

    • enkelinsilminn

      Nukuitko hyvin?

    • Ihanhyvinnukuin

      Heräsin vain turhan aikaseen, kun työasiat pyörivät päässä. Entä sinä?

    • Aloitin pyörimisen viiden jälkeen, siihen asti nukuin hyvin. :) Nyt on pienet päikkärit nukuttu, niin jaksaa illan olla töissä.
      Onko töissä murheita, kun pyörivät päässä? :/

    • Einiinsanotusti

      Murheita ole, mutta muuta stressaamista tullut työasioista.

    • Stressin purkuun sit jonnekkin. :)

    • Kylläsesiitä

      Pitää vaan rauhoitella itseään, että kaikki menee hyvin. Kyllä se ajan kanssa laantuu :)

    • Kun käy vähän happihyppelyllä pihalla ja jättää ne työasiat sinne, niin hyvä tulee. :) Ja tottakai kaikki menee hyvin! :)

    • Toivottavastihyvin

      Tänään voisin käydä pienellä kävelyllä. Kyllä tähänkin asti on selvitty kaikesta :)

    • Ulkona on nyt hyvä käydä kävelemässä, kun on pientä väriäkin ilmassa. :) Syksy <3

    • Itsekinpidän

      Syksystä :) Ei liian kylmä, eikä liian kuuma. Ihania värejä puustossa ja aurinko vieläkin pilkahtelee piilostaan. Välillä sadettakin, niin luonto saa vettä :)

    • Aivan. Mä "herään" aina syksyisin. Jaksan paljon paremmin ja tykkään enemmän ulkoilla. Kesällä on usein niin kuuma ettei jaksa... Ja noi lehtien värit <3 Välillä on myös ihana katsella ja kuunnella sateen ropinaa.

    • Syksyonhyvääaikaa

      Niin on. Itse pidän siitä myös. Sateen ropina rauhoittaa mukavasti. Syksyllä on ihana vain käpertyä peiton alle. Myös ulkoilu onnistuu ja virkistää :)

    • Ainoo miinus syksyssä on hirvikärpäset. Onneksi ne ei sentään valtaa joka metsää. On ihana vain kävellä metsässä ja ihastella luonnon kauneutta. <3

    • Niintotta

      Ei kivoja otuksia ne. Luonto on ihanan hapekas :) Hyvä lenkkeillä ja kävellä. Luonnossa on ihana kuunnella lintujen ääniä ja sitä rauhoittavaa hiljaisuutta :)

    • Nyt tekis mieli lähtee sinne metsän rauhaan ja taidan niin tehdäkkin. Kiva kun olet! :) Ihanaa päivänjatkoa sinulle!

    • Kivajuttu_

      Rauhoittavaa metsäreissua sinulle :) Ihanaa päivänjatkoa myös :)

    • Kiitos, jäi vähän lyhyeksi kun piti lähtee töihin.

    • Mitäs sun iltaan kuuluu? :)

    • Mitäpästässä

      Kohta aattelin mennä jo nukkumaan, kun alko jo väsyttää. Tämmönen perus lauantai-ilta ollu :) Mitäs sun? :)

      • Töissä vielä.. Väsyttää ja tahtoisin nukkumaan. :) Hyvää yötä ja kauniita unia. :)


    • sinullekin hyviä öitä

    • Voimiasinne

      Hyvää yötä ja kauniita unia sinullekin :)

      • Tuplahyvätyöt

        Joku toinenkin tuli sanomaan sinulle hyvää yötä :) Saankohan unta, kun täysikuu möllöttää taivaalla :)


      • Yritä saada nukutuksi kuusta huolimatta. :)


    • Huomentavaan

      Sain nukutuksi, mutta heräsin taas näin aikaseen. Mitäs sun aamuun? :)

    • Huomenta! :)

      Heräsin kans ennen seitsemää, tosin se on mulle ihan normaalia. Kävin koiran kans pienellä lenkillä ja totesin, et on aika kylmä ilma. Täytyy alkaa kaivaa lämpösempiä vaatteita esiin. Ihastelin kaunita maisemia, ihan kuin ois liukuvärjätty koko maisema. <3 Kaunista ja koleaa. :)

      Tänään täytyis keskittyä läksyihin. Täytynee vaan yrittää kaivaa motivaatio siihen hommaan jostain. Mitäs suunnitelmia sulla on? :)

    • Onsekiva

      Kun on edes joku, jonka viestejä täältä voi odottaa. Huomenta vaan :) Nyt on totta kylmentynyt ilma, varsinkin aamuisin on jo tosi vilponen. Ihanan syksyinen aamu :) Mulla vähän samoja hommia, kuin sulla. Mukavaa sunnuntaita :)

    • Motivaatio on vielä hakusessa läksyjen suhteen. Toisenlaisia opiskelujuttuja sain sentään tehtyä. :) Kävin katselemassa junnukiekkoa ja nyt vähän palelee... Mites sun päivä?:D

    • Voisitko luoda itsellesi profiilin tänne? :D

    • Joovointehdä

      Kyllä se motivaatio löytyy, kun yrittää vaan löytää niistä asioista jotain mielenkiintoista :) Ihan hyvin on mun päivä mennyt. Oon saanut tänään tehtyä tosi hyvin hyödyllisiä asioita, enkä ole vain laiskotellut :)

      • Tässä on siis mun profiili nyt :)


      • Kiitos! Hieno juttu. Kauniin nimen keksit. :) Nyt ei sit toiset pääse huutelemaan huomaamatta väliin. ;)

        Nyt oon saanu jo tehtävät eteen. Tää tehtävä on yrittäjyydestä ja tuntuu niin kovin monimutkaiselta... Toisaalta mun ei ole ihan pakko edes tehdä tätä, mutta kai mä yritän silti. :)


    • Kiitos :) Tsemppiä siihen :) Mulla vähän vielä tekemistä ja sitten yritän rentoutua ja valmistautua alkavaan viikkoon :) Mukavaa iltaa sinulle! :)

    • Kiitos! :) Tein hetken sitä tehtävää ja luovutin, mut sain tehtyä yhden toisen tehtävän. Huomenna vois kokeilla uudelleen. Jos joka päivä tekee vähän, niin kai se siitä joskus valmistuu. Kävin koiran kans lenkillä ja nyt tarttis jaksaa hetki valvoa ja sit vois mennä unten maille. :)
      Rentouttavaa ja mukavaa iltaa sulle! Niin ja kauniita unia, jos en enää "kohdata" täällä. :D
      Kiva, kun olet! :)

    • Kyllä se siitä valmistuu :) Itse valvon vielä noin tunnin ainakin. Kiitos, samoin :) Hyviä unia myös sinulle :) Aiotko katsoa "verikuuta" yöllä? :)

    • Luultavasti Nukku-Matti vie mennessään, et jää kuu näkemättä. Toisaalta ois kyllä kiva pukee paljon vaatetta ja mennä trampoliinille maate ja ihastella kuuta. :D Nukkua sit siinä, jos uni vie mennessään. Meinaatkos itse katsella? Vaikuttaako kuu paljon sun uniin?

    • Minullakin varmaan. Jos satun heräämään keskellä yötä, niin tottakai kurkkaan miltä näyttää :) Ei yleensä vaikuta, mutta joskus vaikuttaa unettomuutena :)

    • Nyt hampupesulle ja sänkyä kohti. Hyvää yötä, jatketaan juttua unimaassa? Ihastellaan kuuta ja lennetään pilvien päällä. :)

    • Hyvää yötä :) Itse valvon vielä vähän aikaa. Voidaan jatkaa jutustelua unimaailmassa. Tehdään niin :) Pilvillä pehmoisilla leijutaan ja ihastellaan kaunista kuuta :)

    • Huomenta! :)
      Nukuitko hyvin? Kävitkö kuuta ihailemassa? Mä nukuin vähän levottomasti ja kuu jäi arvatenkin näkemättä.
      Toivottavasti sait rentouduttua kunnolla viikonloppuna, niin jaksat taas arjen askareita. Ihanaa maanantai aamua sinulle! :)

    • Päivää :) Nukuin ihan hyvin. Ei meinannut uni tulla aluksi, mutta kyllä sitten vähän ajan päästä tuli :) Näin aika jännää unta. Nukuin kuun yli, niin en ehtinyt nähdä sitä ollenkaan. Katsoin siitä vain kuvia, miltä näytti. Sain viikonloppuna ladattua virtaa, että jaksaa nyt viikon urakoida :) Mukavaa maanantaita sinulle :)

    • Onpas ollut menevä vapaapäivä. :) Tultiin kaverin kans uimahalilta äsken ja ihasteltiin taivaan värejä. Taivasta ois voinu jäädä tuijottamaan pisemmäksi aikaakin. Nyt täytys huomista koulupäivää varten etsiä kaikki tarvittava ja sit vois mennä vaikka tutumaan.
      Mites sun päiväs on menny? :) Ihanaa iltaa sinulle ja hyvää yötä jos ei enää "kohdata". :)

    • Oi miten kivalta kuulostaa :) Mun päivä on mennyt ihan hyvin ja tuntuu, että päivä meni hirveän nopeasti, vaikka ei sitä paljoa edes tehnytkään mitään erikoista. Koulujuttuja vain. Kohta vois mennä jo nukkumaan. Kuin myös, ihanaa iltaa ja hyvää yötä sinulle :)

    • Mun päivä on menny kans nopeesti. Yllärihoitoja tuli tehtäväksi. :D Saanko olla utelias ja kysyä, et mitä alaa opiskelet? :)
      Nyt ei enää oikein ajatus liiku ja pakko suunnata unten maille. Nähdään unimaassa. :)

    • En varmaan sitä tänne kerro, ettei joku tunnistaisi :D Väsyttää, kauniita unia ja hyvää yötä :)

    • Huomenta! :)

      Yö ois taas nukuttu, tosin hieman kehnonlaisesti. Toivottavasti sä nukuit paremmin. :) Juu ei tarvi kertoa. :) Paitsi et mikäköhän todennäköisyys oikeesti on jonkun arvata kuka oot. :D

      Alkaakohan tää viestiketju olla kohta vähän turhan pitkä? Vaikee selata jo. Uudenkin vois aloittaa tai siirtyä sähköpostin ihmeelliseen maailmaan?

      Hauskaa tiistai päivää sinulle! :)

    • Päivää taas :) No voi, itse nukuin ihan hyvin yön. Jotkut voi silti arvata, jos kertoisin :D Niin en tiedä voisihan sitä siityä uuteen ketjuun tai sähköpostiin. Mukavaa tiistaita sinulle :)

    • Iltaa! :D Onpas ollut menevä päivä taas. Hyvähän se kai on, niin ei käy aika pitkäksi. :) Josko uni maistuis sit hyvin. Huomenna taas koulupäivä tiedossa.
      Mites sun päivä on menny?

    • Iltaa iltaa :) On tosiaan mullakin ollut vähän menevä päivä :D Jotenkin huomaa, että arkisetkin asiat alkavat tuntua mukavilta, kun on jotain, mitä odottaa. On mukavaa mennä nukkumaan, kun voi vain elää unessa. On mukava tehdä rutiinisia asioita, kun tietää, että niistä on jotain hyötyä :) Huomenna tosiaan minullakin. Päivä on tosiaan mennyt hyvin ja nopeasti. Mukavaa iltaa sinulle ja hyvää yötä :)

    • Olipa hienosti sanottu. :D Nyt on ihan rikki, poikki, väsy ja Nukku- Matti huutelee luokseen. Hyvää yötä ja kauniita unia. Nähdään unimaassa, kerrot sit siellä sen alan mulle. ;)

    • Kiitoksia :) Mites sulla mennyt päivä? :) Saitko nukuttua hyvin ja saitko unessa alan selville? :D

    • Heippa! :)

      Päivä on mennyt taas vauhdilla ja monta uutta asiaa opittuna. :) Yö meni taas vähän levottomaksi, kun en sit päässykkään ajoissa nukkuu ja yliväsy iski. Juutuin naamakirjan ihmeelliseen maailmaan juttelee yhen kaverin kans. En saanu sitä alaakaan selville tai en ainakaan muista sitä. :D
      Mites sun päiväs on menny?

    • Moikka :) Itsekin olen oppinut tänään paljon. On ollut tosi rentouttava päivä :) Minullakin oli yöllä vaikeuksia saada unta. Itse en paljoa enää naamakirjaa käytä. Juu :D Hyvin on mennyt päivä :) Mites sulla?

    • Mun mielestä tää päivä on ollut tosi antoisa mutta väsyttävä. Laitoin äsken silmät kiinni ihan hetkeksi ja uni vei voiton. Onneksi en kumminkaan kauaa ehtiny nukkua. Kohta varmaan lenkille, suihkuun ja yrittää löytää Nukku- Matti uudelleen. Huomenna taas niin paljon uusia juttuja, et tarttis olla pirteenä. Perjantaita odotellessa, kun silloin ei pitäis olla kauheesti uusia juttuja.
      Mikäs sun päivästä on niin rentouttavan tehny? Hierojaksiko opiskelet ja ootte hieronu toisianne koko päivän?

    • Itsekin vain nyt lepäilen illan :) Perjantaita odotan minäkin :) Eei, mulla on vaan ollut muuten hyvä päivä, eikä ole ollut mitään huolia :) Mukavaa iltaa sinulle!

    • Voitasko sopia ettei oteta paineita mistään, niin sitten ei tule huoliakaan? Kuinkahan onnistuis? :)
      Jos nyt sinne pihalle ennenkuin pimeys iskee. :D
      Kivaa iltaa sulle! :D

    • Mielellään voitais yrittää :) Pitäis ottaa vaan kaikki rennommin. Pimeä alkaa tulla jo aikaisin. Kiitos samoin :)

    • Nyt on käyty pihalla ja vähän metsäänkin eksyin. Ihana kävellä, kun lehdet rapisee jalkojen alla. :D
      Täytys vaan muistuttaa itseään aina aamuisin, et mistään ei kannata ottaa pulttia. Asiat menee kuitenkin juuri sillain kun on tarkoitettu ja murehtiminen ei auta mihinkään. Päin vastoin kun murehtii asioita etukäteen, niin niistä murheista voi tulla totta. Uskotko muuten, että kaikella on jokin tarkoitus?

    • Totta, se on kivaa :) Ehkä kaikki on jo ennustettu ennen. Murehtiminenkin kaikkeen kuuluu asiaan. Ehkä mitään ei voi muuttaa, vaan kaikki on tehty meille jo valmiiksi. Ehkä vain elämme elämäämme niin, kuin se on tarkoitettu, emmekä itse muuta meidän kohtaloamme. Ehkä luulemme vain tekevämme jotain uutta tai luulemme muuttavamme kohtaloamme, mutta todellisuudessa teemmekin sen niin, kuin sen on tarkoituskin mennä. Vaikka kuinka olisi hyvä päivä, silti yksi pieni harmi tai suru voi muuttaa kaiken. Yksi pieni päätös voi muuttaa elämän. Silti kaikki menee, kuin sen on tarkoituskin mennä. Uskon, että kaikella on tarkoitus. Ehkä tälläkin, että olemme täällä.

    • Joo, ei kuitenkaan tyydytä siihen kohtaloon, vaan kuvitellaan edes pyrkivämme parempaan. :D Nyt voidaan mennä nukkuu ja jatkaa analysointia unimaassa... Hyvää yötä ja kauniita unia. Nyt voitas sit oikeesti nukkua hyvin koko yö ja herätä aamulla pirteenä uuteen päivään ja uusiin haasteisiin.

    • Niin :D Jatketaan vaan analysointia unimaassa :) Hyvää yötä ja kauniita unia myös sinulle :) Niin voisi kokeilla, pystyisikö nyt nukkumaan hyvin. Mukavia unia :)

      • Huomenta! :) Jotenkin levoton yö taas takana. Täytyy varmaan alkaa hieromaan unipisteitä, jos sais nukuttua paremmin. Ihan kuin oisin purru hampaita yhteen koko yön ja jännittäny jotain. Unet liitty tavalla tai toisella työmaailmaan... No tänään mennään koulumaailman mukaan ja eikun uusia kujeita kohden.
        Mites sä nukuit? :)

        Ihanaa lokakuista torstai aamulle sulle sinne jonnekkin! :D


    • Minäkin heräsin jo nyt. Huomenta! :) Nukuin ihan hyvin, mutta näin taas ihan outoja unia. Kyllä se siitä. Välillä kaikki jännittää ja se heijastuu myös uniin, mutta eiköhän kaikki mene loppujen lopuksi ihan hyvin :) Samoin sinulle, ihanaa lokakuista aamua :)

    • Moneltas sit yleensä heräät? :)
      Nyt on kyllä olo, et takki on tyhjä. Oli jotenkin niin kuluttava päivä. Kotimatkalla ajattelin et mihin hittoon oon taas pääni pistäny ja onkohan tää juttu kuitenkaan mua varten. No ainakin oon lomalla omasta työstäni.
      Mitäs sun päivään kuuluu? :)

    • Riippuu vähän moneen meno. Voi ei, voimia :( Mulla on ollut tosi hyvä päivä ja tosi rento :) Tuntuu, että elämästä voi nauttia täysillä, vaikka välillä itken sen vuoksi, minkä takia olen täällä. En tiedä voiko sitä enää korjata mitenkään, vai onko kaikki jo mennyttä ;(

    • Hienoa, että sulla on ollu hyvä päivä. Maailma pysyy tasapainossa. :D Tottakai elämästä voi ja pitää nauttia täysillä. Se, että sulla on hyvä olla ja nautit, tuo lisää hyvää oloa ja nautintoa myös sun ympärille. <3
      Minkä takia sä olet täällä ja minkä haluat korjata? Saa laittaa sähköpostiakin, jos et halua tähän kirjoittaa. :)

    • Totta :) Hyvä olo tarttuu, kuin myös hymy ja nauru :) En uskolla laittaa sähköpostia, mutta voin lyhyesti kertoa tänne. Olen siis yhden henkilön takia, jonka kanssa kaikki meni pieleen, tai minun puolelta ainakin. Halusin korjata tekoni. Kaduttaa kaikki mennyt, mitä on tullut tehtyä hänelle.

    • Ai, oon niin pelottava. :D Miten oot yrittäny/ ajatellu korjata tilanteen? Koska tämä on tapahtunu? Oletteko missään yhteydessä? Miksi luulet hänen käyvän täällä?

    • Ei et oo, mutta on vaan vähän kammo kaikista viesteistä. En yhtään tiiä, siitä on aikaa. Ei olla ja en tiiä. Mulla on vain semmonen tunne, että hän on täällä.

    • Eli tunnepuolen mukaan mennään.:D Vois ehkä olla helpompaa laittaa kyseiselle ihmiselle suoraan viestiä ja katsoa miten käy. Sit oot ainakin yrittänyt, kävi miten kävi. Sen jälkeen kannattanee jatkaa elämää joko kyseisen ihmisen kans tai jättää hänet muistoihin.<3 Ei ainakaan kannata jäädä kiinni menneisyyteen.

    • Jep :D En laita viestiä, en uskolla enää. Ehkä hän vain jää muistoihin. Se itkettää minua sisältä, mutta pitää vain jatkaa eteenpäin. Menneet on menneitä, eikä niitä voi muuttaa. Jotain voi tapahtua vain, jos hän ottaisi yhteyttä minuun.

    • Eli suunta on eteenpäin. :) Ehkä oli sun oppiläksys ettei ihmisiä voi kohdella miten vaan ja opit ajattelemaan ennen toimimista. :) Ja toisen osapuolen, ettei anna kohdella itseään miten vaan... Kirjoita kaikki mitä haluaisit sanoa hänelle paperille ja polta se paperi sen jälkeen. Saat asioita pois mielestäsi ja on helpompi mennä eteenpäin. Tsemppiä! :)

    • Mä en millään haluis jättää asioita näin. Kaikki vaan jäi niin kesken. Haluisin, että kaikki ois ok minun ja hänen välillään. Siten saisin mielenrauhan. Haluisin korjata virheeni.

    • No jos oot päättäny ettet ota yhteyttä ja hän ei ota suhun, niin ei sulla ole paljon vaihtoehtoja? Sun tarvii vaan löytää sisältäs se mielenrauha. Oikeesti mun on kyllä hieman hankala antaa neuvoja, kun en tunne tätä teidän juttuja. Auttaisin jos osaisin. :)

    • En tykkää :( Menneisyys kulkee mukana koko elämäni. Silmistäni näkee surun iloni keskeltä. Sisältä täysin rikki ja ulkoa todella hyvinvoiva. Kaikki tämän asian takia. Kaikki on minun syytäni, vaikka yritin korjata sitä. Yritin :(

    • Menneisyys kulkee aina mukana. On vain itsestä kiinni, et miten siihen suhtautuu. Aika parantaa haavat vaikkei siltä nyt tuntuisikaan. <3 Jonain päivänä asiat ei vaan tunnu enää niin pahalta. Menneisyys täytyy hyväksyä ja itselleenkin täytyy osata antaa anteeksi. Muuten mieli laahaa perässä ja elämä vaan lipuu ohi ja jää elämättä. Tsemppiä ystäväiseni! :)

    • En vain tajunnut silloin, kuinka tärkeä hän oli minulle. Ajattelin vain kaikkea ilkeää, koska en tiennyt, ettei hän ollut siihen syypää. Luulin, että hän oli, koska hän ei sanonut suoraan minulle, ettei ollut :( En halua, että kaikki olisi jäänyt näin. Ilmeisesti en merkannut hänelle mitään. Olin vain pieni roska hänen elämässään, jonka hän nakkasi roskiin. Minut vietiin kaatopaikalle ja sinne jäin. Vaikeaa ollut :(

    • Monesti tärkeät asiat tajuaa vasta sit kun ne on menetetty. Olet varmasti merkannut hänelle paljonkin, mutta ehkä hän on mennyt elämässä eteenpäin. Nyt voit ajatella kivoja asioita ilkeiden sijaan ja pitää hänet muistoissa. Tai sitten vaan kirjoitat kaikki ajatukset ylös ja lähetät ne hänelle. Sen jälkeen pallo on hänellä?
      Mä meen ny nukkuu ja toivon nukkuvani hyvin. Hyvää yötä ja kauniita unia! :)

    • Niin, mutta kaikki jäi selvittämättä. Meidän olisi pitänyt puhua. Puhua kaikki selväksi, että kaikki olisi ollut hyvin välillämme. Ehkä hän ei edes mieti minua olenkaan ja minä itken itselleni järven. Muistot satuttaa. En ole ilkeä enää, en enää halua ikinä. Pallo on jo hänellä. Ei todellakaan minulla, mutta hän ei halunnut edes tehdä mitään pallonsa kanssa. Minä vain yritin. Yritin korjata virheeni. Ajatukset kertoisin vain kahden kesken, mutta tilaisuutta ei ole tullut. Ei hän halunnut minua :( Ei enää. Hyvää yötä!

    • Sulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin ottaa se minkä saat. Sä olit ilkeä ja menetit sillä mahdollisuutes. Se on ikävää ja sua varmasti harmittaa, mutta asioilla on aina seurauksensa. Nyt sun tehtäväs on miettiä, et jäätkö loppuiäksesi murehtimaan vai haluatko elää elämääsi eteenpäin.
      Hyvää perjantai päivää sinulle! :)

    • Niin, mutta olen muuttunut. Oppinut virheistäni. Haluisin vain korjata tekoni ja pyytää anteeksi häneltä. Sitten voisin jatkaa eteenpäin, eikä enää vaivaisi. Muutenkin ei tarvitsisi enää olla tämmöisissä tilanteissa ja kaikki ois ok välillämme. En ymmärrä, miksi hän ei halunnut tavata. En olisi muuta, kuin pyytänyt anteeksi häneltä. Ei voi mitään. Jatkan vain eteenpäin ja itken. Mukavaa perjantaita.

    • Laitat sähköpostia jossa pyydät anteeksi ja jatkat elämää. Jos toinen on päättänyt ettei halua olla tekemisissä, niin sun on vaan kunnioitettava toisen tahtoa! Asiat ei ehkä tule koskaan kuntoon, mut et voi jäädä sitä murehtimaan.

    • En pysty siihen. Viestejä en enää laita. Olen niitä jo laittanut. En vain pääse eteenpäin. Tuntuu, että kaikki jäi kesken.

    • No toinen vaihtoehto on, et murehdit kaiken päivää ja käytät elämäsi siihen. Murehtiminen on aika kuluttavaa ja altistaa kaikelle negatiiviselle muutenkin. Elämä kiertää sit murheesta toiseen. Jokainen tekee itse omat päätöksensä ja elää omaa elämäänsä. Tsemppiä! :)

    • Ei vaan, itken ja murehdin. Osaan kyllä nauttia elämästäni ja osaan elää täysillä, mutta tämä asia jäi mieleeni, koska en päässyt korjaamaan virhettäni. Hän oli minulle tärkeä. Kaikki sattui. Sattui, kun yritin tosissani tavata häntä ja yritin pyytää anteeksi. En voi päästä siitä yli, koska itse tein virheen.

    • Jokainen meistä tekee virheitä. Niistä täytyy oppia, mutta niihin ei jäädä roikkumaan! Olet sitten viisaampi ensi kerralla. :)

    • Varjoistavaloon

      Ihmiset on selvinneet ihan kauheista jutuista,oma lapsi kidutettu,raiskattu kuoliaaks,toisilla kuolee lapsi nälkään,omaan syliin,kolarissa menny koko perhe,on pahoinpiteltyjä,hyväkskäytettyjä lapsiaymym.Kyllä se laittaa miettiin.Osaa suhteuttaa omat murheet,Ei se tietenkään poista omia murheita eikä surua eikä niitä voi vähätellä,mutta mittasuhteita se antaa.Jokaisella omat ristit kannettavanaan ja jos taakka painaa liikaa,on nykypäivänä onneks apua saatavilla.Niihin kannattaa tarttua.Kaunaa en kenellekkään kanna,näen asioiden taakse ja ymmärrän.Tsemppiä,sekä sulle että mulle.

      • Niin, mutta tuossa heille on tehty jotain pahaa. Tässä tilanteessa olen sen itse aiheuttanut. Kiitos.


    • Niin. Toivon, että voisin vain unohtaa ja jatkaa elämääni. Vaikeinta tästä tekee sen, että hän oli minulle todella tärkeä ihminen. En olis halunnut, että kaikki päättyisi näin. Olisin halunnut pyytää anteeksi ja sanoa edes, että hyvää matkaa ilman minua, mutta ei. Se sattui.

    • Mä en osaa sua auttaa ja tää keskusteu alkaa nyt syödä mun energiavarastoja, et päätän tän omalta osaltani nyt tähän. Toivon, et osaat elää tekojes kans ja ottaa asioihin etäisyyttä ja sen myötä päästää irti. Nyt mä lähden metsään rauhoittamaan mieltäni. :) Hali ja rutistus <3

    • Päästäkäämutirti

      Minkä virheen oletkin tehnyt, on jo aikaa sitten taakse jätetty. Kuka kaunaa kantaa, sitä omaksi epäonnekseen kantaa. Tehdään yhdessä hyviä asioita. Unohdetaan menneet ja otetaan elämästä kaikki irti ;)

      • Näin pitäisi tehdä. Pitäisi vaan jatkaa matkaa. Olen itse virheitäni yrittänyt korjata, joten pitäisi vaan unohtaa menneet ja elää täysillä.


    • Juu. Minäkään en mielellään jaksais enää puhua tuosta aiheesta. Sama käy aina uudelleen ja uudelleen. En vaan voi unohtaa. Voidaanko me muuten keskustella? En siis tarkoita enää tästä aiheesta. Kiitos, koitan jaksaa :)

    • Voidaan toki muuten keskustella, mut tehdään uusi ketju tai siirrytään sähköpostiin. :)

    • Kiitos :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      285
      19431
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      88
      3781
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2296
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      197
      1983
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1890
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      300
      1684
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1402
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      92
      1375
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1192
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      245
      1103
    Aihe