Miten tappaa ittensä?

PikkuPaskiainen

Olisko keinoja miten sais helposti ja siististi tapettua itteni? Oon siis 15 vuotias joten ei löydy mitään lääkkeitä tai muutakaan minkä avulla...
Ja jos ei tuu vastauksia niin kai se pitää sitte omin käsin kuristaa itteni..
Ja mihin kannattaa mennä ettei ruumista löydä?

26

5558

    Vastaukset

    • PikkuPaskiainen

      Vastatkaa!

      • kaikkiaikanaan123

        Menet terveyskeskukseen ja pyydät päästä keskustelemaan psykologin kanssa, olet nuori ja etsit elämääsi, tyypillistä teini-iän puhetta.


    • Anmarys

      Nyt haet heti apua itsellesi! Eli menet tk.hon tai soitat johonkin auttavaan puhelimeen (esim.mielenterveysseuraan tai hätänumeroon). Kerrot jollekin aikuiselle tuskasta ja hädästäsi. Se on tärkeää. Nyt voi tuntua ahdistavalta mutta se on ehkä ikäänkuuluvaa. Olet liian nuori kuolemaan ja tuo on vieraallekin aikuiselle kauheaa luettavaa.

    • Valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää numerossa 010195202 ja tässä linkki Suomen Mielenterveysseuran palveluihin www.mielenterveysseura.fi ja kannattaa myös käydä katsomassa tämä linkki http://www.mll.fi/mll/auttavatpuhelimet/lnpn/ siinä on lasten ja nuorten puhelimen sekä netin yhteystiedot. Toivottavasti näistä on apua Sinulle.

    • 16-vjätkä

      Onko nyt järkeä tappaa itteä kun joka tapauksessa kuolee joskus.
      Mielummin eläisin vaa elämän loppuun. Kyllä siitä ahdistuksesta pääsee eroon.

      • apuaitsemurhaan

        polta paperiröökiä


      • Anonyymi

        hui kauheeta älä tommosia tänne kirjottele 😱


    • hyvääelämää

      Aika nopeasti elämä hurahtaa ja huomaat olevasi harmaapää. Joten älä vaivu synkkyyteen.

    • se5yt

      Ainakaan kannabista polttamalla ei saa henkeä itseltään koska tappavaa annosta ei edes tunneta.

      • Xentsu

        Ei helvetti kannabis on mm. Lääke. Vois ehkä auttaa aloittajaa. Suomes vaan vaikeet saada lääkkeeks :/


      • ztje

        Niinpä. Kannabis lailliseksi ja saatana vähä äkkiä!


    • äläf

      Älä helevetissä tee sitä. Älä edes kuvittele. Elämä on sinulle lahja, älä heitä sitä pois. Sinuna hakisin kriisiapua joltakin psykologilta.

    • eitälleen

      hei ei tällasia puheita netissä!!, iha oikeesti oon itse 18 vuotias ja joskus ajatellu itsemurhan tekoa siinä 3 vuotta sitten mutta nyt elämä on täysin kunnossa . en ikinä pyytänyt täältä apua . varsinkin tämä suomi 24 on sellainen johon kaikki kommentoivat jopa myös ne narkomaanit! ja kaikki epäasiallliset . pyydä apua järkevästi joltakin aikuiselta mutta älä TÄÄLTÄ.. täältä saat vaan pahaa mieltä ihmisten turhista kommenteista luota minuun :)

      • Anonyymi

        nii just


    • Äläpästee

      älä älä älä älä älä älä älä älä

      • Anonyymi

        sun elämä on tärkee älä heitä sitä pois :(


    • yksxviis

      Jos nyt jotain meinaa tehdä niin kannattaa miettiä niitä seurauksia etukäteen, siis sitä jos epäonnistuu. Ei ole kivaa elää vammautuneena loppuelämäänsä, tiedän kokemuksesta sen.
      Jos tekee jotain niin sellaisella tavalla ettei vammaudu vakavasti jollei onnistunutkaan.
      Jos tietää että on huono tuuri elämässä, niin sitä se on varmasti kuolemankin suhteen.

      • etje

        EI sellasia tapoja taida ollakaan missä ei olis riskejä vammautumisesta tai muusta. Ampumisessa varmaan korkein onnistumisprosentti.


      • Anonyymi
        etje kirjoitti:

        EI sellasia tapoja taida ollakaan missä ei olis riskejä vammautumisesta tai muusta. Ampumisessa varmaan korkein onnistumisprosentti.

        Mun yks sukulainen tappo ittensä ampumalla päähän. Vuosia sitten mutta oli 14 vuotta vanha. Hän oli ihastunut ja se ihastus oli samoin häneen, joten myös se ihastus ampui ittensä. Ei niin siististi ku tyttö mutta ampui ku ampui.


    • Homesickness

      Neuvojen antaminen siihen miten tappaa itsensä on rikollista joten en suosittele edes kysymään neuvoa. Katsele vaikka channeling erik videoita youtubessa tai niiden nettisivuja niin voisit vaikka muutta mielesi, monet väittävät niin tehneensä. Latest, https://www.youtube.com/watch?v=EJF3UNLoyWg&t=13s

    • Anonyymi

      Mä oon suunnitellut myös itsemurhaa. Ainoa keino millä kiusaaminen loppuu.

      • Anonyymi

        hui😱


      • Anonyymi

        Miksi et vaan a^@u kiusaajaa


    • Anonyymi

      Tyyppi kaikesta päätellen metallilohikäärme, et ei hätää.

    • Anonyymi

      moi oon 13v tyttö ja haluun oikeesti tappaa itteni oon villelly ja yritä nyt tapaa iteeeni mutta en vaan pysty siihen täällä hetkelllä mutta haluu vaan pois tän tuskan mikä mulla on tällä hetkellä voisin vaan mennä kuristaan iteni

      • Anonyymi

        Älä tee itsellesi pahaa. Sinulla on toivoa. Koko elämä on edessäsi. Kaikki kääntyy vielä hyväksi. 🌺


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe